Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Jep, den står på fuld diæt fra i morgen, så regner jeg med at være under 100 om 14 dage,
Mandag 28-04-2008.

Mad i dag.

Morgenmad 2 knækbrød med ost.

Middagsmad 2 rugbrød med magert pålæg.

Aftemsmad 3½ hotdog og lidt slik, rester fra i går, det sidste i minst 4 uger(bortset fra sukkerfri) og magert kød, samt grønsager fra nu af.

Så, ind i kampen igen :bottom:

Spis noget mere om morgenen/formiddagen, noget godt havregryn med rosiner/nødder osv., så er jeg sikker på du holder dig mædt længere og undgår trangen til usunde ting og istedet tænker på den saftige kyllinge filet du har på panden :4eat:

Held og lykke de kommende dage, håbe det lykkedes for dig at leve efter planen.

Link to comment
Share on other sites

Så, ind i kampen igen :bottom:

Ja, skammer mig også :blush:

Spis noget mere om morgenen/formiddagen, noget godt havregryn med rosiner/nødder osv., så er jeg sikker på du holder dig mædt længere og undgår trangen til usunde ting og istedet tænker på den saftige kyllinge filet du har på panden :4eat:

Kan ikke lide havregryn, rosiner eller mælk :blink: så den går nok ikke, det er nok mere det at jeg ikke har trænet i dag, så jeg hade for meget til på hænderne.

Held og lykke de kommende dage, håbe det lykkedes for dig at leve efter planen.

Tak.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 28-04-2008.

Mål for uge 18.

Søndags vægt på 103 kg dvs. 500g.

Cykle på arbejde minst en gang og cykle samlet minst 250 km, samt at slå Candygirls 76 km med 26,4 km/t WE HAVE A BATTLE :devil:

Holde diæten bortser fra lørdags pizza(laver evt. en sund pizza og lidt øl til forbold søndag.

Hehe, fine målsætninger - især den sidste :laugh::tongue:

Cykle til arbejde én gang lyder da overkommeligt - eller kom selvfølgelig lidt an på, hvor langt du har?!

Maxie og jeg er rigtige fornuftige madmæssigt (for tiden). I dag stod den på torsk tilberedt i ovn, kartofler - og hjemmelavet sennepssovs. :innocent: Og til dessert smoothie af jordbær, minimælk, sød og vanilie fra en vaniliestang. :4mewantfood:

Vil faktisk påstå det er bedre end en gang pizza a050.gif

Edit: Hov, og så må jeg da ikke glemme en :4thumbup: for anskaffelse af cykelhjelm; bedre sent end aldrig :wink:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hehe, fine målsætninger - især den sidste :laugh::tongue:

Cykle til arbejde én gang lyder da overkommeligt - eller kom selvfølgelig lidt an på, hvor langt du har?!

Maxie og jeg er rigtige fornuftige madmæssigt (for tiden). I dag stod den på torsk tilberedt i ovn, kartofler - og hjemmelavet sennepssovs. :innocent: Og til dessert smoothie af jordbær, minimælk, sød og vanilie fra en vaniliestang. :4mewantfood:

Vil faktisk påstå det er bedre end en gang pizza a050.gif

Edit: Hov, og så må jeg da ikke glemme en :4thumbup: for anskaffelse af cykelhjelm; bedre sent end aldrig :wink:

Jeg har 23 km til arbejde og jeg har fri torsdag+fredag, så der er kun mulighed at køre på arbejde tirsdag-onsdag og det skulle blive regn i morgen, så der kan jeg ikke, sikker alle de undskyldninger jeg har :laugh:

Lyder som noget godt mad i fik i dag, men det er meget letter at bestille pizza, jeg må nok erkende at jeg er lidt doven :blush: jeg er mest til noget frost, der kan laves på 10 min.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 23 km til arbejde og jeg har fri torsdag+fredag, så der er kun mulighed at køre på arbejde tirsdag-onsdag og det skulle blive regn i morgen, så der kan jeg ikke, sikker alle de undskyldninger jeg har :laugh:
Regnvejr er ingen gyldig undskyldning :sorry:
Lyder som noget godt mad i fik i dag, men det er meget letter at bestille pizza, jeg må nok erkende at jeg er lidt doven :blush: jeg er mest til noget frost, der kan laves på 10 min.

Du kan komme langt på 20-25 minutter. Gider heller ikke at bruge længere tid i køkkenet, men får da altid lavet et eller andet ikke-frost. Her til aften stod den på 2 hakkebøf, ½ blomkål og en slat ærter.

Link to comment
Share on other sites

4-1 :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :devil:

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Damm, vi skulle bare have hammeret et mål ind inden pausen.

27.04.2008 Randers FC - AGF 4-1 Superligaen 07/08

20.03.2008 AGF - Randers FC 0-0 Superligaen 07/08

16.09.2007 Randers FC - AGF 0-1 Superligaen 07/08

19.05.2005 AGF - Randers FC 4-0 Superligaen 04/05

03.04.2005 Randers FC - AGF 1-0 Superligaen 04/05

14.08.2004 Randers FC - AGF 0-3 Superligaen 04/05

Der står stadig 3-1-2 og 9-5 i målscore til AGF :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 29-04-2008, diæt dag 2.

½ time cross 725 kalc.

