Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Hvorfor har man en Zen micro og ikke en iPod? -du har endda mac :nonono:

Hehe ja, jeg købte min Zen for 1½ år siden eller noget. Den er som sådan fin nok men fucker i jackstikket så derfor skal den til rep for anden gang pga det. Ret belastende.

Kunne godt tænke mig en lille Nano eller lign som er let at have på sig under træningen. Zen Micro er en lille tand for stor til at den ikke kan mærkes man har den på sig.

Skal du træne i dag kl 18?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HST er jo netop ikke noget split din abe :laugh:

Hvorfor har man en Zen micro og ikke en iPod? -du har endda mac :nonono:

Den originale er, ja. Men der er da en del der køre en split hybrid. Mener bestemt Børsten og Mike kører det fx, kan jo være udemærket hvis man træner 4 gange om ugen. Er du stadig på kl 13 imorgen? Nis er nede med revolver-bæ.

Link to comment
Share on other sites

Den originale er, ja. Men der er da en del der køre en split hybrid. Mener bestemt Børsten og Mike kører det fx, kan jo være udemærket hvis man træner 4 gange om ugen. Er du stadig på kl 13 imorgen? Nis er nede med revolver-bæ.

Det har jo intet med HST at gøre :wink:

Jeg er der klokken 13 til 10 tommelfingre :superman:

Nis = ghey

Link to comment
Share on other sites

Må hellere begynde at logge igen :wub:

Træning i IK99

Træning alene i en halv-fuld hule. Krumborg kom for sent pga sin cykel :nonono: Senere dukkede Thomas op, hvor vi fik sat anlæg op i grotten. Max nice! :4thumbup:

Smolov Jr. Bænk:

Lille pause i bunden.

1 x 8 @ 20kg

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

8 x 4 @ 80kg - Peanuts, for en gangs skyld! :cool: Må være den bane coke jeg tog før jeg gik i skole i morges :laugh:

Dødløft:

1 x 8 @ 80kg

1 x 5 @ 100kg

1 x 4 @ 120kg

4 x 4 @ 130kg

Bent-Over Rows:

4 x 5 @ 70kg

Skulderpres:

5 x 5 @ 25kg

Power Hammer Curls:

4 x 8 @ 20kg

Dips:

3 x 8 @ 17,5kg

Full Twisted Contact:

3 x 10 @ Stang + 5kg

Link to comment
Share on other sites

Gode tal Kevin... Du er da ved at være godt med i DL efterhånden :smile:

Tak tak :smile: Ja jeg har engang været lidt oppe i DL men så røg det ned igen. Tror det måske var fordi jeg begyndte at cutte og alt muligt tis. Har mistet lidt motivationen for tiden, men i dag var den på toppen og så sku den også bankes igennem. :superman:

Smed også skoene. Var jo meget bedre at DLé sådan :4thumbup:

Men leder efter nogle squat-sko eller lign til at squatte i så jeg kan finde ud af om det er mit fodtøj der gør jeg får ondt i knæ og hoftebøjer.

Link to comment
Share on other sites

Tak tak :smile: Ja jeg har engang været lidt oppe i DL men så røg det ned igen. Tror det måske var fordi jeg begyndte at cutte og alt muligt tis. Har mistet lidt motivationen for tiden, men i dag var den på toppen og så sku den også bankes igennem. :superman:

Smed også skoene. Var jo meget bedre at DLé sådan :4thumbup:

Men leder efter nogle squat-sko eller lign til at squatte i så jeg kan finde ud af om det er mit fodtøj der gør jeg får ondt i knæ og hoftebøjer.

Adidas Ironwork II

Link to comment
Share on other sites

Ja Kasper og jeg stod netop og snakkede om det i dag. Jeg ved bare ikke om jeg synes £75 er for meget for et par sko. Men på den anden side, som Kasper påpegede, så holder de jo evigt lang tid når man kun bruger dem nogle gange om ugen i et par timer.

Netop... Du finder dem ikke billigere i hvert fald :smile: Det er sgu en god investering!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg var netop inde på Apple.dk i går for at tjekke dem ud. Vil også gerne have en og har da også råd, men pisser mig bare af at hver gang jeg får købt noget elektronik, så tænker jeg at nu har jeg alt hvad jeg har brug for det næste lange stykke tid og så må jeg begynde at spare op til nogle møbler eller lign.

Meeen...så kommer der liiiige noget nyt konstant som jeg bare må have eller også går det jeg har i forvejen istykker, så jeg må have en ny.

Har allerede lige købt ny printer i denne uge til 1500kr og blæk for 600kr. :dry:

Men må sige at den er noget mere handy sådan en ipod nano end min zen micro. Nogen der vil købe? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nåh, jeg vælger nok at købe den nye Ipod Shuffle 1gb når den kommer til oktober. Den koster kun 650kr så det er til at overkomme hvis jeg får solgt min Zen. Skal jo kun bruge den til træning og lidt cykelture. Ville selvfølgelig være rart med display, men det går nok. Den nye Shuffle er også kun 1.62 × 1.07 × 0.41. Det er jo vanvittig lille :blink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 18/9 - Sidste dag af Smolov Jr.

