AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

:laugh: :laugh:

Den slags typer findes vist i ethvert center. Til stort morskab for resten af motionisterne. Gode løft du laver i øvrigt :smile:

Ja, det sætter lidt kulør på det hele, og hvad skulle vi ellers skrive om!

Tak for jysk street credit :smile:

Jeg er sørme også meget imponeret må jeg tilstå :blush:

SKAL DU VÆRE PROVO I MIN LOG??!!

:4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 20. november

Sidste dag med SÅ meget holdtræning på planen, fra på mandag er det kun 1 times cardio, og det bliver nihze!

Synes ikke jeg gav fuld gas i dag, ved ikke om det er fordi jeg kun når to øvelser pr. gruppe i denne uges split. Synes måske ikke helt det er nok. Når jeg får mere tid til MIG, kan det være jeg sætter det op - eller også skal jeg bare have mere vægt på.

Squat er ikke min stærke side, selvom jeg ville ønske det så meget. Men i dag følte jeg faktisk, at min teknik var fin, og det fungerede for mig. Så håber jeg snart kan komme over det dér tøsestadie :tongue: Store ben ik!!

Jeg har mange problemer når jeg træner dagligt, men ét er, at jeg har svært ved at huske hvad de forskellige stænger vejer. Nogen 9 kg, 10 kg, 18,7 kg, 20 kg... Så da jeg skal til at køre tha Smith BP, spørger jeg lige ham der kører overfor mig, om han ved hvad denne her vejer. En ældre indvandrer, han ligger ned da jeg spørger, men rejser sig meget hurtigt op, da jeg begynder at tale til ham. Virker høflig :smile:

PP: Ved du havd stangen vejer?

Hr. Venlig: Øhh nej, måske 8 kg? Skal jeg hjælpe dig??

PP: Nåhhh, nej det gør ikke noget, jeg prøver mig bare frem så.

På det tidspunkt er der en lille flot 10'er på hver side, jeg smider en 5'er mere på... Han begynder at kigge sjovt på mig, og kommet tættere på igen.

Hr. Venlig: Er du sikker på du skal have mere:crazy:

PP: Ja ja :smile:

Hr. Venlig::blink: men er du vant til at træ... (i samme øjeblik som han skal til at færdiggøre den sætning, er hans blik landet på de fine overarme) Arh OK ha ha ha ha haaaaaaaaaaaa! Du er vant til at træne kan jeg se nu :laugh:

Morede mig lidt over det, men han var virkelig flink. Sweet.

BB Bench Press (Smith)

1x8x30

1x8x40

2x8x42,5

DB Incline Bench Press

1x8x16

3x8x18

BB Biceps Curl

4x8x22

DB Curl

4x8x12

BB Squat

1x8x40

3x8x50

BB Lunges

1x8x40

2x8x45

1x8x50

CardiOMG

1 time i holdsalen

Link to comment
Share on other sites

Ehm lunges og squat med samme vægt/reps?

Fame Boyyyyyyyyyyyyy :w00t: Ehm kan du ikke det da?

Hi hi hi, da jeg udførte øvelsen i center, så VIDSTE jeg, at nogen ville kommentere på det hu huuuuuu :laugh: Jamen det viser bare hvor dårlig jeg er til at squatte, og det er helt sikkert noget jeg skal arbejde på. Men tror jeg skal have købt mig et bælte, og at det vil hjælpe mig lidt på vej. Synes selv teknikken er ved at være der, til at jeg går op i kg. Måske jeg kan lave en video på yoga-dag med Jannie når vi skal lave ass workout!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 22. november

What a day! Mødtes med den flotte Salt til en gang træning på hans hjemmebane. Gad ikke tage skiftetøj på, så mødte op i benvarmere, Shox, træningsnederdel med bare ben, og en hood! Salt havde spottet mig da jeg kom drønende fra vejen i den sorte Golf.

