321's log - 2015


321
 Share

Recommended Posts

Jeg har selv et par Fivefingers og er meget glade for dem. Vil du til at løbe pose eller?

Jeg købte mine i et nummer mindre end jeg normalt bruger, og de passer perfekt. Der er en tabel på deres hjemmeside som du kan bruge, eller også må du ud og prøve dem.

Edited by Mads!
Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv et par Fivefingers og er meget glade for dem. Vil du til at løbe pose eller?

Jeg købte mine i et nummer mindre end jeg normalt bruger, og de passer perfekt. Der er en tabel på deres hjemmeside som du kan bruge, eller også må du ud og prøve dem.

Ja det lader til at VFF er et must try, selvom jeg egentlig havde bestemt mig for at vente til alle følge skaderne af VFF brug kom frem :innocent:

Jeg vil ikke til at ændre fuldstændigt på min løbe stil. Blot have flere "løbe stilarter" i værktøjs kassen så jeg kan veksle imellem dem under feks lang distance løb. Det var egentlig Omeg@ (Hjorth) der gav mig idéen, og det gav god mening da han forklaret hvornår han skifter stilart.

Pose running kunne være en mulighed at lege lidt med, på mine korte jogging ture.

Men da mine stænger jo er kortere end gennemsnittet's er det ofte en nødvendighed med langeskridt, så det skal selvfølgelig også trænes :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Idag har jeg flottet mig!

Jeg har efter megen overvejelse investeret i et par Vibram Fivefingers Bikila som jeg spændt ser fem til at få afprøvet :bigsmile: Dette køb er ment som endnu et værktøj i både min styrke- og løbe træning og jeg håber dermed at få glæde af nogle af de påstået effekter ved VFF'er.

Jeg indså igår aftes at jeg måtte til at have bestilt det par støvler der skal bære min vægt igennem årets prøvelser. Ja der forholdsvis lang tid til prøverne men af erfaring ved jeg hvor lang tid det kan tage at gå et par vandre støvler til.

Valget stod imellem; Meindl Island Pro MFS, Lowa Combat Boot og Meindl Engadin MFS.

de støvler jeg har nu er Meindl Island Pro MFS og de har tjent mig godt, også i drivvåd tilstand. Men når de først bliver våde, så er de våde FOR EVIGT! men da jeg har været utrolig glad for dennes pasform så jeg besluttet mig for at prøve Meindl Engadin MFS som også er en tung støvle men uden goretex.

Nå! nok om hvad jeg har brugt de penge, som at jeg ikke har, til!

Aften

Løb

Type: Rolig, uden at være Jogging.

Distance: 4km.

Og så for synets skyld...

A1 Barbell curls

1 x 08 x 29kg.

1 x 08 x 35kg.

1 x 08 x 35kg.

1 x 08 x 35kg.

1 x 08 x 35kg.

A2 Shrugs

1 x 15 x 35kg.

1 x 15 x 35kg.

1 x 15 x 35kg.

1 x 15 x 35kg.

Ikke noget seriøst, bare for hyggens skyld.

Ud over det har dagen stået på renovering...

BONUS INFO: Idag spurgte min mor, om jeg var på hormoner :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Hvile.

da jeg ugentligt, kun har afsat 2 trænings pas til regulær styrke overvejer jeg at begynde på lidt FULL BODY, 2 gange om ugen. Istedet for mit nuværende program (1. Bryst, ryg, mave, Wod. 2. Ben, skulder, Wod.). Som egentlig har givet meget godt. Men da jeg ønsker at blive stærkere i squat og dødløft giver det næsten mere mening at køre full body. Uge programmet i styrken ville foruden mine morgen push ups og alt det tjenstlige, se såleds ud:

1. (Mandag)

- Bronze / Guld cirkler.

2. (Tirsdag)

- 5 x 5 Squat. (evt Lunges for variationens skyld)

- 5 x 5 Dødløft.

- A1 3 x 8 Dips. (Max vægt)

- A2 3 x 8 Chins. (Max vægt)

- B1 3 x 8 Military press (Max vægt)

- B2 3 x 8 Bænk pres. (Max vægt)

- Evt WOD (Hvor der indgår en omgag mave)

3. (Torsdag)

- 5 x 5 Squat. (evt Lunges for variationens skyld)

- 5 x 5 Dødløft.

