TdF 2008


vito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvor er I elendige til at spå om resultatet - og tak for det! :bigsmile:

SÅ FLOT af Sastre og CSC :4thumbup:

Ja det var der vist ikke mange der havde regnet med. Heller ikke at eksperterne på tv. Eller sportsdirektørerne for den sags skyld. Ja det er sgu flot af Sastre og SCS.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

jeg er sikker på at Sastre har fået en nål i benet :unhappy: Utroligt at sådan en svækling skal vinde Tour de France :nonono:

Han har nok fået lidt af bjarnes trylledrik og et skud stoffer............så det varer ikke nok ikke længe før Evans får 1 pladsen tilbage...................

Og lad nu være med at skrive at Sastre er stærk og har fortjent sejeren :crazy: han har bare en god læge der inde længe ryger bag lås og slå...............

Epo Bjarne og BS samt bubber skulle sku´tage deres snothold og sejle væk i deres punkterede gummibåd......

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

jeg er sikker på at Sastre har fået en nål i benet :unhappy: Utroligt at sådan en svækling skal vinde Tour de France :nonono:

Han har nok fået lidt af bjarnes trylledrik og et skud stoffer............så det varer ikke nok ikke længe før Evans får 1 pladsen tilbage...................

Og lad nu være med at skrive at Sastre er stærk og har fortjent sejeren :crazy: han har bare en god læge der inde længe ryger bag lås og slå...............

Epo Bjarne og BS samt bubber skulle sku´tage deres snothold og sejle væk i deres punkterede gummibåd......

Hvorfor er man bare ikke overrasket over, at et så hjernedødt indlæg kommer fra din side, Keld?

Link to comment
Share on other sites

jeg er sikker på at Sastre har fået en nål i benet :unhappy: Utroligt at sådan en svækling skal vinde Tour de France :nonono:

Han har nok fået lidt af bjarnes trylledrik og et skud stoffer............så det varer ikke nok ikke længe før Evans får 1 pladsen tilbage...................

Og lad nu være med at skrive at Sastre er stærk og har fortjent sejeren :crazy: han har bare en god læge der inde længe ryger bag lås og slå...............

Epo Bjarne og BS samt bubber skulle sku´tage deres snothold og sejle væk i deres punkterede gummibåd......

:laugh: Jeg elsker ytringsfrihed! Så kan vi andre få et godt grin når der kommer de her indlæg hvor folk prøver at få afløb med deres tilsyneladende indestængte vrede og aggressioner. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvorfor er man bare ikke overrasket over, at et så hjernedødt indlæg kommer fra din side, Keld?

Nå så er du efter mig igen :4slap:

Det er åbenbart forbudt at have en anden menning end dig..............Hvis jeg mener det jeg har skrevet er det vel min sag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

Hvis du har en anden mening ?? så skriv et svar/indlæg.....for din evige personforfølgelse er jeg ved at være træt af.

Link to comment
Share on other sites

Nå så er du efter mig igen :4slap:

Det er åbenbart forbudt at have en anden menning end dig..............Hvis jeg mener det jeg har skrevet er det vel min sag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

Hvis du har en anden mening ?? så skriv et svar/indlæg.....for din evige personforfølgelse er jeg ved at være træt af.

Jamen kære Keld, du skal da ikke tro at kong kent er alene i at synes dit forsøg på at lave tråden om til den titusinde MOL diskussion "om doping i tilfælde som ikke er bevist", er ret så malplaceret. Især i lyset af at du samtidig vil have 1 pladsen tilbage til Evans som givetvis er lige så ren som Sastre. :laugh::tongue::cry::mad::cool::nonono: :4thumbup: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ja du har helt ret i at jeg burde oprette en tråd der hed Irritationsmomenter om lørdagen...

Og har tre Emner/brugere at vælge imellem allerede......

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Nå så er du efter mig igen :4slap:

Det er åbenbart forbudt at have en anden menning end dig..............Hvis jeg mener det jeg har skrevet er det vel min sag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

Hvis du har en anden mening ?? så skriv et svar/indlæg.....for din evige personforfølgelse er jeg ved at være træt af.

Hvornår har jeg før været efter dig, Keld? Dokumentér venligst dine påstande.

