Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har lige opdaget jeg har fået blodsprængninger eller sådan noget lignende langs over hele nakken. Må være fra hack-squat stativet. Stenern nok :tongue:

Jeg kan sige så meget at det får jeg også på nakken hver gang jeg træner læg, men den slags kender du vel ikke noget til? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan sige så meget at det får jeg også på nakken hver gang jeg træner læg, men den slags kender du vel ikke noget til? :tongue:

Så må jeg lige bede dig scrolle op og se hvilken øvelse det var jeg lavede i dag! Calf-raises (i hacksquat stativ!!!), bozo!! :mad::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning d. 11/8

Træning med Thorhauge i IK99, hvor Tunen allerede var. DocH dukkede op med mellemrum.

Min første træning efter jeg er kommet hjem fra London.

Efter Thomas, Jesper og jeg havde ageret lege onkler og fået en knægt til at smøre magnesium i fjæset, så gik træningen igang. :laugh:

Bænk:

1 x 8 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg - Super dårlig styrke.

Squat:

1 x 8 @ 50kg

2 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 70kg - Igen, super dårligt! :crazy:

Dødløft:

1 x 5 @ 70kg

5 x 3 @ 100kg - Duede til intet i dag.

MP:

1 x 3 @ 50kg

5 x 5 @ 45kg

DB. Curls:

Jeg gik efter 3 x 8 men min ene skuldre gjorde pludselig vold naller, så droppede den.

BB Curls:

Ingen problemer med skulderen her.

3 x 8 @ 30kg

supersettet med

Dips:

3 x 8 @ BW

Alt i alt en rigtig sørgelig træning. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 11/8

Træning med Thorhauge i IK99, hvor Tunen allerede var. DocH dukkede op med mellemrum.

Min første træning efter jeg er kommet hjem fra London.

Efter Thomas, Jesper og jeg havde ageret lege onkler og fået en knægt til at smøre magnesium i fjæset, så gik træningen igang. :laugh:

Bænk:

1 x 8 @ 50kg

5 x 5 @ 75kg - Super dårlig styrke.

Squat:

1 x 8 @ 50kg

2 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 70kg - Igen, super dårligt! :crazy:

Dødløft:

1 x 5 @ 70kg

5 x 3 @ 100kg - Duede til intet i dag.

MP:

1 x 3 @ 50kg

5 x 5 @ 45kg

DB. Curls:

Jeg gik efter 3 x 8 men min ene skuldre gjorde pludselig vold naller, så droppede den.

BB Curls:

Ingen problemer med skulderen her.

3 x 8 @ 30kg

supersettet med

Dips:

3 x 8 @ BW

Alt i alt en rigtig sørgelig træning. :wub:

Du er sørgelig..... :nonono:

Når studiet starter, eller det vil sige efter jeg har været på ferie en uge lige efter studiestart (fre 2/9-10/9) :innocent:! Så starter vi ordentligt op igen med noget smolov/styrke/wsb gejl agtigt noget, aight?

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Du er sørgelig..... :nonono:

Når studiet starter, eller det vil sige efter jeg har været på ferie en uge lige efter studiestart (fre 2/9-10/9) :innocent:! Så starter vi ordentligt op igen med noget smolov/styrke/wsb gejl agtigt noget, aight?

Jeg tror allerede jeg kører noget smolov fra næste uge af i bænken igen. Ellers ku det være jeg sku få cuttet færdig og så nappe smolov når jeg bulker igen for at få noget ordentligt ud af det.

Min vægt siger pt 76,xxkg. Så har tabt mig fra 81kg. Det har taget mig for lang tid at cutte men altid noget det er kommet af. Vil dog stadig gerne lige 2-3kg mere ned måske.

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet både mandag og tirsdag. Har bare glemt at skrive det i loggen. Havde de sygeste DOMS i patterne efter mandagens træning.

Træning d. 17/8 i IK99

Træning med Krumborg kl 16 efter vi havde udskudt tidspunktet 60 gange :bigsmile:

Bænkpres:

1 x 8 @ 50kg

5 x 2 @ 85kg

Dødløft:

1 x 5 @ 80kg

12 x 1 @ 120kg

Chins:

3 x 8 @ BW

Seated DB Press:

1 x 8 @ 12,5kg

1 x 6 @ 20kg

4 x 5 @ 25kg

Incline DB Press:

2 x 12 @ 22,5kg

1 x 12 @ 22,5kg - Forced på de sidste to. Gal jeg var brændt igennem! :superman:

Fransk pres:

3 x 8 @ 30kg

Træning igen i morgen hvor den står på lidt squat og anden sørgelig træning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning d.25/8

Jeg missede træningen i mandags og i går :crazy: Men fik dog trænet i tirsdags. Min motivation er ikke den helt store for tiden. Håber den kommer igen. Hænger måske sammen med at sommerferien slutter i dag og vi begynder på tredje år på biokemi.

