Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Man kan fandme sige meget, men det er satme meje BB! at træne BB! så mange dage i streng. Flere dage man træner uden pause, jo større bliver man. Specielt når man osse tyller X-ray. Og ganske, ganske fin flottemandsform. Må se om jeg rent teknisk kan magte at smide et billede af undertegnede (manglende) form op i egen log - så alle kan se hvem der vandt Amager Strand Cut dysten. :laugh: Good goings og god tur til Roskilde.

Tillypoo, så må pillowbiteren hooke dig op med noget DNP, så du kan få skåret noget fedt af. Man skal være ripped og jacked på Amager Strand.

Jeg har lige fyret en sidste omgang flottemandstrænings af med Clark Kent. Det blev altså til 9 træninger i streg og nu trænger jeg også til en pause. Der går et stykke tid før jeg rammer Atlas igen.

Om en time smutter jeg på Roskilde og fyrer den af i en 5 dages tid.

Morgenvægten var sæsonrekord 83,4 kg.

Link to comment
Share on other sites

Yesterday, you said tomorrow...

Jeg vil faktisk gerne brokke mig :sneaky2:

Der er ikke blevet postet billeder, hverken her eller på FB af Roskilde Flotmands Pose Down.

Der er ikke blevet logget noget som helst om affyring.

Link to comment
Share on other sites

' date=' 5. juli 2011 - 22:03 ' timestamp='1309896200' post='1525836']

Yesterday, you said tomorrow...

Jeg vil faktisk gerne brokke mig :sneaky2:

Der er ikke blevet postet billeder, hverken her eller på FB af Roskilde Flotmands Pose Down.

Der er ikke blevet logget noget som helst om affyring.

Prøv at kigge i Roskilde-tråden...

Link to comment
Share on other sites

Jeg var til genoptræningsmandstrænings i dag. Dag to i The Gym. Det var kun Bertel der var der, da jeg ankom. Senere kom der dog en masse flotte mennesker. Troels, Karim, Dixen(?), Mambomads, Hansen.j, Jhax og smeden.

Mit cns er gået fuldstændigt i stå, så ALT føles tungt. I næste uge vil jeg give den gas med træningen. Det er svært at komme i gang. Drænet cns og nyt center.

PP: Jeg ville gerne komme med nogle affyringshistorier, men... 1. jeg kan ikke skelne dagene fra hinanden, fordi jeg fyrede den af non-stop i 96 timer. 2. Jeg kan ikke huske så meget.

edit. nå, så var dette nummer det HELT store hit i vores lejr. Jeg er sikker på at vi rundede 150 afspilninger af det.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Det er da godt du har fyret den af, til en grad så du ikke rigtig kan huske noget :tongue:

Men kom nu med træningz!! Der må være nogle bros der kan hive dig lidt op igen, medmindre de alle sammen har været på Roskilde, og er blokerede i cns...

Hi hi, det nummer dér kan jeg jo godt huske, og det er stadig mega feeeeeeeeeedt. Det kan man stadig fyre den rimelig meget af til :w00t:

PS Tillykke med workz

Link to comment
Share on other sites

' date=' 6. juli 2011 - 22:19 ' timestamp='1309983585' post='1526100']

Det er da godt du har fyret den af, til en grad så du ikke rigtig kan huske noget :tongue:

Men kom nu med træningz!! Der må være nogle bros der kan hive dig lidt op igen, medmindre de alle sammen har været på Roskilde, og er blokerede i cns...

Hi hi, det nummer dér kan jeg jo godt huske, og det er stadig mega feeeeeeeeeedt. Det kan man stadig fyre den rimelig meget af til :w00t:

PS Tillykke med workz

salt har trænet de sidste to dage i mit åsyn, han gider bare ikke logge det!

Link to comment
Share on other sites

salt har trænet de sidste to dage i mit åsyn, han gider bare ikke logge det!

prætiz. Jeg gider ikke logge at 100 kg for 3 reps i bænk er dødstungt. Jeg skal nok logge, men jeg skal lige igang med noget andet end genoptræning.

Link to comment
Share on other sites

salt har trænet de sidste to dage i mit åsyn, han gider bare ikke logge det!

Brosephine likes this :smile:

prætiz. Jeg gider ikke logge at 100 kg for 3 reps i bænk er dødstungt. Jeg skal nok logge, men jeg skal lige igang med noget andet end genoptræning.

