Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

' date='20. May 2011 - 17:23 PM' timestamp='1305905031' post='1514648']

Jeg glæder mig såååå meget :cheer: Nu har vi talt om det så længe.

Vi skal træne guns, biceps, bisp + jeg skal høre lidt mere om alt det dér deload og flotmandstræning. Måske jeg også får tips og tricks af Strength and Conditioning CoachTM??

Bum, jeg uddeler gerne tips og tricks. Min titel er jo Strength and Conditioning Coach™. Er det torsdag vi er ude i?

Flottemandstrænings:

Jeg måtte holde pause fra træningen i går. Jeg var simpelthen stadig for ramt af weekenden. Men i dag blev der trænet. Clark Kent havde gaver med i omklædningen i form af en bøtte BRO-Xplode og en smagsprøve Hell No. Jeg hapsede 1,5 scoop BRO-Xplode med det samme.

Jeg trænger til noget musik i loggen.

Morgenvægten sagde 86,9 kg. Så det går fremad.

Squat:

5 @ 50 kg front

8 @ 50 kg back

3 @ 70 kg front

3 @ 80 kg front

2 @ 90 kg back

3 @ 90 kg back

3 @ 90 kg back

3 @ 90 kg back

3 @ 90 kg back

3 @ 90 kg back

Bænkpres:

8 @ 80 kg

8 @ 90 kg

8 @ 100 kg

6 @ 110 kg

Easy.

GHR:

3 x 3

Calf raises i smith:

3 x 10 @ 80 kg

Leg presses:

10 @ 200 kg

8 @ 240 kg

8 @ 270 kg

Jeg kan jo godt når jeg gider.

Inc. bb presses:

2 x 15 @ 60 kg

Leg curls:

8 @ 110

6 @ 130

5 @ 150

Lever calf raises:

3 x 8 @ 180 kg

Inc. Leg raises:

8 reps og den giver doms i morgen, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

En fin flottemandstrænings aka. iPod-træning. Ikke så meget pis, bare ipod i ørene og så derudaf.

Smith presses:

2 x 8 @ 30 kg behind neck

10 @ 50 kg behind neck

10 @ 50 kg behind neck

3 x 8 @ 50 kg front

Ez curls:

10 @ 42,5 kg

8 @ 42,5 kg

8 @ 42,5 kg

BB shrugs:

8 @ 130 kg

8 @ 150 kg

8 @ 150 kg

8 @ 150 kg

12 @ 130 kg

Facepulls:

3 x 8 @ 25 kg

Rear delt machine:

3 x 8 @ 10 plader

Cable laterals:

8 @ 2 plader

8 @ 2 plader

10 @ 2 plader

Hammer curls:

8 @ 18,5 kg

7 @ 18,5 kg

7 @ 18,5 kg

Armene ind foran kroppen.

I morgen står den på fællestræning i atlas.

Link to comment
Share on other sites

Diæten kører på skinner, kan jeg se. Hvor meget har du smidt og hvor meget mangler der?

Fra 92 kg til 87 kg. Og der mangler så meget jeg kan nå inden Roskilde. Så en 2-3 kg endnu, hvilket selvfølgelig ikke er helt revet, men en habil fizzform. Min livvidde sagde 83 cm her til af, så der skal et par cm af endnu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik denne fine PM her til aften. Hehehe.

Til hvem det måtte vedkomme:

Der vil i morgen blive udført FlotMandsTræningTM i Atlas Styrketræningsklub i tidsrummet mellem kl. 13 og kl. 14.50. Dette forholdsvis præcise tidspunkt for ophøret af denne FlotMandsTræningTM skyldes et desperat forsøg på at afhjælpe generne af en FlotMandsTræningsTMrelateret skade gennem WMA (Western Medical Acupunctur), hvilket forventes udført i tidsrummet mellem kl. 15.30 og kl. 16 i lokalerne tilhørende Brønshøj Fysioterapi, Brønshøjvej 10.

Tilstede ved denne FlotMandsTræningsTMsession forventes at være undertegnede, Strenght and Conditioning CoachTM Stefen Alex Lundgaard Thomsen aka. salt samt to kvindelige repræsentanter for FitnessWorld, afd. Lyongade. Det drejer sig om den mystiske og eksotiske kvinde kun kendt under aliasset [PowerPrincess] samt undertegnedes kusine.

