Spinderellas strøtanker og lejlighedsvise træning


Spinderella
 Share

Recommended Posts

Tak søde! :-) Jeg er åbenbart ikke helt vaks nok til at gennemskue din beskrivelse, så den må du lige vise mig en dag.... Men de der reggaeton-bevægelser kan man jo altid lave. ;-)

A propos reggaeton.....

Torsdag d. 8/11 (22):

Social dancing. Var der ca 2½ time, men har vel ikke danset mere end halvdelen af tiden. Hyggelig aften og fik også nogle gode danse, på trods af at musikfladen ligger meget langt fra min smag.

Link to comment
Share on other sites

Way to go smukke!!! Godt at du kommer afsted :smilerock:

Ja, føles virkelig godt at komme i gang igen! Må snart finde tid til at ses - gerne med Lillefidusen også. :-)

Lørdag d. 10/11 (20):

40 min gåtur med stor kuffert proppet med pynt og gaver.

Var til juleklip hele dagen, så kunne ikke rigtig nå andet end gåturen hjem.

Søndag d. 11/11 (19):

6,6 km løb @ 6:16 min/km

Må være 1½-2 måneder siden sidste løbetur, så jeg var bare glad for at det lykkedes at tage hele turen i løb uden gåpauser...

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 12/11 (18):

1½ time ashtanga yoga

Tror godt jeg kunne blive lidt bidt af det her. Jeg føler mig en anelse fjollet mens timen står på, men har altid en virkelig god følelse i kroppen, inkl. fornyet energi, efterfølgende.

:hippy: :sun: Ahhhh hvor godt at have dig tilbage i log land søde og fantastisk, at du er blevet glad for shalaen. Håber stadig på et luftvejsmirakel så jeg kunne joine dig ...

Hepper på sidelinien inkl med count down :cheer: og ønsker dig masser af god arbejdslyst :slut:

Link to comment
Share on other sites

:hippy: :sun: Ahhhh hvor godt at have dig tilbage i log land søde og fantastisk, at du er blevet glad for shalaen. Håber stadig på et luftvejsmirakel så jeg kunne joine dig ...

Hepper på sidelinien inkl med count down :cheer: og ønsker dig masser af god arbejdslyst :slut:

Tak skønne! :-) Håber også på opklaring af dine luftveje - ellers kan vi måske tage et hjemmepas sammen en dag, er sikker på at du kan lære mig meget. :-)

Onsdag d. 14/11 (16):

Fitness center - ca. 1 time inkl. 15 min (kedelig!) løb på bånd @ 5:48 i snit.

Edited by Spinderella
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 17/11 (13):

1½ times gåtur som transport (fordelt på ca. 45+15+30). Pitstop på hjemvejen hos familie, der havde lavet rigtig lækker mad - og som serverede diverse alkohol, som jeg ikke formåede at forholde mig tilstrækkeligt afholdende fra...

Søndag d. 18/11 (12):

0

Kombinationen af små-tømmermænd og at have været vågen om natten adskillige timer med maveproblemer gjorde at jeg absolut ingen energi havde. Fik følgelig heller ikke arbejdet. :-(

Mandag d. 19/11 (11):

0

Måtte gå tidligt hjem fra arbejde, da jeg tydeligt mærker sygdom under optræk, og har derfor skippet yoga. Krydser fingre for at eftermiddag under tæppet kan afværge yderligere fravær. Har slet ikke tid til at være syg nu!

Link to comment
Share on other sites

Måtte gå tidligt hjem fra arbejde, da jeg tydeligt mærker sygdom under optræk, og har derfor skippet yoga. Krydser fingre for at eftermiddag under tæppet kan afværge yderligere fravær. Har slet ikke tid til at være syg nu!

:1112: :omg::newtongue:

Ohhhh no søde og seje du. Rigtig god bedring og håber, at det driver over. Også her husk Panodilos :hippy: Kram

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 20/11 (10):

2:45 timer mambo practice.

Fik ikke meget søvn i nat, men heldigvis lader det til at sygdom nøjes med at lure lidt i kulissen (men tror stadig det står klar til at gøre sin entré). Var derfor ikke sikker på om jeg havde energi til ret meget dans. Men der var super stemning og det var i det hele taget en rigtig god aften. Kan mærke jeg rykker mig med styling - selv om jeg ikke har tid til at arbejde med det hjemme. :-)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 21/11 (9):

1½ time ashtanga yoga

Kan stadig ikke særligt godt huske rutinerne (hvad mon det egentlig hedder???), og var tæt på at give op kort inde i timen pga. gentagne head rushes, men stod det igennem. Føles som altid godt efterfølgende (bortset fra lidt hovedpine, som jeg tilskriver omtalte head rushes)...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 22/11 (8):

ca. 2 timer social dancing! God danseaften, selv om musikken ikke var helt så god som i sidste uge. Fik lige fyret den af til et reggaeton nummer inden jeg gik hjem - jeg har helt sikkert lignet en idiot, men det var sjovt! :-D

Fredag d. 23/11 (7):

Havde planlagt en tur på svømmestadion, men måtte aflyse pga. sidste-øjebliksanalyser, der drillede. I stedet blev det til en cykeltur på ca. ½ time - og efterfølgende en rigtig dejlig aften med Stine og Lillefidusen. <3 Hvis jeg ikke var blevet gennemblødt på vej derud, havde jeg nok cyklet hjem, men var magelig og tog mod lift fremfor at iklæde mig klamt regntøj.

