Men til gengæld er jeg fed og sjov..


west
 Share

Recommended Posts

Træningen idag:

Da jeg har trænet med vægte hele ugen, valgte jeg idag at holde en pause fra dem og løbe lidt på løbebånd og lave nogle supersæt mellem armstrækkere og chinups.

Opvarmning:

12 min = 2.6km

Armstrækkere og chinups:

10 chinups + 10 armstrækkere
9 chinups + 10 armstrækkere
8 chinups + 10 armstrækkere
7 chinups + 10 armstrækkere
6 chinups + 10 armstrækkere
5 chinups + 10 armstrækkere


Efter en pause på 2 min ca, kører jeg:

5 chinups + 10 armstrækkere
4 chinups + 10 armstrækkere
3 chinups + 10 armstrækkere
2 chinups + 10 armstrækkere
1 chinups + 10 armstrækkere


Pause på ca 2 min

Løb:

1km med 15 km/t
Pause 1 min
1km med 15 km/t

Pause 1 min
1km med 15 km/t


Pause 2 min

Jeg sluttede det af med 3x20 plyometriske armstrækkere med en medicin bold, derefter udstrækning.


..Ernæringen er lidt sløj og skal rettes til når jeg får mit proteinpulver og omega-3 hjem fra myprotein.co.uk

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning:

Idag er det Bryst/skulder/triceps/mave dag.

Opvarming: 12min = 3km (det var alligevel rimelig hårdt :devil: )

Bænkpres

1x12x50kg for lige at varme mine man boobs op

2x8x90kg

DB bænkpres

1x8x36kg (skulle have startet med 38kg, men følte mig lidt ristet efter min opvarming)

1x8x38kg

Dips (bredt greb)

3x20@BW

Military

3x10x40kg

DB clean and press

2x5x20kg til hver side

Lateral raises (den glemte jeg sq lige :smile: )

2x10x14kg

Seated rear lateral raise

3x10x10kg

Dips

2x20@BW

DB Kickback

2x10x14kg

Barbell Abs rollout på knæ

3x20

Supersæt på swiss bold

3x20 armstrækkere

3x20 crunches

Hanging reverse crunches (hvor jeg skiftevis kører benene op til hver side)

3x10

..Udstrækning og hjem :laugh:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Jeg er vist ikke lige helt så hip som andre med korrekte termer og programopsætning i loggen, men det kommer nok senere, når jeg får luret diverse logs igennem :bigsmile:

Træningen med vægte er delt op i et 2 split program, jeg har kørt fullbody det sidste års tid, trængte til lidt forandring og kan sq godt lide at splitte det op.

Programmet ser således ud:

Dag 1 - Bryst/skulder/triceps/mave

Dag 2 - Ben/ryg/biceps

Jeg træner for det meste i SATS, Søborg, men ind i mellem er det nede i Lyngby. Thaiboksning foregår i CSA.dk, det er også der vi kører Rosstraining.

Jeg har prøvet at fifle lidt med næste uges program, inc. thaiboksning, kondition og vægttræning for at få et overblik.

Mandag: Vægttræning - interval løb

Tirsdag: Vægttræning - Thaiboksning

Onsdag: Boxercise i SATS Søborg

Torsdag: Vægttræning - Thaiboksning

Fredag: Vægttræning - interval løb

Lørdag: Kettlebells/Rosstraining - Thaiboksning

Søndag ser jeg hvor træt jeg, og smider nok en afslapningsdag ind eller tager en tur i svømmehallen og arbejder på mit crawl.

Ideen er at lave en ret intens plan, så jeg er sikker på at holde niveauet ret højt. Alt ialt er det omkring 11-12 timers træning i næste uge.

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Dagens f00d:

Morgenmad: 50gr havregryn, 300ml fedtfattig youghurt, 2 scoop jordbærproteinpulver, 4 stk omega-3-6-9 tabs og en vitamin pille

Inden træning: lidt mandler og rosiner

Efter træning: proteinpulver med vand, rosiner og mandler

Eftermiddag: 300gr pangasius filét og 250gr grøntsagsblanding

I anledning af min kære lillebror skulle besøge mig og havde bestilt "bøffer med bløde løg, brun sovs og kartofler" <- :laugh: så var det hvad aftensmaden bestod af..

