Log of Hansen


hansen.j
 Share

Recommended Posts

Lørdag 19-03-2011

Løb

Da Christoffer har kaldet prowler i morgen besluttede jeg at droppe den i dag. Holdt mig derfor bare til løb - og kom derfor ikke forbi The Gym. Det blev en kort - men intens - tur. I shorts, endda!

Løb: Utterslev mose

Distance: 3.25 km (ekskl. 2x1 min pause/gå undervejs)

Tid: 12'45" (ekskl. 2x1 min pause/gå undervejs)

Hastighed: 3'55" / km

Puha, det tog hårdt på mig - så meget at jeg var nede at gå 2 gange 1 min undervejs. Dermed blev det vel nærmest en omgang intervalløb uden det var planlagt.

Sidste BB i The Gym i 6 ugers tid foregår i morgen ved 13-tiden!

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Bumsovs, tillykke med PR i dødløft. Når du skal til US, bliver det så med træning i diverse gyms?

Tak! Jeg sidder dog og får ondt i ryggen af at tænke på hvor grim den var.

Havde først overvejet et medlemskab i fx Golds Gym, men så vidt jeg kan forstå så er centrene uafhængige af hinanden - og man kan derfor ikke bruge forskellige centre med samme medlemskab. Men mon ikke det er muligt at betale sig fra en træning engang i mellem? Jeg håber i hvert fald på at få trænet mindst 1-2 gange om ugen, bare for at holde formen lidt ved lige. På vores cruiseskib er der træningscenter ombord, så i den uge bliver det ikke noget problem.

Tager desuden også løbesko med - selvom det ikke ligefrem er noget man bliver stor af :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 20-03-2011

Uge 2/2 - Dag 6/6

Disco / Prowler

Startede dagen med at stå op ved 10.30-tiden, hvorefter jeg vaskede op og støvsugede mens jeg hørte Johnny Cash. Derefter lavede jeg en omgang omelet med spinat og salattern (Æg+ost - Christoffer Riis-tribute!) og en dobbelt Cafe Latte før jeg kørte mod The Gym.

MamboMads, Jens, Juice, Søren, Simon, Christoffer, Dan m.fl. var i gymmet i dag. Anton var der også - og han brugte sit fantastiske kæde-setup til at køre DB Shoulder Press - helt uden at skulle have hjælp med dumklokkerne. Det tog så også ca. 1 time for ham at sætte op, men det er en mindre detalje. Christian Rød fortalte historier om hvordan han var blevet smidt ud af et negerbordel i sine unge dage.

Skulder drills, lidt hip drills

Push Press

8 @ 20 kg

3 @ 40 kg

3 @ 40 kg

3 @ 50 kg

1 @ 60 kg

F @ 70 kg - skidt skidt

4 @ 65 kg - failede på 5'eren

4 @ 65 kg

4 @ 65 kg

4 @ 65 kg

5 @ 65 kg -> 5 @ 50 kg -> 13 @ 20 kg

Sidste sæt var klart det bedste, og jeg fik udnyttet benene meget mere. Der var vel til 2-3 reps mere på 65'eren, mens jeg i forrige sæt grindede rep nummer 4 fuldstændig.

Mellem sættene ville jeg køre noget Pull-ups, men under opvarmningssættet på 5 @ BW krampede mine lats fuldstændig. Det føltes lidt som en blanding af krampe og IOMS. Prøvede en masse udstræk, men droppede at køre flere sæt. Prøvede så lidt OADR, men det fungerede heller ikke rigtigt.

A1: EZ Curls

10 @ 12 kg

6 @ 32 kg

6 @ 42 kg

6 @ 42 kg

6 @ 42 kg

6 @ 42 kg

6 @ 42 kg

6 @ 42 kg

A2: Incline DB Press 30°

8 @ 21 kg

5 @ 33.5 kg - haha, jeg failede på selv at få den op, så var nødt til at få hjælp. Mine pressemuskulatur var fuldstændig drænet for sovs efter PP.

12 @ 26 kg - Smeden-tribute!

12 @ 26 kg

12 @ 26 kg

12 @ 26 kg

Lateral Raise

6 @ 10 kg

6 @ 10 kg

Så blev der kaldt crossfit på parkeringspladsen

Crossfit ft. Juice, Christoffer, Dan og Jens

Opvarmning med lidt løb og prowler uden ekstra vægt.