Men well, dagens træning:

Bænk:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

5 x 5 @ 80kg

Dødløft:

1 x 5 @ 80kg

2 x 3 @ 110kg

1 x 3 @ 130kg

3 x 3 @ 120kg

MP:

1 x 8 @ 20kg

2 x 5 @ 40kg

3 x 5 @ 45kg

Leg Extensions:

3 x 8 @ 45kg

Chins:

1 x 8 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 5 @ BW

Db. Curls:

4 x 8 @ 12,5kg

Supersettet med:

Dips:

4 x 8 @ BW

Det var alt for i dag.

Starter nok på en Smolov Jr. i bænken i næste uge med 90kg som max og så med stop i bunden. Derudover bliver det nok noget Gillingham i squat.

Og så lige dages sure opstød. Var ved at rive hovedet af 'Moses' til træningen i dag. Jeg sku til at tage den bænk, som jeg synes er den bedste til bænk, og den stod ude for hans rack, så jeg anede jo ikke han brugte den. Så flipper han ud og siger jeg må tage en anden. Jeg spørger så om jeg ikke kan give ham en anden og jeg så bruger den. Det var der ikke tale om og han hidsede sig op, jeg sagde slap af og vendte ryggen til.

I alt den tid jeg nåede at lave alle bænkpres og dødløft sættene, der brugte han bænken fucking TO!!!!! gange. På hvad? På nogle latterlige maverulninger, som han kunne bruge en hvilken som helst bænk til.

Hold kæft en nar! Næste gang så sviner jeg ham sq eller gør et eller andet. Han er simpelthen en arrogant stodder!! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Træning d.28/8

Træning med Krumborg, Nissen og Tunen.

Bænkpres Smolov Jr:

Kører den med lidt pause i bunden.

1 x 8 @ 50kg

6 x 6 @ 62,5kg

Gillingham Squat Heavy:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

5 x 5 @ 87,5kg

Chins:

3 x 8 @ BW

BB Bent Over Rows:

1 x 8 @ 50kg

3 x 8 @ 55kg

Fransk Pres:

3 x 8 @ 35kg

Hammer Curls:

4 x 8 @ 15kg

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 29/8

Træning med Lamotta i grotten.

Bænkres Smolov Jr.:

Lidt pause i bunden

1 x 8 @ 50kg

7 x 5 @ 67,5kg

Dødløft:

1 x 5 @ 80kg

1 x 3 @ 110kg

5 x 3 @ 120kg

Military Press:

1 x 8 @ 20kg

1 x 5 @ 40kg

5 x 5 @ 45kg

Laterals:

2 x 8 @ 5kg

1 x 8 @ 12,5kg

BB Curls:

4 x 12 @ 30kg

Link to comment
Share on other sites

De har da photoshoppet det lidt :bigsmile: Savner dog Moses på billedet.. Orken er fanmer' grim nu hvor jeg ser ham igen.

Ja de har været kreative de gamle røvhuller.

Moses er ikke en del af slænget. Han er en afdanket gammel fattig-fesen VL'er.

Btw, nummer 2 på bagerste række fra venstre: Er det ik' ham der gabte op da vi spillede Tool?

Link to comment
Share on other sites

Ja de har været kreative de gamle røvhuller.

Moses er ikke en del af slænget. Han er en afdanket gammel fattig-fesen VL'er.

Btw, nummer 2 på bagerste række fra venstre: Er det ik' ham der gabte op da vi spillede Tool?

Jo det var ham der begyndte at græde sidst :smile: Den lille stakkel...

Link to comment
Share on other sites

Jo det var ham der begyndte at græde sidst :smile: Den lille stakkel...

Hehe, ja han er sølle. Han har før brokket sig.

Anyway, så indtog jeg 15gr kreatin i min shake i går, hvilket jeg har tænkt mig at gøre den næste uges tid for så dernæst kun at indtage 3gr om dagen.

Men som forventet, desværre, så sad jeg på tønden hele aftenen i går :w00t::laugh: Deler det ud i mindre portioner i dag og ser om jeg får samme dårlige effekt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja han er sølle. Han har før brokket sig.

Anyway, så indtog jeg 15gr kreatin i min shake i går, hvilket jeg har tænkt mig at gøre den næste uges tid for så dernæst kun at indtage 3gr om dagen.

Men som forventet, desværre, så sad jeg på tønden hele aftenen i går :w00t::laugh: Deler det ud i mindre portioner i dag og ser om jeg får samme dårlige effekt. :wink:

Nice Kevin.