Vi var klar til start lidt over fem, og der var rimelig packed i centeret. Men efter kort tid, fik Salt reserveret sit squat rack, som han skulle bruge til at køre ca. 50 sæt af alt muligt tungt. Alt i mens stod jeg ved siden af og snakkede og smilede, og lavede lidt skulder øvelser. Huuuuuuu der blev snakket, og så mødte jeg lige center chefen, og så skulle vi lige snakke også!

Salt var flittig, hvor i mod PP var mindre flittig :blush: Men det var også fordi vi ikke kørte samme muskelgrupper altså!! Men det bliver der lavet om på til næste gang har vi aftalt!

Men jeg fik rigtig mange gode tips af den kloge Strength & Conditioning Coach som jeg vil tage til efterretning, og laver nogle ændringer i mit program så jeg optimerer min træning.

Db Front Raise

4x8x8

BB Overhead Press

1x8x25

4x8x30

Pulley

4x8x35

Low Row Single

3x8x40

DB Triceps Kick-back

3x8x7

1x8x8

DB Triceps Extension

4x8x6

Cardio (i morges :w00t: )

5K 7,1 km/t

:smile:

Link to comment
Share on other sites

I dit tilfælde vil jeg mene at et bælte er en helt forkert tilgang. Et bælte skal ikke være en krykke, når man ikke er sikker på teknikken, men et hjælpemiddel til en løfter der har styr på teknikken.

Jeg elsker den sang! :4thumbup:

Men du har helt ret med bæltet... jeg må op i vægt uden bælte, og jeg skal presse migselv meget mere på de ben. Jeg fokuserer nok lidt for meget på disko træning, som er min stærke side...

Målet må være at lave en squat-flot video der er lige så flot som din :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 23. november

Hulu lulu lulu lu lu huuuuuuuuuuuuuuu :w00t: Ved ikke om jeg er ved at blive syg, men der blev trænet i dag. Fokus var på at jeg skulle tage mig lidt sammen, og lave noget seriøst. Jeg ville have taget mine squat-shorts (dem som man pr. definition ser meget tyk ud i) på, men dem havde jeg glemt. Det tror jeg de andre skulle være glade for, ellers havde der været ass all over! Jeg knappede en Pepsi Max op i bedste og flotteste prol stil, og tænkte... ham der den pisse smarte Fame Boy (!!!) der squatter pisse flot, og smider pisse smarte kommentarer i min log, skal bare zip it!!!

Hu hu :laugh: Så da jeg startede mit sæt med 8 reps, talte jeg inde i mig selv, 8... Fame Boy :devil: , 7... Fame Boy :devil: , 6... Fame Boy :devil: , 5... Fame Boy :devil: , 4... Fame Boy :devil: , 3... Fame Boy :devil: , 2... Fame Boy :devil: , 1... Fame Boy :devil:

Men det hjalp, og jeg er ret sikker på der er meget mere i de ben jeg har. Så tak Fame Boy :4winkkiss: Jeg synes stadig min teknik er meget god, men jeg kommer vidst ikke så langt ned som Salt. Men tror den er approved.

Ellers har jeg en venstre skulder der driller lidt pt. Følte mig ikke presset på bænken, så der var til mere på den.

Regner med at holde pause i morgen, både pga. skulder, og i håb om ikke at blive mere syg, og ellers kunne være med på Salt's program så det passer nogenlunde sammen.

BB Squat

3x8x60

1x8x62,5

BB Bench Press

1x8x40

3x8x45

BB Curl :wub: (det så swole ud skal jeg hilse og sige)

4x8x25

DB Flies

4x8x10

Push Down (fordi skulderen drillede, og for at lave noget)

4x8x20

Leg Curl

4x8x45

Cardio-hell-no

5K power walk 7,2 km/t (i morges med ny iPod :cheer: )

1 time i holdsalen

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 24. november

:cold: Jeg er lidt off, desværre. Synes stadig jeg har noget sygdom under opsejling, og er sådan lidt afkræftet. Så for tiden er jeg ikke PowerPrincess, men bare Princess :crybaby:

Men jeg havde planlagt lidt cardio, som jeg fik taget mig sammen til, takket være min iPod og Eurodance :wub:

Cardi-Oh-noooooooooooo

10K power walk 7,1 km/t

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Er det noget der skal forbigås i tavshed eller? Jeg sidder og fatter briller :blush:

Hej Gregers

Det er shorts som er utrolig behagelige at have på, og som ikke generer ved squat. Derimod, efterlader de ikke meget tilovers til fantasien :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 25. november

Træning med min flotte coach Salt, som gav mig en masse gode fif og fik tjekket min teknik ud på diverse øvelser. Der er plads til forbedring, men særligt i bænkpres gik det meget bedre, og det føltes også bedre da der blev rettet ind.

Vi skulle have trænet ben, bryst og triceps, men så skulle vi have haft noget der ligner ½ dag til det. Så vi nåede kun ben og bryst, men lavede også mange flere øvelser end jeg normalt ville gøre.

Som altid var der flere gode moments med Salt, men et af højdepunkter er, da jeg på sidste øvelse går i gang med sæt nr. 1. Vi snakker, og jeg tænker fint nok, det kører, gang i calves... pludselig stopper Salt samtalen, og siger bare HVAD LAVER DU?? Hihh jeg grinede, fordi jeg synes jo selv jeg var god, men har åbenbart lidt svært ved at strække benene helt når jeg laver den øvelse. Lidt ligesom med SL DL... men det kommer!

Antal sæt og reps er sådan ca. som jeg husker det, men nok ikke helt præcist.

Squat

2x8x40

1x8x50

1x8x60

SL DL

3x8x40

Bænk

2x8x40

1x7x50

Calf Raise

1x8x80

2x8x40

Hack Squat

2x8x40

1x8x50

BB Incl. Bænk

3x8x30

Lying Leg Curl

2x8x25

1x8x20

Calf Press (sidste sæt med flot teknik :blush: )

3x8x30

Cardio (i morges)

5K power walk 7,0 km/t

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 26. november

Stadig ikke på toppen i går, men fik taget mig sammen til at træne alligevel, og havde også mine timer i holdsalen. Der var også en berygtet bodybuildingsmandsfest senere, så jeg havde ikke alt for meget tid... Ville faktisk rigtig gerne sove lidt længere, da mine ben var ret ømme efter fredagens træning med Salt.

Det blev lidt blandet, og en smule ustruktureret (igen), fordi det skulle passe med at jeg havde BB-fri i dag søndag, og først træner igen mandag :sneaky2:

BB BOR (fri)

3x10x30

4x8x36

BB Curl

1x10x25

1x10x22,5

4x8x28

BB Behind Neck Shoulder Press (fancy)

3x10x22,5

DB Side Raise

2x8x7

2x8x8

BB Triceps Dips

3x10x15

DB Triceps Kick-back :wub:

2x8x7

2x8x8

Cardio

1 time i holdsal (var ikke så intensiv som normalt, da min imunforsvar arbejder på højtryk)

5K Power walk 7,1 km/t

Søndag 27. november

Var et smut forbi TSK Cup og se en masse seje mænd og kvinder fyre den af med en masse vægt. Jeg er faktisk lidt imponeret over hvad jeg så, og positivt overrasket, da det er første gang jeg har været sådan et sted, hi hi. Men vores allesammens cirkushest JAAB :cheer: var der, og MC stødte til efter en lidt hektisk formiddag. Fedt at se Jer, og Jane du er bare :4thumbup: girlfriend!

Uh, så var der også én med store ben og fuld(emands)skæg... tror det er ham de kalder Fame Boy ude i byen, flot så det ud! Imponerende squat, men jeg tror han har mere i de ben dér... :superman:

Fik lavet min cardio for i dag, og det er rimelig sejt at gå 10K i streg, men jeg er så glad for min iPod, og havde ikke klaret det uden. Så selvom jeg ikke er meget for Apples priser, så giver produktet stor værdi for mig, så it's all good.

