Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

:laugh:

Hej

Tillykke med, at du nåede under de 100. :4thumbup:

Keep up the good work.

Det er egentlig også en skam, at jeg ikke forlængst har smidt en hilsen i din log. Vi Århusianske cykel-folk må jo holde sammen, så vi kan vise de kanutter fra :devil: -øen, hvem der virkelig kan bruge benern´.

:laugh:

Tak, skal du have, ja der er sku alt for mange fra Djævleøen herinde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mollerup

Du spurgte forleden dag om vi skulle køre turen sammen, nu er det sådan dem jeg troede jeg skulle cykle med de kun vil køre 73 km, så hvis du ikke har andre bud kan du jo kontakte mig og vi kan køre en tur sammen før (hvis det kan lade sig gøre), så kan vi jo se om vi kan køre i det samme tempo.

Jeg planlægger at køre 73 km ruten på søndag evt med en sløjfe så jeg når omkring de 100 km, men jeg har lige en 30 års fødseldag lørdag så derfor er det sådan lidt uvist hvordan jeg har det søndag.

Steen

Link to comment
Share on other sites

Hej Mollerup

Du spurgte forleden dag om vi skulle køre turen sammen, nu er det sådan dem jeg troede jeg skulle cykle med de kun vil køre 73 km, så hvis du ikke har andre bud kan du jo kontakte mig og vi kan køre en tur sammen før (hvis det kan lade sig gøre), så kan vi jo se om vi kan køre i det samme tempo.

Jeg planlægger at køre 73 km ruten på søndag evt med en sløjfe så jeg når omkring de 100 km, men jeg har lige en 30 års fødseldag lørdag så derfor er det sådan lidt uvist hvordan jeg har det søndag.

Steen

Jeg skal til sidste AGF kamp i denne sæson og i byen bagefter, men hvis det først bliver om eftermiddagen så er jeg klar, jeg var ude og få efterspændt min cykel i dag, puha jeg var tæt på at købt en Trek Morderna 6.5 sat ned fra 45.000.- til 28.000.- jeg ville have købt en 5.5 sat ned fra 28.000.- til 20.000.- men den hade de kun i 58 cm. :crazy: det ender med jeg kommer til at bruge 28.000.- på en cykel langt ude.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til sidste AGF kamp i denne sæson og i byen bagefter, men hvis det først bliver om eftermiddagen så er jeg klar, jeg var ude og få efterspændt min cykel i dag, puha jeg var tæt på at købt en Trek Morderna 6.5 sat ned fra 45.000.- til 28.000.- jeg ville have købt en 5.5 sat ned fra 28.000.- til 20.000.- men den hade de kun i 58 cm. :crazy: det ender med jeg kommer til at bruge 28.000.- på en cykel langt ude.

Det lyder vildt, men hvis det en sådan du vil have er der jo ikke andet at gøre end at købe den. Men man skal jo heller ikke gå ned på udstyret, det vil jeg heller ikke.

Hvad angår søndag kan jeg skrive til dig når jeg har fået øjnene op, da jeg som sagt skal til fødselseldag om lørdagen.

Men hvad med en aftentur, det behøver jo ikke at være så langt, jeg kan torsdag og fredag.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder vildt, men hvis det en sådan du vil have er der jo ikke andet at gøre end at købe den. Men man skal jo heller ikke gå ned på udstyret, det vil jeg heller ikke.

Hvad angår søndag kan jeg skrive til dig når jeg har fået øjnene op, da jeg som sagt skal til fødselseldag om lørdagen.

Men hvad med en aftentur, det behøver jo ikke at være så langt, jeg kan torsdag og fredag.

Torsdag vil være en god ide, jeg er hjemme ca. kl 17, hvornår vil du starte?

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 20-05-2008.

22,48 km til arbejde, 26,9 km/tPR , hidtid bedste til 25 km/t

19,29 km til start på sø runden 31,3 km/tPR hidtid bedste til 30 km/t.

9,30 km lap 1 søen 29,9 km/t, hidtid bedste til 31,1 km/t, jeg regnet med jeg skulle have en pr mere, gode ben, men god modvind :devil:

9,29 km lap 2 søen 29,3 km/t, hidtid bedste til 31,1 km/t.

