AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

' date='13. december 2011 - 22:16 ' timestamp='1323810961' post='1558895']

Ja, det eller elektronisk musik kunne være fedt!

Jeg har prøvet at følge lidt med i tråden Hvad der rykker indenfor metal i dag, og bare der ikke er for meget i den genre. Men det ved du vist, hi hi :smile:

Når jeg skriver dansemusik mener jeg skam dansemusik. Hampenberg, DJ Aligator osv. Du ved, the good stuff.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg skriver dansemusik mener jeg skam dansemusik. Hampenberg, DJ Aligator osv. Du ved, the good stuff.

Fredag kl 14 feat Faaaameeeez!

Ok, så fyrer vi den af til en masse good stuff! OMG :w00t: it's ON, fredag it is - jeg glæder mig!!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 14. december

Så er resten af ugen planlagt hvad angår træning! Grundet den uplanlagte og uforudsete non-træningsdag i går, måtte jeg være kreativ mht. dagens træning. Jeg var betænkelig omkring mine tykke ben, betænkelig over om de overhoved havde lyst til at lave squats. Men så kom jeg til at tænke på en særlig vild person, og så gad de pludselig godt at lave squats :w00t: Jeg var faktisk imponeret!

Under træning kommer en gut hen til mig, han er der ofte, men kender ham ikke. Han ser sød ud, hi hi...

SG: Hvaaa hvornår er det du skal stille op?

PP: Nå, det har du hørt! Mmhhh, til næste år. :smile:

SG: Når OK, du er godt nok blevet stor, he he he he he he he. Træner du hver dag?

PP: Ja, der er sket lidt på det sidste, og jeg træner stort set hver eneste dag. Hvad med dig?

SG: Jamen, jeg træner bare sådan for sjov, men jeg drikker også i weekenderne.

PP: Ahh, jeg er faktisk holdt op med at drikke, for at fokusere på træningen.

SG: Nåååår OK, det kan jeg godt forstå, men jeg er lige blevet 20, så jeg er lige begyndt at gå i byen.

PP: HELT SIKKERT! :wub: :wub: :wub:

CardiOK

5K power walk 7,3 km/t 1% (vigtigt at få procenterne med!)

BB Squat

1x8x50

2x8x60

2x8x65

2x8x70

BB Lunges

3x8x40

1x8x45

Leg Extension

1x8x40

1x8x45

1x8x50

1x8x55

BB Curl (no comments, hi hi)

4x8x28

4x6x32

DB Triceps Kick-back

3x8x8

1x8x9

BB Triceps Skull Crusher

4x8x18

CardiOKlet'sdoitagain

5K power walk 7,3 km/t 1%

Link to comment
Share on other sites

Lækkert at se I fyrer den af i min log friends :smile:

Torsdag 15. december

Fy for den jeg havde travlt med alt det træning jeg skulle nå i dag, på sidste dagen af mit 3-split program. Jeg blev derfor nød til at lægge ud med at tale i tlf. mens jeg power walkede, og normalt har jeg aldrig min tlf. med til træning, men når man bruger så meget tid dernede efterhånden, var det nødvendigt!

Min skulder er faktisk ved at blive OK igen, og jeg ville SÅ gerne have kørt flies, men droppede den, da jeg fornemmede en lille irritation ved øvelsen.

Jeg er ENDELIG kommet op på 20'ere igen i DB Incline, det er jeg vildt glad for. Næsten så glad, så jeg havde lyst til at køre dobbelt op på sættene, men var presset på tid.

Youngster var også til træning i dag :wub: , og han fyrede den rimelig meget af i bænk :w00t: Han er ikke så høj, men der var +100 på stangen, så det er PP approved :cool:

Forresten, vi har en afro der træner jævnligt, og han kører næsten altid flad bænk + en masse andet. Men han kører bænken så p.... skævt hver gang, at han ender med at smide skiverne af i den ene side med ET KÆMPE BRAG!! Det er sket to gange mens jeg har overværet det, og så vidt jeg ved har vi masser af clips...

JEG BEHØVER VEL IKKE SKRIVE AT JEG GLÆDER MIG TIL I MORGEN :w00t:

Cardio

5K power walk 7,3 km/t 1%

RDL

1x8x50

2x8x60

2x8x70

2x8x80

BB Bor

4x8x40

Lateral Pulldown

4x8x35/40

DB Incline Bench Press

2x8x18

2x8x20 (wazz up man!!)