PS: Du bruger for få udråbstegn. Lidt flere, og så får du bedre understreget din pointe. Med det begrænsede antal i ovenstående indlæg får du ikke rigtig sat trumf på, og indlægget fremstår utrolig tamt. Giv den lige lidt mere gas næste gang, ok?

Link to comment
Share on other sites

jeg er sikker på at Sastre har fået en nål i benet :unhappy: Utroligt at sådan en svækling skal vinde Tour de France :nonono:

Han har nok fået lidt af bjarnes trylledrik og et skud stoffer............så det varer ikke nok ikke længe før Evans får 1 pladsen tilbage...................

Og lad nu være med at skrive at Sastre er stærk og har fortjent sejeren :crazy: han har bare en god læge der inde længe ryger bag lås og slå...............

Epo Bjarne og BS samt bubber skulle sku´tage deres snothold og sejle væk i deres punkterede gummibåd......

Jeg går ud fra, at du ikke har den store indsigt i cykelsport..?

Hvorfor er Sastre en svækling?

Hvis man skulle pege på en rytter i toppen af klassementet, som skulle være dopingfri, ja så skulle det være Sastre..

Der er der så mange indikationer, store som små, der peger på.

Og det har flere af hans kolleger i feltet også indikeret..

Sastre bliver måske den første rene vinder, som Touren har haft de sidste 20 år..

Edited by pioneer.
Link to comment
Share on other sites

Pioneer-> Jeg er helt enig, personligt har jeg skudt på omkring 15år, men det er hvert fald lang tid siden.

Det er vist uhyre sjældent at der rykkes rundt i toppen på den sidste etape men en tåbelig tilskuer kan jo kaste sig ud foran den gule trøje eller andre uheld kan ske.

Jeg tror det er en uskreven regel at man ikke kører for klassimentet på champs-elysee. i 89 eller 90(?) var der kun 8 sekunder mellem Laurent Fignon og Greg Lemond, på den sidste etape. Lemond tog dagen forinden 58 sekunder på fignon på en enkeltstart - prøv at tale om sur røv - alligevel angreb fignon ikke på champs-elysee. Det ville svare til at Evans havde kørt en acceptabel enkelstart i dag(og ikke den elendige han præsterede) og havde vundet så han lige akkurat havde fået den gule med fx 8 sekunder.

Så ja, Sastre skal udgå i morgen eller på anden underlig vis ikke nå med hovedfeltet ind til sidste omgang i frankrigs bymidte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er en uskreven regel at man ikke kører for klassimentet på champs-elysee. i 89 eller 90(?) var der kun 8 sekunder mellem Laurent Fignon og Greg Lemond, på den sidste etape. Lemond tog dagen forinden 58 sekunder på fignon på en enkeltstart - prøv at tale om sur røv - alligevel angreb fignon ikke på champs-elysee. Det ville svare til at Evans havde kørt en acceptabel enkelstart i dag(og ikke den elendige han præsterede) og havde vundet så han lige akkurat havde fået den gule med fx 8 sekunder.

Så ja, Sastre skal udgå i morgen eller på anden underlig vis ikke nå med hovedfeltet ind til sidste omgang i frankrigs bymidte.

Enkeltstarten var på den sidste dag og sluttede dermed på Champs Élysées og Greg Lemond var kun 50 sekunder bagud inden de startede. Det var i 1989.

Nørdet at jeg svarer på det en lørdag aften om sommeren? I think so :w00t:

Link to comment
Share on other sites

jeg er sikker på at Sastre har fået en nål i benet :unhappy: Utroligt at sådan en svækling skal vinde Tour de France :nonono:

Han har nok fået lidt af bjarnes trylledrik og et skud stoffer............så det varer ikke nok ikke længe før Evans får 1 pladsen tilbage...................

Og lad nu være med at skrive at Sastre er stærk og har fortjent sejeren :crazy: han har bare en god læge der inde længe ryger bag lås og slå...............

Epo Bjarne og BS samt bubber skulle sku´tage deres snothold og sejle væk i deres punkterede gummibåd......

Hvorfor er man bare ikke overrasket over, at et så hjernedødt indlæg kommer fra din side, Keld?
Nå så er du efter mig igen :4slap:

Det er åbenbart forbudt at have en anden menning end dig..............Hvis jeg mener det jeg har skrevet er det vel min sag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

Hvis du har en anden mening ?? så skriv et svar/indlæg.....for din evige personforfølgelse er jeg ved at være træt af.

