SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Du får givet den godt gas på cyklen, men det er vel også nemt at få plads til når der ikke er mere yoga. Det må være hårdt med alle de fødder. :tongue:

:laugh: fødderne er jo heldigvis pakkede ind i både strømper og cykelsko, og bader derhjemme så undergår alt fod kontakt :tongue:

Der er noget som har sat i min skulder/nakke efter yoga i lørdags tror det er ovenpå skulderstand eller ploven. Derfor ikke yoga i den her uge.post-15167-1190228709.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kan næsten gætte mig til at vi har været på samme time - især de to kaglehøns på 3.række !!! :devil: F*ck det er irriterende, når man vil fokusere...

Eller er jeg meget enig i din vurdering! og det med pulsen..well, me 2 :tongue:

Og god aften til dig :smile:

/Vivs

Hej Vivs :cool:

Og velkommen til. :bigsmile: dejligt der er nogle som deler min mening om at snak og spin ikke høre sammen. :nonono:

Jeg så lige i din log, og det stod som om du har kørt en spinbasis i morges. Jeg har kørt nu her kl 17 og 18, og det var time anden time der blev snakket i. Så ved ikke om det er samme time vi har kørt :unsure:

også god aften til dig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hov, du skulle da have hilst :)

Bliver lige nødt til at korrigere dig lidt - sorry:

Dog var der f.eks. 3 min pause i timen, jeg synes 3 min pause er alt for lang tid. Pausen blev i øvrigt til 4 min. :sneaky2:

Hov du må have misforstået - udmeldingen var bundgrænse skala 6 - dvs let anstrengt arbejde som minimum - ikke pause, men restitutionskørsel efter intervaller, frem til sidste intervaller :bigsmile:

Husk: bare fordi man kører siddende tempo kan man godt køre med modstand på.

Ovenikøbet blev den udvidet, for folk var ikke klar til sidste intervaller - vi havde lige kørt 4 mins intervaller - der var op til flere deltagere der kørte den udmeldte intensitet :blush:

De "hårde" intervaller som jeg så ikke kørte som de skullle var 10 sek man skulle spurte, det er helt ærligt for kort tid, hvis man skal helt op i det røde felt. :devil:

Udmeldingen var at udgangspunktet var OVER syregrænsen, skala 8.. - og snitpuls på 90% så hvis ikke du var brændt ud efter første to intervaller, kan jeg godt gætte årsagen :tongue: - husk du styrer modstanden :laugh:

Ellers tak for besøget :bigsmile:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hov, du skulle da have hilst :)

Ja det må jeg gøre en anden gang :bigsmile: Jeg vil gerne komme forbi i en anden gang hvor jeg ikke skal køre restitutionskørsel.

Bliver lige nødt til at korrigere dig lidt - sorry:

Hov du må have misforstået - udmeldingen var bundgrænse skala 6 - dvs let anstrengt arbejde som minimum - ikke pause, men restitutionskørsel efter intervaller, frem til sidste intervaller :bigsmile:

Husk: bare fordi man kører siddende tempo kan man godt køre med modstand på.

Okay :innocent: det er jo fint så. Jeg geare altså helller ikke det ned selvom det havde været en pause. Men må slå mine øre lidt mere ud næste gang :blink:

Ovenikøbet blev den udvidet, for folk var ikke klar til sidste intervaller - vi havde lige kørt 4 mins intervaller - der var op til flere deltagere der kørte den udmeldte intensitet :blush:

Udmeldingen var at udgangspunktet var OVER syregrænsen, skala 8.. - og snitpuls på 90% så hvis ikke du var brændt ud efter første to intervaller, kan jeg godt gætte årsagen :tongue: - husk du styrer modstanden :laugh:

Det er også derfor jeg nævner jeg gerne vil køre en dag hvor det ikke er restitutionskørsel, så ja jeg lå ikke omkring 90 %, for så kan man ikke tale om restitutionkørsel :tongue:

Ellers tak for besøget :bigsmile:

Selv tak, men næste gang vil vi gerne høre Tokyo Hotel til ende, i stedet for kun tøse pop :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivs :cool:

Og velkommen til. :bigsmile: dejligt der er nogle som deler min mening om at snak og spin ikke høre sammen. :nonono:

Jeg så lige i din log, og det stod som om du har kørt en spinbasis i morges. Jeg har kørt nu her kl 17 og 18, og det var time anden time der blev snakket i. Så ved ikke om det er samme time vi har kørt :unsure:

også god aften til dig :cool:

God morgen :smile:

jaja - jeg kørte basistimen igår morges og Lars' øvet i går eftermiddag - fik bare ikke opdateret min log, inden min skulder fuckede op igen... den er opdateret nu :smile:

Har du besluttet hvor du skal gi' gaz idag ?

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
God morgen :smile:

jaja - jeg kørte basistimen igår morges og Lars' øvet i går eftermiddag - fik bare ikke opdateret min log, inden min skulder fuckede op igen... den er opdateret nu :smile:

Har du besluttet hvor du skal gi' gaz idag ?

/Vivs

Godmorgen post-15167-1190267874.gif

Okay du lyder også til at være spinningnørd. :tongue:

Jeg skal give den gaz på ABC i dag. kl 17.15. :w00t: det er en øvet time, og der er en basis bagefter. Den regner jeg med bliver stille og rolig, selvom det er jeg ikke så god til. :innocent:

Fantastisk dag til dig :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den hepper jeg lige på

Hvor sad du henne?! :bigsmile:

Candy *nysgerrig*

Hej Candy :cool:

Helt i orden. Jeg ved stadig heller ikke hvem du er :blink: Jeg sender lige en PM til dig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 spinningstimerpost-15167-1190319054.gif

1. spinningstime

6 min opvarmning til 70-73 %

2 min siddende mellemtakt til 76-78 %

Derefter 2 min siddende mellemtakt, 15 sek stående,

1, 45 min siddende 30 stående. Osv

18 min interval ialt puls 78 - 90 %

2 min pause

10 min enkelttakt 73- 79 %

2 min siddende

1 min stående

4 ture af 45 sek spurt stående så højt puls mæssig muligt post-15167-1190319085.gif

1 min pause efter

resten af timen enkelttakt 68-76 %

Gennesnit 84 :heartpump: % max 95 :heartpump: %

Dejlig hård time. :devil: Holder så meget af stående mellemtakt :wub:

Heller ingen sære trommer i dag :w00t:

Næste time rimelig rolig :bigsmile:

Gennemsnit 77 :heartpump: % max 89 :heartpump: %

2 dage med træningsfri post-15167-1190319159.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lidt opdateringpost-15167-1190664593.gif

Jeg holdte træningsfri fredag og lørdag. Jeg var en tur i det jyske, men fik gået en masse. Desuden en masse dejlig mad og vin. :4mewantfood: Jeg Havde ikke drukkent alkohol siden 5. august post-15167-1190664465.gif , så dejligt med lidt Barolo og Brunello :wub:

I går blev det til næsten 2 spinnings timer på nær 10 min. :nonono: Jeg stod af fik det skidt :cry: . Jeg var kørt med DSB hjem og deres L**** airkondition kørte på fuld drøn :unhappy: Jeg sov det meste af dagen igår, så tror jeg undgår at blive syg igen post-15167-1190663847.gif

Af samme årsag kun 1 spinningtime i dagpost-15167-1190664531.gif

Gennemsnitspuls 82 % :heartpump: og maks 95 % :heartpump:

Ok time med en masse stående mellemtakt :wub: og lidt dobbelttakt :mad:

Kan ikke rigtig gengive den :blink: den var lidt rodet :wink:

Sjov historie fra arbejde i dag

Jeg er på studie til forlæsning og besvare en arbejdsmail. :4smartass:

Jeg modtager mail som siger " Iøvrigt vil xxx hos xxx gerne være os behjælpelig

med at installere Blog på hjemmesiden."

Jeg svare uden at se på tastatur "Det lyder godt.