Træning idag kl 12?

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 31/8

Træning med Nicholas i grotten. Vi var helt alene. Nich smuttede lidt før jeg hvor DocH så dukkede op.

Smolov Jr Bænk:

Pause i bunden.

1 x 8 @ 50kg

8 x 4 @ 72,5kg

Så skulle jeg ha squattet, men tror jeg dropper squat og dermed Gillingham i squat for en stund. Jeg har vanvittigt ondt i hoftebøjeren når jeg squatter de første par sæt, samt jeg begynder at få ondt i knæet når jeg cykler. Ved ikke om det er squat der er årsagen, men holder nok en pause fra den i hvert fald.

Leg Extensions:

3 x 8 @ 45kg

Weighted Chins:

5 x 4 @ BW + 12,5kg

Facepulls:

3 x 8 @ 35kg

Dips:

4 x 8 @ BW

Supersettet med

Barbell Curls:

4 x 8 @ 30kg

Dernæst ned med en shake med protein, maltodextrin og lidt kreatin.

Deler jeg kreatin ud over dagen får jeg ikke diarre :tongue:

Og så hjem og nu sidder jeg og fråder lasagne. Nam nam :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 1/9

Træning i IK99. Dukkede op efter skole kl 11.15. Der var kun de gamle nisser dernede, hvor Michael, som ham der bitchede over musikken åbenbart hedder, også dukkede op. Så sagde hans ven til ham: "Nå, der har vi ham der brokker sig!"

Jeg tænkte nå ja, sikkert indtil det gik op for mig at han refererede tilbage til den dag hvor han havde brokket sig over musikken da Tunen, Krommes og andre (tror jeg nok?) havde været dernede og spillet højt heavy :4thumbup:

Brokkehovedets ven tog delvis en smule jeres parti med at det ikke var så slemt og så begyndte Michael at råbe og skrige at det var forbandet uforskammet og at i tilmed havde svinet ham til fordi han havde råbt højere end musikken tredje gang han forsøgte.

Så begyndte han at plabre om at han da i hvert fald mindst havde ligeså god opdragelse som jer, hvis ikke 100 gange bedre. :nonono:

Han fejlbedømte aldrig nogensinde folk, det var jo det han lavede som arbejde og fik penge for det (aner ikke hvad han arbejder med!).

Men sikke en paddehat! :laugh:

Smolov Jr. Bænk:

Pause i bunden.

1 x 8 @ 20kg

1 x 5 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

10 x 3 @ 77,5kg

Rackpulls:

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 120kg

2 x 5 @ 160kg

3 x 5 @ 170kg

Laterals:

4 x 8 @ 12,5kg

Calfraises:

3 x 10 @ 70kg i stativ

Supersettet med:

Front-raises:

3 x 10 @ 10kg vægtskive

Og nu på arbejde lidt senere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmm har ikke rigtig fået logget træningen den sidste stykke tid men status er at jeg slutter Smolov Jr. på mandag.

Jeg er begyndt at bulke en smule igen men tænker stadig en del over hvad jeg smider ned, så det ikke løber helt løbsk :smile:

Efter deload på mandag og et par dage frem, så skal jeg kaste mig ud i noget nyt?!

Hvad synes I jeg skal køre? Har overvejet noget fullbody men fitter ikke mit nuværende skema så godt, så fortsætter nok bare med noget 2split.

Nogen ideer? Jeg vil være stor og led! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm har ikke rigtig fået logget træningen den sidste stykke tid men status er at jeg slutter Smolov Jr. på mandag.

Jeg er begyndt at bulke en smule igen men tænker stadig en del over hvad jeg smider ned, så det ikke løber helt løbsk :smile:

Efter deload på mandag og et par dage frem, så skal jeg kaste mig ud i noget nyt?!

Hvad synes I jeg skal køre? Har overvejet noget fullbody men fitter ikke mit nuværende skema så godt, så fortsætter nok bare med noget 2split.

Nogen ideer? Jeg vil være stor og led! :laugh:

Prøv at flytte fokus over på nogle andre øvelser for en stund og ændrer dit reprange eller volumen. Du trænger sikkert til lidt anderledes stimuli. Og så prop noget techno i øerne når du træner så du kan sætte dig lidt mere op til løftene, du er begyndt blive lidt af en slacker, trance-boy :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe mine shorts har bare ingen lommer så musik er udelukket pt. Ska også sende min Zen Micro til rep for anden gang. Musik ville ellers være max nice.

Hvad ville du foreslå mht reprange, intensitet og volumen?

Prøv et hst-split? Virkede fint på mig, godt nok med reps 8, 5 og 3, men gav god styrke på bare 4 uger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share