4,57 km hjem fra søen 29 km/t, hidtid bedste tid 29,2 km/t

42,44 km, 30,3 km/t blev det til retur fra arbejde 2 gange rundt Brabrand søen i stedet for en og jeg trode jeg skulle slå min rekord på turen rundt søen, jeg slog rekord til arbejde, men ikke rundt søen :devil:

Samlet i dag og denne uge 64,93 km, 29 km/t.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Tak, det hjælper at tage en pause på 3 dage :blush: godt nok surt at der var modvind på Brabrand stien :devil: ellers var jeg kommet over 30 km/t

Kører du ikke rundt om søen? :unsure: I så fald har du vel fået tilsvarende med medvind :tongue:

Og det er jo flotte tider ellers. Hvorfor dropper du ikke det der PR-ræs? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak, det hjælper at tage en pause på 3 dage :blush: godt nok surt at der var modvind på Brabrand stien :devil: ellers var jeg kommet over 30 km/t

Det ser bare rigtig lækkert ud med alle de cykelture..!

Ej, hvor jeg savner at cykle ude i naturen...! (har bestilt tid til min cykel, det kunne først blive mandag, men så er den første cykeltur udendørs for mit vedkommende altså om en uges tid) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser bare rigtig lækkert ud med alle de cykelture..!

Ej, hvor jeg savner at cykle ude i naturen...! (har bestilt tid til min cykel, det kunne først blive mandag, men så er den første cykeltur udendørs for mit vedkommende altså om en uges tid) :bigsmile:

Nice, så får vi snart nogle cykel tider at se fra dig også.

Link to comment
Share on other sites

Nice, så får vi snart nogle cykel tider at se fra dig også.

Hehe, lige præcis, gad vide hvor meget det er godt at lægge ud med er jo også til spinning og det må jo påvirke lidt hvor meget man kan klare i det virkelige liv... tænkte på en rute fra Hillerød til holte og tilbage igen den er på ca 38,5 km... har læst man ca cykler 25-30 km på en spinningstime! så det er vel okay?!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 21-05-2008.

22,48 km til arbejde, 27,1 km/tPR , hidtid bedste til 26,9 km/t

19,29 km til start på sø runden 30,5 km/t.

9,30 km lap 1 søen 32,8 km/t,PR hidtid bedste til 31,1 km/t.

4,57 km hjem fra søen 29 km/t, hidtid bedste tid 29,2 km/t

33,21 km, 30,9 km/tPR

Det bliver bedre og bedre :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 22-05-2008.

Cykeltur med Stenn(Team Kanulle) det var en rigtig god tur og jeg fin nogle gode råd om cyklen.

Lap 1 22,38 km 27,5 km/t.

Lap 2 20,13 km til Skovby 27,1 km/t

Lap 3 25,90 km til Solbjerg.

Lap 4 26,52 km til Brabrand stien slut 28,1 km/t.

Lap 5 3,54 km hjem, 21,1 km/t, mine ben var ret døde til slut.

Samlet for Torsdag 98,47 km.

Der er en bug i den nye Firmware til min Garmin, den gør at den tror mine hjul er 2075 i stedet for 2146, så alle mine PR er faktisk bedre end det jeg har skrevet.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 22-05-2008.

Cykeltur med Stenn(Team Kanulle) det var en rigtig god tur og jeg fin nogle gode råd om cyklen.

Lap 1 22,38 km 27,5 km/t.

Lap 2 20,13 km til Skovby 27,1 km/t

Lap 3 25,90 km til Solbjerg.

Lap 4 26,52 km til Brabrand stien slut 28,1 km/t.

Lap 5 3,54 km hjem, 21,1 km/t, mine ben var ret døde til slut.

Samlet for Torsdag 98,47 km.

Der er en bug i den nye Firmware til min Garmin, den gør at den tror mine hjul er 2075 i stedet for 2146, så alle mine PR er faktisk bedre end det jeg har skrevet.

Er det ikke længste tur du har været ude på? Så er du vel klar til de 115 km d. 1. juni :smile:

Surt med bug'en, men alligevel rart at det ikke gjorde dine PR's dårligere :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke længste tur du har været ude på? Så er du vel klar til de 115 km d. 1. juni :smile:

Surt med bug'en, men alligevel rart at det ikke gjorde dine PR's dårligere :4thumbup:

Jo det er den længste tur, men den er jo en lille pause efter de første 22,38 km(7 time) men jeg har fundet ud af jeg skal holde pause dagen før de 115 km ellers bliver det for lange en tur.

