Stines motionslog


Stinelykke
 Share

Recommended Posts

Suk. Er syg. Har feber. Har ondt i hele kroppen. Har kvalme og mavepine. Har ondt af mig selv :unhappy::cry:

Håber jeg bliver klar til weekenden, men lige nu virker vandet meget koldt derude :cold::gal:

Æv - hvor surt, Stine :unhappy:

Rigtig god bedring herfra! Jeg håber du er frisk igen til svømmeturen på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Æv æv æv

Stadig syg. Har ikke spist fast føde i et par døgn og har smidt 1-2 kg i samme tidsrum. :crazy: Kan ikke holde noget i mig lige nu, så ingen 4 km til mig i morgen :unhappy:

Er rigtig træt af det, da jeg egentlig havde glædet mig til udfordringen. Men, lige nu fokuserer jeg bare på at blive frisk igen inden det går løs med en heftig arbejdsuge i næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Æv æv æv

Stadig syg. Har ikke spist fast føde i et par døgn og har smidt 1-2 kg i samme tidsrum. :crazy: Kan ikke holde noget i mig lige nu, så ingen 4 km til mig i morgen :unhappy:

Er rigtig træt af det, da jeg egentlig havde glædet mig til udfordringen. Men, lige nu fokuserer jeg bare på at blive frisk igen inden det går løs med en heftig arbejdsuge i næste uge.

Øv hvor surt! :unhappy:

Rigtig god bedring, søde. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Æv æv æv

Stadig syg. Har ikke spist fast føde i et par døgn og har smidt 1-2 kg i samme tidsrum. :crazy: Kan ikke holde noget i mig lige nu, så ingen 4 km til mig i morgen :unhappy:

Er rigtig træt af det, da jeg egentlig havde glædet mig til udfordringen. Men, lige nu fokuserer jeg bare på at blive frisk igen inden det går løs med en heftig arbejdsuge i næste uge.

God bedring Stine - der er mange fede ting ved et liv med motion og sport, men for pokker da det bare altid føles surt, når noget hindre en i at deltage i noget, man har forberedt sig til. Håber du snart er glad igen.

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for opmuntringerne alle sammen. I er bare så søde :smile:

(kan ikke multi-quote, så jeg skriver lige til jer alle på en gang :laugh: )

Lå i sengen og kiggede ud af vinduet kl. 11, da starten skulle gå. Var så smadret at jeg ikke en gang kunne være bitter :blink:

Skal heldigvis afsted flere gange i år, ganske vist ikke på 4 km, men stadigvæk i åbent vand :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Stadig ingen træning

I går havde jeg pakket svømmetasken til en tur efter vores kursus var slut på job, og jeg havde glædet mig fordi det føltes som om sygdommen endelig havde forladt kroppen. Men da jeg stod op havde jeg fået migræne :crazy:

Ergo måtte jeg kravle slukøret i seng og tage en slapper-dag.

I nat sov jeg to timer inden jeg skulle op kl 5.20 og på job. Hjemme igen kl. 18.30 så der fik jeg heller ikke trænet :unhappy:

MEN MEN MEN, i morgen håber jeg på en tur i svømmehallen i Viborg efter arbejde. Glæææææder mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Svømmetræning @ Viborg svømmehal

Kortbane

Dejligt at komme i vandet igen. Skulle dog lige bruge lidt tid på at vænne mig til at svømme uden våddragt og få teknikken til at glide.

Har haft det godt de sidste dage og spist godt, men valgte alligevel at tage den lidt med ro. Svømmede derfor kun 1000 m, heraf 250 m bryst og 750 m crawl.

Kroppen var også træt og jeg havde ikke så meget at skyde med. Men dejligt var det i hvert fald :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Cykeltur i regnvejr

Er ved at være desperat siden jeg logger dette, men lige for tiden har lidt også ret :tongue:

Tog cyklen en tur ud i regnen for at besøge Spinderella, og kørte forbi Brabrandsøen ud og hjem. Samlet set kan denne tur måske skrabes sammen til en 18 km, men min dagsform (som bestod af en let træthed og en begyndende forkølelse) taget i betragtning var det rigtig dejligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cykeltur i regnvejr

Er ved at være desperat siden jeg logger dette, men lige for tiden har lidt også ret :tongue:

Tog cyklen en tur ud i regnen for at besøge Spinderella, og kørte forbi Brabrandsøen ud og hjem. Samlet set kan denne tur måske skrabes sammen til en 18 km, men min dagsform (som bestod af en let træthed og en begyndende forkølelse) taget i betragtning var det rigtig dejligt :smile:

Ja i mørke kan selv små lys ses :smile: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Var det egentlig ikke meningen at du skulle deltage i Herning Kvindetri?