"natmad": 2 scoops jordbær whey, 300ml mælk og en halv pose frosne frugter - enormt frådern :w00t: og en vitamin pille

På hovedet i seng, shoppetur med lillebror i morgen og så til thaiboksning :superman:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - Thaiboksning:

Jeg kan ikke lige huske den helt korrekte rækkefølge, det er lidt svært når det er 1.5 times intensiv træning :bigsmile:

Opvarmning:

- Løb rundt i salen, armsving, løbe rundt i salen og slå ud i luften, knæ fra kampstilling for lige at varme hofterne op mens vi går rundt i salen, jab + kryds + knæ, jab + kryds + hook, intens skyggeboksning med både slag, albuer, spark og knæ.

Hvis man giver den gas kampsveder man allerede her :blink:

Derefter kørte vi teknisk træning på pads:

1x3 min - Jab + kryds + albue

15 sekunders pause

1x3 min - Jab + kryds + spark med bagerste ben

Når man har kørt de 2 sæt skifter man, så ens makker der har holdt pads, får lov til at køre samme runde.

Dernæst..

1x3 min - Spark med forreste ben (det er ret svært for nybegyndere at få rigtig power i det spark, pga man skal bruge hoften meget)

15 sekunders pause

1x3 min - Knæ fra clinch

Sparring:

20 min ca. med 2-3 min runder og lille pause imellem - det er her ens kondition kommer på prøve :devil:

Udstrækning og hjem og slappe af :w00t:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Grundet bytur lørdag ( :innocent: ) og da jeg var lidt medtaget efter sparringen i lørdags skippede jeg træningen/løbeturen igår.

Jeg fik et lowkick på nederste del af min quadriceps, hvilket har resulteret i en syg lammer og massage har åbenbart gjort det værre :crazy:

Dog fik jeg lavet nogle armstrækkere igår som erstatning for lidt muskeltræning:

4x25

3x20

3x15

3x10

3x5

Pause indimellem sæt var ca. 20 sekunder, til sidst havde jeg svært ved at lave de 5 stk :nonono:

Billedet er taget lige inden sparring i Lørdags :superman:

steenthai.jpg

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde byttet om på mit program, så jeg troede jeg skulle træne bryst/skulder/triceps/mave igår (floot)..

Vægttræning:

Bænkpres - 3x10x80kg

DB Bænkpres - 2x10x30kg (jeg forsøgte at køre repetitionerne med ca 8 sekunders udførsel)

DB Flyers - 2x10x24kg

Dips - 3x20@mig

Military - 2x8x50kg

DB Clean and pres - 3x5x20kg til hver side (Elsker den her øvelse!)

Lateral raise - 2x10x15kg

Seated rear lateral raise - 3x10x11kg

Armstrækkere - 2x20@mig

Pushdown - 4x10x60lb i kabelstativet

Kickback - 3x10x14kg

Ab Rollout fra knæ - 3x30 (når jeg begynder at kunne lave 3x50 så forsøger jeg stående. Jeg har prøvet, men det er som om teknikken/styrken mangler :wink: )

Supersæt på swiss bold - 3x20 armstrækkere / 3x20 crunches

Incline Leg-Hip Raise - 3x20 (de sidste par reps var godt nok onde :crazy: )

Jeg skulle have løbet interval løb efter træningen, men mit lår var stadig ømt, så det sprang jeg over. I aften står den på Thaiboksning, og mit lår er heldigvis blevet bedre

Mandagens kost:

Morgen: 2 proteinbars fra 7 eleven (jeg har desværre fået den vane at stå så sent op som muligt :sneaky2: , det skal der laves om på)

Formiddag: 50gr proteinpulver med vand, lidt frugt og en skefuld øko peanutbutter

Middag: 150gr roastbeef, lidt råkost og nogle bønner

Eftermiddag: 50gr proteinpulver med vand, lidt frugt

Inden træning: 2 stk rugbrød med makrel

Efter træning: Proteinshake

Aften: Lasagne :bigsmile:

Mht. drikkevarer så holder jeg mig for det meste til vand, cola light, nestea sugarfree og saftevand light (aspartam for the win!)

