Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Godaften :bigsmile:

De sidste par dage er det ikke blevet til så meget træning - udover diverse smågåture med bebsen :cheer:

I dag tog Kauf, Elva og jeg så et smut i fitness.dk.dk:

Rumænsk DL

2x12x20

3x10x30

- supersættet med -

Unilateral Row mwd rotation

4x10/10x10

Asymmetrisk loaded frontsquar

3x10/10x10

- supersættet med -

Et-benet rumænsk DL

3x5/5x10

Træk til bryst

3x10x???

Rows i maskine

3x10x???

Mave på bold

4x12

Knæ4stående diagonal

3x?

og det var vist det :bigsmile: bagefter tog vi alle tre et smut i Dyrehaven hvor vi fik gået en dejlig lang tur og hygget lidt :walking: :wub:

Fortsat god aften

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey igen :bigsmile:

I denne uge har træningsindsatsen ikke være imponerende - vi har simpelthen haft for meget at se til med mødregruppe og fødselsdag mandag, gæster hele tirsdagen (i flere hold) - onsdag skulle Kauf og jeg ha' startet til Salsa, men desværre var Kauf ikke på toppen så det blev vi nødt til at udskyde til næste uge....

Men selvfølgelig har jeg været på de daglige gåture :walking:

I går startede jeg så med basket igen :yo:

Det var super dejligt at være tilbage - men formen var laaangt fra god og jeg kan godt mærke at jeg stadig bærer rundt på nogle ekstra kg... Så helt klart "room for improvement" :wink: - alt andet ville også have været underligt :smile: ...

Vi trænede i 1 time og 45 min, så det var en god start :cheer:

I dag er det indtil videre blevet til en formiddagsgåtur - og jeg ved at der kommer en lang en i aften :superman: ...

Så må vi se om der bliver plads til andet :innocent:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Fredag aften blev det til endnu 2timers gåtur :walking: - skulle lige rundt om kigge på området institutioner :innocent: ...

I går var det så tid til et smut i fitness.dk:

DL

1x12x20

4x10x40

Etbens stivbenet DL

3x5/5

Front squat - asymmetrisk load

2x8/8x12

Windmills DB

2x5/5x12

Rumænsk DL

2x12x30

Lunges

2x8/8

Træk til bryst

3x10x35

Mave på bold

4x12

+ Diverse coreøvelser, bækkenløft, bækkenbundstræning mm....

Herudover selvfølgelig de sædvanlige gåture :walking:

Indtil videre i dag er det blevet til en lille gåtur og om lidt hopper vi i fitness.dk og ser hvor meget det bliver til :smile:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Så er der et billede af den lille træningstrold :wub:

Hun ser sgu sød ud!. Nu er det anden gang jeg ser et billede af hende og med det samme tænker på nikolaj (skal ikke misforståes vel... :laugh: ) Tror måske det er øjnene, udtrykket eller lign. Men han er jo også meget sød! :blush:

Og rigtig meget tillykke til dig (hivs jeg ikke har fået skrevet det her i loggen). Og ser aktivt ud allerede at være igang med frontsquat etc. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Herligt billede!!!!

Tak for det :bigsmile:

Hun ser sgu sød ud!. Nu er det anden gang jeg ser et billede af hende og med det samme tænker på nikolaj (skal ikke misforståes vel... :laugh: ) Tror måske det er øjnene, udtrykket eller lign. Men han er jo også meget sød! :blush:

Og rigtig meget tillykke til dig (hivs jeg ikke har fået skrevet det her i loggen). Og ser aktivt ud allerede at være igang med frontsquat etc. :smile:

Det er hun også :innocent:

Hehe - det er emget sjovt :cheer: - men af de besøg vi har haft har det ca været 50/50 om hvem de synes hun ligner...

