Chrissies Logbog


Chrissie
 Share

Recommended Posts

Well Well, det svære mede det søde end jeg lige forventede, øv. Nå, men der arbejdes stadig på det bare med lidt anden strategi. Den går på sunde snacks til erstatning for de usunde. Så ja, dagens snack har været figner + dadler efter arbejde (klarede dagen uden at falde i slikbøtten) og her til aften blev det til nødder m. grøn the.

Træningen indtilvidere i denne uge ser sådan ud:

Mandag: Hviledag

Tirsdag: Hviledag

Onsdag: Spinning :bigsmile: (fik så også a vide at netop det spinningshold flytter til om mandagen, hmm... passer mig ikke helt godt) Max: 92% :heartpump: Avg: 75% :heartpump:

Torsdag: Hviledag - og hvilken dårlig dag det var, alt gik galt lige fra da jeg blev vækket af min chef (fordi jeg så havde sovet over mig), dumme kunder, dårligt humør og var bare så træt at jeg ikke gad noget som helst andet end at surmule - ville så lave mig en lille trøste smoothie og mon så ikke mit blenderglas sprang (det var den blender). :hmmm:

Fredag: Efter en dejlig lang nattesøvn var jeg frisk på en ny dag - skulle møde sent så jeg tog da lige en løbetur i det dejlige næsten forårsagtige vejr (lagde lidt ekstra ind på min 7 km's rute. så den blev til 9,5 km) Max: 93% :heartpump: Avg: 85% :heartpump: Efter løbeturen fandt jeg min gamle stavblender frem og lavede alligevel min morgen protein-smoothie! ha! :4mewantfood:

Alt for nu go weekend :superman:

Ps. fandt lige på en rigtig go ting - chokolade proteinpulver blandet op med mælk og hældes over en omgang havergryn! MUMS :w00t:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 360
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ps. fandt lige på en rigtig go ting - chokolade proteinpulver blandet op med mælk og hældes over en omgang havergryn! MUMS :w00t:

Det spiser jeg HVER morgen :4mewantfood: Det er bare en god start på dagen :smile:

EDIT: og så lige 5-10 frosne jordbær eller nogle blåbær :w00t:

Det ser ud til, at ugen slutter bedre end den startede :bigsmile: Lover godt for weekenden :yahoo:

God weekend :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Det spiser jeg HVER morgen :4mewantfood: Det er bare en god start på dagen :smile:

EDIT: og så lige 5-10 frosne jordbær eller nogle blåbær :w00t:

Det ser ud til, at ugen slutter bedre end den startede :bigsmile: Lover godt for weekenden :yahoo:

God weekend :smile:

Jah ugen startede lidt sløvt mest pga. alt det påske halløj - når man lige pludselig har fri flere dage i træk vender man sig jo helt til at sove dejligt længe og så virkede træningen desværre lidt fjern, selvom jeg plejer at få lidt ektra energi til at træne, men jaja jeg er igang igen! for jeg kan ikke overleve uden Min træning :wub: (i alt for lang tid a gangen)

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

Spinning m. Jesper (en hård men utrolig dejlig træner!) niveauet var Beg./Niv 1 (I fitness centeret findes der Beg - Niveau 1 - Niveau 2) og da der ikke var nogle begyndere blev det en time på Niveau 1 :4thumbup:

Max: 95% :heartpump:

Avg: 83% :heartpump:

Blir mere og mere vild med spinning for hver gang jeg er til timerne! Virkelig motiverende træning!

Link to comment
Share on other sites

Træning idag! :4thumbup:

Morgen løb: 7 km. Avg: 84% :heartpump: Max: 92 :heartpump:

+

Eftermiddags træning: ½ times mavetræning + 1 times aerobic (desværre ingen puls data, da jeg kun regnede med mavetræningen, men blev så lokket med på aerobic af veninderne, hehe)

Rigtig lækker dag, med meget træning! :superman: er sikkert helt smadret imorgen!

Link to comment
Share on other sites

Træning idag! :4thumbup:

Morgen løb: 7 km. Avg: 84% :heartpump: Max: 92 :heartpump:

+

Eftermiddags træning: ½ times mavetræning + 1 times aerobic (desværre ingen puls data, da jeg kun regnede med mavetræningen, men blev så lokket med på aerobic af veninderne, hehe)

Rigtig lækker dag, med meget træning! :superman: er sikkert helt smadret imorgen!

God dag, sikker nogle gode veninner du har, lokker dig med til ekstra træning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Idag var jeg igen top motiveret på træning efter en tirsdag som hviledag.

