T - Revival of Old School


T
 Share

Recommended Posts

Så blev det sommer og hvad skete der???

Klaus fik lammetæv og måtte have krisehjælp efter min fantastiske afslutning på sidste hul!!!

Gider slet ikke træne mere. Nu vil jeg leve højt på dagens begivenheder resten af mit liv... :tongue:

Fordi du lige luckboxede dig til et one-in-a-million put på 18. hul...

Efter at have slået dig de foregående 7 gange i træk, var det tydeligt der var ved at komme væde i øjenkrogen hos dig, og jeg ved du har haft problemer med at sove om natten pga. traumerne... Derfor lod jeg dig vinde idag, så du ikke blev helt nedbrudt. Næste gang er det hverdag igen, og så kommer du ned med nakken - igen igen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 9 months later...
Hej Hvordan ser det ud med din træning og sådan

Tænkte du på noget specielt?

T's manglende træning skyldes blandt andet leddegigt, demens, fod- og bensår, forkalkninger, galdesten, mavesår, åreknuder, alzheimers og hårtab. Beklageligt men også uundgåeligt taget Thorbjørns alder i betragtning.

:laugh:

Bastard!

Ja min træning ser sgu noget anderledes ud siden jeg besluttede mig for at gennemføre en Ironman 70.3 til næste år. Faktisk er størstedelen af mine skavanker forsvunder efter at jeg er begyndt at cykle og svømme meget. Tror kroppen har haft godt af nye bevægemønstre efter så mange års elitebasketball og styrketræning. Væk er ihvertfald knæ og rygsmerter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Opdatering:

Savner at træne med vægte efter at have holdt lige knap et års pause med det. Har trænet lidt sporadisk on/off ind i mellem, men desværre ikke noget fast eller kontinuerligt.

Jeg har stadig et mål om at gennemføre en Ironman 70.3 til sommer/efteråret, men samtidig vil jeg i gang med vægtene igen. Jeg kan ikke undvære dem. Så en ripped fysik og en ironman, det BØR kunne kombineres! :smile:

Det første der dog skal ske er at jeg skal have smidt en masse kilo. Når man ikke laver noget udover at spinne i vintertiden, samtidid med at man er meget glad for mad....u get the picture. :tongue:

Så jeg starter loggen op igen. Smider mål, fedtprocent osv. op mandag.

Link to comment
Share on other sites

Opdatering:

Savner at træne med vægte efter at have holdt lige knap et års pause med det. Har trænet lidt sporadisk on/off ind i mellem, men desværre ikke noget fast eller kontinuerligt.

Jeg har stadig et mål om at gennemføre en Ironman 70.3 til sommer/efteråret, men samtidig vil jeg i gang med vægtene igen. Jeg kan ikke undvære dem. Så en ripped fysik og en ironman, det BØR kunne kombineres! smile.gif

Det første der dog skal ske er at jeg skal have smidt en masse kilo. Når man ikke laver noget udover at spinne i vintertiden, samtidid med at man er meget glad for mad....u get the picture. tongue.gif

Så jeg starter loggen op igen. Smider mål, fedtprocent osv. op mandag.

ALT kan kombineres; bare se på min træning!! laugh.gif Glæder mig til at læse med.

Link to comment
Share on other sites

Så ruller vi...

Starter med lidt kropsmål, så jeg kan holde styr på forandringerne.

Skulder: 125 cm

Bryst: 113,5 cm

Mave: 103 cm

Venstre lår: 63 cm

Højre lår: 63 cm

Venstre læg: 41 cm

Højre læg: 41 cm

Venstre overarm: 42,5 cm

Højre overarm: 42,5 cm

Venstre underarm: 31,5 cm

Højre underarm: 31,5 cm

Vægt: 100,8 kg

Fedt%: 19,8

Jeg har væddet med en af mine veninder om, at jeg kan have under 10% fedt inden d. 3 juli. Det er et delmål indtil videre.

Jeg har også fået skudt lidt billeder af formen, så jeg kan holde øje med hvad der sker af fremskridt. Det der er mest synligt, er det tydelige tab min ryg og ben har haft fordi jeg ikke har dødløftet og squattet i over et år. Der er godt nok røget noget masse. :crazy:

Træning:

Min træning kommer til at bestå af en gang "kom i gang igen" træning i april. Forhåbentlig med stigende vægte og en god gang muscle memory. Derefter står den på tung træning og en helvedes masse cardio.

Min cardio bliver lidt speciel. Jeg har et mål om at gennemføre et Ironman 70.3 inden oktober. Det vil sige 1.5 km svømning, 90 cykling og 22 km løb. Jeg har cyklet en del sidste efterår og har været i gang på spincyklen her til vinter. Derfor får løb førsteprioritet.

Samtidig har jeg planer om at starte med at spille basketball igen efter gennemført Ironman, så jeg skal også have plads til det i træningen. Daglige tempoløb kombineret med et par lange løbeture bliver måden jeg tackler det på her i starten.

Kost:

Low carb med refeeds her i starten, indtil jeg har smidt en del kilo.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende nok mål! Jeg ligger lige omkring 15% og har cirka samme mål til cirka samme dato. :wink:

Good luck!

Takker.

Ja jeg ved heller ikke hvor realistisk det er. Det er ved at være et par år siden jeg har været i bare nogenlunde form og jeg er ikke ligefrem blevet yngre. :tongue:

Det skal dog ikke stoppe mig fra at give den gas og gå hårdt efter målet.

Link to comment
Share on other sites

Game iz ON!!!!!!!!!

WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR WAR

Link to comment
Share on other sites

*patetisk trussel*

Lets get it on!

Har netop udfordret Jhax for at holde både min og hans motivation i gang. Indtil videre står den på battle indtil d. 2. juni da han ikke tør længere. Hold øje med hans log for opdateringer. Forvent dog ingen billeder da han er en pussy! :tongue:

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Jhax poster billeder og kropsmål i sin log, så vi har et sammenligningsgrundlag.

d. 2. juni lader vi så MOL afgøre hvem der er haft den bedste fremgang i forhold til vægt, billeder og kropsmål.

Så håber vi bare at to gamle spassere som os ikke slår os selv ihjel i forsøget på gudekroppen. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share