- A1 3 x 8 Dips. (Max vægt)

- A2 3 x 8 Chins. (Max vægt)

- B1 3 x 8 Military press (Max vægt)

- B2 3 x 8 Bænk pres. (Max vægt)

- Evt WOD (Hvor der indgår en omgag mave)

4. (Hvis tid og lyst)

- CF eller disko pump :tongue:

Giver det mening eller er jeg OFF?

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Morgen

Push ups

50.

Vandtilvænding

- 3 x 100m svømning + 25m bjærgning af makker, begge iført uniform (Jakke, bukser, t-shirt, kampskjorte)

- Afklædning.

- Iklædning. (Her skulle man dykke ned på 5m efter tøjet og så tilbage til overfladen)

Super god vandtilvænding. Jeg mangler dog en hel del bjærgnings teknik :blush:

Eftermiddag

3 x Bronze cirkel

Tid: 05:43.

Stille og roligt, med fokus på at være pinligt korrekt i udførslen og med korrekt udgangs position.

---------- 30min Pause ----------

Løb

Type: Lange intervaller.

- 2200m Opvarmning.

- 3 x 1000m + 2 minutters pause. [03:54] [03:44] [03:48]

- 1530m Afjog.

Distance: 6730m.

Det er længe siden jeg har løbet seriøse, lange intervaller. Men som standard var succes kriteriet at intervallerne skulle gennemføres på 4 minutter eller der under.

Cirklerne kunne, trods den lange pause, godt mærkes. De tager bare toppen af farten :devil:

Men det var sgu godt at komme igang med dem igen...

Aften

Gå tur

45 minutter i selskab med hustruen og hunden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Morgen

Push ups

50.

Eftermiddag

Træt og lidt uoplagt, var grundpillerne for dagens træning...

Dødløft

1 x 05 x 50kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 05 x 80kg.

1 x 05 x 90kg.

Føltes tungt, uden at være det.

Squat

1 x 05 x 50kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 05 x 70kg.

Svagt, svagt, svagt, svagt, svagt, svagt!

A1 Dips

1 x 10 x BW.

1 x 08 x 35kg.

1 x 08 x 37,5kg.

1 x 08 x 40kg.

A2 Chin ups

1 x 10 x BW.

1 x 08 x 15kg.

1 x 08 x 17,5kg.

1 x 08 x 20kg.

B1 Military press

1 x 12 x 20kg.

1 x 08 x 30kg.

1 x 08 x 37,5kg.

1 x 05 x 40kg.

Energi forladt :nonono:

B2 Bænk pres

1 x 12 x 20kg.

1 x 08 x 45kg.

1 x 08 x 45kg.

1 x 08 x 50kg.

Dette var første gang jeg har kørt mit nyligt sammenstykket, full body ligende program, og det føltes IKKE som en vinder! Måske det var fordi at jeg var sulten, træt og uoplagt, men jeg følte bare ikke at jeg fik lagt samme fokus på hver muskel gruppe, som jeg plejer at gøre :unhappy:

Programmet var overstået på 1 time, hvilket egentlig passet mig ganske godt og det kan også sagtens passe ind i mit øvrige trænings program, men da det tager en hel del tid vil der ikke blive plads til mine ellers planlagte WODS.

Men jeg er nu lidt i tvivl om jeg bare skal fortsætte med mit gamle program og så kaste lidt ekstra squat og dødløft ind hvor der er plads og energi...

Det var en så vattet omgang så jeg er helt flov over at logge den :blush:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

En ide kunne være at droppe bænkpres (dips og mili går også i brystet) og ændre rækkefølgen på øvelserne, så det i stedet for bliver sådan her:

- Dødløft eller squat

- Dips

- Pull-ups

- Dødløft eller squat

- Military press

- Evt. WOD

Link to comment
Share on other sites

En ide kunne være at droppe bænkpres (dips og mili går også i brystet) og ændre rækkefølgen på øvelserne, så det i stedet for bliver sådan her:

- Dødløft eller squat

- Dips

- Pull-ups

- Dødløft eller squat

- Military press

- Evt. WOD

Måske du har ret. Jeg tror jeg forsøger mig med ovenstående en gang eller to, og hvis det stadig ikke dur for mig springer jeg tilbage til mit gamle program.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Morgen

Push ups

50.

Formiddag

Snatch

1 x 1 x 20kg.

1 x 1 x 20kg.

1 x 1 x 20kg.

1 x 1 x 20kg.