Det med lyder godt med blod XXX er nemlig ikke vendt tilbage" :laugh:

Rimelig ærgelig at forveksle blod og blog :tongue: Fik dog også en rimelig panisk mail tilbage :smile:

I morgen lidt spinning og styrketræning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 1 time restitutionsspinningpost-15167-1190746304.gif og styrketræningpost-15167-1190746271.gif

Spinning gennemsnit 74 % :heartpump: og maks 87 % :heartpump:

Ok time stille og rolig, men tænkte det var bedre at tage det roligt, nu jeg skulle styrketræning, og er så bange for at blive syg igen. Men synes dog gennemsnit 74 % er lige lovlig svagt :mad:

Styrketræning:post-15167-1190745696.gif

Leg extensions

32½ kg*10*1

30 kg *10*2 tog vægt af selvom jeg godt kunne køre 10, jeg kom til at tænke på min ben i morgen til spinning :nonono: Svagt Svagt. Straffede mig selv :devil: med ekstra vægt i Leg Curl, så kan jeg lære det :unsure:

Leg curl

3o kg*12 *1

32½kg *10*1

35kg*10*1 Det er ny PR i den her omgang :superman:

Benpres

80 kg*10*3

Lateral raises

5kg*10*1

6kg*10*3

Dumbbell Press

6 kg*10*1

7Kg*10*3

Brystpres i maskine

22½ kg*10*1

25 Kg*10*2 Ny PR i den her omgang :w00t:

Incline dumbbell flyes

6 Kg*10*3

Fransk press med 1 vægt

6 kg *10*1

7 kg *10*3

Hammercurl

8kg*10*1

Barbell curl løjerlig stativ

13½ kg*10*1

16 kg*9*2

Crunch i maskine

30 kg *10*3

Diverse mave lir på bold mellem øvelsernepost-15167-1190745724.gif

De seneste gange jeg har styrketrænet er der blevet spillet sært musik på den dårlige måde. :freaked: Ved ikke lige hvilken kanal de har stillet ind det toppede med 90'er hittet Cut I joy(eller hvad det nu hedder) :tease:

I morgen skal den have fuld knald på i hvert fald i den ene spinningstime og mere rolig i den anden. :yo:

Ellers skal jeg til at se på at ændre mit program for styrketræning, så hvis nogle har gode forslag modtages de gerne :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Et styks program:

Dag 1: Alm. dødløft + lidt lettere squat foran eller overhead eller lunges (walking hvis muligt)

Dag 2: Alm. squat + lidt lettere rumænsk dødløft

Hver gang:

Low incline bænkpres m. håndvægte

Dumbbell rows

Military eller stående en-arms pres med håndvægt

Pulldown (overhånds/underhånds valgfrit, varieret), assisted chinups, hvis muligheden er der.

Noget biceps - f.eks. incline db curl http://exrx.net/WeightExercises/Biceps/DBInclineCurl.html

Noget triceps - f.eks. bænkpres med smalt greb

Dumbbell lateral raise

Favorit maveøvelse

De fire "par" er oplagt til supersæt, hvis det overhovedet lader sig gøre.

2-3 sæt pr øvelse og 10-12 reps pr sæt virker fint at starte på. Squat og dødløft må godt være tungere f.eks. 4x6-8 reps men ikke så tungt at teknikken ryger - naturligvis. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning 1 time restitutionsspinningpost-15167-1190746304.gif og styrketræningpost-15167-1190746271.gif

Spinning gennemsnit 74 % :heartpump: og maks 87 % :heartpump:

Ok time stille og rolig, men tænkte det var bedre at tage det roligt, nu jeg skulle styrketræning, og er så bange for at blive syg igen. Men synes dog gennemsnit 74 % er lige lovlig svagt :mad:

Styrketræning:post-15167-1190745696.gif

Leg extensions

32½ kg*10*1

30 kg *10*2 tog vægt af selvom jeg godt kunne køre 10, jeg kom til at tænke på min ben i morgen til spinning :nonono: Svagt Svagt. Straffede mig selv :devil: med ekstra vægt i Leg Curl, så kan jeg lære det :unsure:

Leg curl

3o kg*12 *1

32½kg *10*1

35kg*10*1 Det er ny PR i den her omgang :superman:

Benpres

80 kg*10*3

Lateral raises

5kg*10*1

6kg*10*3

Dumbbell Press

6 kg*10*1

7Kg*10*3

Brystpres i maskine

22½ kg*10*1

25 Kg*10*2 Ny PR i den her omgang :w00t:

Incline dumbbell flyes

6 Kg*10*3

Fransk press med 1 vægt

6 kg *10*1

7 kg *10*3

Hammercurl

8kg*10*1

Barbell curl løjerlig stativ

13½ kg*10*1

16 kg*9*2

Crunch i maskine

30 kg *10*3

Diverse mave lir på bold mellem øvelsernepost-15167-1190745724.gif

De seneste gange jeg har styrketrænet er der blevet spillet sært musik på den dårlige måde. :freaked: Ved ikke lige hvilken kanal de har stillet ind det toppede med 90'er hittet Cut I joy(eller hvad det nu hedder) :tease:

I morgen skal den have fuld knald på i hvert fald i den ene spinningstime og mere rolig i den anden. :yo:

Ellers skal jeg til at se på at ændre mit program for styrketræning, så hvis nogle har gode forslag modtages de gerne :bruce:

Hvad er målet med din styrketræning? :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

[b]Dag 1: Alm. dødløft + lidt lettere squat foran eller overhead eller lunges (walking hvis muligt)

Dag 2: Alm. squat + lidt lettere rumænsk dødløft

Ja bliver nok nødtil at gå i gang med dødløft og squat. Jeg er sikker på det er en rigtig god ide. :blink: Bare så bange for at det går galt. :unsure: Specielt i forhold til min ryg, men på den anden side kan det jo gå galt med alt, og i bund og grund er det jo bare nogle dårlige undskyldninger. :4whistling:

Lunges er en øvelse som jeg bare ikke kan få til at fungere, men er villig til at gøre et forsøg igen. :bigsmile:

Military eller stående en-arms pres med håndvægt

Pulldown (overhånds/underhånds valgfrit, varieret), assisted chinups, hvis muligheden er der.

Military Press kører jeg også i ny og næ, så det vil være fint. Tror jeg vil prøve at køre noget chinups :4jumpy: . Jeg ved ikke hvorfor, men synes det kunne være cool at være god til det. :cool: Hvilket ikke harmonere så godt med at jeg er virkelig dårlig til det :dry:

Noget biceps - f.eks. incline db curl http://exrx.net/WeightExercises/Biceps/DBInclineCurl.html

Noget triceps - f.eks. bænkpres med smalt greb

Den er jeg helt med på :superman:

Dumbbell lateral raise

Med en arm? Uh kunne godt være en øvelse jeg blev glad for. :w00t: Er i forvejen ret glad for alm. Lateral raise :wub:

Tusind tak for forslagene. post-15167-1190783372.gifJeg ser nok endelig på det i weekenden, og så kan jeg poste et nyt program :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad er målet med din styrketræning? :smile:

Godmorgen Linis post-15167-1190784037.gif

I bund og grund er det jo et godt spørgsmål. Tja jeg vil gerne være mere tonet på bestemte områder på kroppen, noget af det kræver nok jeg sænker min fedtprocent, men min vægt skal nok ikke være lavere ( altså kan godt være lidt, men ved det ikke det er nemmere at se når træningen skrider frem). :unsure:

Jeg vil gerne kunne lave ordentlige armbøjninger og chinups. hvis jeg skal være meget konkret.

Desuden en mere trænet mave og ellers generel bare mere trænet. :yo:

Ved ikke om det er et specielt godt svar :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Linis post-15167-1190784037.gif

I bund og grund er det jo et godt spørgsmål. Tja jeg vil gerne være mere tonet på bestemte områder på kroppen, noget af det kræver nok jeg sænker min fedtprocent, men min vægt skal nok ikke være lavere ( altså kan godt være lidt, men ved det ikke det er nemmere at se når træningen skrider frem). :unsure:

Jeg vil gerne kunne lave ordentlige armbøjninger og chinups. hvis jeg skal være meget konkret.

Desuden en mere trænet mave og ellers generel bare mere trænet. :yo:

Ved ikke om det er et specielt godt svar :raisebrow:

Guten Morgen!