Onsdagens træning:

Morgenspinning 6.45 til 7.40 :4thumbup:

Avg: 76% :heartpump:

Max: 91% :heartpump:

+

Aftenspinning 18.00 til 18.55 :4thumbup:

Avg: 75% :heartpump:

Max: 91% :heartpump:

Ja, jeg havde lovet en veninde fra arbejdet at vi skulle tage en gang morgen spinning. Anden gang var det instruktørens sidste onsdags spinning så den kunne jeg jo heller ikke lige holde mig fra (så fremover er der fast spinning om mandagen for mig - men jeg skal da også lige se hvem den nye er der kommer næste onsdag.)

Puha, kunne godt mærke mine ben var ved at være lidt ømme den sidste halve times aftenspinning :sneaky2: selvom instruktøren var top motiverende :4whip:

Det er utrolig hyggeligt med det holdtræning, kender efterhånden nogle stykker både på spinningsholdene og på mavetræningsholdene :bigsmile:

Sååå idag skal jeg tidligt i seng :sleepy: (har heldigvis fri i morgen så der skal soves dejligt længe)

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag

Morgen Spinning

efterfølgende følte jeg mig frisk nok til at tage et par kredsløbsmaskiner det blev til:

20 min powerwalk (7,2 km i timen og med en stigning på niv. 2)

20 min Stepmaskine

20 min arc trainer

men så var det også det :tongue:

Træning Søndag

Jeg havde meldt min til noget yoga workshop - Jeg dyrker ellers ikke rigtig yoga fordi jeg har haft så mange dårlige oplevelser med det, den første gange jeg prøvede besvimede jeg, anden gang fik jeg et forkert stræk eller noget lign. og blev nød til at ligge med ispose på ryggen resten af timen.

MEN idag gik det faktisk rigtig godt! Jeg overlevede uden mén af nogen art bare lidt døsig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Efter et par uger hvor jeg har spist hvad jeg har ville er jeg klar til at begynde igen på at tabe lidt kg. vægten var ikke sød mod mig her tilmorgen (egentlig derfor jeg føler jeg skal tage mig lidt sammen).

Mandagsvejning: 68,4 kg (av :unhappy: )

Øv, surt med vægten, jeg har også haft 5 uger hvor jeg har spist hvad jeg ville, de 3 første gik det godt, den 4 uger, steg vægten 200 g, men der pjækket jeg også 2 dage, sidste uger hvor jeg holdt min træning, men spiste hvad jeg ville har vægten stået stille, så jeg har også planer om at tage mig sammen i denne uge, jeg skal nok holde dig i ørene :bigsmile: (det skal ikke kun gå ud over mig :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Øv, surt med vægten, jeg har også haft 5 uger hvor jeg har spist hvad jeg ville, de 3 første gik det godt, den 4 uger, steg vægten 200 g, men der pjækket jeg også 2 dage, sidste uger hvor jeg holdt min træning, men spiste hvad jeg ville har vægten stået stille, så jeg har også planer om at tage mig sammen i denne uge, jeg skal nok holde dig i ørene :bigsmile: (det skal ikke kun gå ud over mig :tongue: )

Det er surt, men jeg er glad for jeg ikke er den eneste :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes vi mangler noget om din træning :devil: har du slet ikke lavet noget i denne uge :tongue:

Hehe, jo har lavet en masse i denne uge har bare ikke lige fået det skrevet :tongue: men bare rolig jeg skal nok opdatere i løbet af idag, ville bare så gerne ha pulsdata med, derfor er det ikke lige blevet gjort endnu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning

½ times mavetræning med Jesper ( han var frisk på holdet selvom han har kæmpet med influenza)

20 min powewalk

1 times Spinning m Lisbet :4thumbup:

Pulsdata (Powerwalk + Spinning)

Avg: 72 % :heartpump:

Max: 90 % :heartpump:

Tirsdagens Træning

20 min Løb

20 min step

20 min arc trainer

Avg: 83 % :heartpump:

Max: 93 % :heartpump:

Onsdagens Træning

Morgen Spinning m Jan

Avg: 71 % :heartpump:

Max: 90 % :heartpump:

Nåede ikke mavetræning da der var knas m dankortterminalerne :sneaky2:

20 min powerwalk

Aften Spinning m Torben (meget anderledes time men go)

Avg: 76 % :heartpump:

Max: 92 % :heartpump:

Torsdag

Tillod jeg mig en træningsfri dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tænkte lige jeg skulle være total overfrisk og tage en gang morgen spinning idag men det blev det desværre ikke til, jeg var total udkørt - bare underligt eftersom jeg hele torsdagen ikke rigtig lavede noget andet end at være lidt på arbejde og så hjem forbi min mor og spise lidt sund aftensmad (blandet salat + tomat, hvidløg, oliven, 2 pakker skinkestrimler *mums*, sødchillipeber og et lille stref m dressing + nanbrød m hvidløg).