Træning sammen med Nicholas. Jeg havde carbet godt op til sidste dag af Smolov Jr. med en omelet (3æg) med pølser, bacon og tomater. Dernæst en omgang yoghurt og havregryn. Så i skole kl 10 og kl 11.30 smed jeg en proteinbar ned og så til træning kl 12.15.

Smolov Jr. Bænk:

1 x 8 @ 20kg

1 x 8 @ 40kg

1 x 8 @ 65kg

1 x 3 @ 82,5kg - Kørte med skæv vægt. Havde glemt at smide 2,5kg i den ene side :laugh:

2 x 3 @ 85kg

1 x 3 @ 90kg

1 x 2 @ 95kg - Den var hård! :superman:PR!

4 x 3 @ 85kg

Jeg brød lidt den sædvanlige Smolov Jr. 10 x 3 på sidste dag men ville sku lige prøve at se hvad jeg kunne løfte.

Tidligere maxforsøg, som er sat for laaang tid siden, er 1rep med 95kg så burde godt kunne hive de 100kg :bigsmile:

Rackpulls:

1 x 8 @ 60kg

1 x 5 @ 100kg

1 x 5 @ 130kg

1 x 5 @ 150kg

1 x 8 @ 170kg - :superman::superman::w00t: Leee grim stil på de mange sidste :laugh:

Skulderpres:

1 x 8 @ 15kg

5 x 5 @ 25kg

Laterals:

1 x 8 @ 12,5kg

Eksperimenterede lidt med stilen.

3 x 8 @ 5kg

Pull-ups:

2 x 5 @ BW + 12,5kg

DB. PowerCurls

3 x 6 @ 22,5kg

Det var alt. Ganske god omgang, men har allerede ordentlig doms i ryggen. Er som om jeg har fået et spark :cool:

Deload resten af ugen.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Fik ikke trænet i går. Kan ikke finde ud af om det er DOMS eller om det er dårlig ømhed jeg stadig har i lænden efter den omgang rackpulls. :unhappy:

Får nok heller ikke trænet i dag da jeg har sent fri og jeg får gæster. Bliver nok i morgen jeg så træner en gang deload og så maxer jeg muligvis fredag.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 21/9 - Deload

Træning alene i IK99.

Bænk:

1 x 8 @ 20kg

5 x 5 @ 50kg

BB Bent Over Rows:

5 x 5 @ 70kg

Chins:

4 x 6 @ BW

Skulderpres:

1 x 8 @ 15kg

1 x 5 @ 25kg

1 x 5 @ 27,5kg

1 x 4 @ 27,5kg

1 x 5 @ 25kg

Fransk Pres:

3 x 8 @ 35kg

Db Curls:

3 x 8 @ 15kg

Tror jeg maxer i morgen eller mandag i bænken. Bliver nok på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja, jeg købte min Zen for 1½ år siden eller noget. Den er som sådan fin nok men fucker i jackstikket så derfor skal den til rep for anden gang pga det. Ret belastende.

Faldt lige over din log og så overstående. Både min bror og mig har begge haft en Zen, begge blev byttet pga udgangen gik løs ligesom din. Se at kom af med den hvis du kan. Der findes en eller anden regel fra forbrugerstyrelsen om at hvis en vare bliver ved med at gå i stykker skal man have pengene tilbage. Desuden er menusystemet jo helt åndsvagt i ZEN, man kanjo ikke sætte den til at afspile en kunstner...

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over din log og så overstående. Både min bror og mig har begge haft en Zen, begge blev byttet pga udgangen gik løs ligesom din. Se at kom af med den hvis du kan. Der findes en eller anden regel fra forbrugerstyrelsen om at hvis en vare bliver ved med at gå i stykker skal man have pengene tilbage. Desuden er menusystemet jo helt åndsvagt i ZEN, man kanjo ikke sætte den til at afspile en kunstner...

yeps, det er vist 3. gang den bliver ombyttet for samme problem at man kan få sine penge retur.

Nu sælger jeg den bare til min kærestes nevø. Har lige fået en helt ny fra Creative i dag og endda den nyere model på 6gb.

Træning i dag d. 25/9 i IK99

Træning med Thorhauge, LaMotta og Jhax. Hyggelig omgang trods vi ramlede ind i VLerne som åbenbart valgte at træne til kl 18.15 i dag. :dry:

Var meningen jeg skulle maxe i bænk men var sq ikke rigtig hooked op på det, men tog da et forsøg, selvom jeg ikke troede på det. Og jeg fik den heller ikke :nonono: I arrigskab valgte jeg at straffe mine patter med en masser tæsk!

