Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Træning d. 21/7-06

Jeg kom hjem fra en uges ferie på Kreta i går, så det blev tid til lidt træning efter 1½ uges pause. Det var eddersatme hårdt at komme igang igen :w00t:

Bænkpres:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

3 x 5 @ 75kg

Squat:

1 x 10 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

4 x 5 @ 90kg

Dødløft:

1 x 8 @ 70kg

2 x 5 @ 100kg

Havde shorts på, svedte gevaldigt og den stang jeg havde fat i havde godt rugt greb, som jeg fik kørt op ad benet, så det gav lige hudafskrabning. Av av!

Bentover Rows:

3 x 8 @ 50kg

MP:

4 x 5 @ 40kg

Db Curls:

2 x 8 @ 15kg

1 x 7 @ 15kg

Supersettet med

Dips:

3 x 8 @ BW

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning d. 24/7

Træning i IK99 kl 13 inden jeg sku på arbejde. Ingen kendte ansigter herinde fra var dernede, men ham russeren var der. Han gik rundt med sin træningsdragt hvor brystvorten strittede uden for :4thumbup: :laugh:

Desuden var der en 'lille' imponerende gut. Vil ikke skyde ham til mere end 18-19år som rev 70kg over hovedet i military press flere gange og kørte 2-3 tripler i dødløft med 200kg. :cool:

Bænkpres:

1 x 8 @ 40kg

1 x 5 @ 70kg

5 x 5 @ 80kg

MP:

5 x 5 @ 40kg

Incline DB. Press

1 x 8 @ 25kg

2 x 8 @ 27,5kg

Rear DB. Raises:

1 x 8 @ 12,5kg

3 x 10 @ 5kg

Full Twisted Contact:

3 x 6 @ Stang + 10kg

Fransk Pres:

2 x 8 @ 35kg

1 x 5 @ 35kg

Link to comment
Share on other sites

Træning IK99 d. 25/7

En ordentlig omgang sutter-træning i dag. Jeg ved ikke hvad der sker, men styrken var helt i bund. Især i dødløft. :blink:

Squat:

1 x 10 @ 50kg

2 x 5 @ 80kg

2 x 3 @ 100kg

2 x 5 @ 90kg

Dødløft:

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 3 @ 120kg - Den var tung....som i rigtig tung...!! :blink::crazy:

1 x 1 @ 120kg

Bent-over Rows:

4 x 8 @ 50kg

Chins:

3 x 5 @ BW

Leg Curls:

1 x 8 @ 10kg

2 x 8 @ 15kg

Preacher Curls:

3 x 8 @ 30kg

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 28/7 i IK99

Træning kl 15.30 med LaMotta og Krumborg

Incline Bænk:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 5 @ 70kg

3 x 5 @ 75kg

Dips:

5 x 5 @ BW + 15kg

Shoulder Press:

3 x 8 @ 20kg

Pushdowns:

3 x 8 @ 20kg

Laterals:

3 x 10 @ 5kg

Full-Twisted Contact:

3 x 6 @ 10kg

Dukker nok op kl 18 fredag!!

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 28/7

Der fandt et lille MOL træf sted nede i grotten her til aften, så det blev til en god omgang træning sammen med Ninja, Conscience, Krumborg, Ida, Tunen, DocH og Niels(?). Glemt nogen? :wub:

Squat Light:

1 x 5 @ 20kg

1 x 8 @ 50kg

5 x 5 @ 80kg

Chins:

4 x 8 @ BW

Rackpulls:

To blokke under, men Thomas rådede mig til at smide en til under næste gang, så det prøver jeg lige :4thumbup:

1 x 5 @ 80kg

8 x 4 @ 100kg

Shrugs:

3 x 8 @ 70kg

MP:

5 x 4 @ 45kg

Hammer Curls:

3 x 8 @ 15kg

supersettet med

Frontraises:

3 x 8 @ 10kg

Update// Niels = Jhax selvom han ikke hedder Niels :4thumbup: :w00t:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 28/7

Der fandt et lille MOL træf sted nede i grotten her til aften, så det blev til en god omgang træning sammen med Ninja, Conscience, Krumborg, Tunen, DocH og Niels(?). Glemt nogen? :wub:

Ida og jhax tror jeg. Sjovt du er blevet så slap i dødløft-varianter :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Ida og jhax tror jeg. Sjovt du er blevet så slap i dødløft-varianter :blink: .

Ja, ved ikke hvorfor jeg ikke fik skrevet Ida på :bigsmile: Havde ellers skrevet hendes navn men så slettede jeg alt hvad jeg skrev og begyndte forfra. :laugh:

Jeg troede Jhax hed Niels, men fandt jeg så ud af at det gjorde han ikke :4thumbup:

Ja, jeg ved slet ikke hvad der sker med min dødløft for tiden. Er virkelig svag i den. Tror bare jeg vil begynde at fokusere mere på den end hvad jeg har gjort det sidste halve år.

Link to comment
Share on other sites

Ja, ved ikke hvorfor jeg ikke fik skrevet Ida på :bigsmile: Havde ellers skrevet hendes navn men så slettede jeg alt hvad jeg skrev og begyndte forfra. :laugh:

Jeg troede Jhax hed Niels, men fandt jeg så ud af at det gjorde han ikke :4thumbup:

Ja, jeg ved slet ikke hvad der sker med min dødløft for tiden. Er virkelig svag i den. Tror bare jeg vil begynde at fokusere mere på den end hvad jeg har gjort det sidste halve år.