Brosephine likes this :smile:

Link to comment
Share on other sites

KÆMPE UPDATE!!!

Hvor skal jeg begynde...?

Roskilde: En alm. dag for mig på Roskilde - Stå op kl. 9-10 stykker og købe lidt morgenmad, eller bare stene i lejren en times tid. Des flere i lejren der vågner, des mere stiger stemning i lejren. Kl. 11 - går jeg op og køber en ramme øl, eller venter på at et par stykker køber nogle rammer. Herfra skal man lige have drukket de værste tømmermænd væk. Kl. 14-16 = Snapsetimen. Emil finder endnu en flaske geysersnaps frem fra gemmerne og vi går i krig. Kl. 18 - Købe en ramme øl eller en joypack. Kl. 20 og frem - Feste til man går kold.

Roskilde Flex-off: Vi mødtes kl. 15 eller ca. deromkring. Vi købte et par rammer øl og hang ud i servisecenter Vest. Stemningen stiger og der bliver småflexet til højre og venstre. Tilfælde mennesker bliver antastet af Mambomads. Her er Smeden og jeg ved at få mavekramper af grin. Næstsidste mand ankommer (Rasmus G tror jeg) og vi hænger ud lidt mere. I bar overkrop selvfølgelig

Efter halvanden time beslutter vi os for at finde en lejr, for humøret er ved at være højt. Det tager noget der ligner en halv time at gå de 400 meter, der er ned til The Juices lejr.

Og her begynder morskaben for alvor. Vi slår os ned i lejren og suger pils som var det 1999. Mambomads kommer i kontakt med en tysk pige (der dog taler lidt dansk). Hun må være i trance over vores jacked up handsomeman kroppe, for hun svarer på og gør alt hvad Mads siger.

Hansen.j og jeg keder os lidt. Så vi beslutter os for at lave en pushupskonkurrence. Jeg ender op som vinder med 45 stk.

Vi rykker ud på vejen, hvor resten af lejren sidder og her begynder nedsugningen for alvor. Vi bliver enige om at vi skal have en prejudging til fremvisning af vores flotte kroppe. Der bliver flexet til den helt store guldmedalje og vi kommer igennem alle mandatory's. Det hele ender ud i en total posedown med skubben og masen til stor underholdning for vores publikum.

Mads søde tyske veninde bliver vurderet til at være kompetent nok, til at blive udnævnt som officiel dommer. Hun vælger Smeden som vinder...

Hansen.j og jeg føler os bortdømt på det groveste og beslutter os for at afholde en "hvem har den bedste røv konkurrence". Alle der går forbi bliver spurgt. The Juice joiner og til sidst står vi en 4-5 stykker på række, med bukserne nede om anklerne. Et dommerpanel af nogle tilfældige piger udvælger Hansen.j som den med den bedste røv. Jeg er ret sikker på at de fem cm. bremsespor, jeg fremviste i mine boxerjohns, trak en del ned.

Efter dette er Rasmus G. klar på en freestyle rapbattle. Mambomads melder sig klar. Mads er jo hiphopfan og mener at han kan finde ud af at rappe. Rasmus G. viser sig at være lidt af en "ringer". I hvert fald destuerer han Mambomads fuldstændigt. Det var 8 Mile om igen.

Herefter beslutter hansen.j og jeg for at vi skal have noget aftensmad. På vej tilbage køber vi en flaske sprut og en ramme øl. Jeg kan ikke huske om det er her eller senere, men der er i hvert fald nogle tøser der synes at jeg er så sjov, at de vil have mit telefonnummer og hyre mig til et polterabend. Jeg siger selvfølgelig ja (som om det kommer til at ske) og giver dem mit nummer.

Da vi kommer tilbage, får jeg at vide at MC er på vej og han skal hentes. Jeg henter MC ved toget og vi går ned til lejren. Her går vi i krig med med den indkøbte joypack. En Morgan (BroBach yndlingsrom) og Schweppes lemon.

265135_10150219146495668_571515667_7660501_900729_n.jpg

(Image: se min flotte kasket. Ægte douchebag fake skullcap. MC og undertegnede der driker joypack)

Herfra begynder det at blive utydeligt. Folk bliver fulde og efter noget tid, spredes vi for alle vinde. MC og jeg søger med Øst, da MC har en fræk aftale i Øst, og jeg skal finde tilbage til min lejr inden jeg bliver alt for fuld. Det viser sig at være lidt at et projekt. MC er nemlig godt gammelsdag drunk. Og det tager meget lang tid at komme til øst. Jeg når min egen lejr, hvor der afholdes kæmpe technofest, med knæklys, uv-maling osv...