Chins:

5 x 5 @ BW

Bænkpres:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

1 x 3 @ 80kg

1 x 2 @ 90kg

1 x 1 @ 102,5kg - Fail! :sneaky2:

4 x 5 @ 80kg

Yates-Rows:

1 x 8 @ 20kg

1 x 8 @ 40kg

1 x 8 @ 60kg

3 x 8 @ 70kg

Incline DB Press:

1 x 5 @ 27,5kg

1 x 5 @ 30kg

3 x 5 @ 32,5kg

Squat:

Har ikke squattet længe fordi jeg får ondt i hoftebøjer af lortet. Forsøgte i bare tæer i dag samt stod en del smallere.

Det hjalp at stå smalle men jeg synes det er noget sværere at holde balancen så. Starter blidt ud og forsøger at opbygge styrke uden at få ondt.

1 x 8 @ 20kg

1 x 8 @ 50kg

3 x 8 @ 70kg

Dips:

3 x 6 @ BW + 25kg

Link to comment
Share on other sites

Kom igen Kevin. Hvorfor startede du ikke ud på 100? Og hvorfor den svage mentale tilgang? Hvornår træner du igen?

Troede desværre hverken på de 100 eller 102,5kg. :dry:

Onsdag d. 27/9 - Grotten

Det blev til lidt træning kl 17.45 sammen med DocH, Krumborg og Thorhauge. Ganske hyggelig træning selvom hulen var stopfyldt med VLere. De forlader stedet senere og senere for hver gang :sneaky2:

Var carbet dårligt op. Rugbrødet var muggent så havde intet mad til frokost så i desperation spiste jeg fire stykker frugt, 6 stk riskager, 5 M&Ms og en kebab. Var stadig sulten, så Thorhauge inviterede mig lige over på kollegiet til lidt mad, hvor jeg fik hilst på to tøser fra hans køkken. :4mewantfood:

Incline DB Press:

1 x 8 @ 25kg

4 x 6 @ 32,5kg

Kølle-pres:

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 90kg

1 x 2 @ 100kg - Ved ikke om der var lidt fingre på fra spotter?!

2 x 5 @ 90kg - Muligvis også lidt fingre på på sidste sæt.

Yates Row:

1 x 8 @ 50kg

3 x 8 @ 70kg

Squat - Under parallel:

Jeg prøvede Thorhauges Adidas IronWork II. Klasse sko! Sådan et par må jeg helt sikkert eje. Var super godt at squatte i.

1 x 8 @ 50kg

3 x 8 @ 70kg

Ingen problemer med hoftebøjer eller noget :4thumbup:

Military Press:

1 x 8 @ 20kg

3 x 8 @ 40kg

Chins:

3 x 8 @ BW

Dips:

1 x 15 @ BW

Power Curls:

1 x 6 @ 22,5kg

1 x 5 @ 22,5kg

1 x 6 @ 22,5kg

Træning igen fredag.

Link to comment
Share on other sites

Træning i mandags gik ikke så godt. Var ude i IK99 kl 8 om morgen. ZzZzZ.

Efter lidt db press, rackpulls, bænk og T-bar rows fuckede min ryg pludselig. Hver gang jeg bevægede mig gjorde det vildt ondt mellem skulderbladene, så måtte afbryde træningen da jeg intet kunne. Selv da jeg sad i skolen bare helt stille gjorde det ondt.

Smerten aftog i løbet af dagen og i går mærkede jeg kun meget lidt til det.

I dag har jeg intet mærket til det, kun meget lidt til dagens træning.

Dagens træning

Træning i en næsten tom hule med Nicholas så den fik fuld spade med musikken indtil grotten blev fyldt lidt op. Der var åbenbart en der synes det var for højt, så han valgte at skrue ned.

Men stadig lækkert med noget heavy til træning.

Et stks diskopump :4thumbup:

Chins:

3 x 8 @ BW

Squat:

Under parallel. Mærkede lidt til hoftebøjeren igen i dag. Jeg må ha købt mig de IronWork II men synes godt nok 1000kr er mange penge for et par skide sko til blot én øvelse. :crazy:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

3 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 90kg

Incline DB. Press

1 x 8 @ 22,5kg

1 x 8 @ 30kg

2 x 6 @ 30kg

1 x 5 @ 30kg

1 x 6 @ 30kg

Yate Rows:

3 x 8 @ 70kg

Bænkpres - Let:

3 x 12 @ 50kg

Military Press:

1 x 8 @ 20kg

1 x 6 @ 40kg

1 x 5 @ 45kg

4 x 5 @ 50kg

BB Curls:

3 x 10 @ 30kg

Hammer Curls:

3 x 8 @ 17,5kg

Dips:

3 x 8 @ BW + 15kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share