Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 03-06-2008.

Ribbene kan stadig mærkes, men jeg blev ikke forpustet af at hente mad :bigsmile:

Til arbejde 22,35 km 25,5 km/t, det er sku lidt svært at køre hurtig, når man ikke kan trække vejret dybt.

Far arbejde 22,31 25,3 km/t, øv hvor langsom.

Link to comment
Share on other sites

He he, du har jo ret :devil:

Jeg glemte lige 2 PR

140 km på en dag PR og 68,8 km/t hold da kæft det var hurtig, jeg var ikke helt sikker på det var en god ide :laugh:

Hvis det skal være på den måde :bigsmile:

2002: Fra Idrættens Hus i Brøndby til Viborg på mc - ca. 315 km på 2:35 :tongue: . Det var før de indførte klip i kørekort og da grænsen for frakendelse var noget højere.

Kører ikke så hurtigt i dag :innocent: og kan godt køre en tur på 250-300 km uden at speedometeret kommer over 85-90 km/h.

Husk for øvrigt at spise ordentligt dagen før dit næste motionsløb - gælder også på selve dagen inden løbet. Fyldte depoter kan modvirke at du går sukkerkold (så tidligt). Som RuneN også nævner skal du lære at drikke - og evt. rigtig energidrik i stedet for "sukkervand".

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skal være på den måde :bigsmile:

2002: Fra Idrættens Hus i Brøndby til Viborg på mc - ca. 315 km på 2:35 :tongue: . Det var før de indførte klip i kørekort og da grænsen for frakendelse var noget højere.

Kører ikke så hurtigt i dag :innocent: og kan godt køre en tur på 250-300 km uden at speedometeret kommer over 85-90 km/h.

Husk for øvrigt at spise ordentligt dagen før dit næste motionsløb - gælder også på selve dagen inden løbet. Fyldte depoter kan modvirke at du går sukkerkold (så tidligt). Som RuneN også nævner skal du lære at drikke - og evt. rigtig energidrik i stedet for "sukkervand".

Nice snit, næste gang må du gøre det på cykel :bigsmile:

Ja, næste gang skal der noget mere styr på mad og drikke.

Det er farligt at cykle.

post-10700-1212616743_thumb.jpg

Det ser godt nok vildt ud, 1 død og mange såret.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 05-06-2008.

Onsdag blev til en tæningsfri dag, blev nød til at tage bilen på arbejde, da jeg min makker hade taget 16 kasser sodavand og en kasse øl med fra Tyskland, jeg tænkte at det var svært at have dem på cyklen, så jeg tog bilen, fuck det var hårdt at slæbe op af trappen pga. mine trykket ribben :devil:

I dag var der ikke nogle ansatte i centeret så dørene skulle være lukket, det gjore at der var mega dårlig luft og ret varmt, men for første gang hade jeg ikke en dråbe sved på panden til træning, da mine ribben automatisk sætter en grænse for hvad jeg kan lave smart :bigsmile:

Det blev til bryst, biceps og tricpes i dag, jeg blev forpustet af at gå hjem fra træning :laugh:

EDIT: jeg prøvet lige at trykke på mine ribben, det er ikke den der gør ondt, ret godt fordi det plejer at tage så lang tid at hele, men hvad har jeg så ramt :blink:

EDIT2: lille dags fejl :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

øhh Lørdag?? Hvad f... laver jeg så på arbejde idag ?? Tror lige du skal tjekke kalenderen inden imorgen så du ikke glemmer at komme på arbejde :tongue:

:blush: he he, jeg har taget fri i morgen og jeg har også fri i dag, har alle ikke det.....

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Dansk Helse sport er blevet solgt igen og flytter til nye lokaler Oktober(siger rygtet), håber der bliver noget hold træning og noget bedre udluftning, fuck der varmt i klæderen hvor det meste cardio udstyr står.

Jeps det har jeg også hørt, tror det bliver rigtig godt for DHS - mener de flytter i nye lokaler i samme gård de lokaler Fitness world ville ha booket sig ind i. Så mon ikke der bliver en del forbedring.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 06-06-2008.

Styrketræning underkrop.

Lørdag 07-06-2008.

Styrketræning overkrop ryg og skulder.

5 min på crosstrainer og så var jeg forpustet, det er sku lidt svært når man ikke kan trække vejret igennem :devil:

Så er det officelt at DHS flyttet til oktober og bliver lagt sammen med en fys, der bliver 2 hold lokaler, spinning og pilates tror jeg der stod, fedt der kommer spinning.

Cykling er det ikke blevet til måske søndag med CKaarhus, hvis jeg ikke bliver forpustet så hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 10-06-2008.