Disclaimer: Ikke alle hændelser er nødvendigvis foregået i denne rækkefølge. Sådan husker jeg det, men jeg var også meget fugl til sidst.

Link to comment
Share on other sites

KÆMPE UPDATE!!!

Hvor skal jeg begynde...?

Roskilde: En alm. dag for mig på Roskilde - Stå op kl. 9-10 stykker og købe lidt morgenmad, eller bare stene i lejren en times tid. Des flere i lejren der vågner, des mere stiger stemning i lejren. Kl. 11 - går jeg op og køber en ramme øl, eller venter på at et par stykker køber nogle rammer. Herfra skal man lige have drukket de værste tømmermænd væk. Kl. 14-16 = Snapsetimen. Emil finder endnu en flaske geysersnaps frem fra gemmerne og vi går i krig. Kl. 18 - Købe en ramme øl eller en joypack. Kl. 20 og frem - Feste til man går kold.

Roskilde Flex-off: Vi mødtes kl. 15 eller ca. deromkring. Vi købte et par rammer øl og hang ud i servisecenter Vest. Stemningen stiger og der bliver småflexet til højre og venstre. Tilfælde mennesker bliver antastet af Mambomads. Her er Smeden og jeg ved at få mavekramper af grin. Næstsidste mand ankommer (Rasmus G tror jeg) og vi hænger ud lidt mere. I bar overkrop selvfølgelig

Efter halvanden time beslutter vi os for at finde en lejr, for humøret er ved at være højt. Det tager noget der ligner en halv time at gå de 400 meter, der er ned til The Juices lejr.

Og her begynder morskaben for alvor. Vi slår os ned i lejren og suger pils som var det 1999. Mambomads kommer i kontakt med en tysk pige (der dog taler lidt dansk). Hun må være i trance over vores jacked up handsomeman kroppe, for hun svarer på og gør alt hvad Mads siger.

Hansen.j og jeg keder os lidt. Så vi beslutter os for at lave en pushupskonkurrence. Jeg ender op som vinder med 45 stk.

Vi rykker ud på vejen, hvor resten af lejren sidder og her begynder nedsugningen for alvor. Vi bliver enige om at vi skal have en prejudging til fremvisning af vores flotte kroppe. Der bliver flexet til den helt store guldmedalje og vi kommer igennem alle mandatory's. Det hele ender ud i en total posedown med skubben og masen til stor underholdning for vores publikum.

Mads søde tyske veninde bliver vurderet til at være kompetent nok, til at blive udnævnt som officiel dommer. Hun vælger Smeden som vinder...

Hansen.j og jeg føler os bortdømt på det groveste og beslutter os for at afholde en "hvem har den bedste røv konkurrence". Alle der går forbi bliver spurgt. The Juice joiner og til sidst står vi en 4-5 stykker på række, med bukserne nede om anklerne. Et dommerpanel af nogle tilfældige piger udvælger Hansen.j som den med den bedste røv. Jeg er ret sikker på at de fem cm. bremsespor, jeg fremviste i mine boxerjohns, trak en del ned.

Efter dette er Rasmus G. klar på en freestyle rapbattle. Mambomads melder sig klar. Mads er jo hiphopfan og mener at han kan finde ud af at rappe. Rasmus G. viser sig at være lidt af en "ringer". I hvert fald destuerer han Mambomads fuldstændigt. Det var 8 Mile om igen.

Herefter beslutter hansen.j og jeg for at vi skal have noget aftensmad. På vej tilbage køber vi en flaske sprut og en ramme øl. Jeg kan ikke huske om det er her eller senere, men der er i hvert fald nogle tøser der synes at jeg er så sjov, at de vil have mit telefonnummer og hyre mig til et polterabend. Jeg siger selvfølgelig ja (som om det kommer til at ske) og giver dem mit nummer.

Da vi kommer tilbage, får jeg at vide at MC er på vej og han skal hentes. Jeg henter MC ved toget og vi går ned til lejren. Her går vi i krig med med den indkøbte joypack. En Morgan (BroBach yndlingsrom) og Schweppes lemon.