Keld, hvis du synes Kongkent skulle være en person der dyrkede personforfølgelse, hvordan ville du så selv karakterisere dit ovenstående indlæg?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Håber sku´der løber en sort kat ud på vejen til Paris :devil:

Csc og epo Bjarnes hold har bare ikke fortjent at vinde :unhappy: som jeg skrev tidliger er Sastre ikke værdig til at vinde touren.

Hans tider på de to enkeltstarter viser jo bare at han er mange klasser under andre ryttere i felten.

Sastre har været med under Bjarnes sprøjte i efterhånden fire år :nonono: Så deres læger går lige til

grænsen :4signme:

Og om Michael Rasmussen dobbeltgænger har været heldig med test end til videre, beviser jo bare at deres læger ikke giver mere end det ikke kan spores.

Nu er det mest manden Bjarne jeg går efter, da jeg ikke hans lide hans beskidte måde at føre forretning på...........Og alle de positive og dømte ryttere der har været mens han har været ejer, gør at holdet burde have været lukket ned for længt.

Når han hvis/når kommer forbi Kolding til postdanmark skal jeg lave den skaldede ørn om til en sommerhat.............

Bjarne Riis burde have haft karatæne for atr arbejde med cykelsport i 5 år efter hans indrømmelser, på samme måde som en pædofil som arbejder med børn.

Sygt at sådan en bedrager kan få lov at tjene penge på at have snydt flere millioner mennesker igen og igen..

Men den nye sponsor er jo også gået ind i politik.... :laugh::laugh::laugh: så det med at dårlig omtale er bedre end ikke omtale, kan der været noget om :wink:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Håber sku´der løber en sort kat ud på vejen til Paris :devil:

Csc og epo Bjarnes hold har bare ikke fortjent at vinde :unhappy: som jeg skrev tidliger er Sastre ikke værdig til at vinde touren.

Hans tider på de to enkeltstarter viser jo bare at han er mange klasser under andre ryttere i felten.

Sastre har været med under Bjarnes sprøjte i efterhånden fire år :nonono: Så deres læger går lige til

grænsen :4signme:

Og om Michael Rasmussen dobbeltgænger har været heldig med test end til videre, beviser jo bare at deres læger ikke giver mere end det ikke kan spores.

Nu er det mest manden Bjarne jeg går efter, da jeg ikke hans lide hans beskidte måde at føre forretning på...........Og alle de positive og dømte ryttere der har været mens han har været ejer, gør at holdet burde have været lukket ned for længt.

Når han hvis/når kommer forbi Kolding til postdanmark skal jeg lave den skaldede ørn om til en sommerhat.............

Bjarne Riis burde have haft karatæne for atr arbejde med cykelsport i 5 år efter hans indrømmelser, på samme måde som en pædofil som arbejder med børn.

Sygt at sådan en bedrager kan få lov at tjene penge på at have snydt flere millioner mennesker igen og igen..

Men den nye sponsor er jo også gået ind i politik.... :laugh::laugh::laugh: så det med at dårlig omtale er bedre end ikke omtale, kan der været noget om :wink:

Nu er vi vist alle ved at være hele vejen rundt, og endt hvor vi startede den her diskussion. Keld, du antyder at CSC lukrerer på nogle dygtige læger, der ved hvor meget doping de kan give uden at det kan spores. Det kan man selvfølgelig ikke udelukke helt. Men der er vel ikke nogle positive tests siden antidopingprogrammet blev indført? Men lad os antage du har ret; altså at CSC har dygtige læger, og derfor succes. Vil du så have dem udelukket pga. mistanke. Normalt er man uskyldig til det modsatte er bevist, men mener du cykelryttere er skyldige til det modsatte er bevist? Hvis denne tankegang skal gennemføres, kan man vist godt "lukke ned" for alt elitesport! Og så nævner du igen at Bjarne har "snydt" mange mennesker! Her må jeg gentage mig selv og sige: "jamen hvor er det synd for alle de blegfede tv-kiggere der finder ud af at deres tidligere helte har været dopet". Cykelsporten har været igennem en lang krise, men har overlevet. Jeg tror det er fordi at cykling symboliserer mange af de ting som i bund og grund gør at mennesker fascineres af elitesport: drama, jagten på det maksimalt opnåelige for et menneske både fysisk og psykisk, kort sagt det excessive.

