Log of Hansen


hansen.j
 Share

Recommended Posts

Onsdag 11-05-2011

Det blev ikke til cardio i går, da jeg i stedet besluttede at sejle en lille 8-timers tur på Øresund med 3 venner og en masse øl. Undervejs lagde vi til på Hven, hvor vi tankede endnu flere (dog fesne svenske 3,5%) øl. Det var ikke noget jeg blev tynd af - til gengæld var det good times og jeg fik endnu mere tan!

I dag stod den på The Gym efter arbejde. Karim, Bodylab-Frederik, Jacob, Cornelia m.fl. var til stede.

Opvarmning inkl. hip drills, foam roll, skulder drills, udstræk mm.

5-7 runder af:

6-8 x Reverse Hypers @ 40 kg

16-20 x High Incline DB Press / Low DB Shoulder Press @ 16 kg

8 x Dødløft @ 90 kg - dobbelt overhånd på de første par sæt, men så kunne mit svage greb ikke mere.

8-10 x Lateral Raise @ 8-9 kg

6-10 x DB Preacher Curls @ 11-13.5 kg

12 x One Arm DB Rows @ 36 kg

Næsten ingen pauser mellem sættene. Sveden dryppede af mig og pulsen kom godt op.

3 runder af:

10 x Hansen Sidebends @ BW+18.5 kg

20 x One Leg Calfe Raise @ BW

I morgen står den på cardio i form af enten løb eller gøgl i The Gym.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 12-05-2011

Cardio

Jeg får altid massive doms i trapz, inderlår og lænd når jeg kører dødløft efter længere tids pause. I dag var ingen undtagelse! Især mine trapz kunne godt bruge en omgang kærlig massage.

I morges besluttede jeg mig for at jeg ikke gad være tyk mere, så nu sætter jeg Mission Pissetynd Sommeren 2011 i gang. Det adskiller sig egentlig ikke så meget fra hvad jeg tidligere har gjort, men i hovedtræk går det ud på:

- Cardio hver dag

- Ingen/meget lidt stivelse (pasta, kartofler, ris, brød etc.)

- Intet slik/kage

- Mindre mad generelt

- Lidt mindre affyring (dette kommer jeg dog ikke til at holde)

Jeg gætter på min morgenvægt er ca. 83 kg pt, men i morgen tidlig vejer+måler jeg mig. Jeg satser på at komme ned omkring 80 inden vi når Distortion, dvs. 1. juni. Forhåbentlig er min skulder også snart klar til at bodybuilde rigtigt igen, så jeg kan få lidt flere muskler.

Nå, i dag stod den på cardio i The Gym.

Opvarmning: Foam roll, udstræk, skulder drills, hip drills, kb swings

5 runder af:

- 10 x High Decline Sit-ups @ BW+6 kg

- 500m C2 Roning @ ~1:50

- 10 x High Decline Sit-ups @ BW+6 kg

- 460m tempoløb

Prøvede at holde pauserne rimelig korte. Alt i alt tog det ~30 min. På sidste løbetur koncentrerede jeg mig mest om ikke at knække mig.

I morgen træner jeg muskler og kardio.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 13-05-2011

I dag købte/bestilte jeg ny bærbar, da jeg er træt at min gamle. En Lenovo Thinkpad Edge 11.6" blev det til. Jeg er lidt i tvivl om den bliver for lille, men så må jeg bare levere den tilbage.

edge11introneu.jpg

Efter arbejde tog jeg i The Gym, hvor Karim Bøssefar, Juice-Michel, Bodylab-Frederik, Jacob Beermann, Mikael Smed, Jess Gul Kasket, Essensen, Troels, Jhax aka Anton, Christoffer "Bandana" Legend, Cornelia og flere var til stede. Godt proppet var der altså.

Opvarmning: Foam roll, skulder drills, hyper extensions, udstræk

4-6 runder af:

- 10 x Incline DB Press 30° @ 26 kg - så kom der lidt kg på igen uden skulderen brokkede sig alt for meget.

- 10 x KB Squats @ 24 kg

- 10 x Lateral Raise @ 8 kg

4-6 runder af:

- 10 x Lateral Raise @ 8 kg

- 10 x FM Leg Extensions @ 100

- 8-12 x Overhead Rope Triceps Extensions @ 50-60

- 8-12 x FM Abs @ 70-110

- 10 x Cable Row @ 75 (STACK!!1)

Måske kørte jeg også lidt andet. Efter ovenstående stod den på lidt cardio:

Crosstrainer

Tabata

40 sek pause

7/8 Tabata

- Besluttede efter første tabata at fortsætte. Det var dejligt!