Næste uges træning, bliver en kombination af selvtræning, og træning med Salt. Blandt Team MOL Bodybuildingsmandscoaches har det været på tale, at jeg skal begynde at få et mere struktureret og målrettet program, og begynde at træne i The Gym. Det skal lige planlægges lidt nærmere. Derudover, har den første frivillige meldt sig til at ProTan'e mig når tid er. I like :tongue:

Cardio

10K Power walk 7,2 km/t

Billeder er jo et særsyn i denne log :tongue: , men nogen tog dette billede af mig i nat...

post-18762-076577100 1322422169_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Mandag 28. november

Mandag :sneaky2: Nå, men mine planer om det næste års tid holder mig motiveret, og jeg synes jeg har det meget godt :smile: Derudover, er jeg endelig blevet rask igen. Dejligt at man ikke skal bekymre sig om det, og tænke over hvordan det påvirker træningen.

Da jeg talte med Salt i går, (som forøvrigt lød som om han havde været på Roskilde Festival-druk en hel uge) var planen at vi skulle køre hans program i morgen tirsdag... Men det kan jeg ikke få til at passe med mit eget, da jeg træner 6/7 dage. Så jeg havde sat mit for at træne ryg og biceps i dag, og i morgen kan jeg bøje ben med Salt.

RDL

Opvarmningssæt :w00t:

2x8x60

4x8x70

One-arm DB Row

2x8x20

2x8x22

BOR (fri) idiot-sæt der føltes som ingenting efter man har kørt det andet :wink:

4x8x35

BB Curl

8x8x25

RDL blev kørt med flotte blå straps, og var en MEGA KÆMPE hjælp. Så tak til dig Salt for at sponsorere dem :wub: Derudover, synes jeg de klæder mig meget godt hvis jeg selv skal sige det. Man ser lidt raw ud, når man lige har kørt lidt DL, og de bare sådan hænger om håndleddene :blush: Det var lige før jeg ikke ville tage dem af, da jeg skulle over til min bænk, men jeg vil jo ikke have at folk tror jeg er en drama queen, så smed dem ovenpå tasken.

Da jeg kørte min BB curls, havde jeg sat mig for otte sæt. De blev gennemført i fin stil, og der havde været overskud til mere, hvis jeg ikke havde kørt ryg først. Sidste sæt var dog lidt hårdt for underarmen, og jeg var lidt bange for at det ville gå i min tidligere albueskade. Så stoppede dér, selvom jeg skulle have kørt en biceps øvelse mere. Uhhh, skal lige hilse og sige det så flot ud, specielt til sidst, hvor underarmen var sådan helt swole og fast :wub: og jeg tænkte ved mig selv, gid det her pump varer for evigt.

Cardio

5K power walk 7,2 km/t (i morges)

1 time i holdsalen

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lide dig PP. Du er sød.

Jeg synes du skal bygge krop i Gymzen og droppe alt det der holdfis.

:wub: Du er flot og stærk, og du har helt ret. Skal lige havde ham Quantanamo til at finde ud af noget, så er jeg der! Jeg ved han er på sagen. Tror faktisk det bliver rigtig godt, selvom jeg har hørt der kun er tre piger der træner derude... Det generer mig dog der ikke er nogle spejle der hvor man har alle stativerne :unhappy: Men det går nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

' date='28. November 2011 - 22:02 PM' timestamp='1322514175' post='1556371']

:wub: Du er flot og stærk, og du har helt ret. Skal lige havde ham Quantanamo til at finde ud af noget, så er jeg der! Jeg ved han er på sagen. Tror faktisk det bliver rigtig godt, selvom jeg har hørt der kun er tre piger der træner derude... Det generer mig dog der ikke er nogle spejle der hvor man har alle stativerne :unhappy: Men det går nok :smile:

Hvor mange af pigerne i et gennemsnits FW kender du? Lur mig om du ikke kommer til at snakke med pigerne i The Gym hurtigere end dem i FW.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share