Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Det kan næsten kun være Lizzette, lyshåret pige som er bokser? :smile:

Hvordan er det nye center blevet efter de har flyttet det?

Ja hun er lyshåret og hun er ret høj, men jeg ved ikke hvad hun hedder.

Jeg skal nok lige vende mig til det nye DHS, der mangler forsat Squat stativet og frivægt delen er ret rodet, samt gruppe træningen er noget hippi noget, jeg er ret træt af der ikke kommer spinning :unhappy:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 18-09-2008.

Søndag ingen træning :blush:

Mandag 55 km cykling til arbejde.

Tirsdag 55 km cykling til arbejde.

Onsdag 55 km cykling til arbejde og styrke træning, bryst, biceps, triceps, benpres og dødlyft 12 * 60 kg, 8 * 80 kg, 6 * 100 kg, 4 * 110 kg, 2 * 115 kg og 0 * 120 kg :crazy: jeg ´syntes mine dødlyft går om men så snakket jeg med en, da han var 20 kunne han tage 305 kg i dødlyft, så er der lang vej :blink:

Torsdag 55 km cykling til arbejde, i morges var det 7-8 grader, nu er det snart på tide at få nogle lange bukser.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24-09-2008

Jeg var i Kolling i weekenden og holde min mors fødeselsdag, så jeg fik kun trænet eg gang fy Martin.

Jeg er løbet ind i en stime punkteringer igen 6 gange på den sidste uge, inc. en på vej hjem i går og 2 på vej til arbejde i dag.

Jeg har lige fundet ud af den store kræns foran er meget slidt og der er brækker nogle tænder, samt at fælgen på baghjulet er flækket :devil:

Jeg tror jeg dropper vintercykel og begynder at træne i centeret :mad:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24-09-2008

Jeg var i Kolling i weekenden og holde min mors fødeselsdag, så jeg fik kun trænet eg gang fy Martin.

Jeg er løbet ind i en stime punkteringer igen 6 gange på den sidste uge, inc. en på vej hjem i går og 2 på vej til arbejde i dag.

Jeg har lige fundet ud af den store kræns foran er meget slidt og der er brækker nogle tænder, samt at fælgen på baghjulet er flækket :devil:

Jeg tror jeg dropper vintercykel og begynder at træne i centeret :mad:

Lyder til at din cykel er hårdt ramt nusse.gif kender det jo godt lidt, men heldigvis "kun" punkteringerne.

Det sidste sætning forstår jeg dog ikke helt "begynde at træne i centeret?" a015.gif

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24-09-2008

Jeg var i Kolling i weekenden og holde min mors fødeselsdag, så jeg fik kun trænet eg gang fy Martin.

Jeg er løbet ind i en stime punkteringer igen 6 gange på den sidste uge, inc. en på vej hjem i går og 2 på vej til arbejde i dag.

Jeg har lige fundet ud af den store kræns foran er meget slidt og der er brækker nogle tænder, samt at fælgen på baghjulet er flækket :devil:

Jeg tror jeg dropper vintercykel og begynder at træne i centeret :mad:

Lyder utroligt at den store klinge allerede er meget slidt efter 'kun' 5.000 km. Min billige Campagnolo klinge har lige rundet 25.000 km og ser ikke ud til at være slidt ret meget.

Lyder også utroligt med alle dine punkteringer. Er dine dæk slidt helt ned? Checker du dækket ordentlig efter hver punktering? Kører du over alt glasskår og andet skidt på vejen? Er dit dæktryk i orden?

En flækket fælg er meget normalt på en mtb hvor der køres i mere snavs og hvor der bremses mere end på en racer. En racerfælg burde holde længere end 5.000 km. Kører du i meget grus eller andet som samler sig i bremsegummiet og som slider voldsomt på fælgen når der bremses?

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24-09-2008

Jeg har lige fundet ud af den store kræns foran er meget slidt og der er brækker nogle tænder, samt at fælgen på baghjulet er flækket :devil:

Det har jeg da aldrig hørt om før, jeg har nu snart kørt 10000 km på min og kan kun se at de er lidt slidt.

Tror du ikke der har været en fejl på den og fælgene, jeg ville snakke lidt med butikken hvor du købt din cykel.

Link to comment
Share on other sites

Lyder utroligt at den store klinge allerede er meget slidt efter 'kun' 5.000 km. Min billige Campagnolo klinge har lige rundet 25.000 km og ser ikke ud til at være slidt ret meget.

Lyder også utroligt med alle dine punkteringer. Er dine dæk slidt helt ned? Checker du dækket ordentlig efter hver punktering? Kører du over alt glasskår og andet skidt på vejen? Er dit dæktryk i orden?

En flækket fælg er meget normalt på en mtb hvor der køres i mere snavs og hvor der bremses mere end på en racer. En racerfælg burde holde længere end 5.000 km. Kører du i meget grus eller andet som samler sig i bremsegummiet og som slider voldsomt på fælgen når der bremses?

Mine dær er ca 1 måned gammel og ser ok ud, samt er med kævler, jeg kører uden om det jeg opdager, dæktryk på ca. 120, kører kun i det grus der ligger på cykelstien, det ser ud som revnen er startet ved et af eger hullerne.

