Chrissies Logbog


Chrissie
 Share

Recommended Posts

De 15 kg er på alle de benøvelser jeg laver :tongue: som er: Leg Extension, Leg press, leg curl, Hip Ab/Ad.... !

Tja, kan være de sidste 10 min i crosstrainer og arctrainer kommer i næste uge :smile: (måske)

Er det 15 kg på alle øvelser :4thumbup: eller 15 kg samlet :blahblah:

Ikke noget noget måske, bare kom i gang :devil:

Onsdagens Træning

Morgenløb syns ikke rigtig jeg havde motivationen (og jeg skulle måske bare ha taget en tur i svømmehallen istedet) Der må ligge en forbandelse omkring onsdage, det er jeg snart overbevist om...! kunne måske også ha noget at gøre med jeg kommer sent hjem fra arbejde tirsdag aften... ved ikke...!

Pulsdata

Avg. puls: 83 % af max :heartpump:

Max. puls: 92 % af max :heartpump: (ej okay måske var den ikke SÅ dårligt alligevel)

Kristi Himmelfarts Træning (Torsdag)

Super spinningstime med Jens! Han havde lige fået nyt musik med sig, rigtig fedt! Han kørte utrolig hårdt på og han kørte kun to pauser gennem hele timen..!! Min første spinningstime i denne uge og det blir da sikkert ikke den sidste. Hehe!

Avg. puls: 84 % af max :heartpump:

Max. puls: 94 % af max :heartpump:

Brokhoved :smile: der da rigtig fine puls data.

Hov, du har fået ny avatar, så behøver jeg ikke at føle mig overvåget mere :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredagens Træning

Løb 7,1 km

Avg. puls: 82 % af max :heartpump:

Max. puls: 94 % af max :heartpump:

Lørdagens Træning

Løb 7,1 km

Avg. puls: 87 % af max :heartpump:

Max. puls: 96 % af max :heartpump:

Her kom pulsen rigtig i vejret.... det var egentlig meningen jeg skulle have været til en gang søndags spinning, men men men, nu var det sådan at der kom lidt drikkelse indenbords :beerchug::blahblah::beer: lørdag aften... og ja, så var jeg ikke så frisk til spinning kl 10 :crazy:

MEN der jo også spinning imorgen!!! :superman:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Flot, det går stille og roligt ned af :smile:

Yep, det gør det..! tror desværre bare ikke jeg når mit interne mål med 65 til torsdag... (min fødselsdag, hehe) men hvis jeg er meget go og diciplineret kunne det jo være det kunne nås til mandag...

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning

Spinning m. Lisbet

Avg. puls: 81 % af max :heartpump:

Max. puls: 91 % af max :heartpump:

Dejlig time - og Total ynglings Spinningsveninde var med (Michaela) :4thumbup:

BodyStep

Avg. puls: 78 % af max :heartpump:

Max. puls: 90 % af max :heartpump:

Selvom det var 14 dage siden min første time gik det faktisk ret godt, jeg keglede ikke så meget rundt, men selvf. kan man ikke undgå det helt, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Yep, det gør det..! tror desværre bare ikke jeg når mit interne mål med 65 til torsdag... (min fødselsdag, hehe) men hvis jeg er meget go og diciplineret kunne det jo være det kunne nås til mandag...

ja, 1,6 kg på 2 dage bliver nok lidt svært og ingen slankekur i dag, husk at spise alt det du vil :smile:

Tillykke med fødselsdagen :bigsmile: , må du få en god dag.

Link to comment
Share on other sites

Ugens Træning

Puha det har været noget af en træningsuge!

Mandag: Step + Spinning

Tirsdag: 13,7 km (skovtur) Max: 93 % :heartpump: Avg: 83 % :heartpump:

Onsdag: Morgen Spinning Max: 88 % :heartpump: Avg: 77 % :heartpump: + Aften Spinning Max: 88 % :heartpump: Avg: 76 % :heartpump: + En tur på rulleskøjter (20 min) Max: 81 % :heartpump: Avg: 72 % :heartpump:

Torsdag: Fridag (Fødselsdag)

Fredag: Morgenløb 7 km Max: 94 % :heartpump: Avg: 85 % :heartpump:+ Svømning 1500 meter

Lørdag: Svømning 2 km

Søndag: (fridag)

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Ugens Træning

Puha det har været noget af en træningsuge!