3 runder:

1 min : Prowler+40 kg / Burpees

1 min : Løb/gang med sandsæk @ 40 kg(?)

1 min : KB Swings @ 32/24 kg

1 min : Pause

1 min : Farmer Walk @ FW-ting+20 kg i hver hånd

- I første runde døde vores prowler desværre (RIP :unhappy:), så de to resterende runder blev der kørt Burpees i stedet.

- Første runde KB Swings var 32 kg, mens jeg var nødt til at gå ned på 24 halvvejs inde i 2. runde for teknikkens skyld.

- Desuden blev der ikke kørt pause i sidste runde, da Jens havde trukket sig.

~450m tempoløb rundt om blokken.

Så bailede jeg selv de sidste 2 runder tempoløb, da jeg var godt done og havde lidt travlt.

Tog hjem og lavede Chili con Carne, som jeg spiser nu med skyr og avocado. Om en halv times tid vil jeg tage i parken og se fodbold, hvorefter jeg vil skynde mig hjem og prøve at gå tidligt i seng. Skal op 3:45 i nat for at nå i lufthavnen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 20-03-2011

Uge 2/2 - Dag 6/6

Disco / Prowler

Startede dagen med at stå op ved 10.30-tiden, hvorefter jeg vaskede op og støvsugede mens jeg hørte Johnny Cash. Derefter lavede jeg en omgang omelet med spinat og salattern (Æg+ost - Christoffer Riis-tribute!) og en dobbelt Cafe Latte før jeg kørte mod The Gym.

MamboMads, Jens, Juice, Søren, Simon, Christoffer, Dan m.fl. var i gymmet i dag. Anton var der også - og han brugte sit fantastiske kæde-setup til at køre DB Shoulder Press - helt uden at skulle have hjælp med dumklokkerne. Det tog så også ca. 1 time for ham at sætte op, men det er en mindre detalje. Christian Rød fortalte historier om hvordan han var blevet smidt ud af et negerbordel i sine unge dage.

Hov hov, det er faktisk en DaisyBRO specialitet og en ret jeg flashede i min log i sommers ........ Jhax ved hvem den ægte omelet-master er!!! cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Jhax ved hvem den ægte omelet-master er!!! cool.gif

Tru dat :smilejap: Mo paleo than paleo - alt kan vendes uden skyggen af failure!

Lækker indsats på pusher press, det var fedt at se :4thumbup:

Du er jo pænt stærk incline db fx., så mon ikke der er nogle flere gode kilo at hente i push press. Jeg tror det.

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Hov hov, det er faktisk en DaisyBRO specialitet og en ret jeg flashede i min log i sommers ........ Jhax ved hvem den ægte omelet-master er!!! cool.gif

Christoffer har snakket så meget om den ost og de æg, at jeg troede det var hans ret! Min fejl.

Lækker indsats på pusher press, det var fedt at se :4thumbup:

Du er jo pænt stærk incline db fx., så mon ikke der er nogle flere gode kilo at hente i push press. Jeg tror det.

Tak! Jeg tror helt sikkert også der er til mere, når teknikken kommer på plads. Jeg udnytter slet ikke benene nok. Til mit forsvar skal det siges, at det ikke er meget jeg har kørt PP - så det bliver formentlig bedre hvis jeg begynder at køre den oftere.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Morten: Tak! Her er også virkelig lækkert. Jeg kunne godt flytte til Florida :smile:

En meget kort update her efter de første 3 ugers tid er overstået:

Første uge stod den på Miami og primært South Beach, hvor vi havde hotel. Lækkert vejr og strand, men egentlig fyrede vi den ikke så meget af, da mange af klubberne var lige high class nok - og beach party om eftermiddagen stod folk i lange lange køer til, hvor de havde købt billet i forvejen. Desuden lignede det pølsefest, når man kiggede derind. Vi fik dog alligevel fyret den lidt af til Swedish House Mafia på stranden og nogle ikke så highclass barer om aftenen.

