Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Hey Mollerup

Hvordan går det med syrketræningen, og ved du hvornår de er færdig med at flytte i DHS ? Tror jeg skal ned og lure når de er færdige engang :cool:

Det går ikke så godt, jeg træner kun 2 * 45 min. om ugen med mit gamle program, planen var at starte det nye program på næste mandag, men jeg overvejer at gå på equinox kommer du, det koster 897´.- i oprettelse hvor man får en del tilbage efter de 12 eller 36 måneder man tilmelder sig for ellers koster det kun noget hvis du ikke træner i løbet af en uge, så koster det 399.- på måned ellers er det gratis, jeg overvejer at være medlem begge steder til at starte med, jeg kommer nok til at savne DHS hvis jeg stopper, så er det bare om jeg skal tilmelde mig for 12 eller 35 måneder i Equinox.

Ang. DHS der er lukket næste fredag - søndag og derefter åben det nye sted mandag eller tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 24-08-2008.

Jeg var ude med Marselis fortræning for første gang i år og jeg punkteret slet ikke :bigsmile:

De 50 km som min garmin kun målte til 48,71 km, blev kørt med 30,2 km/t ganske ok med lidt ondt i læggen, jeg sad med hold 2 til lidt efter odder, men så blev jeg sat, efter 30 km var jeg oppe på 30,8 km/t i snit, måske det ville hjælpe hvis jeg hade fået noget at spise om morgenen.

Link to comment
Share on other sites

Mandag og tirsdag 25 og 26-08-2008.

Mandag 85 km, snit 31,1 km/t :4thumbup: jeg syntes at min læg hade det ret godt så jeg kørte langt og hurtig :bigsmile:

Tirsdag 70 km, snit 25 km/t, he he, min læg var ikke helt ok i dag og det kostet på snittet :unhappy:

Jeg har fået 1 måneds gratis træning hos Equinok gennem Marselis løbet, så det tror jeg at jeg vil prøve og hvis det er ok, melder jeg mig til deres nyt tilbud 897.- for et års træning og man får 399.- tilbage efter et år, hvis man træner mindst en gang om ugen.

Så har jeg rundet 4000 km siden den 02-05-2008.

Nu har jeg kørt 3 dage uden at punkterer :bigsmile:

Jeg stod og leget med min Garmin, den mener jeg har et puls snit på 169 og en max på 245 det tror jeg ikke helt på, så kom den en lille hundevalp(5-6 uger) nøj den var sød :wub: jeg tænkte at jeg hellere måtte gå ind med den, da der kom ret mange bilere, så blev jeg overfaldet af 5 valpe og deres mor, jeg vil have en hundevalp :laugh:

Det går ikke godt med vandet i min lejlighed, på badeværelset løber der vand ud fra håndtaget, så man får en våd fod, i køkkenet løber det vand ud på køkkenbordret og der er gået hul på vandrører, men det er stoppet pga. rust :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Onsdag og Torsdag 27 og 28-08-2008.

Det er bare blevet til og fra arbejde samt en tur rundt Brabrandsøen, 2 * 56 km med 26 km/t i snit, kan stadig mærke min læg lidt og mine lår er lidt ømme det skal nok gå godt på lørdag :crazy:

Der alså lidt surt 50 km med 30.3 km/t i snit søndag og 80 km med 31,1 km/t i snit mandag og nu er jeg nede på 26 km/t :devil::devil::devil:

Jeg starte i Equinox i morgen efter arbejde, har en måneds gratis træning, så det kan jeg lige så godt bruge nu når DHS har lukket i weekenden.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 30-08-2008, Marselisløbet.

Jeg hade ikke det store håb til løbet efter de tider jeg har haft de sidste dage, så jeg ville være tilfreds med 4 timer, men alt var perfekt, gode ben(ken lidt ondt i læggen), super vejr, fin rute og ingen uheld :4thumbup: tiden blev unden pauser 3:03:33:31, men pauser 3:04:56 for 100 km(Garmin skrev 98,67 km) Kæmpe PR :bigsmile::superman: :4thumbup:

Jeg kan stadig ikke finde ud af at køre i grupper, så jeg lå i front, alene eller ved siden af en det meste af løbet, der var også en der takket for at jeg træk med så en høj fart, efter ca. 60 km fandt jeg en af køre med vi kørte og snakker på et tidspunkt var vi oppe på 32,5 km/t i snit.

post-10700-1220106200_thumb.jpg

Det bedste løb jeg har kørt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flot kørt, jeg overvejede at ringe / skrive til dig for at høre hvor du var, men opgav da du sikkert ligesom mig ikke høre tlf. når man cykler, men med den tid kunne jeg godt have gjort det da vi var inde næsten samtidig.

Du har ret, jeg høre heller ikke telefonen når jeg cykler.

Jeg kan se min tid er bedre en garmin tiden 3:04:56(32,44 km/t) jeg blev nummer 403 Tider kan ses her LINK din tid blev 2:52:40(34,75 km/t) du blev nummer 257 12:16 hurtigere end mig, godt kørt :4thumbup: jeg tror det har kostet en del tid at jeg startet som en af de sidste.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 31-08-2008.

