Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Nogle gode ture du får dig, må jo også være en fornøjelse på den cykel :-).

Men ja, satme dyrt at skulle skifte garderoben ud, har selv været igennem det samme :dry:

Tak, lige i går var det ikke meget fornøjelse ved det, det var koldt og vådt.

Jep, det er dyrt og jeg regner med at smide 20-25 kg mere så skal det hele skiftes igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak, lige i går var det ikke meget fornøjelse ved det, det var koldt og vådt.

Jep, det er dyrt og jeg regner med at smide 20-25 kg mere så skal det hele skiftes igen :laugh:

Fornuftigt, det skal jo heller ikke være udstyret det sætter grænsen for ens præstationer :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med dit cykling, du får givet den gaz igen :devil: Og ang. gaderoben, så se det positive i det du har en undskyldning for at købe nyt tøj.. Gid det var mig..!!!! :bigsmile:

Så må vi begge to lige stramme os op her efter sommerferien, jeg kunne også godt trænge til at smide et par kg. Det vil også kun være sjover at gå julen i møde og måske et mol-træf mere i bedre form :blush:

Men Ps. lidt styrketræning mangler :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med dit cykling, du får givet den gaz igen :devil: Og ang. gaderoben, så se det positive i det du har en undskyldning for at købe nyt tøj.. Gid det var mig..!!!! :bigsmile:

Tak, jeg gider ikke købe nyt tøj, det er kun piger der syntes det er sjovt :smile:

Så må vi begge to lige stramme os op her efter sommerferien, jeg kunne også godt trænge til at smide et par kg. Det vil også kun være sjover at gå julen i møde og måske et mol-træf mere i bedre form :blush:

Ja det er utroligt så meget man kan dovne i sommerferien, det skal smides nogle kg, det kan være vi skal lave et lille væddemål om hvem der først kan tabe X% af kropsvægten :bigsmile:

Men Ps. lidt styrketræning mangler :cool:

Øv, der blev jeg bustet big time, ja styrketræningen mangler MEGET, jeg hade ellers fundet et nyt program, men jeg er alt for død, når jeg kommer hjem fra arbejde, jeg tror bare jeg lige skal i gang igen, jeg startet nyt program på fredag.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 07-08-2008.

Det er snyd alle på arbejdet snakker om de skal på Skanderborg Festival og jeg skal arbejde.

Jeg tog turen 3 gange runde Brabrand søen i dag, så jeg kunne komme op og ligge nr. 1 på Bikelog.dk og det gør jeg så med 381,1 km i August måned, i dag blev det til 74.87 km, med et snit på 29,3 km/t.

Jeg vejer mig på min egen vægt i dag, jeg plejer at bruge den i centeret.

Der var mange muligheder 96, 96,4, 96,4, 96,5, 96,6, 96,7, 97, 97 og 97,4 kg, sikker en lorte vægt det er ellers Tysk kvali :crazy: skal man fjerne den højste og laveste og tage et gennemsnit :blink: det giver 96,7 kg.

Jeg har hentet Kung.Fu.Panda den tror jeg at jeg vil slappe med i aften.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 07-08-2008.

Der godt nok tomt på jobbet de fleste er taget på festival.

Jeg tog den sidste del af Århus rundt ruten fra Stilling, jeg forsatte ud til Brabrand søen og tog en tur rundt om søen og derefter hjem, samlet 78,14 km snit 29,3 km/t samlet 459,2 km i august :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 08-08-2008.

I dag blev det kun til 55,88 km snit på 30,9 km/t.

Fra arbejde 15,54 km snit 35,6 km/t :superman: og 1,18 km snit 53,9 km/t det gik lidt ned af bakke :laugh:

Styrketræning overkrop biceps, triceps og bryst, det koster at holde 14 dages pause :dry: vægt over i centeret 106,3 kg hjemme 96,7 :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hentet Kung.Fu.Panda.

Tror ikke du skal råbe alt for højt om det.. :wink:

Styrketræning overkrop biceps, triceps og bryst, det koster at holde 14 dages pause :dry: vægt over i centeret 106,3 kg hjemme 96,7 :crazy:

Det var da noget af en forskel på 10 kg?? Tag at hold dig til en af vægtene.. Og så er det vist godt at sommerferien er slut :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke du skal råbe alt for højt om det.. :wink:

Hvad er der galt i at hente en film i kiosken?

Det var da noget af en forskel på 10 kg?? Tag at hold dig til en af vægtene.. Og så er det vist godt at sommerferien er slut :tongue:

Jå tager jeg den der vejer mindst :bigsmile: men, jeg tror at det er på tide med ny vægt, den SOEHNLE jeg har er vist lidt på stoffer, nogle der har et forslag til en god vægt der vejer rigtig?, ja det godt sommer ferien er over jeg kan ikke tåle til at have fri i 5 uger :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hentet Kung.Fu.Panda den tror jeg at jeg vil slappe med i aften.
Hvad er der galt i at hente en film i kiosken?

