MikkelHs log


MikkelH
 Share

Recommended Posts

  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag 221009

Walking lunges og sit-åps

Dagens work-out var:

4 runder på tid af:

50 walking lunges

50 sit-ups

Tid: 12'50''

Lunges er ikke det store problem for mine ben, selvom jeg da udemærket kan mærke dem idag (fredag). Jeg skulle understrege en pointe idag med at slå mig på låret ...det fortrød jeg bitterligt! Sit-ups kørte ikke helt så hurtigt som jeg plejer at kunne (anchored) men gårsdagens tabata-udskejelser har nok lidt at skulle have sagt ... jeg er ihvertfald (som sædvanligt) rimeligt ristet i mavemullerne lige under brystbenet.

Glæder mig til Tommy V på lørdag - den ser fand'me mean ud!

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

JA - Rytlig skal lave en log på MOL ...også selvom den primært kommer til at bestå af bænkpres :tongue:

Kom i gang - det er en ordre Andreas!

Hva' med du lige fik dig et avatar picture? :hehe:

Damn Tommy V ser halvnedern ud, hvad sker der for de tunge thrusters...

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 241009

Tommy V!

Avatar...jo du har nok ret Andreas. Det ser jeg lige på :)

Dagens work-out:

"Tommy V"

På tid:

21 Thrusters 40kg (RX=52kg)

12 Ture i rebet

15 Thrusters

9 Ture i rebet

9 Thrusters

6 Ture i rebet

Tid: 17'24''

De lettere thrusters havde nok en hel del at sige for tiden. Tempoet i rebklatringen faldt også noget hen af vejen. 27 ture op er got nok også noget af en omgang! Puha da...ægstremt påmp i undergunz!

Tung kødløft i morgen! Glæder mig allerede... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 251009

Dødløft 1-1-1-1-1-1-1

2x5@20kg

2x5@60kg

1x3@100kg

1x1@120kg

1x1@140kg

---arbejdssæt---

1x1@160kg

1x1@165kg

2x1@170kg

1x1@175kg (stående PR)

1x1@170kg

1x3@140kg

Det føltes ikke tosset. Jeg er oppe at arbejde hvor jeg får problemer med at holde spændingen, men der er ikke tale om en "triumfbue" som man af og til ser det. Ellers bare en hyggelig omgangs søndags træning med Joachim. (=stille og roligt, lange pause og masser af snak)

:smile:

Og lidt dokumentation:

170kg dødløft

Man må meget gerne kommentere!

Edited by MikkelH
Link to comment
Share on other sites

Og lidt dokumentation:

170kg dødløft

Man må meget gerne kommentere!

Hej Mikkel

Nu hvor du efterspørger kommentarer, så vil jeg sige at sådan som jeg ser det, så tror jeg du ville have godt af at spænde mere i øvre ryg (samle skulderbladene mere). Ser ud til at du glemmer det lidt (ved godt at det er svært med en tung vægt).

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig tid i Tommy V :crazy:. Hvor højt var rebet?

Det var nede i kirken ...så der skal ikke mange tag til at kunne røre metallet øverst oppe. Jeg ved egentligt ikke hvad CF standart længden er? Der må næsten være en - ligesom for boxjumps osv.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Det var nede i kirken ...så der skal ikke mange tag til at kunne røre metallet øverst oppe. Jeg ved egentligt ikke hvad CF standart længden er? Der må næsten være en - ligesom for boxjumps osv.

Så forstår jeg bedre :wink:

Jeg mener længden var forskrevet til 4.5 meter.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 311009

Hele ugen har den stået på øvelse derefter lidt druk, så udover det løse er det først idag jeg har kunne træne.

Først:

"Nate"

Max runder på 20 min af:

2 Muscle-ups (skaleret til jumping MU)

4 Hand-stand push-ups (skaleret med ca. 50%ROM)

8 KB swings med 32kg

6 runder +2+4+2

Derefter:

Back Squat 5-5-5-5-5

1x5@90kg

1x5@100kg

1x5@105kg

1x5@110kg

1x5@80kg

Jeg har før kørt 125kg i 5'ere, men der er nogle ting ved min teknik der skal fixes før jeg kommer derop ad igen...men benene fik da lidt tæv alligevel :)

Link to comment
Share on other sites

@Molleally:

Ja det var ok. Synes 800m er ret så langt.

Pauserne var cirka lige så lange som intervallerne. Ved ikke om jeg kunne få lidt mere ved at lægge et minut til?

"Rest as needed" er jo et elastisk begreb, så det kommer vel an på hvad målet er. Men fra 3:11 til 3:35 svarer til fra knap 4:00/km til knap 4:30/km fra første til sidste, og det er, synes jeg, en forskel af betydning. Hvis målet er at lave 4 relativt ens intervaller skal pausen nok sættes op, men hvis målet er også at holde pulsen nogenlunde i vejret under pauserne skal man jo heller ikke fede den for længe... Jeg kunne godt være fristet til at prøve den snarest :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 051109

Crossfit Total ..igenigenigen

...Men det gør ikke noget. Det er jo en dejlig work-out :showoff:

Back squat:

120-130-140

Sidste var op til 152,5 men jeg følte mig ikke klar til at ryge derop idag. Jeg havde en god snak med Just i kirken i lørdags omkring back squat og der er nogle ting jeg skal have rettet før jeg kommer derop igen. Men 140kg er jo også en del.

Shoulder press:

60-62,5(fail)-60

2. pres gik i stå lige over panden. De første 60 var nu ikke overdrevet svære, men mon ikke lidt blandet pres og HSPU kan hjælpe mig videre fra de 60kg.

Dødløft:

160-170-180 (5kg PR!)

Jeg kunne ikke have taget mere end de 180kg, men det føltes ikke vildt kriminelt. Jeg har tænkt over/øvet mig lidt på at spænde op i den øverste del af ryggen jf. Kaspers kommentar til mit lille klip og det har nok hjulpet mig det sidste.

God dag!

I morgen: Pull-up ladder på Kasernen.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 061109

Pull-up ladder

Jeg formåede at hænge på i 13 minutter før jeg måtte overgive mig til uret. 14. runde blev kun til 13 stk inden uret bippede. Den er smart, men nådesløs, sådan en gymboss - hurra for den!

Det gav ialt 104 pull-ups på 14 minutter. Fin lille omgang.

Derudover lidt blandet KB og BB-opvarmning.

Bænkpres 5'ere og 3'ere optil 70kg

Powerclean 3'ere, 2'ere og 1'ere op til 80kg

KB swings, cleans, TGUer og snatches med 1x24kg

Link to comment
Share on other sites

Mandag 091109

"Filthy Fifty"

(Modifikationer i parentes)

50 Box jumps

50 Jumping pull-ups

50 KB swings 16kg (dumbell)

50 Walking lunges

50 Knees 2 elbows

50 Push press 20kg

50 Back extensions

50 Wall balls (5 kg bold)

50 Burpees (25)

50 Double-unders (25)

Tid: 25'15''

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share