Endelig fik jeg mit stash fra Myprotein - det var alligevel lidt sjovt at se 6000 omega-3 caps i en stor pose :laugh:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Træningen igår var super, det blev til Ben/Ryg/Biceps og thaiboksning.

Opvarmning: 10 min småløb på løbebånd

Squat

1x20x50kg

4x10x70kg

DB lunges - 2x8x28kg

BW squat - 3x80

Standing calf raises - 4x20x80kg

Sitting calf raises - 3x12x35kg

Stiffleg dødløft - 3x12x40kg

Dødløft - 3x10x70kg (Note to self; Alm. dødløft skal før stiffleg :crazy: )

Pull-ups

1x20@BW

2x12@BW

4x5@BW

Barbell Row - 3x12x60kg

Hyperextensions - 2x12@BW

Reverse grip Pull-ups - 3x12@BW

DB Biceps curl - 3x10x19kg

Mine ben dirrede helt efter den træning, så jeg var spændt på hvordan 1.5 times thaiboksning 45 min senere ville gøre ved mig.. :4whip:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Thaiboksetræning Tirsdag:

Opvarmning: 40 min - løb, armsving, knæløftninger, skyggeboksning..

Nu skal jeg se om jeg kan huske de kombinationer vi lavede på sandsækkene. Vi var 3 personer ved hver sæk, så den ene person kører et sæt, den anden holder sækken og tredje slapper af og hver 30 sekund skifter man så.

Alle 4 sæt bliver kørt igennem 3 gange:

1. sæt - jab + kryds + hook

2. sæt - teep med forreste ben + spark med det bagerste (og omvendt)

3. sæt - jab + kryds + skiftevis spark med forreste og bagerste

4. sæt - knæ (skiftevis højre og venstre)

Bagefter kørte vi 2 sæt a 4 min varighed på pads :devil:

1. sæt - jab + kryds + spark (skiftevis forreste og bagerste)

2. sæt - knæ

Det sidste kvarter var der sparring på programmet med 3 min. runder :gal:

Ernæring Tirsdag:

Morgenmad: 50 proteinpulver, 50g havregryn, 5gr omega-3, 300ml mælk

Formiddag: skiveskåret frugt, 50gr proteinpulver, 1 teskefuld øko peanutbutter

Middag: 150gr kyllingfilet, lidt brød, agurker, tomat og salat

Eftermiddag: 3 proteinbars (Free lækkerbar, men hvorfor er det lige det er sojaprotein der er i :crazy: , 1 teskefuld øko peanutbutter, 1 blomme

Inden vægttræning: 2 stk rugbrød med makrel i tomat og et glas mælk, 5gr omega-3

Efter vægttræning: 1 proteinshake (the shake! fra SATS)

Efter Thaiboksning: en håndfuld mandler/hasselnødder/rosiner

Da jeg kom hjem lavede jeg en stor shake med 50gr isolate, frosne frugter og mælk og gik på hovedet i seng... og da jeg vågnede idag havde jeg et blåt mærke i knolden :nonono:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Onsdag of doom!

Det var egentlig meningen jeg skulle have trænet bryst/skulder/triceps og mave, men fordi jeg ikke kunne nå det inden boxercise blev det kun til bryst :showoff: (jeg er godt klar over skulder og triceps også arbejder under brysttræning, men alligevel :tongue: )

Bænkpres

1x20x50kg

1x8x90kg

1x6x100kg

1x4x105kg

DB Bænkpres på swissball

3x10x28kg (det er sq svært med den balance, men det kommer så småt - tager 30kg næste gang!)

Dips

3x20@BW

Mere nåede jeg ikke, da klokken ringede ind til Boxercise timen, som var et cardio helvede uden lige :laugh: Heldigvis havde man lidt alenetid på sandsækkene indimellem, så man kunne træne bare lidt teknisk. Jeg var glad for jeg ikke fik kørt skulder igennem med vægte, da den brokkede sig en del.