Nå ja btw. så vejede og målte jeg mig i morges.

Vægt: 81.7 kg

Hofte: 88 cm (+4 i forhold til februar)

Talje: 80.5 cm (+3.5 i forhold til februar)

BODYLAB-Fedttang målt ved siden af navlen: 8-9 mm

Vægten er ikke så vigtig, men jeg skal ned på samme hofte- og taljemål som i februar inden skiferie, hvor jeg var rimelig cåtz. For sjov skyld har jeg også målt fedtlaget det aller vigtige sted - dér hvor 6-packen forhåbentlig engang dukker frem igen.

I morgen står den på skulder/biceps/ben/cardio i The Gym.

Link to comment
Share on other sites

I dag købte/bestilte jeg ny bærbar, da jeg er træt at min gamle. En Lenovo Thinkpad Edge 11.6" blev det til. Jeg er lidt i tvivl om den bliver for lille, men så må jeg bare levere den tilbage.

Jeg er meget interesseret i en anmeldelse og evt. at have et kig på den når du får den!

Efter arbejde tog jeg i The Gym, hvor Karim Bøssefar, Juice-Michel, Bodylab-Frederik, Jacob Beermann, Mikael Smed, Jess Gul Kasket, Essensen, Troels, Jhax aka Anton, Christoffer "Bandana" Legend, Cornelia og flere var til stede.

Huhuhuhu :laugh:

Opvarmning: Foam roll, skulder drills, hyper extensions, udstræk

4-6 runder af:

- 10 x Incline DB Press 30° @ 26 kg - så kom der lidt kg på igen uden skulderen brokkede sig alt for meget.

Det går fremad med skulderen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget interesseret i en anmeldelse og evt. at have et kig på den når du får den!

Regner med at have den meget snart. Så kan du jo tage et kig når du henter dine kopper :tongue:

Det går fremad med skulderen?

Det går langsomt fremad, selvom det stadig ikke er helt væk. Kunne kun køre DB Press i dag når jeg vendte håndfladerne ind mod kroppen i bundpositionen - ellers brokkede skulderen sig for meget. Men der er klart fremskridt i forhold til for 1-1½ uge siden. Forhåbentligt kan jeg også snart begynde at bænke almindeligt igen.

Link to comment
Share on other sites

Mads: Det kunne jeg, så du har ret - jeg fik ikke nok gin.

Lørdag 14-05-2011

Skulder / Biceps / Ben

Pga. mit cut - og da jeg ikke havde nogle aftaler på forhånd - havde jeg besluttet at holde ædruweekend. I hvert fald lige indtil nogle timers Unga Bunga havde fået mig i festhumør og der tikkede en sms fra nogle studievenner ind om at de ville tage på Kassen efterfulgt af fredagsbar. Fik sippet lidt Bacardi 8y (endda importeret fra Bacardis distilleri i Puerto Rico!), Ron Zapata 23y og Gila Reposado Tequila - samt drukket nogle kopper Nespresso - før jeg tog afsted. Jeg blev dog ikke helt Jesper Hansen-fuld, selvom LækreMads aka MamboMads aka FisseSørens ven lokkede mig med på en flaske Bombay.

Uden de store tømmermænd vågnede jeg ved 11-tiden, og efter nogle timer satte jeg denne :wub:

på ipod'en og kørte mod The Gym. Her var Karim, SørenBB, Dan Betjent, Christoffer Legend, Essensen m.fl. til stede.

Opvarmning: Skulder drills, lidt hip drills, udstrækning

A1: DB Shoulder Press 80°

10 @ 11 kg

10 @ 16 kg

8 @ 21 kg

6 @ 26 kg

6 @ 26 kg

6 @ 26 kg

6 @ 26 kg

8 @ 23.5 kg

8 @ 23.5 kg

Skulderen brokkede sig ikke rigtigt, men kørte heller ikke helt ned og ramte delts i bundpositionen. Ikke allout.

A2: DB Preacher Curls

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

6 @ 13.5 kg

A3: CG Bænkpres

6 @ 20 kg

6 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

A4: Bulgarian Split Squats

8 @ BW+2x8 kg

8 @ BW+2x8 kg

8 @ BW+2x8 kg

8 @ BW+2x8 kg

8 @ BW+2x8 kg

8 @ BW+2x8 kg

8 @ BW+2x8 kg

8 @ BW+2x8 kg

Antal sæt er for det meste guestimate, da jeg ikke talte.