1 x 1 x 20kg.

1 x 1 x 20kg.

1 x 1 x 20kg.

1 x 1 x 25kg.

1 x 1 x 25kg.

1 x 1 x 25kg.

1 x 1 x 25kg.

1 x 1 x 25kg.

1 x 1 x 30kg.

1 x 1 x 30kg.

1 x 1 x 30kg.

1 x 1 x 30kg.

1 x 1 x 30kg.

Ren og skær teknik træning. Tilsidst sad den faktisk ganke godt. Næste gang, MERE VÆGT!

Vippebræt

2 x 2 minutter.

Statisk OH

2 x ?min x 10kg.

Lidt hygge imens der blev sludret :tongue:

Eftermiddag

Løb

Type: Distance/Orientering.

Distance: 13km (ca).

Det var ikke et decideret o-løb. Jeg var ude for at tage posterne ned, men da jeg kom fra andre retninger og tog posterne i en anden rækkefølge end første gang, så skulle der orienteres alligevel. Jeg havde rygsæk på til posterne.

Efter 11km gik jeg noget nær sukkerkold, så det enste jeg tænkte på var juice og sodavand :laugh:

Det var ultra lummert inde i skoven så turen tilbage til farmen var i bar køler :cool:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

German Volume

Kør 10 x 10 i de store kerneøvelser og bliv stor! :superman:

http://www.getbig.dk/article.php?id=146&German_volume_traening

Jeg kan godt lide principperne i programmet, men da jeg, løber 4-5 gange om ugen, svømmer 2-3 gange om ugen og jeg også smider lidt bronze cirkler ind, så er jeg ikke parat til at bruge 4 trænings pas om ugen på at løfte tunge ting. Jeg er parat til at ofre 2 x 1 time på projektet, mere tid kan jeg ikke fnde.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg fået mine nye

Vibram Fivefingers BIKILA LS

Ved første øjekast er de jo spøjse at se på og det viser sig at de også er spøjse at have på :laugh:

Jeg er lidt spændt på at komme igang med at have dem på, men...

Min plan for brugen af denne sko, er at bruge dem under Styrketræning, CrossFit og rolige Jogging ture.

Men da jeg er kendt for at have svage achilessener, bliver det en meeget langsom tilvænning. Der skal bestemt ikke sættes noget overstyr på den konto, og da slet ikke nu hvor starten snart går :wink:

I starten vil jeg gå rundt i dem her hjemme og styrketræne i dem, senerehen begynder jeg at bruge dem under CrossFit WO's hvori der indgår løb. Og når så sener og muskler syntes at have vænnet sig til den anderledes belastning, vil jeg begynde at bruge dem på korte jogging ture.

Og så må vi se om det kommer til at have en positiv indflydelse, på mit løb og måske endda mine sener og ankler.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Morgen

Push ups

50.

Løb

Type: Almindelig løb.

Distance: 4000m.

Da jeg havde lovet mig selv ud til min kone måtte jeg her til morgen speede processen lidt op og det bevirket at jeg opgraderet den planlagte Jogging tur til en gurtig tur.

Fysioterapet

En rimelig omgang uden de store smerter. her til aften kan jeg dog godt mærke at han har været der. Ud over massage fik jeg nikket brugen af mine VFF'er af med ham.

Eftermiddag

Vandtilvænding

- 65m dynamisk apnea, uden afsæt :bigsmile:

- 1 x 25m dynamisk apnea, kun med brug af armene.

- 1 x 25m dynamisk apnea, på hovedet.

- 2 x 25m dynamisk apnea, fokus på roligt glid.

- 1 x 5 POW dyk + kolbøtte, blændet.

- 1 x 5 POW dyk + kolbøtte + 5 POW dyk, blændet.

- 1 x 60sek statisk apnea + 25m dynamisk apnea :superman:

- 35m dynamisk apnea, lå som hare for min swim buddy.

- 1 x 10 dyk efter dukke, pausen var den tid dukken var om at nå ned på bunden.

En stærk omgang vandtilvænding i selskab med en swim buddy der var ude af trit og knap nok kunne gå 40m. Men det var sgu tiltrængt med et vandpas præget af overskud.