:4eat:

Morgenmad: 2 proteinbars, 5gr omega-3, vitaminpiller

Formiddag: lidt vandmelon/gulerødder/ananas + proteinshake + teskefuld øko PB

Middag: 3 Free lækkerbar (pga. et møde fra 11-13 på arb blev jeg nødt til at kværne nogle bars imens, da frokosten blev sløjfet :wink: )

Eftermiddag: proteinpulver, en banan, teskefuld øko PB

Efter træning: The shake!

Sen eftermiddag: rugbrød + tun + 5gr omega-3

Aftensmad: Plankesteak med kartoffelmos garniture og lidt sovs :4mewantfood: + en Sundae is på vejen hjem :sneaky2:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Stænger/ryg/biceps/mave

Squat

1x12x50kg

2x8x90kg

1x6x100kg

1x10x70kg

DB Lunges

2x8x28kg

Dødløft

1x12x50kg

1x10x80kg

1x8x90kg

1x6x100kg

1x4x110kg (Den var ret slem)

Pull-ups

1x16@BW

1x12@BW

1x10@BW

1x8@BW

2x5@BW

DB Rows - 2x5x40kg

BB Curl - 3x10x35kg

Reverse grip Pull-ups

3x10@BW

Barbell AB Rollout på knæ - 3x25@BW

Incline Leg-Hip Raise - 3x14

Note to self; Squat og dødløft er ikke en go kombi samme dag, med så mange sæt. Hmm..

Jeg gider ikke logge min mad, da jeg stort set spiser det samme hver dag, istedet smider jeg det lige ind i et kostprogram.

f00d.jpg

Det er stort set, hvad jeg spiser på en hverdag. Der er en del pulver protein, men det er ikke muligt for mig at få så meget protein fra kød, selvom jeg hellere ville have det sådan. I blame work :sneaky2:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Efter en uges tid med influenza, var det igår på tide at træne igen :crazy:

Træningen Torsdag..

Bænkpres

1x12x50kg

2x8x80kg

1x10x70kg

Dips

1x16@mig

1x12@mig

1x12@mig

Military press

3x10x40kg

DB Clean and Jerk

2x5x18kg

Seated rear lateral raise

3x10x12kg

Pushdown

3x10x30 (på kabelstativ)

AB wheel rollout

3x20

Incline Leg-Hip raise

3x20 (overraskende nem i forhold til alt andet)

Supersæt:

Armstrækkere 20x5

Crunches på Swissball 15x5

Jeg var fuldstændig smadret, svag og kogt efter træningen, men man kan vel ikke forvente så meget, når man har været syg og levet af 1-2 måltider om dagen. Styrken var ikke eksisterende :sneaky2:

Men jeg fik da set at jeg fik set alle Harry Potter filmene mens jeg var syg :bigsmile:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Træningen idag :bigsmile:

Squat

1x12x50kg

2x8x80kg

2x5x90kg

Front Squat - 2x8x50kg (meget god øvelse, men ens fingre kommer på smidighedstest på stangen -.- )

DB Lunges - 3x8/8x24kg

Pull-ups

1x20@bw

1x16@bw

1x12@bw

2x5@bw

DB row - 2x8/8x38kg

BB Yates row - 2x12x50kg

Reverse grip Pull-ups - 3x10@bw

Hyperextensions - 3x12@BW+10kg

DB curl - 3x8/8x20kg

BB Standing Calf raise i smithstativ - 3x20x70kg

Supersæt 3x

20 BB row x 80lbs

50 BW squat

10 BB curl x 60lbs

Udstrækning, og på cykel hjem... i regnvejr! :superman:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Bryst/Skulder/triceps/mave-dag

Bænkpres

1x20x50kg

2x12x80kg

1x10x85kg

1x14x70kg

DB Flyers - 3x10x24kg

Dips - 3x20@BW

Military - 3x10x40kg

DB Clean 'n Jerk - 3x5/5x20kg

Seated rear lateral raise - 3x10x12kg

Skullcrushers - 3x10x40kg

Kickback - 3x10x14kg

AB-wheel rollout - 3x20

Side Crunch - 3x12/12

Supersæt

Swissball crunches 3x15

Armstrækkere 3x20

Udstrækning und aufwiedersehen! :bigsmile:

Jeg er gået lidt død i vægttræningen og har kigget lidt i diverse logs. Jeg faldt over WSB for skinny bastards programmet og det ser meget interessant ud, så det vil jeg læse mere om og sætte op. Det er sq på tide at skifte det traditionelle Bodybuilder program ud, selvom det nok bliver lidt svært at realisere i SATS :laugh:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

Dødløft

1x12x50kg - opvarming

2x5x90kg

1x5x100kg

1x3x110kg

1x1x120kg

1x1x125kg

Bend-over Rows

1x12x50kg

3x8x70kg

Weighted Pullups

2x10@bw +10kg

2x6@bw +10kg

2x10@bw

Front Squat - 3x8x50kg

DB lunges back foot elevated - 3x8/8x16kg - første gang jeg prøver den, det krævede alligevel lidt balance, vi prøver med flere kg næste gang :)

Standing calf raises i smithstativ -3x12x70kg

BB curl EZ stang - 4x8x35kg

Pullups reverse grip - 3x10@BW

armstrækkere - 2x40

Ab-wheel rollout - 3x30

Hanging leg-hip raise - 3x10

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Dagens svedboksning :4boxing:

Opvarming 20 min

4 min runder på thaipads med 30 sekunders pause imellem:

1. runde - Jab + kryds + hook + hook

2. runde - teep (frontspark, skiftevis med højre og venstre)

Herefter skifter man så makkeren kan køre, og så fortsætter vi med:

1. runde - jab + kryds + spark (skiftevis med bagerste og forreste ben)

2. runde - teep + spark (begge med forreste ben)

Så kørte vi 2 min runde med knæ fra clinch

Det var ROCKER varmt idag og med en uge i sengen pga teh flu og da grøndalscenteret var lukket Torsdag sidste uge (argh), så har jeg ikke trænet thaiboksning i to uger = crapface kondi. Jeg var helt færdig og sprang sparringen over idag, sveden dryppede af mig og vi skøjtede rundt da vi skulle lave knæ :laugh:

Det er virkelig utroligt hvad to ugers pause kan gøre. Mine spark og slag var meget ukoordinerede og min bevægelse føltes lidt akavet. Det føltes som om jeg kom for langt frem når jeg havde slået, og hvis jeg skal sparke, så passer det ikke længdemæssigt med ham der holder pads. Det virkede bare helt forkert idag.

Nu skal kondien op, så efter vægttræning i morgen starter jeg på løbetræningen igen

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal lige have nærlæst alle artiklerne fra Defranco. Jeg må indrømme jeg også har fået lidt inspiration fra din log, hehe. Det ser heftigt ud.

Planen er at starte i næste uge, og så lave et program, hvor jeg samtidig har de 2-3 dages thaiboksning flettet ind.

Det bliver nok lidt stramt træningsmæssigt, men så må jeg rette det til, hvis det bliver for meget. Der skal jo også være tid til at vise sin white ass på stranden til sommer :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal lige have nærlæst alle artiklerne fra Defranco. Jeg må indrømme jeg også har fået lidt inspiration fra din log, hehe. Det ser heftigt ud.

Planen er at starte i næste uge, og så lave et program, hvor jeg samtidig har de 2-3 dages thaiboksning flettet ind.

Det bliver nok lidt stramt træningsmæssigt, men så må jeg rette det til, hvis det bliver for meget. Der skal jo også være tid til at vise sin white ass på stranden til sommer :bigsmile:

Hva' er målet med din WS4SB? Ekstra styrke/masse?

Hvis du også skal ha' 2-3 dages thai med i programmet, kan du evt. overveje at droppe (eller skære ned) på dine DE-dage. Din thai-træning er jo i sig selv den mest sportsspecifikke DE-træning du kan få. Så kan du nøjes med 2 x ME og 1 x RM.... Så er der også tid til at flashe abs på stranden!

Link to comment
Share on other sites

Hva' er målet med din WS4SB? Ekstra styrke/masse?