B1: Hansen Sidebends

8 @ BW+23.5 kg

8 @ BW+23.5 kg

8 @ BW+23.5 kg

8 @ BW+23.5 kg

B2: FM Læg

12 @ 180

12 @ 180

12 @ 180

12 @ 180

Fokus på fuld ROM.

B3: Brormand Curls

12 @ 45

12 @ 45

12 @ 45

12 @ 45

C2 Roning

Tabata @ 1010m (så har jeg noget at sammenligne med)

- Så var der IOMS i glutes!

Herefter tog jeg hjem og lavede omelet af 4 æg med hjemmelavet tomatsalsa og lidt avocado. Faxe Kondi Light on the side.

I morgen løber jeg formentlig noget tabata.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Søndag 15-05-2011

Cardio

Tidligere i dag bladrede jeg et års tid tilbage i min log og læste nogle sider igennem. Det gav lidt ekstra cut-motivation, selvom den nu er fin nok i forvejen :smile:

Opvarmning -> Tempoløb

Distance: 2.96 km

Tid: 13'13"

Hastighed: 4'27" / km

- Startede ud i ~5min/km og øgede efterhånden som jeg blev varm. Rimelig hårdt til slut!

Tabata

Distance: 958m

- Var allerede godt færdig efter tempoløb, så det var udmærket.

Afjog

Distance: 0.92 km

Tid: 4'44"

Hastighed: 5'08" / km

Fin løbetur uden nogle store problemer med benene - selvom mine glutes dog var domsede en smule til.

Herefter lavede jeg en omgang tun, æg, tomat, spinat, løg og hvidløg på panden. Avocado, hytteost og Faxe Kondi light ved siden af.

I morgen skal jeg til noget afdelingsdag med arbejdet på bakken, som formentlig først slutter derude ved 21-tiden. Ved derfor ikke lige hvad det bliver til med træning. Måske lidt hurtigt cardio bagefter. Tirsdag BB.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 17-05-2011

Bryst / Ryg / Biceps

I går var jeg på bakken for at fyre den af:

imag0122to.jpg

Derfor blev det ikke til så meget træning. Fik dog ikke indtaget det vilde antal kalorier - og jeg fik cyklet ~30 km, hvoraf jeg lavede lidt intervaller på de sidste par km.

I dag stod den på patrygpistolbodybuildingstrænings i The Gym efter jeg havde hentet min nye computer. Jeg havde lidt frygtet at den havde glossy-skærm, da næsten alle bærbare har det nu til dags. Jeg fatter det simpelthen ikke, da det gør den stort set umulig at bruge udendørs med mindre det er fuldstændig overskyet eller mørkt! MEN til min store glæde var dette ikke tilfældet.

Karl Æg aka The Juice, essensen, Biiver-Jacob, Troels, Brormand, Jhax aka et-eller-andet-nyt-nick, Erdahl m.fl. var dernede.

Min skulder er i klar bedring, så kan begynde at køre noget mere bænk. Apropos min skulder, så drømte jeg i nat, at der var nogen som havde givet mig roids - og de havde stukket det i skulderen(!), hvilket resulterede i et kæmpe hul hvorfra det blødte. Alt dette test gjorde at jeg pludselig havde skæg som Beermann! Til gengæld blev jeg fyret fra arbejdet - og det blev skrevet på mit CV, så jeg aldrig mere kunne blive ansat som aktuar. Dette var jo slet ikke godt, men så vågnede jeg heldigvis :smile:

Opvarmning: Skulder drills, udstræk, lidt mere

A1: Bænkpres

12 @ 20 kg

10 @ 40 kg

10 @ 50 kg

8 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Uden brok fra skulderen - hurra!

A2: One Arm DB Row

8 @ 21 kg

8 @ 41 kg

8 @ 41 kg

8 @ 41 kg

8 @ 41 kg

8 @ 41 kg

8 @ 41 kg

A3: EZ Curls

8 @ 12 kg

8 @ 32 kg

8 @ 32 kg

8 @ 32 kg

8 @ 32 kg

8 @ 32 kg

8 @ 32 kg

B1: CG Pulldown

10 @ 100

10 @ 100

12 @ 100

12 @ 100

12 @ 100

Holdt det lidt let, da venstre skulder stadig ikke er helt glad, når jeg strækker armen helt i vejret. Derfor kørte jeg heller ikke helt op.