Konklusion: Du aner ikke hvad elitesport er. Du har set dig gal på cykling, hvor udøverne bliver testet meget mere end så mange andre sportsgrene. Men tro mig der er meget doping i alle sportsgrene. Især de discipliner hvor fysikken betyder så meget; cykling, atletik, osv. osv. Hvis du ikke kan lide sport hvor der er risiko for at udøverne er dopet, jamen fair nok. Men jeg tror der går lang tid inden undervands yoyo, porcelænsmaling og lystfiskeri kommer på OL-programmet.

Link to comment
Share on other sites

Håber sku´der løber en sort kat ud på vejen til Paris :devil:

Csc og epo Bjarnes hold har bare ikke fortjent at vinde :unhappy: som jeg skrev tidliger er Sastre ikke værdig til at vinde touren.

Hans tider på de to enkeltstarter viser jo bare at han er mange klasser under andre ryttere i felten.

Nu vinder man ikke et stort etapeløb, som tour de France udelukkende på enkeltstarten. Men på den bedste kombination af styrke i henholdsvis bjergene og på tidskørsel, samt ikke mindst holdbarhed og et godt hold i ryggen.

Sastre havde i år den bedste kombination.

Sastre har været med under Bjarnes sprøjte i efterhånden fire år :nonono: Så deres læger går lige til

grænsen :4signme:

Og om Michael Rasmussen dobbeltgænger har været heldig med test end til videre, beviser jo bare at deres læger ikke giver mere end det ikke kan spores.

Hvad bygger du denne teori på?

Tror dit kendskab til Carlos Sastre er meget begrænset.

Hvis dit had til doping er så stort, burde du være glad for at lige præcis en fyr som Carlos vinder.

Nu er det mest manden Bjarne jeg går efter, da jeg ikke hans lide hans beskidte måde at føre forretning på...........Og alle de positive og dømte ryttere der har været mens han har været ejer, gør at holdet burde have været lukket ned for længt.

Når han hvis/når kommer forbi Kolding til postdanmark skal jeg lave den skaldede ørn om til en sommerhat.............

Bjarne Riis burde have haft karatæne for atr arbejde med cykelsport i 5 år efter hans indrømmelser, på samme måde som en pædofil som arbejder med børn.

Sygt at sådan en bedrager kan få lov at tjene penge på at have snydt flere millioner mennesker igen og igen..

Men den nye sponsor er jo også gået ind i politik.... :laugh::laugh::laugh: så det med at dårlig omtale er bedre end ikke omtale, kan der været noget om :wink:

Hvad mener du med at, "han fører forretning på en beskidt måde"?

Man må give manden, at det er flot hvad han har formåetat gøre, med et lille dansk hold på godt og vel 7 år. På trods af et par "uheldige" episoder under vejs..

jeg må dog indrømme, at jeg absolut heller ikke er begejstret for den nye sponsor..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis du fik de samme penge til at købe et hold som Epo Bjarne :wink: er jeg sikker på at du kunne lave lige så gode resultater....Lidt det samme som da Anja Andersen kom til slagelse :nonono: Så ja man kan købe sig til resultater :wink:

Er det fair at FCK har dobbelt så mange penge til at købe nye spillere som Vejle ?? altså hvis vi snakker sport og ikke forretning...I min verden hænger det ikke sammen. nok af samme grund til jeg stort set ikke følge Elitesport mere.

Og at du mener at han gør det flot er jo din menning, men som jeg skrev i starten af denne tråd har der været positiveprøve mens han har haft holdet, og i min verden har han vist været der doping på holdet, og derfor mener jeg ,som jeg skrev tidligere at han skulle være smidt på gaden for længst.

Kan overhovedet ikke forstå en mand med sådan en straffeattest kan få lov at drive et professionelt cykelhold.

Jakse fortalte jeg hvad der skete på CSC mens han var der :hmmm: og må indrømme at jeg tror mere på ham end Bjarne Riis der har løjet så meget for sig selv og andre , så han efterhånden selv tror det på det :4pooh:

Og hans Antidoping program vil jeg sku´lukke op og skide i. det har han jo kun lavet fordi han var begyndt at blive ramt på pengepungen.............Og ved at de køre så meget kontrol .undgår de jo selv at ryge i "fælden".......

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share