Mht. træning så fik jeg løbet 3 ture, hvor jeg rundede 9th Street Gym, hvor der var pull-up- og dip-stativer, dæk mm.:

208651_10150156889909872_677269871_6345276_5337179_n.jpg

Ugen efter tog vi på krydstogt, som var overraskende godt i forhold til hvad jeg havde frygtet. Dvs. der var ikke kun småbørnsfamilier og pensionister, men også en hel del omkring vores alder og en smule yngre.

Her var træningscenter, så det blev til 5 træninger i løbet af ugen. Udstyret var ikke det bedste - håndvægte til 60 lbs, bænke og maskiner. Jeg kunne dog sagtens fyre en udmærket træning af. Kørte bl.a. 3 x stack (255 lbs) i deres Chest Press, hvilket dog ikke kan bruges til noget som helst.

Affyringen var måske lidt skuffende, da de 18-årige ikke gik så meget på ud :unhappy: Til gengæld mødte vi en pige fra Orlando næstsidste nat, som åbenbart havde stalket os lige siden vi stod i kø til at komme ombord på skibet - og til sidst havde drukket sig nok i hegnet til at hun havde mod på at henvende sig til os.

Efter krydstogt lejede vi bil denne bil:

215873_10150158775294872_677269871_6363541_8328490_n.jpg

Som var stor, men egentlig ikke særlig fed - slet ikke indeni! Vi udskiftede den dog nogle dage senere, da den lækkede væske. I stedet fik vi en spritny 2011 Jeep Grand Cherokee, som vi er ret tilfredse med:

dsc0205r.jpg

Vi har nu kørt rundt i lidt over en uge, hvor vi bl.a. har været i Everglades, Key West (hvor vi fyrede den af på nøgenbar - uden at være nøgne), Orlando (hvor vi fyrede den af med hende vi mødte på skibet samt hendes veninde - og jeg fik trænet 2 gange i et rimelig fesent træningscenter på hotellet), Kennedy Space Center (hvor vi mødtes med Spøer), Daytona Beach og nu St. Augustine.

Alt i alt er det pisse fedt, selvom træningen virkelig har været sløj - det samme med kosten. Jeg tager revanche, når jeg vender hjem!

Link to comment
Share on other sites

Til gengæld mødte vi en pige fra Orlando næstsidste nat, som åbenbart havde stalket os lige siden vi stod i kø til at komme ombord på skibet - og til sidst havde drukket sig nok i hegnet til at hun havde mod på at henvende sig til os.

[...]

Vi har nu kørt rundt i lidt over en uge, hvor vi bl.a. har været i Everglades, Key West (hvor vi fyrede den af på nøgenbar - uden at være nøgne), Orlando (hvor vi fyrede den af med hende vi mødte på skibet samt hendes veninde - og jeg fik trænet 2 gange i et rimelig fesent træningscenter på hotellet), Kennedy Space Center (hvor vi mødtes med Spøer), Daytona Beach og nu St. Augustine.

Haha de historier sprang du vidst lidt rigeligt hurtigt over :w00t:

Tak for i søndags - hyggelig dag! Hold da op turen tilbage til Tampa var slem. Ved at falde i søvn flere gange og måtte pitstoppe i 7-11 og tanke op på Cola og Snickers :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Morten: Helt enig! Som sagt skal jeg nok tage revanche, når jeg kommer hjem igen :smile: Hvis der er mulighed og tid til det vil jeg dog gerne tage en træning, men det er ikke noget som har høj prioritet.

Juice: Bum!

Spøer: Hahaha, jeg gider ikke uddybe den her i loggen :laugh: Men vi fyrede den i hvert fald af! Kæmpe vodkashots, som jeg fik serveret på Bliss Orlando - som klubben vist hed - hjalp også på det!

Ja, det var skide hyggeligt. Efter du gik fik vi set en imax-film, hvor jeg faldt i søvn, samt prøvet deres Shuttle Launcher-ting. Det sidste var udmærket - men ikke så fedt som vores buschauffør prøvede at bilde os ind.

Vi fik ikke kørt nogen omgang på Daytona, men der kørte 4 biler rundt mens vi var der - det lød rimelig vildt!