Så længe man selv kan indtaste størrelse på hjulene så går det nok.

Jeg blev lige ringet op da jeg var hjemme for at få lavet min internet(nettet var død i går og i forgårs da jeg kom hjem :devil: ) Jeg kunne få en Trek 6.5 til 29.000.-(normal pris 40.000.-) for en 2008 model pga det er en udstillings model, øv hvor de frister :crazy:

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/...ne/madone65pro/

post-10700-1211541059_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Flot cykel - røde cykler styrer! :innocent:

Hmm, beregner din Garmin ikke hastighed/distance vha. GPS og ikke hjulomkreds?

Ja, jeg var ikke helt sikker på rød, men den ser ret fed ud, skal ud og se på den i dag, jeg må heller glemme Dankortet her på arbejdet :laugh:

Når man har kadance sensore på bruges den :mad:

Nogle der vil købe en Trek 5000, 2 måneder gammel, kørt ca. 1000 km.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 23-05-2008.

Det blev til den normale tur til arbejde 22,38 km, men efter arbejde var jeg ude og kikke på den omtalte Trek 6.5 :wub::wub::wub: fuck fuck fuck, den er fed, det ender med jeg bruger 29.000.- på en cykel det er for langt ude, man skal aldrig cykle ud og prøve cykel, når man kommer tilbage på den gamle, er det lige før man køre tilbage og svinger Dankortet.

Jeg var ellers tæt på mit første styrt med mere end 0 km/t, styret sad løs og da jeg bremset blev det skubbet ned og sadlen op uha, tilbage og få den spændet, ud igen ved Bilka holder der 2 piger, føren ser hen på mig, så tænkte jeg alt var godt og cyklet vidre også kørte hun lige ud foran mig :devil::devil: super bremser der er på sådan en Trek 6.5 :4thumbup: hvad er det med kvinder og biler :w00t: , men kørt 2 små ture og ved at komme galt afsted 2 gange :crazy:

Jeg var ikke helt sikker på farven men den ser super ud, den røde farve er metel lak :wub:

Efter at have set på cykel, var det tid til ben træning, total smadret ben og bentræning = dårlig ide på lår øvelserne måtte jeg lige tage 20 til 40 kg vægt mindre end jeg plejer.

Det er blevet til 265 km på 4 dage det kan sku mærkes i lårene, Centeret har lukket i dag lørdag, så ingen træning og min ben siger ingen cykling, hvad skal jeg så lave, indtil kl 15 hvor der er fodbold, sidste kamp i denne sæson, jeg kunne lægge vasketøj sammen, men gider ikke, kunne også vaske op efter Paprikoteletter, gider ikke eller jeg kunne se noget tv og gå op i byen og finde noget og spise, jaaaaa.

God weekend.

Link to comment
Share on other sites

Der er jo masser af Bryllup i fjernsynet, hvis du keder dig :tongue: Eller du kunne vaske din cykel :bigsmile:

Lyder ellers til at du har lidt for mange penge, når du efter to måneder overvejer at opgradere til en cykel der koster 29.000. Hvis du ikke kan finde andet at bruge dem på, kan jeg godt aftage nogle af dem :innocent:

Ellers flot med de fine forbedringer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der er jo masser af Bryllup i fjernsynet, hvis du keder dig :tongue: Eller du kunne vaske din cykel :bigsmile:

Lyder ellers til at du har lidt for mange penge, når du efter to måneder overvejer at opgradere til en cykel der koster 29.000. Hvis du ikke kan finde andet at bruge dem på, kan jeg godt aftage nogle af dem :innocent:

Ellers flot med de fine forbedringer :superman:

Arggggg jeg hade glemt alt om det bryllup, så kan man ikke engang tænde for tv'et, hvor jeg bare hader Royale ting :devil:

Vaske Cykel er en god ide, men gider ikke.

Jeg har ikke for mange penge, men en god kassekredit :laugh:

Tak, det er fedt man bliver bedre så hurtig.

Jeg fik at vide jeg godt kunne få cyklen inden Århus rundt på næste søndag..

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share