Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Rikke er min trænings makker i spinning og MTB, hun er meget meget lidt BB, det nærmeste hun kommer på BB er stram op

:laugh:

Jeg har tit sagt til hende hun skal træne BB, men hun vil ikke hvordan får jeg hende til at træne BB?

Du må komme til Aarhus Princess så jeg har nogle at træne BB med :bigsmile:

Jamen jeg ved godt der er nogen som er svære at overbevise, og få til at forstå hvordan tingene hænger sammen.

Men hvis I i forvejen træner spin/MTB, kunne du da godt lokke hende hen til frivægtene :tongue:

Ja, det kunne være hyggeligt. Hvis jeg mangler noget at bruge min tid på i min ferie næste mdr. kunne det være en mulighed. Men så bliver det FOR REAL BB!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 27-03-2011.

Så er 24 timers spinning i Aalborg overstået, jeg hade regnet med at køre 8 timer, det gik rigtig fint de første 2 timer, jeg hade glemt min astma spray, så jeg købte en ny i pausen.

Den 3. time gik ok, men efter ca. havldelen af 4 time gik min puls amok lå på over 90% selv om jeg ikke lavet ret meget.

Jeg startet på de sidste 4 time, men efter stoppet efter 10 min hvor min puls hade ligget på 95 % og jeg svedte ret meget uden at lave noget, så det blev kun til 4 timer og 10 min:mad:

Kan man få en forhøjet puls af Symbicort? virker som det sker efter jeg hade taget en dose.

Træls at høre det gik som det gik. Men tak for besøget i det høje nord og god bedring :-)

Link to comment
Share on other sites

' date='31. marts 2011 - 00:20 ' timestamp='1301523623' post='1501603']

Jamen jeg ved godt der er nogen som er svære at overbevise, og få til at forstå hvordan tingene hænger sammen.

Men hvis I i forvejen træner spin/MTB, kunne du da godt lokke hende hen til frivægtene :tongue:

Ja, det kunne være hyggeligt. Hvis jeg mangler noget at bruge min tid på i min ferie næste mdr. kunne det være en mulighed. Men så bliver det FOR REAL BB!! :devil:

Vi har trænet sammen i over 3 år og jeg har forsøgt mange gange, hun nægter, mine overtagelses evner må være ret dårlige :laugh:

Du skal være meget velkommen:smile: Jeg har brug for noget FOR REAL BB, har trænet alt alt for lidt BB i år.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 31-03-2011.

BB Dag

Deadlift 2 X 12 X 60.

BechsPress 2 X 12 80.

Squat 2 X 12 X 100.

Shoulder Press 2 X 12 X 20 kg.

Chins 1 X 11 60 pounds help and 1 X 7 55 pounds help :blush:

Dips 1 X 12 55 pounds help and 1 X 8 55 pounds help.

Cable Biceps 1 X 12 X 17,5 kg and 1 X 12 22,5 kg.

Cable Shoulder 2 X 12 X 80 kg.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 31-03-2011.

BB Dag

Deadlift 2 X 12 X 60.

BechsPress 2 X 12 80.

Squat 2 X 12 X 100.

Shoulder Press 2 X 12 X 20 kg.

Chins 1 X 11 60 pounds help and 1 X 7 55 pounds help :blush:

Dips 1 X 12 55 pounds help and 1 X 8 55 pounds help.

Cable Biceps 1 X 12 X 17,5 kg and 1 X 12 22,5 kg.

Cable Shoulder 2 X 12 X 80 kg.

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Jeg ved godt du er stærk, men 80 kg i skulder øvelse??

Link to comment
Share on other sites

' date='31. marts 2011 - 23:08 ' timestamp='1301605729' post='1501917']

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Jeg ved godt du er stærk, men 80 kg i skulder øvelse??

Der stod 80 på den, men det kunnne være være at det stod i pund:laugh:

Hvad hedder denne skulder maskine?

Man sidder og trække mod maven med kabel?

Jeg tror ikke jeg har trænet styrke 10 gange i 2011, så jeg er pænt svag lige nu, det er sku for dårligt.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 02-04-2011.

