Håndbold EM


Keler
 Share

Recommended Posts

Jeg missede kampen fordi jeg var nede og træne, nogen der ved om den bliver genudsendt?

Et skud i tågen: Hvis du er så heldig at kunne se TV2sport, så kunne du med stor sandsynlighed have mulighed for at se kampen imorgen... Jeg ved ikke noget om det, men de plejer da ikke være for fine til at vise en genudsendelse eller to! :)

Link to comment
Share on other sites

I aften gælder det Polen. Tror dælme det blir svært. DK spillede kanon til sidste VM, og der vandt polen i 2 x forlænget spilletid. Og sidste år spillede DK bedre efter min mening. Ved dog ikke hvordan Polens spil ser ud.

Hvis vi spiller op til gårsdagens niveau, så tar vi dem - Jeg krydser fingre. Men det blir svært.

Link to comment
Share on other sites

smuk kamp... meeen når det så er sagt, så spillede kroatien ik særlig godt... belic var ikke oppe i omdrejninger, relativt mange skud var deciderede svage skud- lige på hvidt... dog havde hvidt flere gode redninger, meeen i hvert fald halvdelen af de 17 redninger han havde - var svage skud!! personligt var det en fornøjelse at se boesen og især lindberg, begge var i topklasse... sys også spellerberg gjorde det fint...

har aldrig været en særlig stor fan af krogh jeppesen, godt nok kan manden i den grad banke nogle flotte mål ind - men han fejler ofte og koster os lige så mange mål, og det hjalp jo ik manden at han dummede sig igen igen igen... kasper nielsen havde en afbrænder, som han ofte har på kontra (lidt skidt), lars jørgensen fik 2 uretfærdige minutter, dommeren fløjtede ik for et mål vi fik.. men alle disse ting er jo mindre betydende når kroatien er så ringe som de er, og danmark spiller deres bedste kamp længe... men disse 2 ting hænger måske lidt sammen???

håber vi får revance for sidste år i aften mod polen... tror på danmark...

(savner anders oescheler (eller hvordan det staves) på højre back )

Link to comment
Share on other sites

Nu interesserer jeg mig ikke synderligt meget for håndbold, andet end jeg følger resultaterne og læser lidt om kampen. Men synes det er utrolgit at nogle aviser - og nu læser jeg iogså her, at folk på grund af en kamp tror man går hele vejen. Efter hvad jeg har forstået har de spillet 3 mindre gode kampe og 1 god, så er der vel stadig langt til guld. Men håber selvfølgelig på dansk guld - hvad enten jeg gider se det eller ej.

Link to comment
Share on other sites

Kroatien er et verdensklasse hold, og jeg tror at grunden til de spillede ringe, er fordi DK lukkede dem fuldstændig ned. Vores forsvar var jo en mur og vores angreb et mordvåben. Næste gang Kroatien spiller, kommer de garanteret til at sparke ass.

Link to comment
Share on other sites

Kroatien er et verdensklasse hold, og jeg tror at grunden til de spillede ringe, er fordi DK lukkede dem fuldstændig ned. Vores forsvar var jo en mur og vores angreb et mordvåben. Næste gang Kroatien spiller, kommer de garanteret til at sparke ass.

tja... kan du som nok ha ret i... men omvendt så er det stadig lidt ærgeligt at balic ikke var på toppen... godt nok er han en kæmpe humør-spiller, og ku nok ik se meningen i det eftersom dk spillede godt... men men men... han er deres ubetingede største stjerne, og når han ik spiller op til sit bedste, så er det efter min mening ik heeeelt så stort at vinde over kroatien... er lidt a la lars christiansen - når han spiller godt, så scorer han 10+ mål... men han har en dårlig dag - så er hans bundniveau sindssygt lavt!

Link to comment
Share on other sites

og Norge har lige fået røv af Slovenien, så tror vi er videre... men kender ikke reglerne... hvis det er indbyrdes opgør kan slovenien stadig gå forbi... hvis norge så vinder i morgen, har kroatien, slovenien og danmark alle 6 point og slået hinanden indbyrdes :blink:

men det ligger da lige til højre benet

Link to comment
Share on other sites

fra pol:

Norge-Kroatien bliver afgørende

Om det så vil være nok til også at passere Danmark i stillingen vil først blive afgjort to timer senere, når Norge og Kroatien har spillet mellemrundens sidste kamp.

Kroatien vil med en sejr tage puljesejren, og så vil Danmark og Slovenien stå lige på 6 point og så kommer Slovenien videre med bedste indbyrdes resultat.

Norsk sejr kan redde Danmark

Uafgjort mellem Kroatien og Norge vil også give kroaterne førstepladsen, men så vil Norge, Danmark og Slovenien stå på 6 point med Slovenien på andenpladsen med to indbyrdes sejre.

Skulle Norge rejse sig og besejre Kroatien er nordmændene puljevindere, og så er det Kroatien, Danmark og Slovenien på 6 point med en indbyrdes sejr værd, og SÅ får Danmark gavn af tirsdagens 10-målssejr over Kroatien. I hvert fald skal Slovenien (der tabte med fem til Kroatien i den indledende runde) vinde med 8 mål over Danmark for at vinde dét regnskab.

Link to comment
Share on other sites

Gentager lige mig selv:

"Kroatien er et verdensklasse hold, og jeg tror at grunden til de spillede ringe, er fordi DK lukkede dem fuldstændig ned"

Det beviser vi så endnu engang i dag. At Norge tabte til Slovenien er bare endnu mere klasse.

Nu kan vi nøjes med uafgjort, selvom vi selvfølgelig fejer Slovenien ud af banen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

grundet forskellige ting havde jeg ik helt fokus på kampen... men har intet at brokke mig over i dag... Boesen spiller stadig godt, Kasper Nielsen scorede på kontra, Hvidts redninger var klasse eftersom det var kvalificerede skud.... og godt overblik af Wilbek.. men ska jo brokke lidt: savnede flere klasse hug fra Boldsen...

Link to comment
Share on other sites

grundet forskellige ting havde jeg ik helt fokus på kampen... men har intet at brokke mig over i dag... Boesen spiller stadig godt, Kasper Nielsen scorede på kontra, Hvidts redninger var klasse eftersom det var kvalificerede skud.... og godt overblik af Wilbek.. men ska jo brokke lidt: savnede flere klasse hug fra Boldsen...

LOL!

Så var jeg ikke den eneste der bed mærke i det og var helt oppe og køre over dén detalje! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg taber gang på gang underkæben når Boesen svinger kødhammeren. Er du SYG han skyder hårdt (og præcist/intelligent)!

jeg har heller ik set ham spillet så godt¨i 2 kampe i træk på landsholdet før... han har virkelig overrasket mig..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share