265135_10150219146495668_571515667_7660501_900729_n.jpg

(Image: se min flotte kasket. Ægte douchebag fake skullcap. MC og undertegnede der driker joypack)

Herfra begynder det at blive utydeligt. Folk bliver fulde og efter noget tid, spredes vi for alle vinde. MC og jeg søger med Øst, da MC har en fræk aftale i Øst, og jeg skal finde tilbage til min lejr inden jeg bliver alt for fuld. Det viser sig at være lidt at et projekt. MC er nemlig godt gammelsdag drunk. Og det tager meget lang tid at komme til øst. Jeg når min egen lejr, hvor der afholdes kæmpe technofest, med knæklys, uv-maling osv...

Disclaimer: Ikke alle hændelser er nødvendigvis foregået i denne rækkefølge. Sådan husker jeg det, men jeg var også meget fugl til sidst.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Træning i The Gym. Team Kæve aka. Troels og Jhax stod ved disken da jeg ankom. Jeg har fået genstartet mit cns og det blev en fantastisk træning. Jeg havde nemlig ikke forventet det store, jeg ville bare smede mig ned. Senere kom Mambomads, Smeden og Hansen.j.

Der blev hygget kævet og smedet.

Yates rows:

8 @ 90 kg

8 @ 100 kg

8 @ 100 kg

Dødløft:

5 @ 90 kg

3 @ 110 kg

3 @ 120 kg

3 @ 130 kg

3 @ 130 kg

3 @ 130 kg

Pullups:

10

9

7

Til bisps.

Seated db presses:

8 @ 26 kg

6 @ 31 kg

6 @ 31 kg

BB shrugs:

8 @ 120 kg

6 @ 140 kg

6 @ 140 kg

6 @ 140 kg

EZ curls:

8 @ 32 kg

8 @ 42 kg

8 @ 42 kg

8 @ 39,5 kg

8 @ 38,5 kg

Rear laterals:

3 x 8 @ 11 kg

Inverted rows:

8

7

7

Cable curls:

3 x full stack + et dropset på hver sæt.

Lateral raises:

10 @ 11 kg

8 @ 13,5 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

Lige nu får jeg kramper i armbøjerne. Har jeg ikke dødsdoms i morgen, så smeder jeg den i The Gym igen.

Link to comment
Share on other sites

Team Kæve aka. Troels og Jhax stod ved disken da jeg ankom.

Det er Jhax der trækker Troels ned i sølet - hvis Jens kunne slippe afsted med det ville han bare sidde og snakke i halvanden time for derefter at gå hjem. Den slubbert!

Jeg kommer også i The Gymz i morgen - så det kan være du ser mit tynde korpus der. I øvrigt en rigtig god sommerform du fik ramt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer også i The Gymz i morgen - så det kan være du ser mit tynde korpus der. I øvrigt en rigtig god sommerform du fik ramt :smile:

Helt sikkert. Det vil jeg glæde mig til.

Og mange tak med sommerformen. Jeg bliver nød til at få lavet mig en kostplan, ellers så svinder jeg helt ind. 25 km cykling om dagen river tænder ud. 3500 kcal med massere af prots, sundt fedt og lidt carbs.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Uha, for den da hvor der er gang i loggen! Ærgerligt at man ikke kunne høre D-Devils samtidig med at læse update, meeen så tog jeg den lige på youtube i ny fane - bare for at få stemningen med... Lækkert med Roskilde update, og fint billede af dig og MC. Man skulle tro i begge var fra Amager ( = kompliment til dig igen salt), hi hi.

PS Selvfølgelig har du ikke dødsdoms i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Det gik sådan at jeg ikke fik dødsdoms af gårsdagens træning. Jeg hoppede derfor på jernhesten og trillede de 11 km ind til The Gym. Det var herligt vejr, men der var modvind.

Essensen, Troels, Yod Manut, Christoffer aka. Legend aka. Fame Boy og Hansen.j var der. Team Kæve var i gang med rackpulle utrolige mange kg. Troels kørte meget strict, så jeg spurgte om han ikke kunne bounce den mere...

Jeg smed min spritnye The Gym-playliste på anlægget og så blev der smedet igennem. Svedfaktoren var gennem taget.

Jeg vil ikke planlægge et program helt endnu. Jeg får Bertel til at kigge på min squat i næste uge, og så tager jeg den derfra.

En kostplan skal jeg derimod have kigget på. Som udgangspunkt hedder det 3500 kcal. 250-300 gram protein. Mere sundt fedt og mindre kulhydrater. Jeg skal dog lige have spist de sidst chips og nødder og have drukket det sidste sodavand jeg ligger inde med, inden jeg begynder 100%. På mandag går det ned.