Det er der ikke noget galt i.. Hvilken kiosk har allerede Kung.Fu.Panda? for så vil jeg da også gerne låne den.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 10-08-2008.

Fuck Marselisløbet, 3 gange har har jeg kørt med til fortræning, 1 gang punkteret jeg, 2. gang punkteret jeg og ødelage mit bagdæk og i dag punkteret jeg og ødelage mit 6 dage gammele dæk :devil:

Det blev kun til 35,17 km i dag da jeg kørte hjem efter punkteringen og jeg kørte langsom 24 km/t :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 10-08-2008.

Fuck Marselisløbet, 3 gange har har jeg kørt med til fortræning, 1 gang punkteret jeg, 2. gang punkteret jeg og ødelage mit bagdæk og i dag punkteret jeg og ødelage mit 6 dage gammele dæk :devil:

Det blev kun til 35,17 km i dag da jeg kørte hjem efter punkteringen og jeg kørte langsom 24 km/t :unhappy:

Nu har det vel ikke noget med Marselisløbet at gøre, men måske mere de vejrlige betingelser i kørte under, og her kan jeg kun anbefale dækindlæg, det hæmmer altså at man punkter så tit.

Jeg kører selv med indlæg og har i år kun punteret 2 gange (så vidt jeg lige husker) :bigsmile:

Jeg regner med at melde mig på 100 km, hvad med dig.

Link to comment
Share on other sites

Nu har det vel ikke noget med Marselisløbet at gøre, men måske mere de vejrlige betingelser i kørte under, og her kan jeg kun anbefale dækindlæg, det hæmmer altså at man punkter så tit.

Jeg kører selv med indlæg og har i år kun punteret 2 gange (så vidt jeg lige husker) :bigsmile:

Jeg regner med at melde mig på 100 km, hvad med dig.

Nej, men det går galt hver gang jeg kører med dem :mad: det værst er at jeg kørte sidst af en gruppe på ca. 15 og det er mig der får ødelagt mit dæk :devil: jeg tror ikke at et dækindlæg vil hjælpe meget, der er et 2 cm hul i mit dæk.

Jeg melder mig til 100 km, husk at melde dig til i denne uge ellers koster det 50 kr. mere.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 11-08-2008.

Da jeg skulle hjem fra arbejde var jeg punkteret på fordækket 2. punktering på 2 dage :devil: jeg tog en omvej hjem, samlet blev det til 72,53 km, snit 26,2 km/t 2 km før jeg var hjemme punkteret jeg på bagdækket, 3 punkteringer på 2 dage og 110 km, det er sku ved at være for meget :unhappy:

Jeg hade ikke lyst til at købe et nye dæk nør det andet kun har været brugt i 7 dage, så jeg limet det sammen og satte et stykke fra det gamle dæk undet hullet, men det gør at det kommet et lille bump, så jeg bliver nok nød til at købe et nyt dæk.

Jeg har cyklet 622,6 km i august måned, 56,6 km om dagen inc 2 vile dage, uden dem giver det 69,2 km om dagen :bigsmile:

Har lige set vejr udsigten for de næste 5 dage regn alle dage jubiiiiiii :mad:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag - søndag 12 til 17-08-2008

Jeg har ikke lige fået opdateret min log, men jeg har ikke dovnet :smile: jeg er til gengæld punkteret 11 gange, siden sidste søndag, jeg hade limet det hul jeg fik skåret i mit dæk sidste søndag, det kan ikke anbefales :unhappy: det har kostet 8 punkteringer på det hjul :devil: så nu har jeg købt et nyt RØDT dæk :bigsmile:

Tirsdag 56 km

Onsdag 56 km

Torsdag 56 km

Fredag 56 km.

Lørdag Styrketræning Biceps, Triceps og Bryst.

Søndag 111 km og styretræning resten af overkroppen.