Link to comment
Share on other sites

Til gengæld mødte vi en pige fra Orlando næstsidste nat, som åbenbart havde drug-raped os en time inden vi stod i kø til at komme ombord på skibet - og til sidst havde drukket sig nok i hegnet til at hun indrømmede det. Herefter bollede vi igen, denne gang var vi dog ved bevidsthed.

...(hvor vi bollede med hende vi mødte på skibet samt hendes veninde - og jeg fik bollet hende 2 gange i et rimelig fesent træningscenter på hotellet), Kennedy Space Center (hvor vi mødtes med Spøer og viste pigerne hans perfekte pik), Daytona Beach og nu St. Augustine.

Alt i alt er det pisse fedt, selvom søvnen virkelig har været sløj - det samme med kosten (den kost Karl Æg snakker om). Jeg tager revanche, når jeg vender hjem!

Fedt nok!

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så er jeg (desværre) hjemme igen! Heldigvis er vejret herhjemme jo rimelig lækkert :smile:

I går, 3 timers tid efter vi landede, tog jeg i The Gym. Masser af good guys til stede, dem har jeg savnet! Til gengæld gik bodybuildingen rimelig elendigt. Lagde ud med bænk, hvor jeg varmede op til sæt på 5x90 (med pause), hvilket var en del bedre end jeg havde forventet efter 3 ugers fuldstændig pause fra træningen. Kørte også Pull-ups @ BW, som fløj op. Efter et par (forholdsvis nemme) sæt bænk gjorde venstre skulder dog pludselig pisse ondt - kunne slet ikke løfte armen ud til siden. Besluttede derfor at køre lidt abs og crosstrainer, og derefter smutte hjem igen.

I dag joinede jeg Juice og Søren 1 time senere end aftalt - men min skulder var desværre stadig ikke god. Kunne dog lave lateral raise-bevægelser uden smerte - det kunne jeg ikke i går. Det blev til lidt fesen abs- og bentræning samt tanning og løb på parkeringspladsen. Motivationen er bare ikke skide god, når man ikke kan træne det man gerne vil.

Sov forresten kun 2-3 timer i flyet forrige nat, mens jeg i nat sov fra kl. 1 til 12. Dvs. ikke meget anderledes end en normal weekendnat, så forhåbentlig er jeg ikke specielt påvirket af jetlag.

Nå, efter Gym + Tanning tog jeg hjem og satte Laundry over - så det skal nok blive en god affyring i aften!

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede i går, men det var lort, så gad ikke logge det. Min skulder var værre end jeg havde troet - prøvede at lave noget let DB Press, men det gjorde for ondt. Går ud fra det er min venstre rotator cuff den er gal med, jeg kan fx ikke have armen i øvre position i denne øvelse.

I stedet lavede jeg noget "cirkeltræning" inkluderende:

- FM Squat

- FM Leg Extensions

- High Decline Sit-ups

- One Leg Calfe Raise

- Hansen Sidebends

- 500m tempoløb

I dag havde jeg egentlig besluttet intet at lave, da motivationen er elendig pga. skulderen. I hvert fald lige indtil jeg stoppede med at tude, iførte mig mine nye UA tights og løb en tabata i stedet:

Opvarmning: 1.44 km @ ~4'30"/km

Tabata: 975m

Overraskende godt i forhold til hvad jeg havde frygtet efter næsten 6 uger uden konditionstræning. Der var endda under 1 min pause mellem min opvarmning (som foregik i rimelig hurtigt tempo) og tabata'en.

Jeg var dog også helt done efterfølgende.

Nedvarmning: ~500m

Skulderen har det btw. bedre i dag uden det er helt godt. Har lavet diverse rotator cuff-øvelser (uden belastning) samt stående push-ups.

I morgen tager jeg forbi The Gym og laver formentlig en træning lignende den i går.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 04-05-2011

Min skulder er stadig i bedring. Kunne køre laterals, db shoulder press, bænkpres og diverse rotator cuff-øvelser med mild belastning uden at det generede skulderen. Holdt det dog meget let og kørte det kun under opvarmningen.

Jacob, Michel, Nick og en masse jeg ikke kendte var til stede i The Gym. Det var Bodylab-Frederik til gengæld ikke - hvor er Bodylab-Frederik dog blevet af??

