AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Hvad er det for centre?

Du får tre gæt :laugh: Starter med F, er i to ord, ca. 300.000 danskere træner i kæden. Det er den på Frejasvej, den gamle SportsClub, og så er det SlotsArkaderne, det gamle FysioForm. Jeg sad faktisk i går og surfede rundt efter en SL klub, og det er der desværre ikke... Der er kun Ålholm IF som er en VL klub, og det bliver nok lige lidt for alternativt til mig. Lillerød er også kun VL. Vi er enige om der ikke rigtig er andet her i byen/omegnen som giver store ben?

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig tilbage på loggen :smile: Går det planmæssigt med cuttet og er du begyndt at træne poseringerne?

Det lyder ikke for godt med skulderen. Jeg gik faktisk hos en fys hos Hillerød fysioterapi (anbefalet af Kauf) da jeg havde en skadet skulder. Jeg kan desværre ikke lige huske hvad han hedder, men du kunne evt. høre Kauf om han kan anbefale en der. Så vidt jeg husker har han selv arbejdet der.

Arbejder du ikke i Bagsværd/sorgenfri/Lyngby-ish området? Så er det vel ikke så slemt at sætte kurs mod The Gym og nappe en træning en gang i mellem selv om du bor i Hillerød pt.

Kigger du efter ejerlejlighed i København eller hvad er planen nu?

LIVK giver meget store ben. Der er mange fra MLOLZ der har trænet der, og der er mange fra bb.dk der træner der.

Ja, både Chr. Spøer og Quantanamo har da trænet der og har du set de massive stolper de har? :blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt gode ting om LIVK.

Det er ved at være mange mange år siden at jeg fast kom i Hillerød, så jeg har desværre ingen idé om hvordan man bygger krop deroppe.

Hvad laver du for øvrigt i Hillerød?

Det lyder interessant, og efter jeg har læst hvad du og Salt har skrevet har jeg lige tjekket deres web ud.

Jamen jeg får husly her, af min mor :smile: Jeg ville så gerne sælge min lejlighed, da jeg var SÅ træt af mine naboer! Jeg vidste godt, at det ville betyde jeg skulle flytte hjem igen for en periode. Så da jeg fik en OK pris for lejligheden efter 4 mdr., og jeg kunne komme derfra uden at skulle have penge op af lommen, solgte jeg!

Jeg købte boligen fordi min fremleje periode udløb på min anden lejlighed, og det var ikke det mest rationelle køb. Så denne gang, vil jeg gerne være lidt mere sikker på hvad jeg vil have, og en lidt mere langsigtet løsning (jeg vil have noget større end 2V).

LIVK giver meget store ben. Der er mange fra MLOLZ der har trænet der, og der er mange fra bb.dk der træner der.

Jamen det nice, og hvad jeg har set på webz, så ser det fint ud. Der må være nogle bros derude :smile:

Godt at se dig tilbage på loggen :smile: Går det planmæssigt med cuttet og er du begyndt at træne poseringerne?

Det lyder ikke for godt med skulderen. Jeg gik faktisk hos en fys hos Hillerød fysioterapi (anbefalet af Kauf) da jeg havde en skadet skulder. Jeg kan desværre ikke lige huske hvad han hedder, men du kunne evt. høre Kauf om han kan anbefale en der. Så vidt jeg husker har han selv arbejdet der.

Arbejder du ikke i Bagsværd/sorgenfri/Lyngby-ish området? Så er det vel ikke så slemt at sætte kurs mod The Gym og nappe en træning en gang i mellem selv om du bor i Hillerød pt.

Kigger du efter ejerlejlighed i København eller hvad er planen nu?

Ja, både Chr. Spøer og Quantanamo har da trænet der og har du set de massive stolper de har? :blink::tongue:

Ja, det går fint, skal bare vænne mig til omgivelserne og vil gerne finde et andet sted at træne. Nej, jeg har ikke trænet poseringer endnu, men når/hvis der kommer et seminar til foråret tager jeg til det.

Jeg ved faktisk ikke helt hvad planen er lige nu, men jeg har en masse muligheder nu hvor jeg ikke er bundet af at have en bolig som jeg skal betale til hver mdr. Så jeg er lidt i tænkeboks, men min træning fortsætter uanset. Det er ikke en permanent løsning med bolig - heldigvis, og skal nok skrive når jeg ved lidt mere. Men indtil videre, så må jeg indstille mig på det her de næste par mdr.