Mandag: Step + Spinning

Tirsdag: 13,7 km (skovtur) Max: 93 % :heartpump: Avg: 83 % :heartpump:

Onsdag: Morgen Spinning Max: 88 % :heartpump: Avg: 77 % :heartpump: + Aften Spinning Max: 88 % :heartpump: Avg: 76 % :heartpump: + En tur på rulleskøjter (20 min) Max: 81 % :heartpump: Avg: 72 % :heartpump:

Torsdag: Fridag (Fødselsdag)

Fredag: Morgenløb 7 km Max: 94 % :heartpump: Avg: 85 % :heartpump: + Svømning 1500 meter

Lørdag: Svømning 2 km

Søndag: (fridag)

2 fridage på en uge må man godt det :blink: nej det ser godt ud, hade du en god fødselsdag og fik du nogle gode gaver?

Er du en rulleskøjte kører :devil: hader rulleskøjte kører de fylder så meget :devil:

God pinse :smile:

Link to comment
Share on other sites

2 fridage på en uge må man godt det :blink: nej det ser godt ud, hade du en god fødselsdag og fik du nogle gode gaver?

Er du en rulleskøjte kører :devil: hader rulleskøjte kører de fylder så meget :devil:

God pinse :smile:

Overvejede faktisk en løbetur idag men så tænkte jeg at det nok var bedst bare med en lille fridag til,hehe.

Jo, tak jeg havde en rigtig go fødselsdag, jeg brugte hele dagen på shopping i Sverige :tongue: og så har der ellers været fest hele weekenden (håber ikke det kan ses for meget på vægten...)

Så, ja gaverne har været en masse sommertøj + et par sko, lidt penge og nogle ørerpropper der sidder rundt om øret så de ikke falder ud når man løber, + har fået et gavekort til sportmaster så skal ha fundet mig en ny badedragt :bigsmile:

Hehe, det med rulleskøjterne sker kun engangimellem for je er ret usikker på dem og jeg hader at kører for stærkt...

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning

En dejlig lang løbetur i skoven :tongue: ved ikke præcist hvor langt, men jeg regner med omkring 15 km for det var min 13,7 kmsrute + "et par krøller"

Pulsen var helt perfekt

Avg. 84 % :heartpump:

Max 94 % :heartpump:

Og så har maxpulsen jo rykket sig lidt (Der jo nu ligger på 199 eftersom man er blevet et år ældre, hehe)

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens Træning

Morgen Spinning (med Jan)

Dejlig time hvor pulsen kom lidt højere op end den plejer om morgenen. Følte mig dog heller ikke så træt igen som jeg plejer.

Max pulsen lå på 91% :heartpump:

Avg pulsen lå på 80% :heartpump:

Aften Spinning (med Torben)

En time hvor jeg svedte utrolig meget selvom pulsen ikke rigtig kom så højt op, som om morgenen.

Max puls 88 % :heartpump:

Avg plus 76 % :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Fredagens Træning

Denne gang bestod træningen egentlig kun af Cardio, hvilket jo heller ikke er dårligt, havde ikke rigtig lydt til vægte, men ved også jeg blir nød til at ha lidt varriation i træningen og der mangler noget ordentelig styrketræning for jeg ikke får skader på længere sigt. Tilgengæld Slukkede jeg mit ur ved alle øvelserne så det blev mere overskueligt, hvad jeg egentlig har forbrændt.

Løbebånd

Pulsen Max. 91 % Avg. 71 %

30 min.

Crosstrainer

Pulsen Max. 89 % Avg. 79 %

30 min.

Stepmaskine

Pulsen Max. 89 % Avg. 83 %

20 min

Romaskine

Pulsen Max. 82 % Avg. 77%

10 min (2 km ca)

ArcTrainer

Pulsen Max. 85 % Avg. 78%

30 min

Lang træning men dejlig....

Link to comment
Share on other sites

Fredagens Træning

Denne gang bestod træningen egentlig kun af Cardio, hvilket jo heller ikke er dårligt, havde ikke rigtig lydt til vægte, men ved også jeg blir nød til at ha lidt varriation i træningen og der mangler noget ordentelig styrketræning for jeg ikke får skader på længere sigt. Tilgengæld Slukkede jeg mit ur ved alle øvelserne så det blev mere overskueligt, hvad jeg egentlig har forbrændt.

Løbebånd

Pulsen Max. 91 % Avg. 71 %

30 min.

Crosstrainer

Pulsen Max. 89 % Avg. 79 %

30 min.

Stepmaskine

Pulsen Max. 89 % Avg. 83 %

20 min

Romaskine

Pulsen Max. 82 % Avg. 77%

10 min (2 km ca)

ArcTrainer

Pulsen Max. 85 % Avg. 78%

30 min

Lang træning men dejlig....