Da jeg gik de 65m var jeg allerede mentalt presset efetr 25m men under vendingen valgte jeg at stramme op, og det gjorde jeg :devil:

"Pingo'en" gik også bedre end forventet, jeg kigget første gang på uret da der var gået 33 sekunder og da det var meningen at jeg skulle være svømmet efter 30, så bliver man jo nød til at runde op :tongue:

I omklædningen blev jeg antastet af en Hippie der blev draget af mine Hippie magneter (VFF'er)

han måtte naturligvis bare høre om idéen bag disse hærlige sko og selvfølgelig hvor man kunne få sådan et par. Tænk sig engang at mit nye fodtøj skulle udvie min omgangskreds :laugh:

Aften

Der har ikke rigtig været tid til at få styrke trænet idag, men her til aften fik jeg da kastet en WOD ind.

Daisy TRIBUTE 6-way BB complex, 25kg

- 6 x Snatch.

- 6 x OHS.

- 6 x Back squat.

- 6 x Goodmorning.

- 6 x Bend over row.

- 6 x Deadlift

x 3.

Vægten på stangen var bestemt af min komfortable snatch vægt, som jo ikke er så høj endnu :blush:

En udemærket WO som trods den lave vægt gik i ryggen.

Nu står den på pasta og pandekager :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Morgen

Push ups

50.

Løb

Type: Korte intervaller.

- 1510m Opvarmning.

- 10 x 400m intervaller [01:26][01:21][01:27][01:24][01:29]01:28][01:29][01:33][01:31][01:31]

- 1650m Afjog.

Distance: 7160m.

En lækker men hård løbe tur. Jeg blev rimelig hurtigt presset, allerede efter 7 omgange. Og dette kulmineret under 8 interval hvor der var trætte stænger, bakke og strid modvind :crazy:

Men ellers en lækker tur. Jeg kunne godt have tænkt mig et længere afjog men var presset på tid.

Renovering

Der blev lavet en masse småting, bla slået græs, fjernet båse og hegn.

Lørdag

Hvile

Renovering

Loftet i hovedehuset blev ryddet :bigsmile:

Den skulle også have stået på march, men da mine achilessener føltes trætte valgte jeg at lade vær, og give dem en ekstra day off.

I næste uge står den, Mandag, Tirsdag, Onsdag, på masser af arbejde og renden rundt ude i skoven, desværre indebærer det også at jeg har sent fri alle dage. Og da der skal være plads til løbe- og styrketræningen så bliver det nogle utroligt sene og sammenpresset dage, men heldigvis har jeg en forstående hustru :wub:

For at få lidt ekstra belastning på, regner jeg med at add'e en 10kg tung rygsæk til den øvrige vægt og så få lidt march træning den vej rundt.

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Middag

Løb

Type: Jogging.

Distance: 4km.

En ryste ben tur med hunden.

Jeg skal til at tage ind tapeningen af mine achilessener seriøst igen. Jeg syntes at de har været lidt trætte her de sidste par dage, hvorfor jeg også droppet gårdsdagens march. :blush:

4 runder af

- Barbell curls, 12 x 30kg.

- Push ups, 50.

- Crunches, 50.

Hammer curls

1 x 08 x 15kg.

2 x 08 x 17kg.

1 x 16 x 17kg.

Lidt til de oversete køller :cool:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Mandag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Jeg har besluttet mig for at indsætte 50 sit ups i mit morgen ritual.

Vandtilvænding

- 10 x Dyk til bunden (5m, for at flytte bjærgnings dukken på plads)

- Vandtrædning.

- 1 x 15m skrådyk + 2 x ophaling af dukke.

- 4 x dyk til bunden + påtagning og udblæsning af maske.

Alt sammen var i fuld uniform -støvler.

Desværre blev det ikke til mere end det da jeg ageret sikkerhed :blush:

Middag

March / Løb

Type: "Udrustnings march / løb" (Støvler, Uniform, 15kg Vest, 10kg rygsæk)

- March inkl 3 x 1000m Løb.

Distance: 6km (3000m løb)

Dagens transport middel var fødderne og det krydret jeg med lidt interval arbejde.

Det blev rimelig hurtigt varmt påtrods af at det regnet og det satte sig tilmed godt i forlår og lægge :smile:

Eftermiddag

3 x Bronze cirkel

Tid: 05:42.

Cirklerne var med korrekt udgangs position, korrekt teknik og iført uniformsbukser og T-shirt.