Desuden vil der i periferien af denne FlotMandsTræningsTMsession forhåbentlig opholde sig en del andre personager af repræsentativ karakter for Atlas.

DER HENSTILLES PÅ DET KRAFTIGSTE TIL, AT IKKE-FASTE BRUGERE AF LOKALITETERNE PÅ INGEN MÅDE INDLADER SIG I SAMTALE MED ANDRE BRUGERE UDEN AT HAVE KONSULTERET STRENGHT AND CONDITIONING COACHEN ELLER UNDERTEGNEDE FØRST. DETTE ER FOR JERES EGEN SKYLD.

LIGELEDES MÅ DET UNDERSTREGES, AT DER SKAL HOLDES MINDST TO METERS SIKKERHEDSAFSTAND TIL EVT. ÆLDRE MÆND IFØRT RØDE SHORTS, DER UDFØRER ØVELSER MED VÆGTE AF NOGEN ART!

Vel mødt

Morten / Clark Kent

Link to comment
Share on other sites

Fra 92 kg til 87 kg. Og der mangler så meget jeg kan nå inden Roskilde. Så en 2-3 kg endnu, hvilket selvfølgelig ikke er helt revet, men en habil fizzform. Min livvidde sagde 83 cm her til af, så der skal et par cm af endnu.

Er du bøsse eller hvad? Hvorfor træner du ikke seriøst? Hvis du trænede seriøst ville du veje 110kg - hakket!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik denne fine PM her til aften. Hehehe.

I'm out of reps, du får en når der er plus på kontoen. Det er en fiiiiiiin pm :smile:

Er du bøsse eller hvad? Hvorfor træner du ikke seriøst? Hvis du trænede seriøst ville du veje 110kg - hakket!

:laugh: han har satme god humor!

Link to comment
Share on other sites

Fra 92 kg til 87 kg. Og der mangler så meget jeg kan nå inden Roskilde. Så en 2-3 kg endnu, hvilket selvfølgelig ikke er helt revet, men en habil fizzform. Min livvidde sagde 83 cm her til af, så der skal et par cm af endnu.

Med en målrettet indsats kan du heldigvis nå at fjerne meget på den måned der er tilbage.

Hvor ligger I i øvrigt? Jeg vil gerne foreslå at mødes til en pilsner og en posedown om søndagen. Det kunne være lårls. Andre evt. bodybuildere er selvfølgelig velkomne til at deltage.

Link to comment
Share on other sites

Med en målrettet indsats kan du heldigvis nå at fjerne meget på den måned der er tilbage.

Hvor ligger I i øvrigt? Jeg vil gerne foreslå at mødes til en pilsner og en posedown om søndagen. Det kunne være lårls. Andre evt. bodybuildere er selvfølgelig velkomne til at deltage.

Jeg skal muligvis arbejde derovre - i såfald kommer jeg gerne forbi til en posedown! (jeg er der dog kun d. 30.-2.).

Edited by MC-
Link to comment
Share on other sites

Med en målrettet indsats kan du heldigvis nå at fjerne meget på den måned der er tilbage.

Hvor ligger I i øvrigt? Jeg vil gerne foreslå at mødes til en pilsner og en posedown om søndagen. Det kunne være lårls. Andre evt. bodybuildere er selvfølgelig velkomne til at deltage.

Ja, der kan nå at ryge en del endnu. 86,5 kg sagde badevægten i morges. Jeg vil gerne ned på 84 kg.

Jeg vil svært gerne kigge forbi til en hel dags posedown. Jeg vil foreslå jeres lejr, min lejr er lidt mere average-joe-schmoe der ikke træner. I skal ligge i vest (c105?) kan jeg forstå og vi gentager successen i toppen af P (p35-36-37).

Link to comment
Share on other sites

Ja, der kan nå at ryge en del endnu. 86,5 kg sagde badevægten i morges. Jeg vil gerne ned på 84 kg.