MTB tur i Marselis skoven 30 km og 5 km transport, jeg ramte 95% puls på en af bakkerne, pisse hårdt, men super fedt:smile:

Solen kom frem da jeg var på vej hjem:mad:

Jeg kørte 25 km før jeg opdaget at jeg hade slået affjedring fra, sådan er det jo når det er første tur.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 02-04-2011.

MTB tur i Marselis skoven 30 km og 5 km transport, jeg ramte 95% puls på en af bakkerne, pisse hårdt, men super fedt:smile:

Solen kom frem da jeg var på vej hjem:mad:

Jeg kørte 25 km før jeg opdaget at jeg hade slået affjedring fra, sådan er det jo når det er første tur.

lols

Link to comment
Share on other sites

Der stod 80 på den, men det kunnne være være at det stod i pund:laugh:

Hvad hedder denne skulder maskine?

Man sidder og trække mod maven med kabel?

Jeg tror ikke jeg har trænet styrke 10 gange i 2011, så jeg er pænt svag lige nu, det er sku for dårligt.

:blink: For mig lyder det som en ryg maskine... Pulley??

Link to comment
Share on other sites

' date=' 3. april 2011 - 09:59 ' timestamp='1301817574' post='1502434']

:laugh: :laugh: :laugh: Jeg kunne heller ikke få det til at passe :tongue:

Det går nok Mollerup, det må være alt det MTB(B) der har forvirret dig!!

Den er godt nok svær og redde, så jeg tager den undskyldning med MTB(B) :laugh:

Nu til noget helt andet dagens træning .

Vægt før træning 107,9 kg.

Løb 20 min med 10 km/t, 5 min med 6 km/t, 20 min med 10 km/t, 5 min med 6 km/t og 20 min med 10 km/t.

Snit puls ca 85 %.

Vægt efter træning 104,2 kg:blink:

Væsketab 3,7 kg WTF godt nok sveder jeg meget, med det er sku vildt:crazy:

Nu er det snart tid til en AGF på station, håber på 4-3 de sædvanlige 2-0 efter en halv timer, det er alt for kedeligt.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 05-04-2011.

BB dag, planen var at løbe efter BB men var alt for træt.

Torsdag 31-03-2011.

BB Dag

Deadlift 2 X 12 X 105 kg, det var HÅRDT og næste gang skal den op på 110 kg :crazy:

BechsPress 2 X 12 X 80 kg.

Squat 2 X 12 X 65 kg.

Shoulder Press 2 X 12 X 22 kg.

Chins 2 X 90 pounds help.

Dips 1 X 12 80 pounds help.

Cable Biceps Curls 1 X 12 X 22 kg and 1 X 12 22,5 kg.

Pulley 1 X 75 og 1 X 12 X 85 kg.

Bent Over Laterals 2 X 12 X 14 kg.

Mave øvelse med en håndvægt i den ene hånd og bukke sig til den ene side og bagefter til den anden, hvad hedder den øvelse 2 X 12 X 30 kg

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 06-04-2011.

Svømning jeg trode jeg var ved at have styr på vejrtrækningen, men jeg er begyndt at vride hele kroppen når jeg trækker vejret.

Jeg fik at vide at jeg skal prøve at dreje hovedet når jeg rammer vandet med den arm i den side jeg skal trække vejret, det er godt nok svært.

Var også pænt øm efter styrketræning i går, træneren spurgte også om jeg var træt, var tæt på krampe flere gang og fik krampe til sidst.

Jeg overvejer om jeg stadig forsøger at puste for meget luft ud, så jeg stadig er ved at puste ud når jeg skal trække vejret.

Jeg se lige på tv det kan tage et par måneder at komme sig over en lungebetændelse som jeg regner med at have haft, jeg må nok regne med at det lige være et på uger mere før jeg er på normal igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg skulle ellers lige til at skrive en kommentar om at det var godt at se, at det går fremad med svømningen - men kan så se at det åbenbart ikke er en lineær udvikling. :laugh:

Der er fremgang, men der er stadige mange mangler.

Jeg overvejer at smide instruktøren i vandet, da hun sagde prøv at tænke på hvor meget lettere det vil være hvis jeg gjorde det rigtigt :nonono: hun er en lille pige på ca 50 kg jeg tror jeg kan smide hende langt :laugh: men hun har jo ret.