Jo, havde planer om det. Men da jeg simpelthen ikke havde trænet i 2 uger op til og stadig er temmelig træt oven på mit maveonde valgte jeg at blive hjemme :smile:

Næste mål er 1900 m ad Storeå i Holstebro på fredag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er blevet rigtig godt gammeldags forkølet

Ingen feber, men masser af snot, kuldskærhed og træthed. Æv æv æv.

Min træning er nærmest ikke-eksisterende for tiden, men i morgen starter vi et power yoga hold op på arbejde, så det glæder jeg mig vildt til

Du er da godt nok inde i en uheldig stime :unhappy:

Jeg håber, at du snart får lagt sygdom og forkølelse bag dig, så du kan komme ud og plaske på fredag :bigsmile:

Skulle du (og også meget gerne Spinderella)have lyst til en svømmetur lørdag først på dagen så sig til. Almind Søen var så lækker at svømme i i søndags, så jeg snildt kunne lokkes til Silkeborg en gang til :wink:

Link to comment
Share on other sites

:unhappy:

Er blevet rigtig godt gammeldags forkølet :unhappy:

Ingen feber, men masser af snot, kuldskærhed og træthed. Æv æv æv.

Min træning er nærmest ikke-eksisterende for tiden, men i morgen starter vi et power yoga hold op på arbejde, så det glæder jeg mig vildt til :superman:

Øv! Rigtig god bedring, smukke - håber ikke det er mig, der har smittet dig. :unhappy:

Du er da godt nok inde i en uheldig stime :unhappy:

Jeg håber, at du snart får lagt sygdom og forkølelse bag dig, så du kan komme ud og plaske på fredag :bigsmile:

Skulle du (og også meget gerne Spinderella)have lyst til en svømmetur lørdag først på dagen så sig til. Almind Søen var så lækker at svømme i i søndags, så jeg snildt kunne lokkes til Silkeborg en gang til :wink:

Årh, det gad jeg virkelig godt! :bigsmile: Men jeg regner med at være pænt meget off på lørdag, eftersom jeg skal til George Michael koncert fredag aften, og med mit kendskab til det selskab jeg kommer i, bliver det noget der ender sent og med et betydeligt alkoholindtag! :blush:

Men måske weekenden efter? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Årh, det gad jeg virkelig godt! Men jeg regner med at være pænt meget off på lørdag, eftersom jeg skal til George Michael koncert fredag aften, og med mit kendskab til det selskab jeg kommer i, bliver det noget der ender sent og med et betydeligt alkoholindtag!

Men måske weekenden efter?

Weekenden efter er jeg i København til Nike Convention, så der kan jeg desværre ikke. For min skyld kunne det også snildt være en hverdagsaften i den kommende uge?

Link to comment
Share on other sites

Du er da godt nok inde i en uheldig stime :unhappy:

Jeg håber, at du snart får lagt sygdom og forkølelse bag dig, så du kan komme ud og plaske på fredag :bigsmile:

Skulle du (og også meget gerne Spinderella)have lyst til en svømmetur lørdag først på dagen så sig til. Almind Søen var så lækker at svømme i i søndags, så jeg snildt kunne lokkes til Silkeborg en gang til :wink:

Tak for god bedring ønskning :smile:

Har det meget bedre, er dog stadig meget meget træt. Så nu ser jeg tiden lidt an til fredag.

Ville rigtig gerne med en tur i søen, men skal til København i weekenden, så bliver desværre nødt til at melde pas. Har også hørt rygter om at Spinderella har et lille cykelløb i weekenden, men det kan du helt sikkert lure ovre i hendes log :smile:

I øvrigt god træning ovre i din log :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Weekenden efter er jeg i København til Nike Convention, så der kan jeg desværre ikke. For min skyld kunne det også snildt være en hverdagsaften i den kommende uge?

Ja, det kunne jeg godt være med på! Under forudsætning af, at jeg kan finde en kørelejlighed fra Århus. Jeg ved ikke lige hvad Stines planer er, men jeg ved at der er et par andre herfra byen, der lurer på at køre derud onsdag. Kunne det fungere for dig? :smile:

Tak for god bedring ønskning :smile:

Har det meget bedre, er dog stadig meget meget træt. Så nu ser jeg tiden lidt an til fredag.

Ville rigtig gerne med en tur i søen, men skal til København i weekenden, så bliver desværre nødt til at melde pas. Har også hørt rygter om at Spinderella har et lille cykelløb i weekenden, men det kan du helt sikkert lure ovre i hendes log :smile:

I øvrigt god træning ovre i din log :4thumbup:

Tror ikke du fik den sidste side i din log med. :wink:

Cykelløb søndag skulle ikke afholde mig fra at svømme lørdag - men koncert fredag gør! Hvad siger du til onsdag, er det noget du kunne overveje? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share