2 timer er det en lang træning :blink::laugh:

En god fredags træning, min fredags træning bestod af 55 km cykel til fra arbejde og ØL festival, jeg prøvet nok 15 forskelige øl( kun 10 cl) men de var ret stærke :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

2 timer er det en lang træning :blink::laugh:

En god fredags træning, min fredags træning bestod af 55 km cykel til fra arbejde og ØL festival, jeg prøvet nok 15 forskelige øl( kun 10 cl) men de var ret stærke :bigsmile:

Hehe, ved ikke syns bare det er lang tid på de kredsløbsmaskiner... hehe, det er længe siden jeg har taget kredsløbsmaskiner fordi jeg jo har Spinnet så meget.

Øl festival det lyder farligt :wink: det ser rigtig godt ud med cykelturerne!

Link to comment
Share on other sites

Mandagsvejning: 65,3 kg (minus 300 gram) det jo okay, mål for næste uge er 64 kg

Træning Mandag: Fridag (min krop føltes ikke helt i top så jeg kunnne klare en ordentlig omgang træning, så det ,må vente til imorgen)

Har forresten lige købt mig en ny badedragt Sort (selvfølgelig - elsker farven sort) :4thumbup: den skal da også snart afprøves, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mandagsvejning: 65,3 kg (minus 300 gram) det jo okay, mål for næste uge er 64 kg

Træning Mandag: Fridag (min krop føltes ikke helt i top så jeg kunnne klare en ordentlig omgang træning, så det ,må vente til imorgen)

Har forresten lige købt mig en ny badedragt Sort (selvfølgelig - elsker farven sort) :4thumbup: den skal da også snart afprøves, hehe.

Har også hørt at sort slanker :tongue:

Men du må da gerne ligge et par foto´s ind af dig og badedragten :4thumbup:

Iøvrigt hvad sker der lige med dit nye avatar foto ??

I det dejlige vejr skal man da ikke sidde og kikke ud af vinduet :nonono: Kom ud at nyde det herlige forårsvejr :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandagsvejning: 65,3 kg (minus 300 gram) det jo okay, mål for næste uge er 64 kg

Træning Mandag: Fridag (min krop føltes ikke helt i top så jeg kunnne klare en ordentlig omgang træning, så det ,må vente til imorgen)

Har forresten lige købt mig en ny badedragt Sort (selvfølgelig - elsker farven sort) :4thumbup: den skal da også snart afprøves, hehe.

Fint med 300 g mere, men er 1,3 kg på en uge ikke ret meget, 500 g, er hvis mere passende.

Er du vinterbader, for jeg tror at vendet er ret koldt :crazy:

Sort er flot, men lad være med at købe en sort bil, jeg tog bilen på arbejde i dag, damm den er beskidt.

Link to comment
Share on other sites

Har også hørt at sort slanker :tongue:

Men du må da gerne ligge et par foto´s ind af dig og badedragten :4thumbup:

Iøvrigt hvad sker der lige med dit nye avatar foto ??

I det dejlige vejr skal man da ikke sidde og kikke ud af vinduet :nonono: Kom ud at nyde det herlige forårsvejr :superman:

Heh, tror nu ikke lige du skal regne med jeg sætter et billede ind lige pt. :wink: Ikke at jeg har det dårligt over at være i badedragt, men alligevel nej =)

Hmm... må se om ikke også jeg har et andet billede.. nu var det bare lige fordi jeg skiftede hårfarve og syns ikke det passede med et billede af det lyse hår mere.

Fint med 300 g mere, men er 1,3 kg på en uge ikke ret meget, 500 g, er hvis mere passende.

Er du vinterbader, for jeg tror at vendet er ret koldt :crazy:

Sort er flot, men lad være med at købe en sort bil, jeg tog bilen på arbejde i dag, damm den er beskidt.

Ja, okay det er i overkanten at sætte målet sådan især sådan som ugen er begyndt for mig med afslappning og sove længe, og maden puha. hehe, vil dog så sætte målet til 64,8 for så er det lige 500 gram. det håber jeg kan komme til at fungere.

Regner med at svømme i svømmehallen ikke udenfor... bryder mig ikke meget om de danske vande... (måske lidt sippet holdning, men ja, sådan er det nå engang.)

Link to comment
Share on other sites

Kan man ikke slette emner man har lavet?

Det tror jeg ikke, men du kan pm en mod og bede om at få det slettet.

Hvad er der galt med vandet i dk, bortset fra der ofte er ret kolde, jeg vil nu også hellere bade i Middelhavet, sidst jeg badet i Danmark hade jeg mærker over hele kroppen pga. brændmand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share