Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Mandag 29-09-2008.

Så var jeg til sipnning for anden gang, jeg startet med en halv times opvarning på en spinnings cykel, derefter 1 time med cykling 3(den hårdeste) og derefter en cykling 2 og så 15 min på crosstrainer og jeg er ikke træt :blink:

Jeg kan kun spørge - har du husket den lille knap hvor man kan skrue belastning på, normalt skal den drejes til højre. :dry:

Hvis du har fuldt instruktørens anvisning med belastning og tempo, og ikke er træt eller brugt, så må de have nogle timer hvor det er mere hårdt ellers vil jeg nødig prøve nogle af de lavere rangerende timer.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg gør altid hvad der bliver sagt :laugh: sidst da jeg tog en cykling 1 var jeg ok træt, men der hade jeg også cyklet i 2 timer før timen, jeg har slet ikke lavet noget siden fredag så jeg hade masser af energi i dag, min Garmin sage at min puls var oppe på 229 den tror jeg ikke helt på, har du også problemer med fejl målinger? jeg tror at min puls lå på mellem 80 og 90% i time nummer 2.

Instruktøren spurte om det var nogle det ikke hade prøvet cykling 3 før, jeg sage at det hade jeg ikke, så spurte hun og jeg hade prøvet spinning før, jeg sage at jeg hade prøvet det en gang før og hun sage at jeg godt nok var modig :laugh: jeg ser nok ikke ud som jeg laver ret meget motion :unhappy:

Jeg tror jeg skruet mere end de fleste, den tid jeg har cyklet har jeg næsten ikke været oppe og stå, damm min puls kommer op når jeg står op uha, et par gang blev jeg stående når vi fik at vide at vi skulle sidde, bare for at bruge noget mere energi.

Jeg hade et stort håndklæde med og det blev gennemblødt og der lå en fin sø under mig så jeg må da have lavet noget :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 01-1-2008.

Jeg hjalp en med at flytte, så jeg fik ikke trænet, men blev til gengæld låst inde i et lager hal(udlejlning at pultekammere) i 45 min :devil: vi fandt ud af de låste dørene kl 22.

Jeg var ret øm i benene i går, det var jeg også i dag og ret træt, jeg fik mig slæbt mig til træning, jeg startet med squat, Milillery og dødlyft derefter tog jeg en cykling 3, den var ret hård, men jeg tog også lige en cykling 2 bagefter, så var jeg også træt.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 03-10-2008.

Torsdag blev en trænings fri dag, jeg var mega træt og mine ben var ret ømme :crazy:

Fredag 1 gang cykling 2 og 1 time på spinnings cykel bagefter, jeg kunne godt tænke mig at der var et display på de spinnings cykler, så jeg kunne se hvor meget jeg har lavet bagefter, for dårlige at der ikke er 2 spinnings timer fredag efter arbejde, men jeg fik da lavet noget for nu er mine ben smadret igen :laugh:

I cykling 2 i dag skulle vi slå med en makker om hven det skulle køre en spurt på 30 sek, med fuld hammer, min makker kom til at køre 5 i træk der så han godt nok kogt ud :laugh: det var ret sjovt for jeg mangler noget konkurence ved spinning jeg kunne godt tænke mig at alle hade en watt måler, så man kan se hvem det yder mest.

I morgen bliver det cykling 3 kl 10, så kan jeg sove lidt længe :bigsmile:

God weekend alle, husk at drik mange ØL :bigsmile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 04-10-2008

att. Gregers TF, nu har jeg kun prøvet 7 spinnings timer, så det hele er nyt for mig, men det var ret sjovt.

I dag var det min 7 spinnings time og den 6 i denne uge så jeg er ved at være lidt træt, det er sku hårdt at stå op :crazy: Jeg hade svært ved at holde pulsen oppe.

post-10700-1223128045_thumb.jpg

Jeg var kun over 90% en gang.

I morgen tager jeg 2 timer i Equinox Nørrebrogade, det kunne være jeg skulle tage de 15 min intro med, på tide jeg får moget at vide om spinning.

Jeg meldt mig ud af DHS i dag så efter oktober komme jeg kun til at træne i Equinox, jeg kommer sikkeret til at savne DHS.

Jeg møte Trine i DHS i dag hun har trænet i Fitness World, de sidste måneder men savnet DHS, det er nok ikke bare sådan at stoppe i DHS :bigsmile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fuck jeg hade link der åbner i den tab, man har åben, jeg fik lige slettet alt det jeg hade skrevet :devil:

Mandag 06-10-2008.

Søndag ville jeg have taget 2 spinning timer i nørrebrogade, men blev lokket til at se fodbold, så det blev kun til en cynling 3 med en afløser, Palle var kummet lidt for sent i seng, hvad er det for en indstilling :laugh:

Mandag blev det til 2 timer og styrketræning, først bryst, millitary, squat og sluttet af med biceps, jeg startet med en cykling 1, der var ikke ret mange ca. 10 og et par stykker hade ikke opdaget at det var lavet om fra cykling 3 til cykling 1, men det blev en hård cykling 1, da alle hade prøvet det før efter 25 min tog jeg lige 15 min stående, damm jeg hade gode ben :bigsmile: bagefter var det cykling 2, god time den gik super hurtig :4thumbup: det undre mig at der kom nogle til time bagefter for den står ikke på programmet, det kunne være man skulle tage 3 timer i træk på næste mandag :smile:

Tirsdag vil jeg også have 2 timer, men om det skal være cykling 2 og 3 i nørrebrogade eller cykling 1 og 3 ScandinavianCenter er jeg ikke helt sikker på, men det er ca. 4 gang så lang til nørrebrogade..........

