Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Søndag 25-05-2008.

Lørdag blev en træningsfri dag, meget tiltrængt, bentræning når benene er smadret er ikke nogle god ide, men jeg lærer det næppe :crazy:

Søndag Styrketræning, skulder og vinge.

Jeg er næsten oppe på samme styrke som før min skulder skade, før var jeg på 60-70 kg på denne øvelse da jeg startet igen var jeg på 25-30 kg, nu 50kg :bigsmile: det var den sidste øvelse hvor jeg var langt nede i vægt.

post-10700-1211716769.gif

Lidt mærklig er når jeg køre Dumbbell Shoulder Press, kan jeg ikke løfte 22kg vægte op når jeg sidder ned, bliver nød til at løftet vægtene op på skuldren før jeg sidder mig ned :blink:

Jeg tror min ben får lov at vile i dag også, så jeg er helt klar på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Hold da op der er gang i den her cykel log og du får da efterhånden cyklet en DEL KM.. :bike: Er du blevet til den nye tynde "kylling" i tourde france.. :4thumbup:

Næste søndag hvad sker der der?? et cykel løb du skal deltage i?

Link to comment
Share on other sites

Hold da op der er gang i den her cykel log og du får da efterhånden cyklet en DEL KM.. :bike: Er du blevet til den nye tynde "kylling" i tourde france.. :4thumbup:

Næste søndag hvad sker der der?? et cykel løb du skal deltage i?

Jep jeg stiller op i touren næste år, jeg skal bare lige finde nogle der kan levere noget EPO :laugh:

JP Århus Rundt 115 km http://www.cybercycling.dk/motionslob/lobs...ljer.asp?Id=341

Skal du med? så har jeg nok en cykel du kan låne.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 26-05-2008.

Cykling til arbejde 22.38 km 28,4 km/t PR igen igen.

Cykling fra arbejde 21,71 km prøvet en anden rute noget korter :bigsmile: 23,9 km/t var ellers klar til en pr mere men der var hård modvind på hele turen, jeg har det soj jeg har kørt op ad bakke hele vejen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 27-05-2008.

Jeg har fundet en ny route til arbejde som er ½ km kortere :bigsmile:

Til arbejde 21,86 km 28,3 km/t.

Fra arbejde til Tilst og hjem 35,4 km jeg tog gammel Randersvej fra Skanderborg, damm der er en led bakke se fra 2 til 5 km.

post-10700-1211913060_thumb.jpg

Pulsen var lige oppe over 90 %.

Link to comment
Share on other sites

JP Århus Rundt 115 km

Skal du med? så har jeg nok en cykel du kan låne.

:laugh: *LOL* jeg har vist problemer nok med at overleve mit løb for tiden..

Cykler med næste år :innocent: Men Held og lykke på søndag, de lover op til 30 grader varmt vejr he he skal nok blive Vaaarrrmmtt..!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: *LOL* jeg har vist problemer nok med at overleve mit løb for tiden..

Cykler med næste år :innocent: Men Held og lykke på søndag, de lover op til 30 grader varmt vejr he he skal nok blive Vaaarrrmmtt..!! :tongue:

Alså det er for dåligt, det er jo kun 115 km :tongue:

30 grader, jeg må heller huske at tage 2 flasker vand med.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 28-05-2008.

Til arbejde ny rute 21,84 km 28,4 km/t, fusk der stor alså 28,5 km/t på Garminen.

Fra arbejde 22,07 km gider ikke tage den route fra arbejde det går for langsom og folk køre som tosset i midtbyen, hvad sker det lige for kvinder der snakker i mobiltelefon når de cykler, de slinger helt vildt :devil: , der er ikke noget at sige til at der er nogle der bliver kørt ned.