Søndag ingen træning :blush:

Mandag ingen træning :blush::blush:

Cykling til arbejde 22,25 km 22,9 km/t pga modvind og jeg skulle have luft både for og baghjul, godt og cykle igen.

Cykling fra arbejde via Solbjerg.

35,11 km 29,1 km/t det kostet 1 km/t at køre gennem Århus by :devil:

Lap 1 10,41 km 32,3 km/t :bigsmile: 126 højdemeter.

Lig lige mærke til den hastighed der der blev holde over 40 km/t over ca. 3 km.

post-10700-1213128225_thumb.jpg

Lap 2 24,7 km 28 km/t :dry:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 11-06-2008.

22,85 km til arbejde i modvind :devil: 25 km/t i snit, max 51,1 km/t.

22,78 km fra arbejde i sidevind :dry: 33 km/tPR snit, max 54,1 km/t

Fedt at få pulsen lidt op.

Det er jo helt vildt du kommer op på 54,1 km i timen!? kan man virkelig cykle så hurtigt, tror jeg skal ha skaffet mig en cykelcomputer så jeg kan se hvor meget jeg kan komme op på.... hmm :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo helt vildt du kommer op på 54,1 km i timen!? kan man virkelig cykle så hurtigt, tror jeg skal ha skaffet mig en cykelcomputer så jeg kan se hvor meget jeg kan komme op på.... hmm :tongue:

Jeg har været oppe på 68,8 km/t, uha det går hurtig, men det er jo ned ad bakke.

Du vil nok få problemer med at komme op på samme hastighed, der har jeg fordel af vægten :bigsmile:

Ja, skynd dig af få en cykelcomputer så vi kan se noget data :smile: med mindre der er bedre end mine så gider jeg ikke at se dem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været oppe på 68,8 km/t, uha det går hurtig, men det er jo ned ad bakke.

Du vil nok få problemer med at komme op på samme hastighed, der har jeg fordel af vægten :bigsmile:

Ja, skynd dig af få en cykelcomputer så vi kan se noget data :smile: med mindre der er bedre end mine så gider jeg ikke at se dem :laugh:

Well syns i hvert fald det lyder rigtig hurtigt, ville være bange for at vælte eller noget i den stil hvis jeg kom så højt op i hastighed tror jeg. Men det kunne da helt sikkert være sjovt at finde ud af hvor hurtig man egentlig kan kører når det er :tongue: indtilvidere må det bare blive det overordnede distance hastighed og på det punkt har jeg ikke slået dig endnu.

Link to comment
Share on other sites

Well syns i hvert fald det lyder rigtig hurtigt, ville være bange for at vælte eller noget i den stil hvis jeg kom så højt op i hastighed tror jeg. Men det kunne da helt sikkert være sjovt at finde ud af hvor hurtig man egentlig kan kører når det er :tongue: indtilvidere må det bare blive det overordnede distance hastighed og på det punkt har jeg ikke slået dig endnu.

Må nok indrømme der ikke er så meget tankevirksomhed ved den fart, det er ren adrenaline indtil man får den tanke, hvis noget går galt nu, så gør det ondt :blush: da jeg kørte 68,8 km/t kunn jeg godt have kørt lidt hurtigere men kom i tanke om at vejen drejer 90 grader i bunden af bakken, så det var nok bedst at bremse :laugh: hade ellers set flot ud hvis jeg var forsat med 70 km/t ud over marken :bigsmile:

Så har jeg lige fået mit nummer til langeline løbet på søndag 1489 og starttid kl. 10.10 100 km.

Link to comment
Share on other sites

Va faen Mollerup, du owner mig på maxfart. Jeg har endnu ikke været meget over 60.

Et eller andet skal man jo være bedst til :bigsmile: jeg hade håbet på at kommer over 70 i dag, men så var det 5 andre cykelister der ødelage det hele bare fordi der var grønt for dem :devil: har de ingen respekt folk der kører hurtig :laugh: 3 gange i dag var jeg oppe på 50+ for at blive stoppet af et rødt lys :mad: jeg er ikke så modig at jeg bare kører over for rødt :blush:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Et eller andet skal man jo være bedst til :bigsmile: jeg hade håbet på at kommer over 70 i dag, men så var det 5 andre cykelister der ødelage det hele bare fordi der var grønt for dem :devil: har de ingen respekt folk der kører hurtig :laugh: 3 gange i dag var jeg oppe på 50+ for at blive stoppet af et rødt lys :mad: jeg er ikke så modig at jeg bare kører over for rødt :blush:

Hvilket nok er en ret god ting, hvis du tænker over det... :smile:

Man kan snige røde lys, men køre over med 50+ er hjernedødt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share