SNF's log


Guest SNF
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Jeg synes snart vi er ovre i regulær mobning. Ik' pænt. :nonono:

:laugh: Mobning! :nonono: Jeg kan da ikke gøre for du spiser kokosnød og muggen ciabatta. :tongue:

Hvorimod jeg foretrækker fornuftige ting med antioxidanterb91.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 595
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 timer spinning.post-15167-1191265491.gif

Jeg var i går pulsmæssig meget højt oppe, og var klar over at det skulle jeg ikke i dag, men det ville min krop heller ikke.post-15167-1191266052.gif

1. time

Gennemsnit 79 :heartpump: % og Maks 90 :heartpump: %

11 min opvarmning

Mellemtakt 1 min siddende 2½ stående angreb, 1 min siddende 2½ stående angreb

derefter øges de stående angreb med 30 sek.

derefter ca. 8 min roligere mellemtakts kørsel

timen sluttede af med angreb skiftevis stående og siddende

Det var en super god time, jeg var ærgelig over, at min krop ikke ville presses mere. :eh:

Der var dog en fuldstændig ulidelig høj luftfugtighed i dag. :gal:

2. time

Kan ikke huske den, min krop havde det af h til :cry:

Gennemsnit 72 % og maks 80 %

Jeg var ganske enkelt ved at gå sukkerkold. post-15167-1191265045.gif

Jeg skyndte mig hjem for at få noget at spise :4mewantfood: , med min mor i røret som konstant spurgtepost-15167-1191265924.gif " er du sikker på at al det træning er godt". :dry: Det sætter afgjort ens tålmodighed på en prøve post-15167-1191265324.gif

Varmt kakao og andet sukkerholdigt har gjort , at jeg er ved at få det helt godt igen :smile: , men bliver så sur på mig selv over at jeg går sukkerkoldpost-15167-1191266169.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg vil personligt kunne bruge din log til mere hvis du skrev hvilken instruktør du har kørt hos - kunne jo være at man kunne blive klogere på nogle af dem man ikke køre hos :smile:

Jeg har sådan lidt ambivalent i forhold til det. :wink: Jeg kan godt synes, at man udstiller nogle, og det er jo meget individuelt hvad man kan lide :bigsmile: . Jeg kørte i dag hos Kristian Rahbeck som jeg synes har nogle gode timer :w00t: , og rigtig hårde, men det forudsætter man kan lide mellemtakt :wub:

Men skal nok tænke lidt over det du skriver :bigsmile:

Mere sukker til den unge dame

Har spist rigtig meget :4mewantfood: , så nu vil jeg gerne snart have det godt. :bigsmile: Jeg kan afsløre at varmt kakao, knækbrød med mandelsmør og syltetøj indgik i måltidet. Godt man har det liggende til den slags situationer for sådan noget spiser jeg jo ikke normalt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sådan lidt ambivalent i forhold til det. :wink: Jeg kan godt synes, at man udstiller nogle, og det er jo meget individuelt hvad man kan lide :bigsmile: . Jeg kørte i dag hos Kristian Rahbeck som jeg synes har nogle gode timer :w00t: , og rigtig hårde, men det forudsætter man kan lide mellemtakt :wub:

Men skal nok tænke lidt over det du skriver :bigsmile:

Sådan har jeg det også - men det er nok også fordi mit nysgerrighedsgen (jeg er sikker på, at der findes sådan et embarassed2.gif), erså veludviklet.

Ej, syntes nu det er lidt lettere at forholde sig til timebeskrivelserne, hvis man ved med hvem den er kørt... det er selvfølgelig op til dig selv, om du vil skrive det. Men det er jo ikke fordi du giver den vilde kritik af instruktørerne alligevel :wink:

Men i hvert fald fedt, at du giver den så meget gas med træningen - og at du også lytter lidt efter din krop :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

En kaffejunkies bekendelse!post-15167-1191301795.gif

Vågnede i morges og tænkte (sædvandligvis) jeg må hellere lave kaffe. Jeg konstaterer, at strømmen ikke virkerpost-15167-1191301407.gif, første tegn på panik spreder sig i kroppen. :crybaby: Tanker om hvordan skal jeg dog komme igennem dagen ude minimum maks morgen indtag af disse enestående dråber.post-15167-1191302154.gif

Så får jeg den lysendepost-15167-1191302277.gif (læs indlysende ide) jeg flytter et styk elektrisk apperat, når strømmen virker andre steder kan jeg vil også lave kaffe andre steder. Et åbenbart ikke uproblematisk projekt. Den er sat bag vores vaskemasken, så mig iført håndklæde ( da det var dagens pt. første priotet og jeg endnu ikke var kommet længere i min morgen proces), forsøgte jeg at bevæge mig bag vaskemaskinen , samtidig med at oprette holde minimum af anstændig :blush: Det må afgjort have været et sjovt syn, og efter lang tid kamp fik jeg befriet apperatet.post-15167-1191301313.gif Så der igen kunne flyde ædle dråber i mine vener. :wootdance:

Jeg må konstatere jeg er total kaffejunkie.post-15167-1191301176.gif

God morgen til alle, :bigsmile: Nu med dagens anden kop, men afgjort ikke den sidste post-15167-1191301992.gif

Link to comment
Share on other sites

En kaffejunkies bekendelse!post-15167-1191301795.gif

Vågnede i morges og tænkte (sædvandligvis) jeg må hellere lave kaffe. Jeg konstaterer, at strømmen ikke virkerpost-15167-1191301407.gif, første tegn på panik spreder sig i kroppen. :crybaby: Tanker om hvordan skal jeg dog komme igennem dagen ude minimum maks morgen indtag af disse enestående dråber.post-15167-1191302154.gif

Så får jeg den lysendepost-15167-1191302277.gif (læs indlysende ide) jeg flytter et styk elektrisk apperat, når strømmen virker andre steder kan jeg vil også lave kaffe andre steder. Et åbenbart ikke uproblematisk projekt. Den er sat bag vores vaskemasken, så mig iført håndklæde ( da det var dagens pt. første priotet og jeg endnu ikke var kommet længere i min morgen proces), forsøgte jeg at bevæge mig bag vaskemaskinen , samtidig med at oprette holde minimum af anstændig :blush: Det må afgjort have været et sjovt syn, og efter lang tid kamp fik jeg befriet apperatet.post-15167-1191301313.gif Så der igen kunne flyde ædle dråber i mine vener. :wootdance:

Jeg må konstatere jeg er total kaffejunkie.post-15167-1191301176.gif

God morgen til alle, :bigsmile: Nu med dagens anden kop, men afgjort ikke den sidste post-15167-1191301992.gif

Det er jo SYYYYYYYYYYGT :laugh: Du må i behandling - omgånde. Kaffe er som bekendt varmt, farligt og smager forfærdeligt!

Jeg kan forstå folk der står op midt om natten og går i 7-11 efter en dag uden cola - eller at man efter den 25 i en måned prioritere cola :wub: over mad - men KAFFE?????? Come on! :crazy::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Er du faldet i igen Arne?

Troede du havde kastet din Pepsi Max afhængighed fra dig...

ja ja, når først man har smagt den søde smag af aspartam er det slut...

Drikker ikke Max mere... men Zero... Men men - de 6 liter! per dag er blevet til ca. 2... (stadig for meget :blush: )

Link to comment
Share on other sites

Er du faldet i igen Arne?

Troede du havde kastet din Pepsi Max afhængighed fra dig...

ja ja, når først man har smagt den søde smag af aspartam er det slut...

Nej, jeg har i hvert fald aldrig se ham drikke Pepsi Max, og har jo trods alt været til 24t marathon med manden

...Cola Zero derimod er en anden sag :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg har i hvert fald aldrig se ham drikke Pepsi Max, og har jo trods alt været til 24t marathon med manden

...Cola Zero derimod er en anden sag :laugh:

Scene: Horsens - jeg har lige kørt min 2 timers tur der sluttede 20.00 - og opdager at receptionen har lukket fra 20 = ingen cola - Christina så desperationen!! (Endte dog lykkeligt)

(Sorry for logspam)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
[(Sorry for logspam)

Helt i orden :bigsmile:

Drikker ikke Max mere... men Zero... Men men - de 6 liter! per dag er blevet til ca. 2... (stadig for meget)

:dropjaw: Har du hørt den med stenene og glashuset :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Mette Helene tak for bevis materialet :4thumbup:

Dagens træning 1 time spinningpost-15167-1191362391.gif

Puls Gennemsnit 79 :heartpump: % maks 90 :heartpump: %

Fin time. :bigsmile: Det er sent, så bliver lidt hurtig, men har slappet godt af i aften ovenpå igår.post-15167-1191362492.gif

Så er jeg i øvrigt startet med at pakke. :bigsmile: Så var jeg 10 år vil det være fedt at jeg kunne danne et fort af flyttekasser, nu

er der bare enorm roddet. :tongue:

Jeg skal flytte i weekenden :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning 2 fornuftige restitutions spinnings timer:post-15167-1191434936.gif

Selvom jeg havde lyst til at køre hårdt på i dag, så sagde min intuition mig at jeg skulle tage det fornuftig, så det forsøgte jeg

1. time gennemsnit 76 :heartpump: % maks 93 :heartpump: % :nonono: ( ikke fornuftigt)

Første time præget af manglende angivelse af fysiologisk skala, og i øvrigt heller ikke angivelser af hvad der skete mere en 10 sekunder frem. :mad:Signe Skuffet :unhappy:

Der var 12 min hvor det skete og der var det en ganske fin time. :smile:

2. time

6 min opvarmnin til puls 70 %

4 min siddende mellemtakt :wub:

10 sek siddende, 10 sek stående op til 60 til sekunder.