Styrketræning overkrop.

1 sofacykel 553 kalc. 11.95 km.

DHS bliver til et nøglecenter, hvor man selv skal låse sig ind når man ikke er der mellem 15 og 21.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud, hvordan er kosten gået :innocent: ?

Morgen 2 knakbrød med ost

kl 10 1 rugbrød med mager pålæg.

Middag 2 rugbrød med mager pålæg.

Aften 540 g forårsrulle 5,5% protien 20% kulhydrat og 5,5 fedt, stegt i lidt fedtstof, samt lidt Druvan Chilli olie i(meget lidt den er ret stærk) gad ikke lave andet da jeg først kom hjem lidt ca. kl 20.

Så det er ok.

Jeg har købt pærer, honningmelon, appelsiner og nogle agurker i dag, kan godt lide at spise en eller to agurker uden skræl om aftenen.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Okay, så går det jo fremad :bigsmile:

Tak :smile: jeg hade lige glemt en ½ pakke sukkerfri gajol.

Det er íkke meget næring der er i forårsruller 41 % så må reste være vand :blink:

Damm min mund brænder lige nu, man kan godt få for meget chilli :devil:

Jeg så lige jeg har jubilæum 300 svar og 10.000 hits :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgen 2 knakbrød med ost

kl 10 1 rugbrød med mager pålæg.

Middag 2 rugbrød med mager pålæg.

Aften 540 g forårsrulle 5,5% protien 20% kulhydrat og 5,5 fedt, stegt i lidt fedtstof, samt lidt Druvan Chilli olie i(meget lidt den er ret stærk) gad ikke lave andet da jeg først kom hjem lidt ca. kl 20.

Så det er ok.

Jeg har købt pærer, honningmelon, appelsiner og nogle agurker i dag, kan godt lide at spise en eller to agurker uden skræl om aftenen.

Lyder fornuftigt...

Godt at se at din mandagsdiæt er startet.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 30-04-2008, diæt dag 3, 4 fridage jubii.

Morgen 2 knækbrød med ost

kl 10 1 rugbrød med mager pålæg.

Middag 2 rugbrød med mager pålæg.

Aften kyling/bacon sandwitch.

God laaaaaang weekend :4thumbup:

Edit lidt mere mad, 1 melon, 1 kylling/bacon sandwitch mere, 70g Spejderhagl fra DDV 49 kalc. og en magnum :devil: fy Martin, nu giver jeg resten af de is jeg har i fryseren til min nabo.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Hvad med din motion og ny GPS.

Vi har slet ikke hørt om den endnu, eller kan den ikke finde hjem :tongue:

Jeg har ikke været ude og cykle :blush: gider ikke i regnvejr, både jeg og min cykel bliver våd :devil:

Men jeg hade helt glemt motion.

2 timer cross med lille pause 2795 kalc.

Men jeg fik testet den lidt over i centeret.

post-10700-1209581127_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke været ude og cykle :blush: gider ikke i regnvejr, både jeg og min cykel bliver våd :devil:

Men jeg hade helt glemt motion.

2 timer cross med lille pause 2795 kalc.

Men jeg fik testet den lidt over i centeret.

post-10700-1209581127_thumb.jpg

Jeg kan nu sådan set ret godt forstå dig med vejret, det er ikke lige så man kan nyde at cykle ude hvis det regner så meget!

Er det din GPS du har brugt ovre i centeret? Det er da sørme smart at du kan se din træning på den måde! Det vil jeg også kunne! :dry: blir jo helt misundelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nu sådan set ret godt forstå dig med vejret, det er ikke lige så man kan nyde at cykle ude hvis det regner så meget!

Er det din GPS du har brugt ovre i centeret? Det er da sørme smart at du kan se din træning på den måde! Det vil jeg også kunne! :dry: blir jo helt misundelig.

Ja, det er mit nye legetøj :bigsmile: når jeg kommer ud på cykel kan jeg se hele rutem på google map og en masse andet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 01-05-2008, diæt dag 4, jeg vil have en pizza :devil:

½ time Cross 780 kalc. der var godt knald på i dag og jeg svedte helt vildt.

Styrketræning underkrop 1 time 10 min.

½ time Cykel 23,5 km. ca. 500 kalc. Edit jeg hade glemt at skrive det var på kondi cykel.

post-10700-1209647000_thumb.jpg

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Godt klaret - 23,5 km på ½ time :worship:

Tak, Der var godt nok knald på, en rpm på 100+ og level 13, men jeg hade glemt at skrive det var på kondi cykel :blush: men jeg tror jeg vil prøve med en ½ times spurt, hvis jeg kan holde den på 27 km/t i 2½ time, så burde jeg kune holde den på 35 - 45 km/t i en ½ time.

Link to comment
Share on other sites

Husk at varme op først før du begynder på det forsøg.

Noget helt andet er, hvis jeg skulle prøve et sådan forsøg skule det være på en rimelig flad strækning og dem er der ikke mange af her i området, og slet ikke på 20 - 25 km.

Hvis du finder et sådan sted lad mig høre.

Dit nye legetøj ser ud til at kunne en masse ting, hvor har du købt det henne.

Prøv denne tur med din nye gps, den har jeg lige kørt i dag og er utrolig flot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share