Men det er da bare helt fantastisk hvis man også kan se på hende at det er Nikolaj som er den anden halvdel :wub: ... Måske er det der det lidt frække charmerende udtryk (som du nok ikke lige har opdaget hos Kauf :laugh: )

Mange tak for tillykket...

Ér så småt ved at komme igang - men der er lang vej... Tager bare et skridt ad gangen :walking:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Tak for det :bigsmile:

Det er hun også :innocent:

Hehe - det er emget sjovt :cheer: - men af de besøg vi har haft har det ca været 50/50 om hvem de synes hun ligner...

Men det er da bare helt fantastisk hvis man også kan se på hende at det er Nikolaj som er den anden halvdel :wub: ... Måske er det der det lidt frække charmerende udtryk (som du nok ikke lige har opdaget hos Kauf :laugh: )

Mange tak for tillykket...

Ér så småt ved at komme igang - men der er lang vej... Tager bare et skridt ad gangen :walking:

/Cat

Det frække charmende udtryk kender jeg skam godt. Så det så sent som igår. "La'au, Laa'aau (Niko med hovedet på skrå): Vil du ikke nok behandle min cervikotorakale overgang samt rib1 & 2 venstre? Pleeeaase! :blush:

- eller noget :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det frække charmende udtryk kender jeg skam godt. Så det så sent som igår. "La'au, Laa'aau (Niko med hovedet på skrå): Vil du ikke nok behandle min cervikotorakale overgang samt rib1 & 2 venstre? Pleeeaase! :blush:

- eller noget :blink::laugh:

Du ved præcis hvad jeg snakker om :innocent::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hola

Sidste træning i fitness.dk blev afbeudt af vågen baby - så det blev ikke til andet end noget BP og noget Ro-træk :smile:

I aftes stod den på 1½times Salsa med Kauf :cheer::slut::wub:

Det var super sjovt, men hold da helt op hvor var jeg rusten :laugh:

Elva opførte sig eksemplarisk :bigsmile: Hun faldt i søvn på vej derned... Sov hele træningen og turen hjem... og vågnede så da vivar hjemme :cheer:.. Skøøøøøn unge :wub::yo:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola i loggen :cheer:

I aftes stod den igen på basketball :yo:

Denne gang var jeg dog ikke helt så skarp :innocent:

Formen er stadig bæ, men det må komme når det kommer :bigsmile:

Tror jeg igen skal til at have en bold med på en morgengåtur engang imellem - for det var jeg gået lidt væk fra :wink:

Skulderen opførte sig nogenlunde, men til gengæld drillede hoften (som er begyndt at drille i løbet af de sidste par uger :mad: )

Kauf :wub: kigger på den senere i dag, og så må vi se hvad dommen er (såfremt der er en dom :tongue: )

Her til morgen foregik morgenturen i Frederiksberg have, men gik desværre kun i 45 min da hoften ikke rigtig ville som jeg :walking:

Så den har bare at komme i orden igen :4whip:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hold da op - jeg har vist ikke lige fået opdateret :blush:

I mandags smuttede jeg i fitness.dk i håb om at få trænet lidt - og måske støde ind i Arne :wink:

Det blev til lidt forskelligt:

Sumo DL

Rumænsk DL

Squat

Step-ups

Træk til bryst

Smal BP (skidt for skulderen :nonono: )

Et-bens Stivbenet DL

Glut. Med. Øvelse

Mave på bold

Hoften har det ikke så godt så lave en masse hvor der skulle stabiliseres...

Onsdag skulle den ha' stået på Salsa med Kauf :wub: - men desværre kom vi ikke afsted da han ikke var på toppen :flowers: ... Satser til gengæld stærkt på næste uge :superman:

I aftes blev der spillet basket - formen virkede allerede bedre (måske bare psykisk? :tongue:) og jeg brændte ikke helt så meget som sidst... Men stadig en hel del mere end vanligt :laugh:

Det var endnu engang super at få spillet - det er squ lækkert :yo: ...