Opvarmning inkl. roning på C2 (hvor er det dejligt at The Gym endelig har fået sådan én :smile:), hip drills, udstrækning, skulderøvelser nævnt ovenfor mm.

Derefter kørte jeg 4-6 runder af:

- Front Squat @ 40 kg

- GHR @ BW

- 500m C2 Roning

- One Leg Calfe Raise @ BW

- Hansen Sidebends @ BW+10 kg

og sluttede af med

Tabata @ Crosstrainer

Så tog jeg hjem og lavede en salat af romaine, snack peber, agurk, stegte cherrytomater og squash, bøffelmozzarella, flank steak og en sennepsdressing af grov sennep, skyr og eddike. Det er noget man bliver tynd af!

Løb i morgen, The Gym på fredag.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 05-05-2011

Cardio

Tog en lille løbetur her tidligere i aftes. Mine skinneben gjorde lidt nas, hvilket formentlig skyldes at mine sko er ved at være brugt op. Tommelfingerreglen siger at de holder 1000 km - og da jeg købte dem lidt efter mit marathonløb, dvs. snart 2 år siden, så er jeg formentlig over den grænse. Det virkede også som om der ikke var særlig meget støddæmpning i dem i dag.

Distance: 3.89 km

Tid: 17'25"

Hastighed: 4'28" / km

Satte farten lidt ned da skinnebenene begyndte at brokke sig.

I morgen tager jeg i The Gym. Formentlig kan jeg køre lidt let bænk for at få skulderen i gang igen.

Hej hej.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 07-05-2011

Opvarmning med foam roll, udstrækning, C2 roning mm. Desuden lidt bænkpres @ 20-30 kg, som min skulder ikke var helt begejstret for. Til gengæld var der intet brok ved hverken Shoulder Press eller Laterals.

Tog 3-5 runder af:

- DB Shoulder Press @ 11 kg

- Laterals @ 7 kg

- Bulgarian Split Squat @ 2x12 kg

- FM Læg @ 220

- High Decline Twisting Sit-ups

- 500m C2 Roning / Crosstrainer-intervaller

Og så gad jeg ikke mere. Pulsen nåede dog at komme godt op!

Om lidt vil jeg tage i The Gym for at gøgle og pleje min tan. Derefter Kongens have, Guns&coke, Turboweekend i Vega, kollegiefest og måske Zefside til sidst. Good times.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 07-05-2011

Opvarmning med foam roll, udstrækning, C2 roning mm. Desuden lidt bænkpres @ 20-30 kg, som min skulder ikke var helt begejstret for. Til gengæld var der intet brok ved hverken Shoulder Press eller Laterals.

Tog 3-5 runder af:

- DB Shoulder Press @ 11 kg

- Laterals @ 7 kg

- Bulgarian Split Squat @ 2x12 kg

- FM Læg @ 220

- High Decline Twisting Sit-ups

- 500m C2 Roning / Crosstrainer-intervaller

Og så gad jeg ikke mere. Pulsen nåede dog at komme godt op!

Om lidt vil jeg tage i The Gym for at gøgle og pleje min tan. Derefter Kongens have, Guns&coke, Turboweekend i Vega, kollegiefest og måske Zefside til sidst. Good times.

Er der en bestemt grund til Guns&Coke og ikke Brass Monkey? (der ligger lige overfor) BM har generelt et rigtig godt ry blandt tendere :smile:

Og kig ned på Zef!

Link to comment
Share on other sites

Er der en bestemt grund til Guns&Coke og ikke Brass Monkey? (der ligger lige overfor) BM har generelt et rigtig godt ry blandt tendere :smile:

Og kig ned på Zef!

Næ, ingen grund. Jeg kender slet ikke til Vesterbro, så havde kun hørt om Guns+coke... Kan være vi tager BM i stedet så - men nu må vi se hvad vi når; vi er stadig i kbh k og koncerten er kl. 21.

Kan ikke love noget med Zefside, kommer an på hvordan den anden fest er.

Link to comment
Share on other sites

Om lidt vil jeg tage i The Gym for at gøgle og pleje min tan. Derefter Kongens have, Guns&coke, Turboweekend i Vega, kollegiefest og måske Zefside til sidst. Good times.