Jeg var oppe og træne i Equinox for anden gang, der er masser af cardio udstyr, maskiner, 3 hold lokaler og ret få løse vægte, men der mange flere søde piger :bigsmile: alt i alt er det lidt af et tøsse center, jeg tror jeg holder mig til DHS.

Først og fremmest: Godt kørt til Marselisløbet! :bigsmile:

Mht. Equinox, var det så Scandinavian Center du var i? De har en noget større frivægtsafdeling på Nørrebrogade.

Link to comment
Share on other sites

Du skulle næsten prøve Equnox i Nørrebrogade, den minder meget mere om DHS (styrkecenter) + de har nogle super gode cardio maskiner og spinning hold..

Har du været i DHS efter de er flyttet i weekenden? og Ps. tillykke med dit PR :4thumbup:

Der er alså ret lang at gå hen til nørrebrogade også gør jeg lige forbi nørregril på vej hjem, det har jeg slet ikke viljestyrke til efter træning :laugh: men det skal nok prøves, jeg skal op i DHS i morgen, det bliver sjovt at se hvordan det ser ud, deres hjemmeside har været nede siden torsdag så man kan ikke se åbningstiderne :unhappy:

Tak, det bliver sjovt at se tiden næste når jeg forhåbentlig er 20-25 kg letter :crazy:

Kom lige i tanke om en sjov ting ved marselisløbet, da vi kom i mål en muslibar og en sanex deo, mon de forsøger at fortælle os noget :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 02-09-2008.

Så var jeg oppe i det nye DHS, de er slet ikke færdig, badet er ikke klar, det er beskidt og støvet over det hele, men der er kommet 2 concept2 ro maskiner 8 min 49 sek om at ro 2000M det er nu ret hårdt, der er også kommet 2 nye løbebånd og en eller anden kondi maskine der først bliver afsløret på torsdag :crazy: , det er lidt merer presset end det gamle DHS men jeg tror jeg bliver der.

Jeg har cyklet i august.Km 1556.4 Hjdmtr 10355 TID 56:37:12 27.49 km/t

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Søndag 07-09-2008.

Det har været en lidt død uge for mig.

Mandag ondt i venster ben, så jeg blev hjemme fra arbejde.

Tirsdag 50,5 km og træning af overkrop.

Onsdag møde i Viborg, så ingen cykling.

Torsdag 56 km og underkrop.

Fredag 56 km og onde i benene, samt en bytur på Herr Bertel, blev sku noget stiv.

Lørdag stadig ondt i benene så ingen træning :blush:

Søndag skulle have været til cykelløb i Hasten 100 km og 2 * 25 km til og fra løbet, men var ikke helt klar.

Jeg ved ikke hvad jeg skal syntes om det Nye DHS, der mangler nogle af de maskiner er van til og squatstativet, de 2 lokaler til hold træning er bare noget pjat og ingen spinning :mad: der er ingen stativer til vægtstænger og vægte så det hele ligger bare og flyder, hvis jeg vil se en masse rod kunne jeg bare blive hjemme :laugh:

Jeg er ved at se på en vinter cykel Trek XO1

post-10700-1220800033_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 09-09-2008.

Mandag 55,73 km 31,5 km/t i snit, 30.1 km/t i snit til arbejde, første gang jeg er kommet over 29,9 km/t i snit :bigsmile:

Tirsdag 102,32 km 29,6 km/t i snit.

Jeg var lidt træt i morges så snittet blev kun på 24,5 km/t :blush: men på hjem turen lå det på 33,6 km/t indtil Brabrand søen og efter første tur var jeg stadig frisk så jeg tog 5 ture mere :bigsmile: og det var med rygsæk så det har taget noget fart, fedt cykel vejr og mange folk på Brabrand stien, jeg har mødt meget på stien, men i dag kom der en politibil mod mig :crazy: overvejet at svine dem for at køre på MIN cykelsti, men tænkte det nok ikke var så godt, det var ellers en sød politikvinde der kørte :smile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 11-09-2008.

Til arbejde lidt modvind 29,5 km/t i snit.

Fra arbejde, arbejdet over så jeg kom først afsted kl 17.30 og jeg hade kun fået 2 rugbrød med ost at spise til morgenmad elles ikke noget resten af dagen, puha det kan mærkes når man skal ud og cykle snit 25,5 km/t.

Jeg fik at vide da jeg kørte hård diæt, så jeg grå ud i ansigtet og hade et tomt blik :crazy: det kan da ikke være sundt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 13-09-2008.

Fredag den normale tur 55.78 km.

Lørdag styrketræning Bryst, biceps og triceps, men så stangen klar til dødløft, så tog jeg den som superset, det er sku lidt hårdt :crazy: 12 * 65 kg, 12 * 80 kg, puste puste puste 8 * 100 kg, puste puste puste, jeg forsøgte 2 gange med 120 kg, ved andet forsøg sortnet det lidt for øjene så gad jeg ikke dødløft mere :blush: måske man træne lidt hårdt når man var ude og drikke i går :laugh: , jeg snakket lidt med en pige som også træner/kæmper kampsport, damm en led krop hun har.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share