Link to comment
Share on other sites

Mine dær er ca 1 måned gammel og ser ok ud, samt er med kævler, jeg kører uden om det jeg opdager, dæktryk på ca. 120, kører kun i det grus der ligger på cykelstien, det ser ud som revnen er startet ved et af eger hullerne.
Ok - troede det skyldtes slid fra bremserne.
Link to comment
Share on other sites

Nu er de ikke sådan nogen fancy hjul som ikke er bygget til voksne mandfolk?

Mine egne hjul har en tilladt maxvægt for rytteren på 90,7kg så ligger lige på vippen. Men det opdagede jeg først et par uger efter cyklen var købt.

Det ved jeg ikke, har ikke fået nogle manual og jeg fortalte Cykelhandleren hvad jeg vejet så det må være deres problem, det værste er jeg fik byttet hjulet da jeg hentet cyklen fordi det var risset, det skulle jeg nok ikke have gjort :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu er de ikke sådan nogen fancy hjul som ikke er bygget til voksne mandfolk?

Mine egne hjul har en tilladt maxvægt for rytteren på 90,7kg så ligger lige på vippen. Men det opdagede jeg først et par uger efter cyklen var købt.

Hjulene skulle vist være Bontrager Race X Lite, og der er ingen vægtgrænse på dem.

http://bontrager.com/faqs/road-wheels/

Link to comment
Share on other sites

Hjulene skulle vist være Bontrager Race X Lite, og der er ingen vægtgrænse på dem.

http://bontrager.com/faqs/road-wheels/

Fedt :smile: tak for link, nu må jeg hellere få gjort cyklen ren inden jeg tager den op til cykelhandleren :bigsmile:

Jeg siger de bliver nød til at give mig et sæt XXX Lite eller Aoelus hjul i stedet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ugeplan for ugen 9

Mandag 3 timer, normalt træningsfri, men ikke i denne uge 7. træningsdag i træk, normalt styrke program, men jeg tror jeg vil prøve stepmaskine i stedet for cykel.

Tirsdag 8 træningsdag, 3 timer, hvis det gik godt med step vil jeg køre den igen ellers normalt program, med får jeg nyt job :bigsmile:

Onsdag Skal til heldagsmøde i Viborg, hader turen fra Århus til Viborg, træningsfri.

Torsdag normalt program 3 timer.

Fredag normalt program 3 timer.

Lørdag normalt program mindst 3 timer gerne 4.

Søndag normalt program mindst 3,5 timer gerne 4,5.

Nu hvor vejret er ved at blive bedre overvejer jeg at købe en cykel og få noget motion ude i naturen, nogle der ved hvor man kan købe en god og ikke for dyr cykel i Århus ca. 6.000.-

Hej Mollerup,

Er nysgerrig efter at høre, hvordan det går nu. Du beskrev dit flotte vægttab + øvrige resultater. Har du holdt vægten? De fleste, der ikke træner, har jo desværre dårlige erfaringer (inkl yours truly) i den retning. Hvordan med dig?

mvh

LarsBj

Link to comment
Share on other sites

Hej Mollerup,

Er nysgerrig efter at høre, hvordan det går nu. Du beskrev dit flotte vægttab + øvrige resultater. Har du holdt vægten? De fleste, der ikke træner, har jo desværre dårlige erfaringer (inkl yours truly) i den retning. Hvordan med dig?

mvh

LarsBj

Jeg holder ikke diæten lige nu, men cykler 2 timer om dagen(mandag til fradag 280 km) og styrketræner 2 gange om ugen, skal op på mindst 3 gang snart, jeg holder vægten lige under 100 kg, surt du ikke kan holde din.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fedt :smile: tak for link, nu må jeg hellere få gjort cyklen ren inden jeg tager den op til cykelhandleren :bigsmile:

Jeg siger de bliver nød til at give mig et sæt XXX Lite eller Aoelus hjul i stedet :laugh:

Bare sig at du vejer 90 kg om at hjulene burde holde :w00t: de er jo ikke så gamle :wink: og så siger du bare at du vil have modregnet de penge med de nye hjul du køber :violin:

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar på tidligere spørgsmål Det er flot at holde et vægttab på +26 kg!!!!!

. Jeg forsøger med vægttab + træning denne gang, så lad os tales ved om et år!

Målet er at være ned på 92 kg 1. august 2009 (startede på 110!!! og er nu på 100).

mvh

LarsBj

Link to comment
Share on other sites

Tak for svar på tidligere spørgsmål Det er flot at holde et vægttab på +26 kg!!!!!

. Jeg forsøger med vægttab + træning denne gang, så lad os tales ved om et år!

Målet er at være ned på 92 kg 1. august 2009 (startede på 110!!! og er nu på 100).

mvh

LarsBj

Tak, jeg håber at ramme 90 kg til nytår :crazy:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 26-09-2008.

Jeg var til spinning i går efter at have cyklet i 2 timer og trænet Dødlyft, squat og Millitary, så jeg svedte godt da jeg startet til spinning.

Da jeg skulle sætte min fine cykelsko i cyklen passet de ikke :devil: så måtte jeg ud og låne nogle sko, efter vi hade kørt lidt opdaget jeg at der lå en bolt fra skoen på gulvet, det tænkte jeg ikke så maget over, men da der var en lille pause hentet jeg lige lidt vand, der opdaget jeg at hele clipsen sad løs, jeg forsatte men jeg sad ned resten af tiden, hade ikke lyst til at stå op resten af tiden, jeg kunne ikke helt finde ud af ½ takt osv. men det skal jeg nok lære, jeg tror at det bliver spinning her til vinter og ikke cykling.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share