Dog var der lidt pandekager m is til dessert :tongue:

Well, well dagens træning blev således

Fredagens træning

Partybikes m Jens (spinning :wink: )

Avg: 74 % af max :heartpump:

Max: 90 % af max :heartpump:

Puha, sikke en dag alligevel, ligeomkring frokosttid kom der en fyr stormende hen mod en af vores medarbejere og truede ham, fordi han manglede at betale en regning, han begyndte at skubbe og overfalde kollegaen, og truede ham til at hæve penge i vores danskebankautomat i butikken (som for en gang skyld virkede) vi fik kaldt alt personale til området og eftersom han var i undertal og havde fået pengene smuttede han - men alligevel noget af en oplevelse (meget ubehaligt), godt man ikke skylder penge siger jeg bare!!!

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning

½ times mavetræning med Jesper ( han var frisk på holdet selvom han har kæmpet med influenza)

20 min powewalk

1 times Spinning m Lisbet :4thumbup:

Pulsdata (Powerwalk + Spinning)

Avg: 72 % :heartpump:

Max: 90 % :heartpump:

Tirsdagens Træning

20 min Løb

20 min step

20 min arc trainer

Avg: 83 % :heartpump:

Max: 93 % :heartpump:

Onsdagens Træning

Morgen Spinning m Jan

Avg: 71 % :heartpump:

Max: 90 % :heartpump:

Nåede ikke mavetræning da der var knas m dankortterminalerne :sneaky2:

20 min powerwalk

Aften Spinning m Torben (meget anderledes time men go)

Avg: 76 % :heartpump:

Max: 92 % :heartpump:

Torsdag

Tillod jeg mig en træningsfri dag :smile:

Jeg syntes din avg puls plejer at være højere, har du dovnet lidt eller hvad glemmer du bare at slå pulsuret fra mellem øvelserne?

Link to comment
Share on other sites

Tænkte lige jeg skulle være total overfrisk og tage en gang morgen spinning idag men det blev det desværre ikke til, jeg var total udkørt - bare underligt eftersom jeg hele torsdagen ikke rigtig lavede noget andet end at være lidt på arbejde og så hjem forbi min mor og spise lidt sund aftensmad (blandet salat + tomat, hvidløg, oliven, 2 pakker skinkestrimler *mums*, sødchillipeber og et lille stref m dressing + nanbrød m hvidløg).

Dog var der lidt pandekager m is til dessert :tongue:

Well, well dagens træning blev således

Fredagens træning

Partybikes m Jens (spinning :wink: )

Avg: 74 % af max :heartpump:

Max: 90 % af max :heartpump:

Puha, sikke en dag alligevel, ligeomkring frokosttid kom der en fyr stormende hen mod en af vores medarbejere og truede ham, fordi han manglede at betale en regning, han begyndte at skubbe og overfalde kollegaen, og truede ham til at hæve penge i vores danskebankautomat i butikken (som for en gang skyld virkede) vi fik kaldt alt personale til området og eftersom han var i undertal og havde fået pengene smuttede han - men alligevel noget af en oplevelse (meget ubehaligt), godt man ikke skylder penge siger jeg bare!!!

Øv, sikker en træls måde at slutte ugen på, håber ikke det har ødelagt humøret :smile:

PS. jeg har sagt de NAN børd er fy fy :laugh: (siger jeg efter at have spist 4 sun lolly)

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes din avg puls plejer at være højere, har du dovnet lidt eller hvad glemmer du bare at slå pulsuret fra mellem øvelserne?

Tja, jeg tror jeg har dovnet den lidt, syns heller ikke rigtig jeg har været så frisk til træningen som jeg plejer...! :unhappy:

- men jeg starter også pulsuret ca 10 min inden træningen rigtig begynder.. kan måske også gøre lidt ved den der avg puls. er bare lidt bange for at glemme at sætte pulsuret til... hmm...

Link to comment
Share on other sites

Øv, sikker en træls måde at slutte ugen på, håber ikke det har ødelagt humøret :smile:

PS. jeg har sagt de NAN børd er fy fy :laugh: (siger jeg efter at have spist 4 sun lolly)

Jaaa, men NAN brød smager jo altså bare så dejligt - især dem med hvidløg :tongue:

Sun lolly er vel ikke så slemme er der ikke kun omkring 50 kcal pr stk?

Link to comment
Share on other sites

Lørdags træning

Well, well, denne nat fikjeg sovet igennem og dermed var jeg også top motiveret til en ordentelig gang træning! Spinning :bike: :wub:

Max: 92 % :heartpump:

Avg: 76 % :heartpump:

Denne gang var spinningen med Jens ligesom igår aftes :bigsmile:

Søndag bliver Hvildedag :sun:

Ps. målet for næste uge er at få træningspulsen lidt op i avg gerne omkring de 80% af max :heartpump:

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share