Jeg er blevet lidt rusten i cirklerne så jeg må til at oppe mig lidt :dry:

det skal lige siges at sit ups med fødderne sat fast 90grader på ribben er en del hårdere end de andre varianter jeg kører med :devil:

Aften

Løb

Type: Lange intervaller.

- 1000m Opvarmning.

- 3 x 1000m + 2 minutter [03:53] [03:58] [03:47]

- 2300m Afjog.

Grundet dagens tidligere løbe træning valgte jeg at skære lidt ned på aftenens distance, men stadig gennemføre de 3 lange intervaller.

Vejret var surt med blæst og regn og benene var lidt mærket af udrustnings løbet og bronze cirklerne. Men med disse tanker i hovedet kom jeg lidt for tæt på de 4 minutter som er MAX tiden for gennemførslen af 1000m intervaller og det udløste selvfølgelig en straf...

Motivations acceleration

Sidst jeg var oppe på min gård fandt jeg en oversavet træ "klods" af den type som man lægger jernbane skinner på og sådan en er jo perfekt som motivations accelerator :wub:

Så da jeg var færdig med afjog hentede jeg min pind og gik over til bakken på vejen.

- 4 x 70m bakke sprint, med 25kg træklods.

Den hev godt og drev svagheden ud af kroppen :smile:

Distance: 7050m.

Nu skal jeg have lidt at spise :4mewantfood:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

Eftermiddag

For meget arbejde og for lidt tid var grundtonerne i dagens symfoni og da jeg først fik fri 1720 og der stadig var 75minutters kørsel hjem, så blev det til en ultra kort træning...

A1 Dødløft

1 x 05 x 50kg.

1 x 05 x 60kg.

1 x 05 x 70kg.

1 x 05 x 80kg.

1 x 05 x 90kg.

Mere vægt!!! :superman:

A2 Bænk pres

1 x 05 x 50kg.

1 x 05 x 50kg.

1 x 05 x 55kg.

1 x 05 x 55kg.

1 x 05 x 60kg.

God pres styrke med masser af overskud. Nu er kroppen og hjernen ved at vende sig til denne øvelse, så tror snart at der bliver smidt flere kg på stangen!

B1 Pull ups

1 x 08 x 20kg.

1 x 08 x 20kg.

1 x 08 x 20kg.

Kørte kun tre sæt grundet tiden, men tilgengæld var det effektive, flotte reps.

B2 Dips

1 x 08 x 35kg.

1 x 08 x 40kg.

1 x 08 x 40kg.

Her holdt jeg mig også til tre sæt.

Jeg valgte idag at køre noget i stil med mit gamle program da dere overhovede ikke var tid til at eksperimentere med noget som helst full-body.

Men trods den knappe tid, var mine dødløft og bænk pres flotte :smile:

Igen imorgen står den på for meget arbejde, i for lang tid :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Morgen

Push ups

50.

Sit ups

50.

Eftermiddag

Da jeg er så heldig at afspadsere imorgen valgte jeg at skyde et vægt pas ind idag.

A1 Military press

1 x 12 x 20kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 05 x 40kg.

1 x 06 x 40kg.

Ganske tilfreds med pres styrken idag.

A2 Weighted Chins

1 x 06 x 25kg.

1 x 07 x 25kg.

Squat

1 x 12 x BW.

1 x 05 x 65kg.

1 x 05 x 65kg.

1 x 10 x 65kg.

Mere vægt på næste gang!

Lidt bonus til strimlerne...

Hammer Curls

1 x 15 x 13,5kg.

1 x 15 x 13,5kg.

Inde og ude på 30 minutter. Jeg bliver så FLOT!

Aften

Løb

Type: Distance.

Distance: 8400m.

Tid: 39:26.

Jeg har haft lidt trætte achilessener idag, så jeg holdt distancen nede. Men det var ok, squat træningen taget i betragtning.

Tempoet var fornuftigt uden at være i top, alle km tider var under 05:00 pånær én :blink: Alt, ialt en god tur.

Link to comment
Share on other sites

Ohøj mester

Dit løb ser sgu solidt ud :4thumbup: Hvordan har understellet det? Og hvad synes du om dine stenaldersko?

Tak, tak.

Løbet er også primær aktiviteten.

Jeg skal holde godt øje med achilessenerne og når jeg kan mærke bare det mindste, så forsøger jeg at tage hensyn. Ellers har stængerne det fint. Jeg har ikke hørt noget til knæet på det sidste.