Link to comment
Share on other sites

Der er fremgang, men der er stadige mange mangler.

Jeg overvejer at smide instruktøren i vandet, da hun sagde prøv at tænke på hvor meget lettere det vil være hvis jeg gjorde det rigtigt :nonono: hun er en lille pige på ca 50 kg jeg tror jeg kan smide hende langt :laugh: men hun har jo ret.

Bare husk at få det filmet og smide det op i loggen, hvis du gør det. :laugh:

Hun har uden tvivl ret - men laver I aldrig sådan nogle øvelser med plade eller fødder eller andet udstyr, så fokus er på enkeltdele frem for at skulle blive god til det hele på én gang?

Link to comment
Share on other sites

Bare husk at få det filmet og smide det op i loggen, hvis du gør det. :laugh:

Hun har uden tvivl ret - men laver I aldrig sådan nogle øvelser med plade eller fødder eller andet udstyr, så fokus er på enkeltdele frem for at skulle blive god til det hele på én gang?

He he jeg kan da ikke filme og og smide hende i vandet på samme tid.

Jo der er flere øvelser med plade, men ikke andet.

Jeg er nok lidt for utålmodig og vil alt for meget på en gang også hjælper det ikke at jeg har været en del syg den første del af året, så jeg er ikke kommer ordentligt i gang med cykling og løb endnu.

Jeg tror at jeg melder mig ind på svømning begynder mandag og onsdag kl 19 også.

Jeg blev ok til at løbe på ca 2 måneder, men svømning tager godt nok lang tid at blive bedre til.

Link to comment
Share on other sites

He he jeg kan da ikke filme og og smide hende i vandet på samme tid.

Jo der er flere øvelser med plade, men ikke andet.

Jeg er nok lidt for utålmodig og vil alt for meget på en gang også hjælper det ikke at jeg har været en del syg den første del af året, så jeg er ikke kommer ordentligt i gang med cykling og løb endnu.

Jeg tror at jeg melder mig ind på svømning begynder mandag og onsdag kl 19 også.

Jeg blev ok til at løbe på ca 2 måneder, men svømning tager godt nok lang tid at blive bedre til.

Det er fordi svømning kræver teknik for at man forbedre sig og løb kræver meget mere kondition for at se fremgang.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 07-04-2011.

Torsdag 31-03-2011.

BB Dag

Deadlift 2 X 12 X 110 kg.

BenchsPress 2 X 12 X 80 kg.

Squat 2 X 12 X 70 kg.

Shoulder Press 2 X 12 X 22 kg.

Chins 2 X 80 pounds help.

Dips 1 X 12 80 pounds help.

Cable Biceps Curls 1 X 12 X 22,5 kg and 1 X 12 27,5 kg.

Pulley 2 X 12 X 90 kg.

Bent Over Laterals 2 X 12 X 14 kg.

Mave øvelse med en håndvægt i den ene hånd og bukke sig til den ene side og bagefter til den anden, hvad hedder den øvelse 2 X 12 X 34 kg

Situps på bold 2 X 12

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 09-04-2011.

Så er det forår og en MTB tur i skoven gør en glad :bigsmile:

3 timer MTB misset ruten på det sidste stykke, men fuldte den længere end sidste gang.

A38 og mandler til morgenmad, 1 energigel + madbar til middag og en is med 3 kugler efter turen.

Det var alt alt for lidt mad, jeg var noget svimmel til træning og jeg vrøvlet mere end normalt.

Også lidt BB.

Deadlift 2 X 12 X 115 kg.

BenchsPress 1 X 8 X 82,5 kg, 1 X 62,5 kg, damme jeg var slap :unhappy:

Squat 2 X 12 X 75 kg.

Shoulder Press 2 X 12 X 24 kg.

Chins 2 X 12 X 70 pounds help.

Dips 2 X 12 90 pounds help.

Cable Biceps Curls 2 X 12 X 30 kg.

Pulley 1 X 12 X 95 kg and 1 X 12 X 100 kg.

Situps på bold 2 X 12 X 5 kg

Hjem og æde æg og bacon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share