B2: Incline CG DB Press 40°

10 @ 16 kg

20 @ 16 kg

20 @ 16 kg

20 @ 16 kg

20 @ 16 kg

Denne var skulderen heller ikke helt vild med. Det var dog fint, når jeg kørte den forholdsvis smalt og med håndfladerne ind mod kroppen. Mange reps = mange muskler!

B3: DB Preacher Curls

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

Venstre arm var ikke så stærk, så der blev givet masser af forced fra højre i de sidste par sæt.

B4: High Decline Sit-Ups -> High Decline Twist

10 @ BW+5 kg -> 10 @ BW

10 @ BW+5 kg -> 10 @ BW

10 @ BW+5 kg -> 10 @ BW

10 @ BW+5 kg -> 10 @ BW

10 @ BW+5 kg -> 10 @ BW

C2 Roning

Tabata @ 930m @ lvl5

Satte belastning en smule ned, da bicepsmusklerne var rimelig smadret. Kunne ikke holde helt samme tempo som sidst.

BB i morgen @ The Gym @ 16.30-17!

Link to comment
Share on other sites

Kommer der ikke snart flere fristile i loggen?

Jo, han er snart færdig med sit speciale

Jeg har også haft nogle retarderede drømme på det seneste.

Det er nok Antons prutter der ikke er helt normale. Med Anton mener jeg selvfølgelig ham dér med de store arme og brillerne som nogle kalder for Jens, men det har jeg aldrig rigtig helt forstået hvorfor de gør.

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaannie: Jeg var hjemme og prøvede at blive tynd i stedet.

Dan: Du glemmer endda Beermann-skægget! BB+test+Beermann-skæg. Jeg har desværre ikke SÅ mange fristile tilbage, da det meste af tiden i folkeren gik med at skrive kedelige referater af Bjarne Reuter og lign. Engang lavede jeg dog en lang tegneserie om Pølsemand og hans venner Mr. Hamburger, PølsePeter og Burgermand. Det var virkelig godt; jeg burde finde det frem og scanne det ind!

Nå, men jeg fik ledt i nogle støvede kroge på min datamaskine og fundet en ægte Science Fiction-historie fra 8. klasse. Læs med længere nede!

Mads: Det er fordi Anton også hedder Jens. Anton Jens Kraft. Så du skal bare begynde at kalde den lille mand for Jens, det bliver han glad for!

Onsdag 19-05-2011

Skulder / Ben

I dag trænede jeg mine muskler. Inden jeg vil fortælle mere om dette vil jeg dog lige lave en miniudgivelse - specielt for JER loglæsere - af et fantastisk Science Fiction-drama som jeg skrev i 8. klasse:

Missionen til det ydre rum

Jeg gik ud af mit rum. Computeren havde lige vækket mig ved at sige:”Go’ morgen Pallerik. Klokken er 8 og du skal have lagret dine informationer”.

Jeg gik ind i informationsrummet. Computeren var klar. Jeg satte ledningerne ind bag i mit hoved, og fik lagret alle dataerne ind i min hjerne. Min far havde fortalt ”I din tipoldefars tid, gik man i skole og brugte cirka 5 timer af ens dag på at få lagret sine dataer.” Her i år 2105 tager det kun et par sekunder på de hurtigste lagringscomputere. Jeg synes det er irriterende at man ikke kan bruge en lagringscomputer, der lagrer alle ens dataer på en gang, i stedet for små portioner hver dag. Men det er fordi at man får mere ud af det, hvis man får lidt hver dag.

Jeg havde aftalt at hologrammere med min bedste ven Peter Pelleberg i dag. Jeg gik ned i madrummet og så at mor var i hologrammet. Jeg sagde go’ morgen og indtog mine daglige morgentabletter. Jeg spurgte om hun ikke lige ville afslutte, så jeg kunne kalde op til Pelleberg, som jeg bare kaldte ham.

Jeg havde ikke selv et hologram-vision endnu. Jeg ville jeg spørge Pelleberg om han ikke ville med ud at kigge på et. Man kan enten se det på hologram eller i virkeligheden. Jeg ville i virkeligheden da det er lidt sjovere, det synes jeg i hvert fald. ”Det vil jeg da gerne. Jeg har ikke noget at lave i dag.