Stenaldet skoene er sgu fine. Men jeg har kkke løbet i dem, endnu. Jeg har gået rundt i dem, og styrketrænet i dem.

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak.

Løbet er også primær aktiviteten.

Jeg skal holde godt øje med achilessenerne og når jeg kan mærke bare det mindste, så forsøger jeg at tage hensyn. Ellers har stængerne det fint. Jeg har ikke hørt noget til knæet på det sidste.

Stenaldet skoene er sgu fine. Men jeg har kkke løbet i dem, endnu. Jeg har gået rundt i dem, og styrketrænet i dem.

Jeg ser frem til at høre dine erfaringer med skoene - overvejer selv at købe et par.

Link to comment
Share on other sites

Rassi -> Indtil videre har jeg været rigtig glad for at tøffe rundt i dem og styrketræne med dem på. Men jeg skal nok rapportere når der er noget at rapportere :4disguise:

Torsdag

Morgen

Renovering

Endnu en væg bites the dust!

Eftermiddag

Løb

Type: Almindeligt løb.

Distance: 4000m.

God tur, ikke for hurtigt og ikke for langsomt.

Svømning

- 25m dynamisk apnea, uden afsæt.

- 1000m Crawl GLID.

- 25m dynamisk apnea, med finner.

- 1000m Finneslag.

Distance: 2050m.

Et lille pas hvor skuldrene var påvirket af gårdsdagens træning og den tidligere renovering. Jeg kastet 1km finneslag ind som test af senerne og det gik upåklageligt. Men her til aften er de lidt trætte så de får en omgang is og creme.

Jeg arbejder på 2 nye trænings programmer det ene er til "hverdags brug" og det andet er til når jeg har ferie/afspadsering. Jeg håber sgu at det bliver godt :blush:

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Det nye program

Programmet er et 2 ugers program som burde tilgodese både løb, march og styrke.

Jeg har også udfærdiget et trænings program til når jeg har ferie, eller afspadserer, hvilket jeg jo gør rimelig ofte :smile:

(Jeg vil ikke fylde loggen med 3 ugers trænings program, så hvis det har interesse er det vedhæftet logbogen!)

Målet

Målet med mit nye program er at blive Hurtigere, Stærkere og mere Udholdende :superman:

Vejen dertil

Løbet

Jeg har valgt at skære lidt ned for antallet af løbe pas, men op for kilometer antallet. Dette gør jeg for at:

1. Skære ned for tiden jeg bruger på hvert enkelt trænings pas.

2. Give Fødderne, Achilessenerne og Knæene længere restitutions tid imellem hvert løbe pas, som så tilgengæld bliver lidt længere.

Dette gør jeg for at minimere skades risikoen, men om det virker det må tiden vise.

Jeg har bla sløjfet et 4km jogging pas, da udbyttet ikke modsvaret belastningen.

Styrken

Jeg har nu indlagt 3 vægt trænings pas, istedet for de tidligere 2.

Det nye program er inspireret af Grey skull LP og det vil være mere intensivt end mit tidligere program, men tiden der bliver brugt på det vil falde fra ca 160-90 minutter.

Derudover vil der stadig blive lavet bronze/guld cirkler og en smule CrossFit.

March

Programmet er bygget op over 2 uger, for at tilgodese den éne uges march tur. På den måde håber jeg at få godt fat på denne disciplin.

Svømning / Vandtilvænding

Svømning og vandtilvændingen vil forblive uændret og i høj grad humør præget.

I er mere end velkomne til at komme, med kritik og ros til programmet. Alle inputs er mere end velkomne :bigsmile:

Trænings program Juni-August.docx

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Formiddag

March

Vægt: 17kg.

Distance: 15km.

Turen var med hunden som selskab, så hastigheden var ikke i højsædet.

Men det er alligevel kilometer i benene.

Vejret var smukt, min følgesvend syntes at det var en anelse for varmt så han fik sig en dukkert på turen. Jeg tilbagelage distancen iført unifom og støvler.

Kilometer tiden var omkring 10 minutter pr kilometer.

Middag

2 runder af

- Curls, 12 x 15kg

- Push ups, 50.

- Crunches, 50.

Efterfølgende skulle jeg have været en tur i svømmeren, men min mor valgte at kigge forbi :smile: Og så var det for sent :dry: men tilgengæld fik jeg lidt sol og en gå tur frem og tilbage til brugsen i mine VFF'er, ca 1000m.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share