bfc's log


bfc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vild bytur, hvor jeg blev lidt for fuld, sluttede først kl halv syv i morges. En halv times søvn og så stod den på fut på arbejde. 6km løb i skoven, herunder en masse løb på strand, noget mave, strækkere og til sidst noget mere løb på strand med båre med mand på. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke fået trænet helt så meget, som jeg gerne ville den sidste tid. Det skal der rettes op på nu og resten af sommeren.

1km løb

Kort styrketræning

Pull ups

6 x 10kg

6 x 10kg

10

10

10

10

Squat

3 x 8 x 60

Nogle lunges og benpres.

One-arm-pushups

5/5

Military

10 x 30

10 x 40

8 x 45

8 x 40

En masse mave

15km march

Link to comment
Share on other sites

Træning i haven

Pullups

3 x 8

Strict.

Chin-ups

2 x 8

En masse mave og nogle back extensions.

En masse push-ups variationer. Herunder, one-arm-pushups, finger-push-ups, diamanten, på knoerne og nogle almindelige.

1.3km løb

Ruten var på 3km, men jeg fik igen rigtig store maveproblemer efter omkring 1km og det blev hurtigt værre og værre og jeg fik så også meget slem sidestik et lidt mærkeligt sted. Jeg mistænker mit nye proteinpulver for at være årsagen, men jeg er ikke sikker. Jeg prøver en tur igen i morgen inden jeg indtager noget af det stads.

Jeg har iøvrigt gået med tanken om at få skaffet en sæk, fylde den med sand og så lave noget primitivt sandsække-træning i haven.

Edited by bfc
Link to comment
Share on other sites

4.6km løb

Snit: 4.22

Jeg startede ud med at løbe de første km væsentligt hurtigere men faldt så stille og roligt i fart. Ikke ret mange problemer med maven, men stadig lidt sidestik og lidt ømhed i maven, som påvirkede mig lidt på den sidste halvdel af turen.

Men en betydeligt bedre tur end de sidste. Jeg kan vist godt konkludere at proteinpulveret har været synderen på mine sidste ture, hvorfor jeg bliver nød til at løbe om morgenen inden jeg tager den første shake.

Link to comment
Share on other sites

Ordenlig bytur igår, jeg har været lidt mærket i dag.

Anyway:

Pull-ups

10 x BW

10 x BW

10 x BW

12 x BW

12 x BW

En masse mave, heriblandt V-ups, atomic sit-ups.

Nogle one-arm-pushups kombineret med alm pushups.

Dødløft

3 x 3 x 100

Dips

3 x 8 x BW

Lidt curls og db shoulder.

En omgang ben til sidst. Legpress og calfraises.

Jeg satser på en gang intervalløb i morgen, evt en portion svømning.

Link to comment
Share on other sites

Fandt en forhindringsbane ude i en plantage tæt på hvor jeg bor i dag.

En lille times træning derpå med en kammerat.

En 40-50 kropshævninger, en bunke dips, hand-stand-pushups, T2B, strækkere, mavebøjninger og mere.

Derudover:

Lidt opvarmningsløb

10 x 100m spurt

Lidt afjog

Link to comment
Share on other sites

50 minutters træning på forhindringsbanen bestående af:

Muscle-ups - første gang jeg prøver at køre dem, så jeg er ikke helt sikker på om teknikken er god - hand-stand-pushups, T2B, pull-ups, chin-ups, side-pull-ups, pistols, box jumps, armgang, forskellige variationer af push-ups, dips

Derefter 25 minutters lunt.

Link to comment
Share on other sites

For satan noget pik. Jeg er rigtig skuffet over mig selv lige nu. Besluttede mig i nat for at tage en lidt laengere lobetur end jeg plejer, et marathon. Det var meget impulsivt og havde ikke rigtig planlagt det eller taenkt mig om inden, efter 32km var jeg latterligt dehydreret og sukkerkold. Benene havde det under omstaendighederne ret godt, men jeg var blevet meget svimmel og havde faaet kvalme, saa jeg var nod til at indse at det ikke gik mere, jeg HADER HADER HADER at ikke gennemfore noget.

Jeg vil ikke komme med daarligere undskyldninger, men hvis jeg skal gore det bedre naeste gang skal jeg sorge for at faa noget vand og sukker med paa turen og saa spise,drikke lidt mere fornuftigt op til turen.

Tid til noget sovn og saa maa jeg komme igang med at traene haardere saa saadan noget her ikke sker igen.

Edited by bfc
Link to comment
Share on other sites

Træning i haven

4 runder af

8 pull-ups

15 KB swings

Med ~20 sekunders pause mellem hver runde.

Jeg laver pull-ups på en overhængende bjælke og det sætter ret store krav til min grebsstyrke, jeg blev lidt presset på grebet til sidst.

4 runder af

8 KB C&P

15 Air squats

Med ~45 sekunders pause mellem hver runde.

Mavetræning bestående af

Hanging Leg Raises, T2B, V-ups, Atomic Sit-ups og almindelig mavebøjninger

Push-ups

50 stks mixed

Til sidst nogle high-pulls med KB.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share