DB Flies

1x15x9 - FAIL pga. skulder

Chest Press

4x8x40

BB Military Press in an awesome standing split position

2x8x28

2x8x32 :blush:

DB Side Raise

4x8x9

DB Rear Lateral Raise

2x8x8

2x8x9

CardiOooooohnoIdiditagain (med kylling)

5K 7,2 km/t 1%

Link to comment
Share on other sites

Fredag 16. december

Jeg har i dag set så meget flot, at der ikke er plads til at skrive det hele her! Blev mødt at en glad DJ Flotte Ben, Store Ben, Ølben, Q, MC, Dixen og (vigtigt) Hesteben :wub: Arrrhhh, det var en flot dag, og jeg glæder mig til mange flere flotte dage. Musikken var spot on, hvilket jeg ikke kunne skjule op til flere gange, selvom der var lidt brok omkring det krogene. Men jeg var ON.

Ølmandens kommentar efter de første par squats: "Taget i betragtning af at du kommer fra Fitness World, squatter du faktisk ret godt" :blush: hi hi

Er nu ved at finde ud af hvordan tingene "virker", særligt de Free Motion maskiner, dem kan jeg kigge længe på... jeg er jo vant til TechnoGym plastik. Men det går.

Til at starte med var jeg off på Jenka. Men FB anbefalede det på det kraftigste, så jeg tænkte der måtte være noget om det! Jeg var on på det til sidst, og sikke en nydelse mmmmhhhhh! Tak :smile:

Cardio (morges)

5K power walk 7,2 km/t 1%

BB Squat

2x8x50

2x8x60

2x6x70

BB Lunges

2x8x40

2x8x50

Leg Extension (super fed maskine!)

2x8x45

2x8x50

BB Curls

2x8x27

2x8x29,5

DB Standing Incline One-arm Curls

2x8x9

2x8x10

Cardio (aften)

5K power walk 7,1 km/t 1%

Link to comment
Share on other sites

Jeg må stille mig uforstående overfor hvorfor du nævner mine rosende ord, men ikke dit spørgsmål til mig? :dry:

Uh! Hi hi, er du også her :smile: Mmhhh, fordi jeg troede det kunne blive mellem friends... Men OK! Nu hvor historien allerede er nået til Herlev, går der vel ikke længe før hele DK ved det.

Jeg må hellere fortælle det som det er, og det er lidt noget puha jeg har lavet.

Efter min flotte entré i TG, er første øvelse squat. Så jeg tager det ledige stativ ved siden af Beermann. Jeg husker at have set ham før til stævnet i TSK, hvor han var medhjælper og spotter den dag jeg var der + vi har arbejdet i samme center for et par år siden. Vi snakker om træning, om mig, om ham osv. Han er i gang med at squatte, og har bundet elastikker (dem som CF'ere bruger) i enderne på sin stang.

PP: Hva' så er du CrossFitter?

JB: Om jeg er hvaffor noget?

PP: Musikken er lidt høj hvor vi står, så jeg taler lidt højere... ER DU CROSSFITTER??

JB: Kigger på mig, og vender sig om og går sin vej...

PP: :unsure:

FB: :rofl2:Han er altså alt muligt vildt indenfor styrkeløft! (kan ikke huske alle de vilde ting der bliver nævnt om drengen...)

Q: PP, jeg tror bare du skal gå nu...

PP: :4oops:Hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi

Sorry JB!!! :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 17. december

En dag fyldt med træning på alle mulige måder. Bedste ved lørdag er, at man kan sove længe, og spise sine 40g protein-morgenmad i fred og ro.

Jeg blev nød til at dele dagens træning i to, da jeg havde lovet at være Dixen support i dag ude hos Target. Har man ikke været i Target før, kan det i allerhøjeste grad anbefales. I FW er der mange som vi kalder Hr. & Fru Danmark = the average ppl. I Target møder man Hr. & Fru Pumper. Men ok, det giver også en lidt anden stemning, folk giver den gas, og det er faktisk fedt. Det var rare mennesker jeg mødte derude.

Jeg havde taget Shox på, sorte træningsbukser, vest og hood, samt ankom i Golfen. Lige ved indgangen holdt en anden sort sænket Golf (dog IV), og jeg havde med det samme på fornemmelsen, at jeg ville blende ret godt ind. Jeg havde ret :smile:

Dixeeeeeeeeeen gjorde det rigtig godt :cheer: , og jeg var særligt imponeret over hans DL! Dog skal han måske overveje ikke at træne i All Stars næste gang han prowler... Men jeg er der naturligvis igen næste gang, hvis der er brug for PP support :smile:

Anden del af træningen var på hjemmebane igen, og her stødte jeg på endnu et nyt bekendtskab... En meget ivrig én af slagsen, som også har hørt om mine BB planer. Mens jeg var i gang med bænk, kom han med hastige skridt direkte over til mig, og fyrede den af med en masse spørgsmål om diet, vægt, træning osv. Han har selv overvejet at stille op til AF, hvilket jeg tror vil passe godt til ham. Han virker utrolig sød, og meget dedikeret omkring sin træning og kost, nærmest mere end mig. Jeg kan desværre ikke komme ind på hans alder...