Jeg var med til fortræning til marselisløbet efter kom jeg til at trække efter 10 km, sammen med en anden og vi hade ikke kørt så hurtig, så vi have masser af kræfter, så vi låg på 35 - 40 km/t i 10 - 15 km lige indtil der kom en god stigning, der var jeg løbet tør for kræfter, så alle kørte forbi mig, til tog mig 5 km at hente de andre efter at have kørt med dem kort tid var der en kørte i et stort hul og alle hans flasket og andet faldt af hans cykel og han var lige ved at køre ind i en gammel mand, ham blev noget forskrækket så han sage hvad biller i jer ind, gamle mennesker er ikke gode til at bande :bigsmile: jeg trode også jeg tabte noget, så jeg mistet de andre igen, jeg kom op til anden som også var sat vi kørte sammen lige og han klaget lidt over de mange ryk med høj hastig og jeg måtte indrømme at det var mig der var skyld i det :laugh: også punkteret jeg igen derefter så jeg ikke nogle andre igen og jeg hade ikke nogle ide om ruten, så jeg kørte bare rundt, jeg fuldte en af de cykelruter som der er skilte med fra Hov mod Århus, da jeg var kommet gennem Nordsminde viste ruten at jeg skulle ligeud og ikke dreje som jeg plejer, så jeg kørte ligeud, men vejen var ret dårlig, jeg tænkte at når det var en cykelrute så måtte det snart blive bedre, efter ca. 3 km blev det en grusvej, jeg forsatte lidt og så kom det et skilt med MTB stien, jeg spurte en hvornår der kom asfalt igen, han sage det der var der meget langt til, så jeg måtte køre tilbage, øv øv øv.

De sidste 30 - 40 km hade jeg ondt i venster læg, det er som der er en hård klump i læggen :mad: efter at have cyklet i 4 timer og 15 min tog jeg over og træne så samlet træning søndag 5 timer :bigsmile:

Jeg skulle ud på station og se bold også, vi går altid der ud, lidt træls men ondt i læggen :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 19-08-2008.

Man kører alså ikke særlig hurtig når man har ondt i læggen :devil: også punkteret jeg på vej på arbejde og på vej fra arbejde :devil: i dag blev det til 55 km, snit 25,3 km/t :blush:

Hmm - mon ikke du burde give læggen lidt hvile - selvom det med at lytte til kroppen er for hippier? :smile: Jeg ville i hvert fald ønske at jeg selv havde taget et par dages træningsfri efter min baglårs-/læg-ting, så havde jeg nok ikke stadig bøvlet med det :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 19-08-2008.

Man kører alså ikke særlig hurtig når man har ondt i læggen :devil: også punkteret jeg på vej på arbejde og på vej fra arbejde :devil: i dag blev det til 55 km, snit 25,3 km/t :blush:

Jeg har aldrig hørt om en der punkter så meget som du gør, det må jo nærmest være danmarks rekord. :dry:

Hvor kører du henne, er der meget grus, eller er du bare mere uheldig end andre.

Det med læggen, tag nogle dages pause og så start roligt op igen så holder du også formen til Marselisløbet. :4thumbup:

Steen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig hørt om en der punkter så meget som du gør, det må jo nærmest være danmarks rekord. :dry:

Hvor kører du henne, er der meget grus, eller er du bare mere uheldig end andre.

Det med læggen, tag nogle dages pause og så start roligt op igen så holder du også formen til Marselisløbet. :4thumbup:

Steen

Jeg vil ellers gerne melde mig som kandidat til den der danmarks rekord :tongue:

Men nu har jeg fået nye dæk, så forhåbentlig er det history :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hmm - mon ikke du burde give læggen lidt hvile - selvom det med at lytte til kroppen er for hippier? :smile: Jeg ville i hvert fald ønske at jeg selv havde taget et par dages træningsfri efter min baglårs-/læg-ting, så havde jeg nok ikke stadig bøvlet med det :blush:

Jeg holder pause i morgen, det er mest pga. af komsammen med kolegaerne, det vil nok se lidt dumt ud at komme i cykeltøj :laugh:

Men, hvis det ikke er bedre torsdag tager jeg nok bilen igen, de lukker snart P-Pladsen så bilen skal flyttes.

Det er mærklig nu er jeg bygyndt at kunne mærke det i låret, men det en nok fordi at man bruger det på en anden måde, når lægen gør ondt.

Jeg har aldrig hørt om en der punkter så meget som du gør, det må jo nærmest være danmarks rekord. :dry:

Hvor kører du henne, er der meget grus, eller er du bare mere uheldig end andre.

Det med læggen, tag nogle dages pause og så start roligt op igen så holder du også formen til Marselisløbet. :4thumbup:

Steen

Et eller andet skal man jo have rekord i :bigsmile:

Jeg køre på cykelstien til Skanderborg og Brabrandstien, jeg tror problemet er at alt den regn har skyller alt for meget sand/grus ud på cykelstien :unhappy:

Jeg er ikke meget for Marselisløbet, jeg har trænet med dem 3 gange det har kostet 4 punkteringer, 2 dæk og en skade, det tegner ikke godt for løbet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Et eller andet skal man jo have rekord i :bigsmile:

Det er nok en af de rekorder der ikke er særlig populær.

Jeg er ikke meget for Marselisløbet, jeg har trænet med dem 3 gange det har kostet 4 punkteringer, 2 dæk og en skade, det tegner ikke godt for løbet :bigsmile:

På et eller andet tidspunkt må det da vende, så kan det jo ligeså godt vlre den dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share