Jeg vil svært gerne kigge forbi til en hel dags posedown. Jeg vil foreslå jeres lejr, min lejr er lidt mere average-joe-schmoe der ikke træner. I skal ligge i vest (c105?) kan jeg forstå og vi gentager successen i toppen af P (p35-36-37).

Jeg skal ikke umiddelbart ligge i C105. Det er hansen.j du tænker på :smile: Vi havner hvor der nu er plads i C, men eftersom vi har booket til indgang 1, bliver det forhåbentlig omkring C70. Du er mere end velkommen. Vi har desværre bodybuilder-mandefald i lejren i år, da Brormand har konverteret til islam og er i Iran til bryllup. Men Smeden og jeg representer Team Cut Crew som vanligt.

Holder I i øvrigt stadig Mario-tema?

Jeg tror du bliver smuk på 84 :wub:

Jeg skal muligvis arbejde derovre - i såfald kommer jeg gerne forbi til en posedown! (jeg er der dog kun d. 30.-2.).

Helt sikkert. Du skal være så velkommen. Det er så hyggeligt at få besøg af bodybuildere.

Edited by Karl Æg
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal muligvis arbejde derovre - i såfald kommer jeg gerne forbi til en posedown! (jeg er der dog kun d. 30.-2.).

Jeg skal ikke umiddelbart ligge i C105. Det er hansen.j du tænker på :smile: Vi havner hvor der nu er plads i C, men eftersom vi har booket til indgang 1, bliver det forhåbentlig omkring C70. Du er mere end velkommen. Vi har desværre bodybuilder-mandefald i lejren i år, da Brormand har konverteret til islam og er i Iran til bryllup. Men Smeden og jeg representer Team Cut Crew som vanligt.

Holder I i øvrigt stadig Mario-tema?

Jeg tror du bliver smuk på 84 :wub:

Det bliver intet Mario tema i år. Vi gider simpelthen ikke planlægge det. Sagt på en anden måde, der bliver i hvert fald ingen events. Folk tager sikkert deres kostumer med, men primært står den på jakkesæt om aftenen. Jeg satser på at skaffe et EU-Unionsflags og så skåler vi aftenen ind til Ode an die freude.

Jeg kigger selvfølgelig også forbi Camp Bromance til posedown.

Og for lige at slå det helt fast, så er det søndag i opvarmningsugen der menes, right? Det andet ville være dumt.

Med mindre det hælder ned, kommer jeg ud om søndagen og flexer quads

Det er mange flotte fyre jeg glæder mig til at lave posedown med.

Flottemandstrænings:

Dagens flottemandstræning var en omgang flottemandsfællestrænings. Clark Kent havde taget sin kusine med og PowerPrincess var også. Det var skide hyggeligt og der blev trænet igennem. CK's kusine fik gang i en omgang fin frontsquat efter noget instruktion.

PowerPrincess fik set en stor del af vores celebrities bl.a. Finn, Ricko, Jannik, Islændingen og TosseKlaus. TosseKlaus kom dog først da vi var færdige :unhappy:

Clark Kent og jeg udførte en ny øvelse. Jeg vil kalde den for seated bromance leg curls. Clark Kent kan ikke holde igen pga. hans arm. Så jeg stod bagved og holdte fast i hans overkrop. Meget homoerotisk.

Yates rows:

3 x 8 @ 110 kg

Dødløft:

6 @ 80 kg

3 @ 110 kg

3 @ 135 kg

3 @ 155 kg

3 @ 155 kg

3 @ 155 kg

DB rows:

3 x 8 @ 57,5 kg

Fransk pres:

3 x 8 @ 47,5 kg

Albuen drillede, så holdt det let.

Pullups:

10

8

8

8

Pushdowns:

3 x 12 @ 10 plader

Seated cable rows:

3 x 10 @ 60 kg

Og så ned og flexe min flotte krop i omklædningen. Jeg overvejer en afpelsning af mine lyse bryst- og mavehår + lidt tan + pumped up = dagsformsbilleder om et par uger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kigger selvfølgelig også forbi Camp Bromance til posedown.

Og for lige at slå det helt fast, så er det søndag i opvarmningsugen der menes, right? Det andet ville være dumt.

Jeg tror at bro6bach hentyder til den sidste dag, da vist nok skal arbejde de andre?