Du må gerne spørge om navnet på fyssen, tak :smile:

Det lyder utroligt de har trænet der, men så må det være BB approved :laugh:

Måske vi når at rende på hinanden inden jeg flytter, så :smile:

What? Hvor i al verden træner du henne Gregers?? Du bor i Nivå/Kokkedal såvidt jeg husker, og har meget søde naboer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vægttræner primært i FW, Frejasvej. Godt nok er stemningen mere flad efter ombygningen (inden, genlød det hele af liflig skramlen fra vægte og skiver). Ret a propos det du har skrevet, så er det umiddelbart den FW i min nærhed der har de bedste muligheder for at træne stængerne og da det har haft prio 1, så har jeg taget med at køre efter det.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvem er du?

Den Brune Prinsesse fra dine drømme :smile:

Jeg vægttræner primært i FW, Frejasvej. Godt nok er stemningen mere flad efter ombygningen (inden, genlød det hele af liflig skramlen fra vægte og skiver). Ret a propos det du har skrevet, så er det umiddelbart den FW i min nærhed der har de bedste muligheder for at træne stængerne og da det har haft prio 1, så har jeg taget med at køre efter det.

Ser man det :w00t: Kører du frie vægter eller maskiner? Men du har vel skiftende arbejdstider hvis du er lokofører, jeg træner kun om aftenen...

Seriøst, det er én stor motionist-hovedbanegård på Frejasvej!

Link to comment
Share on other sites

Den Brune Prinsesse fra dine drømme :smile:

Ser man det :w00t: Kører du frie vægter eller maskiner? Men du har vel skiftende arbejdstider hvis du er lokofører, jeg træner kun om aftenen...

Seriøst, det er én stor motionist-hovedbanegård på Frejasvej!

Kører skvat i det fri, lægmaskinen i hjørnet til at hæfte skiver på og så lidt maskincurl for hams. Måske lidt enbens-benpres men det er ikke blevet til så meget.

Jeg træner nu også mest aften - min krop er ikke til en skid om morgenen :blush:

Hils endelig på hvis du spotter mig, træner altid i 80er-korte shorts og stængerne er nogenlunde nyskrabede alt efter hvor langt tid siden jeg sidst har cyklet på bane. Så jeg er ret let at kende :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 17. januar

Endnu en dag i motionist land, og jeg er jo faktisk selv motionist. Hvis jeg følte mig en lille smule anderledes på Amager :wub: Så er den følelse blevet 10^ :smile: Det finder man især ud af, når man skal køre DL... Jeg har ikke set én eneste der kører øvelsen.

Da jeg er færdig med cardio, går jeg over til det eneste cage som er ledigt. OK tænker jeg!! Men så finder jeg ud af der ikke er nogen stang. Afsted til den anden afdeling igen, og stjæle en stang fra BP. Hurtigt tilbage, nice :smile: Så skal jeg til at smide lidt skiver på, og så kommer der en gut gående bagfra, og siger på Prol sprog...

Prol: Øhhh, vi er lige i gang her...

PP: Øhhh, hvad er det lige I laver her, JEG skal køre DL!

Prol: Vi laver pull-ups.

PP: Kan I ikke gøre det i ét af de to andre stativer?? (drama queen øjne 1000^)

Prol: Nej, det er ikke det samme, de er dårlige.

PP: Ok, jamen så venter jeg (drama queen øjne 2000^)

Så begynder aberne ellers at lege og svinge sig rundt i stativet, først langsomt, så hurtigt, så lidt til siden, langsomt igen... Men ok, vi skal jo alle være her, og ja jeg ved de andre faktisk er dårligere :smile:

Der gik 5 min., og så startede jeg mit eget cirkus, med masser af tilskuere. Flot træning, og jeg gør det igen i morgen.

Cardio

5K power walk 7,0 km/t

RDL

1x8x50

2x8x60

3x8x70

Pendlay Rows

6x8x40

Pulley

4x8x30

St. Triceps Rope Split

4x8x15

Skull Crusher

4x8x20

French Press

4x8x20

Link to comment
Share on other sites

Du glemte at køre kickbacks.

Hi hi, godt observeret :blush: Meget pudsigt at du nævner dette S&CC, for jeg har tænkt meget over den øvelse, fordi det er et fy-ord herinde! Så nu prøver jeg at se om mine triceps kan blive ved med at være lige så swole uden den øvelse - jeg tror det ikke, men giver det en chance fordi jeg stoler på jer :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kører skvat i det fri, lægmaskinen i hjørnet til at hæfte skiver på og så lidt maskincurl for hams. Måske lidt enbens-benpres men det er ikke blevet til så meget.

