Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Onsdag 11-05-2011.

Til arbejde 22 km med 30,1 km/t i snit, max fart 48,9 km/t max puls 165 avg 137.

Fra arbejde 22 km med 31,1 km/t i snit, max fart 50,2 km/t max puls 158 avg 143.

Styrketræning, noget lavere vægt end sidst, kunne nogle mærke skulderen i nogle øvelser og DIPS kunne jeg slet ikke køre.

Svømning

200 meter crawl pause efter hver 50 meter.

50 meter crawl ben.

1000 meter rygcrawl uden pause.

Jeg kunne godt have svømmet længere, min skulder blev mere og mere øm, jeg kørte kun på halv styrke med min venster arm, jeg laver en stor fejl, jeg holder pause under vandet, men venster arm kan ikke følge med.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 15-05-2011.

Ugens træning.

Mandag 72 km landevej og 1 times svømning.

Tirsdag 63 km landevej.

Onsdag 44 km landevej, styrketræning og 1 times svømning.

Torsdag 85 km landevej.

Fredag 44 km landevej.

Lørdag 56 km landevej.

Søndag træningsfri.

Samlet 364 km landevej.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag cyklet for første gang med Fitness World landevejs cykling, instruktøren kom ikke, så jeg valgte en rute med masse af højdemeter 511 meter på 56,73 km http://connect.garmin.com/activity/85476070

Der var 3 piger med som vejet 40-50 kg mindre end, mig de kunne slet ikke følge med, det var især på bakkerne, det undret mig :blink: det er netop der de burde have en fordel, syret.

2 af pigerne skal også med til Challenge Aarhus og de er startet på træningen i februar.

Bliver sjovt at se hvor mange piger der skal med til Challenge Aarhus.

Instruktøren og en af mændende skal også med til Challenge Aarhus.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 16-05-2011.dsss

Til arbejde 22 km med km/t i snit, max fart km/t max puls.

Fra arbejde 22 km med km/t i snit, max fart km/t max puls.

Svømning pis, lort, fuck "¤"#¤#"¤%/&¤ det gik vildt dårligt jeg gik efter en halv time kunne slet ikke trække vejret, kunne ikke svømme 25 crawl uden pause, svømmet 150 meter rygcrawl og jeg var helt færdig, utrolige at jeg svømmet 1.000 meter rygcrawl uden problemer og nu er jeg død efter 150 meter det er til at blive skør af.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 19-05-2011.

Tirsdag blev jeg hjemme syg, så ingen træning.

Onsdag store problemer med vejrtrækningen kunne slet ikke svømme crawl og max 50 meter rygcrawl også var jeg helt død.

Hoster masser af slim op.

Tror min vejtrækning er på 50% af normal og det er ca 20 gang jeg er syg i år, fuck jeg er ved at være træt af det :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også en rigtig grim hoste for tiden - tror der er noget i omløb. :unhappy:

Og kan absolut godt relatere til frutrationen over at være syg - IGEN! :crazy:

Træls, Træls, Træls.

Hey var du i svømmehallen i onsdags og smitte mig :devil:

Det er bare typisk lige som formen er ved at blive god, skal man lige ned en tur :mad:

Link to comment
Share on other sites

No can do! Flyver til England lørdag, og er først hjemme igen tirsdag. Men har fået besked på at tage min badedragt med, så måske får jeg alligevel svømmet lidt i weekenden. :smile:

Det lyder godt med en tur og svømmetur i England :smile:

Det er jo snart tid til svømmetræning i havet, det skal du jo også prøve.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 20-05-2011.

92 km Challenge Aarhus ruten, kørte galt nogle gange selv med GPS kort.

8 km transport.

Hostet en del, pulsen gik amok igen og kunne slet få fart i benene ca 25 km/t i snit.

Tager ruten igen i morgen sammen med nogle piger, så farten bliver lav igen, det er nok meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 21-05-2011.

90 km Challenge Aarhus ruten, kørte kun forkert få gang og hostet ikke så meget, pulsen gik først amok efter 2½ time.

15 km transport.

Formen bliver bedre, skal lige af med forkølsen og igang med løb, så ser Challenge Aarhus fornuttigt ud.

http://www.challenge-family.com/

Nyt site for Challenge rundt om i verden.

Tror jeg vil til Baca ½ Challenge næste år, hvem skal med?

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 24-05-2011.

Opsamling.

Uge 19.

364 km landevej

2 timers svømning.

1 times styrketræning.

Uge 20.

Mandag 44 km cykling og en times svømning.

Tirsdag syg.

Onsdag syg, men 1 times svømning.

Torsdag syg.

Fredag Challenge Aarhus ruten og noget transport cykling 100 km, stadig vejrtræknings problemer.

Lørdag Challenge Aarhus ruten og en del transport cykling 105 km, stadig vejrtræknings problemer, men bedre.

Søndag hviledag.

249 km landevejs cykling.

2 timers svømning.

603 km cykling på 2 uger når jeg har været syg er ok, men fuck jeg mangler løb.

Planen for uge 21.

Mandag 44 km cykling og 1 times svømning.

Tirsdag 44 km cykling og 10,75 km løb.

Onsdag 44 km cykling og 1 times svømning.

Torsdag 44 km cykling og 10,75 km løb.

Fredag 44 km cykling(hviledag)

Lørdag 60 km cykling med FW kl 10, hvis benende er rigtige gode 90 km Challenge Aarhus ruten kl 14.

Søndag 90 km cykling Challenge Aarhus ruten.

Altså 370 eller 460 km cykling, så jeg kommer over 1.000km på 3 uger.

Tror jeg bliver nød til at droppe styrketræning indtil efter Challenge Aarhus :unhappy: har ikke rigtig tid til det og det koster på den anden træning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal love for der bliver trådt nogle kilometer i denne log. Stærkt gået! Og sikkert fornuftigt med styrketræningen. Har selv skåret min ned til et minimum, ren maintenance.

Hva siger vægten og hvordan ser målet ud? Har det ændret sig ift udgangspunktet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal love for der bliver trådt nogle kilometer i denne log. Stærkt gået! Og sikkert fornuftigt med styrketræningen. Har selv skåret min ned til et minimum, ren maintenance.

Hva siger vægten og hvordan ser målet ud? Har det ændret sig ift udgangspunktet?

Tak, når vejret er godt er det fedt at komme ud og cykle.

Vægten lå på 108 kg i morges, jeg håber at ligge på 95 kg raceday, det er muligt, men svært, men 100 kg er også fint.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share