Turboweekend, uhhhh gid det var mig. Joinede dem i både Aarhus og Herning. Fedt fedt fedt!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede i lørdags:

Lørdag 09-05-2011

Juice, BODYLAB-FREDERIK, Spøer, Søren-Lærling m.fl. var til stede, da jeg ankom.

Opvarmning

Nogle runder af:

- Et-eller-andet

- Noget andet

- Whatever

- Måske noget fjerde

- Dette kan jeg ikke huske

Derefter joinede jeg BODYLAB-FREDERIK og Juice på parkeringspladsen for at vende lidt med et dæk. Det gik fint og der var ingen problemer med skulderen. Den rev dog godt i underarmene, som jeg stadig har DOMS i i dag. Desuden fik jeg lige lidt tiltrængt sol for at holde min tan.

Så tog jeg i Kongens Have med 2 kammerater, hvor vi drak kakao+rom aka chokolademus, som var vores favorit opvarmningsdrink på vores USA-tur. Efter et par timer smuttede vi på Halifax, som vi spiste hos kammerat1 mens vi drak flere kakao-drinks. Så gik turen til Brass Monkey (No6Bach-approved®) til en enkelt Tommy's Margarita, hvorefter vi også fik en eller anden chili-cocktail på Guns+Coke.

Vega, Turboweekend og guldøl var herefter på programmet - pisse fed koncert! Bagefter kørte vi via Istedgade mod byen - dette mente en random bil dog ikke var en god idé, så den påkørte kammerat2 - som kørte ved siden af mig - bevidst. Kammerat1 fik dog heldigvis spurtet efter bilen som en anden Mark Cavendish og formåede at aflure nummerpladen.

Nå, efter lidt snak med politi og et taxachaufførvidne gik turen mod fornævnte kammerat1, som bor 200m fra Zefside, for at lappe lidt sammen på kammerat2. Derefter direkte på Zefside, hvor jeg vidste Spøer var til stede. På vej ind blev jeg mødt at en stor The Juice-krammer i døren - og så var det ligesom givet, at Spøer ikke var eneste bodybuilder i byen den aften! Der blev drukket syltetøjsglas og Negroni og Mojito og mere syltetøjsglas og sikkert noget helt fjerde, som jeg ikke kan huske. Men good times var det i hvert fald. Det kan jeg dog ikke sige om søndag, hvor tømmermændende nær havde taget livet af mig!

Link to comment
Share on other sites

Mandag 09-05-2011

I dag holdt jeg fri fra arbejde, da jeg skulle snakke speciale med min vejleder på studiet. Dette var dog først sen eftermiddag, så inden fik jeg spist frokost i solen med nogle studiekammerater, købt kaffe (jeg var løbet tør!) og chillet med en ven i Kongens Have. Sådan en næsten fridag i solskin er fandme dejlig :smile: Jeg vil gentage succesen i morgen.

Efter specialemøde og kaffedrikning med én af fornævnte studiekammerater tog jeg i The Gym, hvor Juice, essensen, Karim, Smeden, Erdahl, Bodylab-Frederik, Albue-Henrik, Legend, Cornelia og flere var til stede.

Opvarmning: Foam roll, udstrækning, skulder drills

4-6 runder af:

- 12 x Front Squat @ 50 kg

- 15 x Incline DB Press @ 16 kg - for at få skulderen i gang igen. Den er stadig ikke helt god, men de kunne køres uden smerte

- 10 x Lateral Raise @ 8 kg

- 6 x DB Preacher Curls @ 13.5 kg

Synes jeg kørte en øvelse til, men kan ikke huske hvad det skulle være.

3 runder af:

- 500m C2 roning @ lvl 7 @ ~1:45

- 12-15 x Overhead Rope Triceps Extensions @ 45

- 10-12 x High Decline Sit-ups @ BW+5 kg

- 12 x One Leg Calfe Raise @ BW

- 10-12 x CG Cable Rows @ 60

Roningen tog virkelig livet af mig!

I morgen var planen egentlig at løbe, men synes venstre skinneben er begyndt at gøre ondt. Det er dog først i dag jeg har mærket til det og sidste løb var vist i torsdags - mærkeligt! Ser på det i morgen, men en eller anden form for cardio er i hvert fald planen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share