Til gengæld er min hofte så helt færdig i dag - så har været nødt til at droppe morgengåturen da det gør ond når jeg støtter på det :mad::unsure: (og ja - jeg mærkede det også under træningen i aftes, men det var bare så skægt at spille :tease:)

Nårh ja - og nu mangler jeg 5kg før min førgraviditetsvægt er nået :cheer:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hold da op - jeg har vist ikke lige fået opdateret :blush:

I mandags smuttede jeg i fitness.dk i håb om at få trænet lidt - og måske støde ind i Arne :wink:

Ja ups - der var lige ændret planer... :blush: Nå men det var vist også en meget løs aftale...MEN vi gør det snart!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hmmm

Hvad kan jeg sige.... Tiden går.... og den går rigtig hurtigt.... :blush:

Basketball'en kører, men i denne sæson træner vi kun 1 gang om ugen - ikke det store, men måske meget godt når man har et lille trold :wub:

Det er lidt som om at jeg trænede op til at jeg kunne spille bold igen - og nu hvor jeg er kommet i gang med det har alt andet træning mere eller mindre stået stille.... Lige med undtagelse af alverdens gåture :walking: ...

Det var ikke ligerefrem efter planen, så jeg håber at jeg nu kan få gjort lidt ved det igen :superman::devil: ...

Vægten har dog alligevel stille og rolidt sneget sig ned af - sidste vejning viste at jeg var 200g fra førgraviditetsvægten - så det er ganske tilfredsstillende :cheer:

Med det mål nået - samt målet om at være klar til basketsæsonen opfyldt er det vel ved at være på tide at jeg skal videre med planerne :bigsmile:

At jeg ikke har fået lavet styrketræning kan ses på kroppen - føler ikke at fylden er på de rigtige steder :wink: - men så ved jeg da hvor jeg skal starte :4whip:...

Fremover vil der forhåbentlig være plads til noget mere træning :yo: og min plan er at jeg skal ud og løbe en tur en gang om ugen, samt have to ugentlige styrketræninger (ikke nødvendigvis i træningscentret, men herhjemme med KB som bare står i stuen og venter på at blive brugt (samt selvfølgelig Basketball og Salsa :slut: )... Målet er at der skal smides yderligere 5kg - og så skal der gerne oparbejdes lidt mere muskelmasse - især på understellet... Jeg vil ikke gå på diæt - jeg ammer stadig fuldt og skal have energi nok til at sørge for at den lille får rigeligt - men jeg fortsætter den gode stil som Kauf og jeg holdt i september (udelukkende basis)... Vi har begge været faldet af på den her i starten af november - men det skal der laves om på igen nu hvor jeg er tilbage i København (Jeg har lige været nogle uger i Nordsjælland for at passe hus og hund mm (og give nikolaj fred til at få læst til eksamen)...

Kort sagt: Mere træning & Bedre kost

Håber alt står godt til herinde - det er efterhånden sjældent at jeg får tid til at kigge herind (og hvis jeg fører logbog når jeg ikke rigtig at læse hos andre :innocent:)... Uden tvivl er den lille det hele værd :wub: ... Hun er skøn :cheer: ....

/Catten

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

YEAH!!!! :4jumpy: :4jumpy:

Du er fandme bare super sprød og smækkerlækker :wub: :4mewantfood: :shades:

Fandme flot med det store vægttab på så kort tid :4jumpy: Som jeg også har sagt til dig, så synes jeg, at du har gjort en skideflot indsats og er kampstolt af din vedligeholdenhed og dedikation!

Keep it up, girl! Du er for SEJ!!! :devil::superman::cool::chopper:

Link to comment
Share on other sites

YEAH!!!! :4jumpy: :4jumpy:

Du er fandme bare super sprød og smækkerlækker :wub: :4mewantfood: :shades:

Fandme flot med det store vægttab på så kort tid :4jumpy: Som jeg også har sagt til dig, så synes jeg, at du har gjort en skideflot indsats og er kampstolt af din vedligeholdenhed og dedikation!