Vi tog ud i Mazqiq, som var en meget stor hologram-visionbutik. Vi spurgte computienten, som var en lille computer med mikrofon og højttaler som man får med rundt i butikken, om hvad der var det helt nyeste. Den sagde at der var et herovre som kunne det hele. Det hed Han_Holo 999 og var fra det kendte firma Hanzen. Det kunne spille 360° spil og alt andet. Det var jeg hundrede på at jeg skulle have og jeg bestilte det.

Da jeg kom hjem stod det ude foran mit rum. Vi gik ind og installerede det. Jeg ville prøve at spille i 360°, altså i et skydespil hvor der kom en bagfra kan du vende dig om og skyde ham. Du har også et våben, rat eller hvad der nu skal bruges. Jeg spillede et der hed Counter Strike vers. 397. Det var sjovt.

Lige pludselig kom der en besked, det var fra min far der ville have mig til at teste en ny rumslider, de havde bygget. Den skulle kunne komme til solen uden at man døde. Jeg synes det lød vildt spændene og spurgte om Pelleberg ikke kunne komme med. Det kunne han godt og vi glædede os meget. Vi gik ud og tog en Trace der hen. En Trace er et lille fartøj som flyver hen til det sted som man beder den om. Jeg kunne allerede mærke sveden løbe ned af nakken, da vi var de første der skulle prøve at flyve til solen.

Min far stod ved raketten, som var cirka 5 meter høj og en diameter på cirka 3 meter. Vi skulle være i raketten i cirka 20 dage. Vi fik en lagringscomputer, et hologram-vision og en Plast-printer med. Da vi havde hologrammerede lidt med dem vi kendte og havde sagt hvad vi skulle, satte vi os op i raketten. Klappen lukkede og min far tændte motoren.

Vi var der oppe cirka 3 timer efter vi tog af sted. Pludselig skete der en eksplosion i en af motorerne, vi prøvede at hologrammere hjem men hologram-visionet virkede ikke. Vi prøvede at komme væk fra solen, men der var ikke nok kræft i en motor. Så tog vi vores dragter der kunne holde til 1.000.000.000° varme. Vi lagde os ned på hver vores briks og ventede på at dø. ”Bare jeg dog havde blevet der hjemme og spillet Counter-Strike”, tænkte jeg.

Da vi ramte jorden var der meget varmt, men vi var ikke døde. Klappen var åbnede men vi var stadig ikke døde, vi gik ud i vores dragter, men vores indbygget termometre, sagde at det kun var 3000°. Vi spekulerede over om det mon var solen vi var på, men det sagde vores indbygget

radarsystem. Vi gik lidt rundt og kiggede. Pludselig blinkede skærmen på vores radarsystem og der stod den havde opsporet liv, men kunne ikke give flere oplysninger. Vi kiggede os om og fik lige pludselig øje på en masse små væsner der stod på stenene. De var cirka 10 centimeter høje. De var røde på hele kroppen, undtagen i hovedet, der var de gule. De gik hen til os og hoppede rundt om os. Så begyndte de at løbe, vi følgte med, for når de løb kunne vi jo bare gå. De løb ind under en sten. Vi løftede den og der var et stort hul. Men pludselig kom et væsen op der lignede de andre på en prik, men det var 20 gange større. Vi løb tilbage og faldt over en kæmpe sten. Vi landede på en anden skarp sten, som rev hul i vores dragter og vi døde.

Slut.

Det er fandme godt - men alligevel ikke helt ligeså godt som dem jeg skrev i 7. klasse. Dog skal I ikke snydes for et billede af rumvæsenet:

rum.png

Nå, tilbage til dagens træning. Denne foregik i selskab med Karim (som havde sin fantastiske Squat-vest på), BODYLAB-FREDERIK, Søren "BB" Lærling, Brormand, Albue-Henrik m.fl.

Søren vejede præcist det samme som mig i dag. Hvad dette tal er forbliver dog en hemmelighed!

Opvarmning: Skulder drills, hip drills, udstræk, foam roll mm.

A1: Front Squat

8 @ 20 kg

6 @ 40 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 50 kg

6 @ 50 kg

A2: DB Shoulder Press 80°

12 @ 11 kg

10 @ 16 kg

10 @ 23.5 kg

10 @ 23.5 kg

10 @ 23.5 kg

10 @ 23.5 kg

6 @ 23.5 kg -> 6 @ 16 kg -> 12 @ 7 kg

A3: Lateral Raise

5 @ 11 kg

5 @ 11 kg

5 @ 11 kg

5 @ 11 kg

5 @ 11 kg

B1: GHR

5 @ BW

5 @ BW

5 @ BW

5 @ BW

B2: Kneeling One Arm Cable Lateral Raise

8 @ 15

8 @ 15

8 @ 12.5

8 @ 12.5

B3: Hansen Sidebends

10 @ BW+21 kg

10 @ BW+21 kg

10 @ BW+21 kg

10 @ BW+21 kg

Nåede ikke cardio, da jeg skulle hjem til forældrene at spise. Guns+cardio i morgen kl. ?