Link to comment
Share on other sites

Søndag ville jeg have taget 2 spinning timer i nørrebrogade, men blev lokket til at se fodbold, så det blev kun til en cynling 3 med en afløser, Palle var kummet lidt for sent i seng, hvad er det for en indstilling :laugh:

Ja det var en god kamp - hvis man ikke lige holder med de hvide :tongue:

Mandag blev det til 2 timer og styrketræning, først bryst, millitary, squat og sluttet af med biceps, jeg startet med en cykling 1, der var ikke ret mange ca. 10 og et par stykker hade ikke opdaget at det var lavet om fra cykling 3 til cykling 1, men det blev en hård cykling 1, da alle hade prøvet det før efter 25 min tog jeg lige 15 min stående, damm jeg hade gode ben :bigsmile: bagefter var det cykling 2, god time den gik super hurtig :4thumbup: det undre mig at der kom nogle til time bagefter for den står ikke på programmet, det kunne være man skulle tage 3 timer i træk på næste mandag :smile:

Har du lagt mærke til den skrue som sidder midt på spinningcyklen - prøv at dreje den et par omgange med uret næste gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja det var en god kamp - hvis man ikke lige holder med de hvide :tongue:

Bla, bla, bla, men det var lange ude at Ulrik Lindkvist fik 2 gule kort, lige før hans gule kort var der en Esbjerg spiller der lavet en stempling med begge fødder og han fik ikke engang gule og Lindkvist fik gult for et lille skub på sidelinen, at han så tager den med hånden i anden halvleg er bare dumt, i sidste del af første halvleg så det ud som at Esbjerg ville tabe stort.

Har du lagt mærke til den skrue som sidder midt på spinningcyklen - prøv at dreje den et par omgange med uret næste gang :laugh:

:tongue: hvis jeg tager mere belastning på kommer de andre til at drukne i mit sved, jeg ligger ca. 50 pulsslag under min maxpuls i gennemsnit.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg var lige ved at rydde op i weekenden og fandt et billed fra 8 klasse.

post-10700-1223359394_thumb.jpg

Damm jeg var en lille splejs.

Er det dig på første række yderst til venstre ? :tongue:

Eller hvordan finder man Holger :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er det meningen vi skal gætte hvem der er dig? :unsure:

Midterste række, yderst til venstre. Knægten med kaki-farvet t-shirt og det dræbende blik. :devil:

:tongue:

*LOOL* Funny indlæg :laugh:

Mit bud er foreste række 3 fra venstre.. Gutten med det store 80ér hår og kaki-farvet t-shirt som åbenbart var ind dengang.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 07-10-2008.

Spinings time 11 og 12, en cykling 1 og 3, cykling var ok hård, cykling var hård, aldrig har jeg svedt så meget efter de 2 timer henter jeg papir til at tørre op med 3 gange og gulvet var stadig vådt :blink: , så gad jeg ikke mere og gik hjem, jeg håber der komme nogle og vasker gulvet :laugh:

Cykling 1

post-10700-1223408160_thumb.jpg

Cykling 3

post-10700-1223408208_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

160 slag i minuttet? Det er ikke sundt for den lille pumpe. :cry: Bænkpres er meget bedre. :devil:

Nå, pjat til side. Du får da pryglet pedalerne. Det er godt at se. Jeg satser på, at du også holder one-arm curls vedlige, således du kan reppe med 30'erne til næste MOL-træf? :superman:

He he, jeg har næsten været ligeså doven som med styrke træning ca. 2 gange om ugen, jeg prøvet lige at køre one-arm curls jeg kom op på 27,5 kg, men jeg hade ikke den anden hånd i lommen :laugh: det var godt der ikke var et billed af mig træne ona-arm curls med en øl i den anden hånd :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 08-10-2008.

Uha det var varmt i dag, jeg var i Equinox Nørrebrogade i dag deres fri vægt afdeling er noget bedre end Equinox ScandinavianCenter, det var 2 fine timer i dag.

Dagen startet med Millitary og squat.

Første time(time 13) Cykling 2

post-10700-1223489818_thumb.jpg

Anden time(time 14) Cykling 3

post-10700-1223489825_thumb.jpg

Jeg svedte sindsygt meget i dag, jeg tabte 3,5 kg undet træningen i dag og jeg hade drukket 1,5 L vand jeg jeg har svedt 5 L :blink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 09-10-2008.

Det blev til lidt biceps i dag og 2 timers spinning, jeg var lidt træt i dag, men det bliver man vel efter 8 spinnings timer på 4 dage.

Første time, time 15, cykling 2.

post-10700-1223580447_thumb.jpg

Anden time, time 16, cykling 1.

post-10700-1223580456_thumb.jpg

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share