Gentaget 2 gange

pause

derefter 2 min siddende mellemtakt til 79 %

1 min siddende enkelt takt

4 stående

tror den blev gentaget 3 gange

Kan ikke helt huske afslutningen :blink: Det har åbenbart ikke gjort indtryk :tongue:

puls gennemsnit 75 :heartpump: % maks 86 :heartpump: %

Lige som pulsen skulle være :4thumbup:

Kost og styrketræner går ikke helt som det skal være i tiden. :post-15167-1191435171.gif

Kost går nogenlunde ok, men ikke helt som jeg forestiller mig det skal gå :dry: . Jeg lever heldigvis ikke usundt :wink: , men får bare ikke de ting jeg synes jeg skal have. Jeg forventer det bliver bedre når jeg flytter. :w00t:

Styrketræning går overhovedet ikke særlig godtpost-15167-1191435212.gif, og jeg har kun dårlige undskyldninger. post-15167-1191435124.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagen træning

2 spinningstimerpost-15167-1191525925.gif

1. time gennemsnit 79 :heartpump: % og maks 89 :heartpump: %

Jeg var noget i tvivl om jeg skulle blive til anden time, heldigivis valgte jeg at blive :w00t:

2. time

6 min opvarminin

Derefter et langt mellemtakt :wub: forløb med 1 min siddende, 1 min stående, 1 siddende 1, 30 stådende osv. Tror den sidste gang var med 5 min stående post-15167-1191526534.gif

Derefter enkelttakt resten af timen sluttede af med 2 min stående, 1 min siddende oppe i fart. Gentaget 3 gange.

Gennemsnit 81 :heartpump: % og maks 91 :heartpump: %

Fantastisk dejlig time. :superman: Det er længe siden ,jeg synes, jeg har haft så meget kontrol over min puls. :cooldance:

I morgen skal jeg til Amager. Det er et sted jeg aldrig troede eller nogensinde har håbet på jeg skulle bo :hehe: , men jeg glæder mig så meget. :4jumpy: Derfor ingen træning i morgen, desuden er jeg sikker på, at flytningen bliver rigelig træning, selvom jeg har valgt at flytte på den kapitalistiske måde. :tongue:

Desuden går jeg med tanker om et ambisiøst projekt :yo: , men mere om det senere :ninja: , når jeg er blevet endelig afklaretpost-15167-1191526345.gif

Link to comment
Share on other sites

Dagen træning

2 spinningstimerpost-15167-1191525925.gif

Desuden går jeg med tanker om et ambisiøst projekt :yo: , men mere om det senere :ninja: , når jeg er blevet endelig afklaretpost-15167-1191526345.gif

Tænkte nok at anden time ville behage dig!

Og sikke en clifhanger der :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tænkte nok at anden time ville behage dig!

Og sikke en clifhanger der :sneaky2:

Men læser spændt med og håber på en snarlig forsættelse ;)

I know, men skal lige tænke mig grundig om :yo: og ja anden time passede mig ganske godt :bigsmile: Bemærkede i øvrigt Henriks kommentar til dig da vi startede mellemtakt stykket. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
God tur til Amager, håber du bliver glad for at bo der :smile:

Hvornår få vi se lidt mere styrketræning i din log? :poking:

Øh Jeg ved det, :dry: jeg hænger total i bremsen når det gælder styrketræning :unhappy: Jeg kan kun levere en lang række dårlige undskyldninger hvorfor det ikke går så godt med det. :blink:

Jeg håber at jeg får struktur i mit liv igen, og SKAL jeg styrketræne to gange om ugen :superman: . Jeg skal bare lige overtale mig selv til, at det er ok at droppe spinning nogle gange i stedet for styrketræning :blink: , og det er lidt svært at overtale mig selv til, men der bliver arbejdet på sagen post-15167-1191566803.gif

Link to comment
Share on other sites

bumthi føler mig fanget i en fælde som jeg selv har lagt ud :crazy:

Jamen så ses vi tirsdag. :wink: Jeg vil nok lige lavet lidt spinning/styrketræning inden, men forventer at man godt kan gennemføre timen trods det :superman:

Er det egentlig Nørrebro eller ABC, der tales om?!

Hvis det er førstnævnte kunne jeg i hvert fald godt være frisk på en øvet time med Benjamin inden - elitetimen også tror jeg trods alt bliver for hardcore

God weekend

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share