Hvis du også skal ha' 2-3 dages thai med i programmet, kan du evt. overveje at droppe (eller skære ned) på dine DE-dage. Din thai-træning er jo i sig selv den mest sportsspecifikke DE-træning du kan få. Så kan du nøjes med 2 x ME og 1 x RM.... Så er der også tid til at flashe abs på stranden!

ekstra styrke primært, når jeg prøver at cutte (mangler 4-5kg) er det begrænset hvor meget masse jeg kan smide på samtidig, så jeg holder mig til en ting af gangen - jeg vil bare være lean med en lang rækkevidde (og med knockout power of doom) :bigsmile:

Nu er det så mine pr0 wsb4sb skills mangler, jeg forstår DE, ME, men 1xRM, hvad mener du her? Det er måske bare 1xRM (men af hvad?) :sneaky2: Anyways, så vil jeg også gerne køre Repetition Upper Body Lifting, det ser sjovt ud.

Kan et program evt. se sådan her ud?:

MONDAYMax-Effort Lower Body

TUESDAYSkill training (thaiboxing)

WEDNESDAYMax-Effort Upper Body

THURSDAYSkill training (thaiboxing)

FRIDAYRepetition Upper Body

SATURDAYSkill training (thaiboxing)

SUNDAYOff

Eller er det vist back to the drawing board.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser fint ud - det var faktisk Repetition Upper Body jeg mente... :smile: Du kan jo evt. smide nogle forskellige med.ball kast ind på din ME-ben eller thai dage. Forsøg desuden at ungå for meget af det der idiotiske old school træning med tonsvis af armbøjninger mm. til thai-træningen!

Link to comment
Share on other sites

Alrighty! Det lyder som en go ide med den medball. Plyometrisk træning ftw. Jeg tror som udgangspunkt jeg tager derop en halv time til tre kvarter før. Det er heldigvis kun på introholdet de kører det cirkeltræningshelvede de sidste 20 min. Det er Flemming som træner det øvede hold, så der er kun fokus på oldschool Thaiboksning, med dertilhørende sprogundervisning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Push it to the limit!

BB Military press

1x12x30kg

1x5x50kg

1x5x50kg

1x3x60kg

1x3x62.5kg

1x5x50kg

Swissball DB Bench press

1x10x28kg

1x10x30kg

1x10x30kg

DB Flyers

1x10x24kg

1x8x28kg

1x8x28kg

DB Lateral raise

1x8x16kg (Den var led)

1x8x14kg

1x8x14kg

DB Clean 'n Jerk

2x5/5x22kg (jeg burde have kørt noget bagside skulder, men elsker bare den øvelse så glemte alt om det :w00t: )

Weighted Dips

1x8xBW +10kg

1x8xBW +20kg

1x8xBW +20kg

1x10xBW

DB Triceps extension

1x12x30kg

1x10x36kg

1x10x36kg

AB-wheel rollout

1x20

2x15

Hanging Leg-Hip raise

1x12

1x10

Dagens chok! En anden som også kører dødløft i SATS Lyngby = SENSATION! :bigsmile:

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

Idag prøvede jeg dag 3 i wsb4sb programmet og goddamn det var hårdt.

Friday - Repetition Upper Body

Bench Pres:

1 x 22 x 70kg

1 x 14 x 70kg

1 x 10 x 70kg (var mega flad her, lol)

Supersæt 1:

1a) Chinups:

1 x 10 x BW+10kg

1 x 10 x BW+10kg

1 x 8 x BW+10kg

1 x 10 x BW

1b) Rear delt flyes:

1 x 12 x 12kg

1 x 12 x 12kg

1 x 10 x 12kg

1 x 10 x 12kg

DB side pres:

1 x 10/10 x 16kg

1 x 10/10 x 16kg (for let så skruede den op til 20kg)

1 x 10/10 x 20kg

1 x 10/10 x 20kg

Supersæt 2

2a) Dips:

1 x 10 x BW+20kg

1 x 10 x BW+20kg

1 x 10 x BW+20kg

2b) BB Curl:

1 x 10 x 35kg

1 x 10 x 35kg

1 x 10 x 35kg

Vægten skal lige justeres lidt. Jeg havde ingen ide om hvad jeg kunne tage i supersæt, samt jeg ikke kender min 1RM, men det gjorde ondt, jeg svedte og det føltes godt.

Pga. vores kantine havde kylling i overskud på arbejdet (2-3kg), så står den på kylling hele weekenden :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share