Tja. Hvis du mener du har brug for det :smile: Så længe det ikke går udover bænken, som vel er din primus motor? Du skal jo ikke være SL'er.

Link to comment
Share on other sites

Vi må lige få hilst ordentligt næste gang!!! :blush:

Yeps, det må vi :smile:

Træning d. 31/7

Træning i IK99 med DocH, Krumborg, Cat, Jhax, Snowball og Thorhauge. Altid hyggeligt at møde flere MOL-boere :4thumbup:

Bænk:

1 x 8 @ 70kg

1 x 5 @ 70kg

2 x 3 @ 80kg

1 x 3 @ 82,5kg

1 x 3 @ 85kg

1 x 3 @ 82,5kg

Squat:

1 x 8 @ 40kg

1 x 5 @ 70kg

3 x 5 @ 90kg

MP:

1 x 4 @ 40kg

5 x 5 @ 45kg

Chins:

3 x 8 @ BW

Preacher Curls:

3 x 8 @ 30kg

Træning i morgen igen omkring kl 12.

Link to comment
Share on other sites

Hey Kevin!

Jeg kunne se at dig og Kasper havde rimelig godt gang i jeres opspænd, det må i lige lære mig lidt ved lejlighed.... jeg er flad som et bræt når jeg bænker :blush:

Ål.... :innocent:

Rimelige Nizzle bænk idag Kevin, det begynder sgu at ligne noget. :superman:

Mht nettet har jeg fået en af jeg kender der lige er flyttet ind i bygningen til at kigge på det, han har selv opsat sit trådløse...så forhåbentligt sker der snart noget!

Link to comment
Share on other sites

Rimelige Nizzle bænk idag Kevin, det begynder sgu at ligne noget. :superman:

Mht nettet har jeg fået en af jeg kender der lige er flyttet ind i bygningen til at kigge på det, han har selv opsat sit trådløse...så forhåbentligt sker der snart noget!

Yeah, nu skal der fandme ske noget i den bænk og regner da med at når jeg er færdig på cut så der sker lidt mere.

Ok, cool nok ang nettet, ellers finder vi bare ud af det. Du siger bare til. Jeg rejser dog godt nok til London på torsdag så hvis det er skal vi gøre det onsdag, men det finder vi ud af.

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der med pølle-billedet? :laugh:

Pølle-billede?! :laugh:

Træning tirsdag d. 1/8 - 2 års jubilæum!!

Wee så er der 2 års trænings-jubilæum :4thumbup:

Dødløft:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 110kg

5 x 1 @ 130kg

1 x 1 @ 140kg

2 x 3 @ 110kg

Bent-Over Rows:

1 x 8 @ 50kg

3 x 8 @ 60kg

CG Bænk:

1 x 8 @ 50kg

3 x 8 @ 57,5kg

Face Pulls:

1 x 10 @ 30kg

2 x 10 @ 35kg

Dips:

3 x 8 @ BW

Full Contact Twist:

1 x 6 @ Stang + 10kg

1 x 10 @ Stang + 5kg

Træning igen i morgen onsdag kl 11-12 sammen med Tunen, Snowball og Krumborg.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan gik det med dødløften? Passer da vist ikke helt med de 2 år - kan huske du havde vægte i kælderen i smørum :wink:

Det gik nogenlunde med dødløften. De 5 singler med 130 var tunge og det var den enkelte på 140kg selvfølgelig også men tror jeg begynder at dødløfte tungt evt to gange om ugen. Så burde styrken gerne komme igen og mere til.

Jo jo, jeg havde skam de vægte der i smørum men jeg trænede jo knap med dem. Jeg var 17år da jeg startede loggen her og trænede måske i 3-4 måneder og så blev de vægte ellers ikke rigtig rørt.

Lad mig sige det sådan at mit udgangspunkt for to år siden stadig ligner de pics der er taget da jeg var 17år. I dag er jeg 21 (for dem der ikke kender mig personligt) og små 10kg tungere og selvfølgelig blevet større, men synes ikke jeg er blevet særlig stor taget i betragtning at jeg har haft 2 år hvor jeg har taget træningen rimelige seriøs. Der har lige været en periode på 2 måneder sidste år før jul hvor træningen blev nedprioriteret en hel del pga skole hvor det kun blev til 1-2 gange ugentlig træning, ellers har resten af perioden været relativ seriøs, synes jeg da selv :laugh:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 2/8

Træning med Snowball, Tunen og Krumborg i IK99. Sidste træning før jeg rejser til London i morgen.

Incline Bænk:

1 x 5 @ 60kg

5 x 5 @ 65kg

Boardpresses:

4 x 5 @ 80kg

1 x 10 @ 80kg - Snowball havde fingre på sidste rep.

MP:

3 x 5 @ 50kg

Calf Raises:

2 x 10 @ 70kg

3 x 10 @ 90kg

Db. Curls:

3 x 8 @ 15kg

Leg Curl:

3 x 8 @ 45kg

Hyggelig træning med de andre MOL-boere, hvor alle de gamle pensionister også var tilstede. Jabba The Hut sad og kommenterede Tunens løft tværs gennem lokalet konstant :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share