Du skal bare bygge lidt muskler og smide noget af fedtet, så kan du se mere trimmet ud uden at miste kilo :smile: Det forslag som MaxP postet er fint, men hvis dit mål er at blive god til chins og push ups, skal der lidt mere til for din skulderbladsmuskulatur, skuldre, ryg og bryst. Dødløft kan være ganske fremragende til at give god masse mellem skulderbladen og god statisk styrke i øvre ryg, men hvis du er som de fleste piger jeg set lave push ups, flyver dine skulderblad i alle retninger og du har svært at komme dybt ned og op igen??

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du skal bare bygge lidt muskler og smide noget af fedtet, så kan du se mere trimmet ud uden at miste kilo

Glad for du skriver bare :tongue:

Det forslag som MaxP postet er fint, men hvis dit mål er at blive god til chins og push ups, skal der lidt mere til for din skulderbladsmuskulatur, skuldre, ryg og bryst. Dødløft kan være ganske fremragende til at give god masse mellem skulderbladen og god statisk styrke i øvre ryg, men hvis du er som de fleste piger jeg set lave push ups, flyver dine skulderblad i alle retninger og du har svært at komme dybt ned og op igen??

Jeg tror egentlig jeg har rimelig stærke skuldre. Mit eget indtryk er at det er min brystmuskulatur, mave og ryg muskler som svigter mig, men bestemt ikke sikker på det. :unsure: Jeg er bare dårlig til det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Glad for du skriver bare :tongue:

Jeg tror egentlig jeg har rimelig stærke skuldre. Mit eget indtryk er at det er min brystmuskulatur, mave og ryg muskler som svigter mig, men bestemt ikke sikker på det. :unsure: Jeg er bare dårlig til det :laugh:

"Det er bare teknik" er i hvert fald hvad min bror siger til mig når jeg ikke klarer at lave one arm PU :4whistling: Så det er måske problemet i dit tilfælde også. Du må bare gå på en af Jakobs Hard core og bede om at få lavet ekstra mange PU den dag, så du får styr på teknikken :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
"Det er bare teknik" er i hvert fald hvad min bror siger til mig når jeg ikke klarer at lave one arm PU :4whistling: Så det er måske problemet i dit tilfælde også. Du må bare gå på en af Jakobs Hard core og bede om at få lavet ekstra mange PU den dag, så du får styr på teknikken :bigsmile:

:laugh: Ja det er selvfølgelig en løsning, men vi må afgjort finde en tid til Hardcore. Jeg er frisk når jeg er flyttet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Super dag alt er gået godt på arbejde og studie :w00t:

Dagens træning to timer spinningpost-15167-1190836483.gif

Time 1. 79 :heartpump: % maks 91 :heartpump: %

Time 2. 84 :heartpump: % maks 96 % :crazy:

Meget mærkeligt svedte ikke ret meget i dag. Det plejer jeg at gøre når jeg puls mæssig ligger så højt :blink:

På hjem turen kørte jeg lige forbi og så den fine tomme grund ved Jagtvej 69 :wub: Hvor er det fint den står helt tomt :w00t:

I morgen har jeg fri fra studie og arbejde. Jeg skal kun lave lidt til begge steder men det gør jeg hjemme fra. :bigsmile:

Det er så længe siden jeg har haft en hel dag uden pligter. :yahoo:

Af samme årsag ved jeg ikke lige træningsmæssig hvad jeg skal give mig i kast med. :unsure:

Jeg er som sådan åbent overfor alt. post-15167-1190836391.gif

Forresten kører en som hedder Peter Jacobsen 2 timer spinning i Royal lørdag. Det var ham, jeg kørte min første time ved for efterhånden lang tid siden, jeg overvejer at tage derned. :wink:

post-15167-1190836040.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu har jo skrevet meget om min chokosoya :wub: ting. Jeg opdagede den i vanille udgave i dag :w00t: Jeg er helt vildt med soyamælk med vanille.

Så glædede mig til min nye opdagelse :4mewantfood: den var udemærkede, men slet ikke som min chokosoya :wub: ting. Se den tidligere i log

post-15167-1190839190.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share