Link to comment
Share on other sites

Spøer: Så tidligt var jeg der desværre ikke. Så du må stadig lige skrive hvis jeg skal tage ting med i morgen :smile:

Torsdag 19-05-2011

Cardio / Guns

Undervurderede vejret lidt i dag, så iførte mig både tights og løbejakke inden jeg på løbeben drog afsted mod The Gym. Her var meget tomt, men bl.a. Karim var dog til stede. En meget nøgen Karim, endda!

Opvarmning

Distance: 0.86 km

Tid: N/A

Hastighed ~4'50" / km

Tabata

1026m

- Wee, så er jeg over 1000 igen!

Luntede de sidste ~200m til The Gym, hvor jeg kørte lidt Guns-supersæt:

Skulder drills

A1: CG Bænkpres

12 @ 15 kg

8 @ 40 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

A2: DB Curls

6 @ 11 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

6 @ 16 kg

A3: Overhead Triceps Rope Extensions

8 @ 60

8 @ 60

8 @ 60

8 @ 60

8 @ 60

8 @ 50

8 @ 50

10 @ 45

C2 Roning

2000m @ 7'55"

- Havde planlagt 3000m, men lænd, underarme og ben begyndte at syre for meget til, så holdt mig til 2km i stedet.

Løb

Distance: 2.01 km

Tid: N/A

Hastighed: ~4'45" / km

- Mine ben var tunge som guld. Eller bly.

BB i morgen @ The Gym @ kl. 12-13

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en douche bag. Jeg troede du mente i morgen (fredag) da du spurgte. Hvornår er du der i morgen (altså den rigtige i morgen)?

Har fra start af ment fredag, men da du svarede kl. 11-12 på mit indlæg om at jeg ville træne kl. ? i dag (torsdag!), så troede jeg du mente at du ville træne i dag. Og det gjorde du måske også haha? :laugh:

Anyways så træner jeg fra kl. 12-13 i morgen aka fredag aka store bededag aka d. 20-05-2011.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Har fra start af ment fredag, men da du svarede kl. 11-12 på mit indlæg om at jeg ville træne kl. ? i dag (torsdag!), så troede jeg du mente at du ville træne i dag. Og det gjorde du måske også haha? :laugh:

Anyways så træner jeg fra kl. 12-13 i morgen aka fredag aka store bededag aka d. 20-05-2011.

Haha smukt :laugh:

Jeg trænede ikke i dag og jeg mente også i morgen aka fredag aka store bededag aka d. 20-05-2011. Summen af det hele er: Bare tag krusene med :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 20-05-2011

Skulder / Ryg

Efter at have bundet et par kopper Nespresso derhjemme kørte jeg mod The Gym, hvor Karim, Spøer, salt, Clark Kent, Jacob m.fl. var til stede. Ville have kørt bryst i dag, men syntes min venstre skulder - som ellers var i bedring - brokkede sig lidt mere end i går. Besluttede derfor at køre skulder(!) i stedet. Det lyder jo dumt, men det er kun i de vandrette pres at skulderen gør nas. Endvidere holdt jeg det også rimelig let.

Opvarmning: Skulder drills

A1: DB Shoulder Press 90°

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

10 @ 11 kg

A2: Lateral Raise

8 @ 7 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

8 @ 8 kg

A3: OADR

8 @ 21 kg

8 @ 36 kg

8 @ 36 kg

8 @ 36 kg

8 @ 36 kg

8 @ 36 kg

A4: FM Abs

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

10 @ 90

B1: Chest-Supported DB Rows

12 @ 21 kg

12 @ 21 kg

12 @ 21 kg

12 @ 21 kg

12 @ 21 kg

B2: Decline Crunches

6 @ BW+10 kg

6 @ BW+10 kg

6 @ BW+10 kg

6 @ BW+10 kg

6 @ BW+10 kg

Tabata

Crosstrainer

Derefter hjem og spise tun+hytteost+avocado+tomat+citron+hvidløg med et grov-pitabrød on the side.

BB i morgen @ 13.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share