Youngster var også til træning, selvom han havde sagt han ville holde fri. Han vimsede rundt med sine flotte pecs, og var lige ovre og hilse på. Vi endte med at køre tricpes sammen, og det var ren hygge. Jeg har fundet ud af han er græker, hi hi.

Cardio (mine hams var lidt off)

10K power walk 6,8 km/t 1%

BB Bench Press

4x8x45

DB Incline Bench Press

2x8x18

2x8x20

4x8x18

Chest Press

2x8x40

2x8x45

DB Triceps Kick-back

1x8x8

3x8x9

BB Skull Crusher

4x8x20

Link to comment
Share on other sites

Søndag 18. december

Åhhh altså friends, så er det blevet tid igen :wub:

Jeg er desværre nød til at fokusere lidt på min flytteprojekt, så træning bliver passet ind når det kan. Alternativt kan jeg tage lidt fri fra arbejde, hvis det skulle blive så presset så jeg ikke kan nå at træne. Træning er jo det vigtigste :smile:

I dag følte jeg mig lidt tyk :sneaky2: Jeg vil SÅ gerne have min fedtprocent ned, og jeg har jo kun meget lidt synlige abs - endnu! Men så skete der det, at der stod en mand ovre ved BB stativet, og lavede BB curls med 12 kg. Ok, det kunne også ske for mig på en off dag, fair nok. Jeg skulle hente min 36'er til skulder, så ventede til han var færdig med at curle igennem. Jeg indikerede med mine BB fingre, at jeg ville have fat i den nederste stang på stativet, og han "svarer igen" ved at pege på mine ben og smile... Jeg tænker :wink: og flytter min krop tættere på stativet og række ud med hænderne. Jeg har som altid musik i ørerne, men bliver så nød til at tage dem ud for at finde ud af hvad der sker. Han peger igen og siger: "du har flotte ben". PP svarer: "tusind tak, det var virkelig sødt sagt". Jeg får lov til at tage stangen, og føler mig nu ikke længere tyk :smile:

Cardio

10K 7,1 km/t 1%

RDL

1x8xstang

2x8x50

2x8x60

2x8x70

2x8x75

Pulley

1x8x40

1x8x45

1x8x40

1x8x45

DB One-arm Standing-With-Ass-In-The-Air Row

4x8x22

BB Overhead Press

1x8x32

3x8x36 (hi hi)

DB Side Raise

4x8x9

DB Rear Lateral Raise

4x8x9

Link to comment
Share on other sites

Mandag 19. december

Sikke en dag! Startede helt vildt dårligt ud, grundet ikke-trænings-relaterede issues. Blandt andet en købsaftale der var lige ved at gå i vasken, og en sur manager der brokkede sig over en bodybuildingsmedarbejder der ikke havde registreret tid for sidste uge i det fantastiske MS Dynamics, som fungerer med de længste svartider set i DK når man kører vi VPN. Så var dagen ligesom startet hih hih :smile:

Jeg trænede sammen med Team Fifty = de kører omkring 50 sæt når de træner. Huh, der kan jeg ikke være med, men vi har det meget sjovt. Jeg blev spurgt hvor meget mine lår måler i omkreds, og det har jeg da ingen idé om! Men lovede at researche på det til næste T50 workout. Desuden vil de have jeg skal til at lave pull-ups... :laugh:

Træningen måtte jeg dele i to, for at passe det ind med dagens gøremål. Det var ok at træne om formiddagen, men kan godt mærke min krop ikke så frisk som når jeg træner om aftenen. Ben træning gik fint, men gun træning var vildt hårdt. Fy for den da!

Da jeg skulle lave min aften-cardio, havde jeg lige spist mit favorit BB måltid, og fuldstændig glemt at jeg skulle cardio'e den senere(??). Så da jeg sad der på sofaen, med laptop og surfede interwebz, havde jeg mest af alt bare lyst til at lave en kop kaffe og bare flade ud... Men det stemmer ikke rigtig overens med BB stilen :unhappy: Så jeg måtte tage mine trætte ben, pakke dem ind i 80'er benvarmere og cykle afsted til dagens fedeste power walk. Grækeren var der dog, og han fortalte om sin fedtprocent som han synes er for lav(!) Han løftede lige op i sin wife-beater tee og viste mig lige den dér linje ved hoften... ouch sagde PP :blush:

Cardio (formiddag)

2K power walk 7,0 km/t 1%

BB Squats

1x8x50

2x8x60

3x8x70

Leg Extension

2x8x50

4x8x55

BB Smith Calve Raise

1x10x60

1x10x70

2x10x80

2x10x90

BB Curl

2x8x32

2x6x32

DB Hammer Curl

4x8x12

Biceps Machine

1x8x20

3x6x25

Cardio (aften)

8K power walk 6,8 km/t 1%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share