Squat:

8 @ 20 kg front

5 @ 50 kg front

3 @ 70 kg front

2 @ 80 kg front

2 @ 80 kg front

6 @ 80 kg back

5 @ 90 kg back

3 @ 100 kg back

2 @ 110 kg back

2 @ 110 kg back

2 @ 110 kg back

5 @ 80 kg back

5 @ 80 kg back

Et meget stift understel.

Bænkpres:

8 @ 80 kg

6 @ 100 kg

6 @ 110 kg

5 @ 110 kg

4 @ 110 kg

GHR:

5 x 2 @ bw

Den kræver lidt tilvending.

Calf raise i hack squat:

3 x 10 @ 160

Zercher squat:

3 x 6 @ 50 kg

Inc. bb presses:

3 x 6 @ 80 kg

Pushdowns:

12 @ 22 plader

12 @ 22 plader

9 @ 24 plader

En omgang Essensen-progression. Han smed nemlig 2 ekstra plader på uden at jeg opdagede det.

Donkey calf raises (Strength & Condiotioning Coach™):

3 x 10 @ 32 kg

Av for et stræk.

BB french presses:

3 x 10 @ 40 kg

Jeg droppede baglårsøvelse nummer 2. GHR og jeg er ikke altid lige gode venner, så jeg lod det blive ved den.

Link to comment
Share on other sites

Hansen.j og jeg føler os bortdømt på det groveste og beslutter os for at afholde en "hvem har den bedste røv konkurrence". Alle der går forbi bliver spurgt. The Juice joiner og til sidst står vi en 4-5 stykker på række, med bukserne nede om anklerne. Et dommerpanel af nogle tilfældige piger udvælger Hansen.j som den med den bedste røv. Jeg er ret sikker på at de fem cm. bremsespor, jeg fremviste i mine boxerjohns, trak en del ned.

Huhu det er sjaw :laugh:

:4thumbup:

Fremragende quote-teknik du fremviser, Jaaaaaaaanie :tongue:

' date=' 8. July 2011 - 23:01 PM' timestamp='1310158902' post='1526598']

Uha, for den da hvor der er gang i loggen! Ærgerligt at man ikke kunne høre D-Devils samtidig med at læse update, meeen så tog jeg den lige på youtube i ny fane - bare for at få stemningen med... Lækkert med Roskilde update, og fint billede af dig og MC. Man skulle tro i begge var fra Amager ( = kompliment til dig igen salt), hi hi.

PS Selvfølgelig har du ikke dødsdoms i morgen :smile:

Miss Power - du starter jo snart i The Gym :cool:

Link to comment
Share on other sites

Miss Power - du starter jo snart i The Gym :cool:

Måske jeg kan overtales til at starte, hvis der BB snacks, D-Devils i højttalerne og Shox ikke er banned :w00t:

Overvejer desuden at kigge forbi hvis der er fællestræning fredag/lørdag...

Link to comment
Share on other sites

' date=' 9. July 2011 - 21:39 PM' timestamp='1310240376' post='1526782']

Måske jeg kan overtales til at starte, hvis der BB snacks, D-Devils i højttalerne og Shox ikke er banned :w00t:

Overvejer desuden at kigge forbi hvis der er fællestræning fredag/lørdag...

Jeg tager 100% i thegym og træner fredag - jeg skal i Parken og jobbe den fra kl. 15.30, så jeg regner med at være i TG fra omkring kl. 12.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager 100% i thegym og træner fredag - jeg skal i Parken og jobbe den fra kl. 15.30, så jeg regner med at være i TG fra omkring kl. 12.

Så mødes vi nok i døren. Jeg er der først fra. kl. 15.

Jeg har to ting. Et forsøg på at lave en kostplan med +3500 kcal. Og så et før og efter billede af formen.

post-4329-056156200 1310314398_thumb.jpg

En fordeling der ca. hedder 30/40/30. Jeg synes at det ser ok ud. Der kan skrues lidt på kulhydraterne osv...

Så er det før og efter billede. Før billedet er fra d. 2. september og efter billedet er fra inden Roskilde.

post-4329-023043600 1310314555_thumb.jpg

post-4329-077201000%201309027381_thumb.jpg

De hurtige vil kunne se at det ikke kun er min krop der har ændret model, mobilen er også blevet opgraderet :cool:

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share