Jeg træner nu også mest aften - min krop er ikke til en skid om morgenen :blush:

Hils endelig på hvis du spotter mig, træner altid i 80er-korte shorts og stængerne er nogenlunde nyskrabede alt efter hvor langt tid siden jeg sidst har cyklet på bane. Så jeg er ret let at kende :innocent:

Jeg har aldrig set et billede af dig, så jeg ved ikke hvor nemt det bliver :laugh:

Derimod tror jeg du vil have lettere ved at genkende mig, da jeg ikke sådan lige blender ind med alle de andre white-guys/girls :smile:

Jeg har altid vandflaske og Pepsi Max eller Cult Energi Light (hvabehar!!) med til træning...

Men jeg skal nok kigge efter 80'er shorts, hi hi.

Link to comment
Share on other sites

Ahh, SALT's kæreste?

MC! Hvorfor skal vi altid snakke om den slags i min log :tongue: Jeg har sagt det før, jeg er ikke Salt's type, og kan slet ikke leve op til de damer han poster i LD tråden. Jeg har ikke store patter (og skal aldrig have det), og er ikke slank!!

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 18. januar

Ikke særlig spændende træning må man sige, og skulderen har en del af æren :sneaky2: Jeg plejer at køre to muskelgrupper pr. træning, men valgte i dag kun at køre bryst, da den anden skulle have været skulder. Ikke smart at lægge det på samme dag. Så der blev ikke trænet særlig meget, og stemningen i centeret gjorde mig endnu mere off. Det er ikke fordi jeg føler mig hævet over alle andre, men det er bare ikke det samme når man er omgivet af folk på 16-19 år der træner completely clueless, og med ingen vægt. Der mangler lidt rå stemning, vildmandstræning, folk der virkelig smeder den, og råber ligesom Fame Bro :wub:

Jeg håber på afklaring inden mdr. er omme, så jeg kan træne et mere passende sted. Træning igen i morgen.

Cardio

5K Power walk 7,0 km/t

Bench Press

3x8x40

3x8x45

DB Incline

6x8x16

Link to comment
Share on other sites

Du har lige beskrevet 50% af klientellet i FW.

Tror da godt vi sætte den højere end 50... men der er nok også særligt mange nye eller ikke så erfarne i denne periode. 2730 vil jeg sige er meget bedre end hvad jeg oplever her! I dag var der to gutter som kørte en blanding af DL og squat med 40 kg. I Herlev ved de i det mindste nogenlunde hvordan man kører DL og squat.

Gym kl 18.

Åhh, tak for invite, men det passer rigtig dårligt med mit arbejde for tiden, da jeg er nød til at arbejde en del hjemme, og skal afspadsere lidt timer. Så bliver det for meget med transport/benzin. Jeg satser på at komme på nye projekter fra feb., så jeg kommer den vej igen. Skal nok sige til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er sq svær at ramle ind i når du kun er der to minutter - og jeg havde endda taget de ultrakorte på, så jeg var let at finde :laugh:

Det var dog et røvsygt squat-rack de har fået!!! Det gamle var meget bedre. Igen en at de "opgraderinger" som virker mod hensigten. Det gælder vel 1 ud af 3-4 maskiner/racks.

Det bliver vist ikke noget savn at sige farvel til Frejasvej alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Du er sq svær at ramle ind i når du kun er der to minutter - og jeg havde endda taget de ultrakorte på, så jeg var let at finde :laugh:

Det var dog et røvsygt squat-rack de har fået!!! Det gamle var meget bedre. Igen en at de "opgraderinger" som virker mod hensigten. Det gælder vel 1 ud af 3-4 maskiner/racks.

Det bliver vist ikke noget savn at sige farvel til Frejasvej alligevel.

What! Var du der i dag? Jeg tjekkede ind omkring kl. 18:15 og gik kl. 20:00. Så kun en dame i 80'er shorts i dag, og hun fik godt nok også evil eyes :tongue: Ikke at jeg troede det var dig :smile:

Ja, i mine øjne er det faktisk en nedgradering, når ALT skal være TechnoGym, for jeg synes TG er en gang plastik der ikke er til at arbejde med. 100% off på det der hedder Pure Strength. Eneste TG jeg kan lide er løbebånd. Alt andet må hellere end gerne hedde Olymp, Life Fitness, Hammer Strength, Free Motion.

Men jeg troede du var spinningfreak, så jeg kiggede efter dig i spinning lokalet. Hvis din log er opdateret, må jeg lige læse hvad du trænede... spændende :smile:

PS Jeg havde rosa/sort stribede gummistøvler på fra Tøj & Sko :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share