Lørdag 24/11 (6):

0

Synes ikke jeg har kunnet nå det i dag. Men havde hyggeligt besøg af verdens sødeste mor, som kom til frokost medbringende forsyninger til den næste uge, og som lige tog sig kærligt af køkkenet og tog en tur med støvsugeren inden hun smuttede ud i verden igen. <3

Nu er der under en uge til jeg afleverer! Det bliver så ubeskriveligt fedt at få mit liv igen! Jeg veksler mellem at synes jeg ikke mangler ret meget, og så og tænke at jeg får svært ved at nå det hele... Men hvis jeg ikke rigtig når det store motionsmæssigt den næste uge, så går det nok også...

Link to comment
Share on other sites

Nu er der under en uge til jeg afleverer! Det bliver så ubeskriveligt fedt at få mit liv igen! Jeg veksler mellem at synes jeg ikke mangler ret meget, og så og tænke at jeg får svært ved at nå det hele... Men hvis jeg ikke rigtig når det store motionsmæssigt den næste uge, så går det nok også...

:cheer::cooldance::superman: :hippy: :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 25/11 (5):

0

Kombi af dårligt vejr og dårlig moral, tror jeg. Brugte en del af dagen på at arbejde, men fandt også tid til bare at stene og se film, så kunne nok godt have fundet tiden til lidt træning...

Mandag d. 26/11 (4):

1½ time Ashtanga yoga

Jeg begynder at kunne huske nogle af tingene, men må sande at min balance er væsentligt bedre på højre end på venstre ben (nok alle de spins...) - og at jeg stadig kan være på kanten af at besvime, når vi laver øvelser i bredstående stilling.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27/11 (3):

1½ time mambo practice

Nåede kun lige hjem og kaste en rugbrød indenbords inden jeg skulle af sted igen - og nåede det i øvrigt heller ikke til tiden. Men havde advaret og folk ved hvorfor, så ingen sure miner der. :-)

Nu er det ved at være op over!!!! Men mangler også kun at skrive et par små afsnit i morgen, og derefter skal jeg lige pusle lidt med at formatere et par grafer og tabeller, og gå litteraturlisten kritisk igennem for irriterende småfejl.

Torsdag læse det hele igennem - og hvis planen holder, afleverer jeg fredag formiddag. :-)

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28/11 (2!!!!):

Temaet for dagens motion var "hvad man ikke har i hovedet (eller i dette tilfælde rettere tasken), må man have i benene". Knap var jeg kommet hjem fra arbejde før jeg opdagede at jeg havde glemt noget på kontoret, så det gav lige dobbelt-op på cykelturen. Men godt det samme, for eftersom kl. var over 21 første gang jeg forlod min pind var det helt sikkert ikke blevet til andet motion i dag.

Men nu er jeg også så godt som færdig! :-D Alle afsnit er skrevet, opsætningen er i orden, og figurer og tabeller er formateret. I min taske ligger et færdigt udprint, og i morgen står på en sidste korrekturlæsning samt at få tjekket opsætningen af alle referencer (inkl. at jeg har fået sat engelsk oversættelse af danske titler i).

Føler mig sært nok på samme tid ret overskudsagtig og med en lidt panisk følelse af at have glemt noget vigtigt.... Er sikker på at mit kortisol og/eller adrenalin (er faktisk ikke sikker på hvornår hvad er relevant) ville være through the roof hvis det blev målt lige nu!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29/11 (1):

Fik lavet de sidste rettelser i tide til at jeg kunne smutte ud og danse lidt. Men det var en lidt tynd omgang, da der ikke var ret mange mennesker...

Fredag d. 30/11 - Woop woop!

Brugte formiddagen på at skrive torsdagens rettelser ind samt at flette pdf'er. Afleverede kort efter frokost (dejlig nemt at gøre på email, men mister lidt af den højtidelige stemning). Fik ryddet op på skrivebordet og spist kage med kolleger inden jeg smuttede hjem og fik en lille - meget tiltrængt! - lur på sofaen. Aftenen stod på julefrokost og dans med mambofolket. Superhyggeligt, men jeg var ret kvæstet og måtte tage tidligt hjem.

Går nok nogle dage før roen indfinder sig i kroppen - men om lidt dejlig gåtur og julehygge med Stinepigen og en masse andre søde mennesker. :-)

DONE!

http://www.drunkronswanson.com/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share