Da jeg kom hjem og hade skiftet til træningstøj, var der et opkald på mobilen, ringet tilbage og fandt ud af jeg hade glemt en aftale, skulle hjælpe med at flytte nogle gipsplader, damme de er svære at flytte når det blæser, nå op på cyklen igen, så det blev ikke til noget træning i dag, jeg cyklet uden cykelsko, damm jeg savnet dem, de er meget bedre at cykle med.

Det blev lige til 9,4 km mere.

Samlet i dag 53,28 km.

Link to comment
Share on other sites

Fra arbejde 22,07 km gider ikke tage den route fra arbejde det går for langsom og folk køre som tosset i midtbyen, hvad sker det lige for kvinder der snakker i mobiltelefon når de cykler, de slinger helt vildt :devil: , der er ikke noget at sige til at der er nogle der bliver kørt ned.

Ja - generelt kan man godt blive lidt overrasket over, hvor dårlige folk er til at køre på cykel. Jeg havde også problemer med at overhale en kvinde, der slingrede, her til morgen - fordi hun skulle ryge mens hun cyklede! :blink:

Det værste jeg har set var nok ham, der på vej ned af Randersvej med 35-40 km/t i timen lige skulle læse overskrifterne i Metroexpress - uden hænder på styret!

.. og så er der de mindre farlige ting, der bare giver anledning til hovedrysten, såsom folk (oftest kvinder) der absolut skal køre i så højt et gear, at de knapt kan træde pedalerne rundt og er nødt til at hive med armene. Det er gerne samme type, der trækker op af samtlige bakker i Århus :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 29-05-2008.

Ingen cykling, skulle til møde i Viborg det er lige langt nok at cykle.

Styrke træning ben og ryg.

Benpress 340 kg + slædenPR

Der er godt nok stor forskel på hvor meget jeg kan tage hvis jeg har været ude og cykle først og hvis jeg ikke har.

Link to comment
Share on other sites

RØD

post-10700-1212092125.jpg og bukser der passer :bigsmile:

Skal også have nye sko. post-10700-1212092154_thumb.jpg eller måske i sort :laugh:

Hvilke syntes i jeg skal vælge http://www.sidisport.com/

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/...one/madone65pro

Fatter nul og niks, hvis du køber et par Sidi Ergo 2 Carbon som koster 2.300-2.400 kr.

Har selv lige købt et par Sidi Genius 5.5 Carbon, og vil mene at en sko til 1.000-1.500 sagtens kan udfylde dit behov.

Tvivler for øvrigt også på at dine fødder kan være i Ergo'en da Sidi sko er kendt for at være smalle. Genius'en fås i en Mega udgave til personer med lidt bredere fødder.

Link to comment
Share on other sites

Fatter nul og niks, hvis du køber et par Sidi Ergo 2 Carbon som koster 2.300-2.400 kr.

Har selv lige købt et par Sidi Genius 5.5 Carbon, og vil mene at en sko til 1.000-1.500 sagtens kan udfylde dit behov.

Tvivler for øvrigt også på at dine fødder kan være i Ergo'en da Sidi sko er kendt for at være smalle. Genius'en fås i en Mega udgave til personer med lidt bredere fødder.

Jeg skal give 500.- mere for Sidi Ergo 2 Carbon, frem for nogle andre Sidi, jeg skal lige prøve dem igen, der kan godt være de er for smalle, men Egro 2 virker som de er lidt bredere end de andre Sida sko, men jeg tænkte hvorfor ikke købe de bedste sko, når jeg køber en af de bedste cykler :bigsmile:

Jeg tror jeg vil tage de sorte hvis det bliver Ergo2, de er lidt langt ude i sølv :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 31-05-2008.

Det blev ikke til noget træning fredag jeg var træt og mine lår var smadret, jeg kom ikke engang ud og prøve min nye cykel :blush:

Lørdag blev det til styrketræning Vinge og skulder, det gik fint men det kan mærkes når jeg går op af trappen, damm det var dumt at lave pr i benpress et par dage før jeg skal ud og cykle 115 km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share