Jeg kan desværre ikke være der den aidste søndag (er det ikke den dag Kings of Leon spiller? :cry:), da jeg rejser til Italien den dag.

Link to comment
Share on other sites

Flottemandstrænings:

Så stod den på flottemandstrænings igen. Jeg kom desværre til at få noget af Clark Kents pest i armen til sidst. Så nu sidder jeg og popper iprener som var det skittles - øvsovs. Det gør nok over, men for en sikkerheds skyld så bestiller jeg en fystid på mandag.

Det beskrives bedst sådan her:

http://www.youtube.com/watch?v=FvjTrLyN2_o

Klaus kom og stod i kø til powercaget da jeg var i gang. Klaus gav nogle uforståelige råd til en knægt der var flygtet fra powercaget tidligere. Når Klaus går til den i powercaget så bliver folk nervøse.

Squat:

-front-

5 @ 50 kg

3 @ 70 kg

3 @ 80 kg

2 @ 90 kg

-Back-

3 @ 90 kg

3 @ 100 kg

3 @ 110 kg

3 @ 120 kg

2 @ 130 kg

3 @ 110 kg

3 @ 110 kg

Bænkpres:

3 x 5 @ 110 kg

Calf raises:

3 x 8 @ 90 kg + stang

leg curls:

8 @ 110

6 @ 130

6 @ 130

Leg presses:

8 @ 200 kg

6 @ 240 kg

6 @ 280 kg

Cable flyers:

10 @ 5 plader

8 @ 6 plader

8 @ 6 plader

Lever calf raises:

3 x 10 @ 170 kg

SL DL:

6 @ 60 kg

Her stoppede jeg da min arm fik pest.

Link to comment
Share on other sites

Søndagsflottemandstrænings:

Jeg skulle egentlig have trænet i lørdags, men jeg fyrede den af fredag og var ikke meget værd om lørdagen. Søndag ville jeg faktisk slet i have trænet. Jeg blev dog så psyked af at se mig selv i undertrøje i dag, at jeg besluttede mig for at træne. Det meste af pesten i min arm var forsvundet og gave heller ingen problemer i løbet af træningen.

Det har været en fantastisk sportsweekend. Fredag så jeg Wozniacki få tæsk, hehe. Lørdag stod den på Bodybuilding New York Pro og Champions League. I dag formel 1 og max najz FC-sejr.

Seated BB presses:

3 x 8 @ 50 kg

Jeg prøvede øvelsen til en afveksling

Yates rows:

3 x 8 @ 100 kg

BB shrugs:

12 @ 150 kg

8 @ 150 kg

8 @ 150 kg

EZ curls:

8 @ 27 kg

8 @ 37 kg

8 @ 37 kg

8 @ 37 kg

Meget koncentreret.

Cable laterals:

10 @ 2 plader

8 @ 3 plader

8 @ 3 plader

Pulldowns:

12 @ 60 kg

10 @ 70 kg

10 @ 70 kg

Squeeze.

Rear laterals maskine:

3 x 8 @ 10 plader

Seated cable rows:

3 x 10 @ 60 kg

Coleman curls:

10 @ 5 plader

10 @ 5 plader

12 @ 4 plader

Plus lidt abs.

En hurtig træning da jeg skulle hjem og se Formel 1.

Link to comment
Share on other sites

Hej Salt.

Hvad er et badejern?

Venligst

Jaaanie og Moos

Tjr beskriver det meget godt. Det fungerer selvfølgeligt bedst hvis man ser personen på stranden. Fx. ved det her billede af Tom Platz. Man kan næsten se dem i baggrunden sige "hold kæft et badejern".

tom-platz-beach-arms-chest-legs-bigger1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tjr beskriver det meget godt. Det fungerer selvfølgeligt bedst hvis man ser personen på stranden. Fx. ved det her billede af Tom Platz. Man kan næsten se dem i baggrunden sige "hold kæft et badejern".

tom-platz-beach-arms-chest-legs-bigger1.jpg

Repped!

Vi havde en lille snak om det i 0059-chatten ude til højre i Jannie's "Fik lige aktiveret røgalarmen, damn"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share