Keep it up, girl! Du er for SEJ!!! :devil::superman::cool::chopper:

Hvor er du sød - mange tak for de pæne ord :flowers::wub:

Nu skal jeg bare ha' taget mig sammen igen, med dig til at uddele :4whip: kommer motivationen nok hurtigt igen :superman: ... og ja 35kg på 3 måneder er ganske udmærket :shades: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Træning i stuen i aftes inden sengetid :yo:

Squat m. bold

1x25xbw

Unilateral loaded Squat

2x10/10

- supersættet med -

Windmills

2x5/5

DL

3x10

- supersættet med -

BO OA Rows m. rotation

2x10/10

Rumænsk DL

3x10

Mave på bold

3x12-15

Bækkenløft - bold

2x15

alt sammen selvfølgelig med KB :superman::devil:

God dag til jer alle :bigsmile:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godaften :bigsmile:

I aftes skulle det ha' stået på en omgang Salsa :slut: .... Elva valgte dog at være vågen det meste af tiden - så det blev ikke til så meget danseri :wink: ... Tilgengæld fik vi en super hyggelig og skæg familiedans alle 3 :wub::flowers: ....

Her til aften var det så tid til en omgang bold :yo: ... Rigtig fin træning - men formen er stadig skidt og jeg har spillet bedre :blush: ... Sådanne dage skal man vel også ha' engang imellem :4whistling: ...

Nu er det sengetid :devil:

/Catten :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hello :cheer:

I går blev det til en meget hurtig, lille og let omgang :innocent:

Startede med 20min Salsa :slut: med Kauf mens den lille sov :wub: som opvarmning...

Herefter lidt blandet;

Squat med bold i ryggen

1x25xmig

1x20xmig+Elva :wink:

Russian twist på bold

2x5/5xmig+Elva i strakte arme

Et-bens-rumænsk DL

3x5/5xmig+Elva i arme foran

DB Front Squat med unilateralt load

2x10/10

Rumænsk DL

2x12x20

DL

2x10x40

og så gad Elva ikke mere :hehe: ... Så mig hjem til affodring af den lille :bigsmile: :4mewantfood: ...

Stødte også ind i MarianneB - der er godt nok sket noget siden sidst :shades::devil:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hello :cheer:

og så gad Elva ikke mere :hehe: ... Så mig hjem til affodring af den lille :bigsmile: :4mewantfood: ...

/Cat :yo:

Hej Cat.

Apropos affodring lovede jeg lige at smide lidt info omkring omega-3 og vigtigheden af dette for børn. Og vigtigheden af at moderen er dækket ind hvad angår EPA & DHA. Rygterne siger ( :blush: ) at du er svær at få til at indtage ret meget omega-3. Det vil være godt for både Elva og dig at du prøver at få 1 spsk (10ml) cod liver oil dagligt.

Her er bare et studie af mange der viser effekt på IQ, motorik m.m. En stor del af hjernen består af DHA hvorfor det også giver god mening at det virker.

Så bid tænderne sammen og nyd smagen af Nordic naturals når du fremover tager 1spsk dgl :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Cat.

Apropos affodring lovede jeg lige at smide lidt info omkring omega-3 og vigtigheden af dette for børn. Og vigtigheden af at moderen er dækket ind hvad angår EPA & DHA. Rygterne siger ( :blush: ) at du er svær at få til at indtage ret meget omega-3. Det vil være godt for både Elva og dig at du prøver at få 1 spsk (10ml) cod liver oil dagligt.

Her er bare et studie af mange der viser effekt på IQ, motorik m.m. En stor del af hjernen består af DHA hvorfor det også giver god mening at det virker.

Så bid tænderne sammen og nyd smagen af Nordic naturals når du fremover tager 1spsk dgl :wink:

I love you :wub: :wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share