Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Jeg funderede egentlig lidt over at med 2split for man jo kun trænet kroppen igennem to gangen på ugeplan, men med fullbody flere gange. Burde det så ikke være at foretrække?

Ved godt det har været diskuteret før, men det er tidligt, så er lidt doven ang søge-knappen :innocent:

Krommes: Ja, jeg hørte godt hun var blevet mega stærk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hehe, ved det! Jeg er bare så dårlig til at huske hvad fanden jeg har trænet præcist og hvordan og hvorledes.

Så jeg overvejer simpelthen at lave et ark hvor jeg skriver direkte på når jeg træner, så jeg altid kan huske det. Så er der ingen dårlige undskylninger for ikke at skrive i min log :bigsmile:

Krommes: Synes du jeg skal fortsætte mit program eller har du nogle gode foreslag i ærmet? Ville gerne noget Smolov i bænk men er jo ikke lige sagen med min skulder pt.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ved det! Jeg er bare så dårlig til at huske hvad fanden jeg har trænet præcist og hvordan og hvorledes.

Så jeg overvejer simpelthen at lave et ark hvor jeg skriver direkte på når jeg træner, så jeg altid kan huske det. Så er der ingen dårlige undskylninger for ikke at skrive i min log :bigsmile:

Krommes: Synes du jeg skal fortsætte mit program eller har du nogle gode foreslag i ærmet? Ville gerne noget Smolov i bænk men er jo ikke lige sagen med min skulder pt.

Nej, det er nok for tungt til dig pt. Jeg må lieg bakse noget sammen i løbet af weekenden.. Bliver stadig noget fullbody-split, med masser af plads til at pleje din skulder og øve opspænd.

Link to comment
Share on other sites

Så var jeg nede i hulen i dag med LaMotta ved en 12-tiden.

DB Press:

8 x 2 @ 27,5kg

5 x 5 @ 33,5kg

Bænkpres:

Øvede mit oppænd og da det blev lidt bedre, smed jeg lidt flere kg på.

10 x 2 @ 40kg

10 x 1 @ 50kg

10 x 1 @ 60kg

3 x 1 @ 70kg

5 x 1 @ 75kg

3 x 1 @ 80kg - Nu kunne jeg sq mærke den begyndte at blive tung :laugh:

3 x 1 @ 85kg - Failede satme på tredje rep :crazy:

CG Bænk:

6 x 4 @ 60kg

4 x 1 @ 60kg - Sku ha haft seks reps i det hele, men failede satme igen. Ved ikke hvad der sker :mad: Men jeg måtte pænt kalde på LaMotta så han kunne komme og fjerne stangen :bigsmile:

Dips:

6 x 4 @ BW

Rotatercuffs:

12 x 3 @ 1,25kg

Skulderpres:

8 x 2 @ 15kg

MP:

5 x 1 @ 40kg

Crunches:

10 x 2 @ BW

Wannabee-Conscience-Twist:

Blev inspireret af en maveøvelse, som jeg så Conscience lavede i torsdags :4thumbup:

12 x 3 @ BW + 2,5kg

Tror det var alt for i dag, men skal derned igen i morgen.

Jeg har den sidste uges tid indtaget ca 3500kcal om dagen og min vægt ligger nogenlunde pænt jævnt. Måske er mit ligevægtsindtag lidt under, så jeg vil prøve at indtage 3000kcal om dagen den næste uges tid og så se hvor det fører hen.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i jernhulen, hvor Tunen og Nissen også var tilstede.

Gollum smuttede heldigvis idét jeg kom :4thumbup:

Tung Squat:

5 x 1 @ 50kg

5 x 2 @ 70kg

3 x 2 @ 80kg

3 x 2 @ 85

3 x 2 @ 90kg

3 x 1 @ 95kg - Faktisk PR :bigsmile: Har aldrig kørt deroppe før, men vil gerne over de 100kg :smile:

DL stående på kasse (5-6cm høj vil jeg tro):

10 x 1 @ 50kg

5 x 1 @ 70kg

5 x 3 @ 90kg

Leg-Curls:

5 x 5 @ 45kg

DB Rows:

5 x 5 @ 30kg

Chinups:

3 x 1 @ BW + 12,5kg - Puha den var sq lige lovlig hård efter DB Rows, så smed vægten af på de efterfølgende sæt

4 x 3 @ BW

Hammer Curls:

5 x 5 @ 17,5kg

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes godt nok det er lidt svært at holde kalorierne nede. Efter at have bulket og spist godt til, så føler jeg mig bare konstant sulten nu. Selv lige når jeg har spist aftensmad, så jeg sulten 30min efter.

Et æble og et glas vand kan være en god snack for at dulme. Men sørg for at spis ofte når du er på diæt..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vedhæftet kosten for i går, så i kan kigge lidt på den.

Jeg forsøger at ligge på ca 2800-3000kcal det næste stykke tid. Så må jeg se om det fører til vægttab. Er sq rimelig bange for at smide kg hvis nu det er masse der ryger af. :mad:

Jeg kan se de dage hvor jeg har fået 3500kcal ligger fordelingen af protein, kulhydrater og fedt lidt bedre, hvor kosten for i går måske var lidt for kulhydratrig. Er 58% fra kulhydrat ikke lige i overkanten?

Noget jeg burde spise istedet for?

Takker :4thumbup:

/Update: Hov kan se jeg har glemt at tilføje noget sursøds-sauce på skemaet. Det må være små 150kcal max.

post-1334-1142410484_thumb.jpg

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Var helt alene i IK99 mens jeg var dernede i dag, så det blev en god og hurtig træning.

Eksplosiv Bænkpres:

10 reps x 1 sæt @ 50kg

5 reps x 4 sæt @ 60kg

Weighted Dips:

5 reps x 5 sæt @ BW + 15kg

Bænkpres med pause i bunden:

5 reps x 1 sæt @ 60kg

5 reps x 4 sæt @ 70kg

Så kørte jeg bare lige et enkelt sæt normal bænkpres med 75kg - 5 reps.

Franskpres:

6 reps x 4 sæt @ 32,5kg

Seated Skulderpres:

8 reps x 3 sæt @ 15kg

Rotater-Cuffs:

12 reps x 3 sæt @ 1,25kg

En form for Lying Rear Delt Row:

8 reps x 3 sæt @ 5kg

Og så lidt mavelir.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Argh pis...nu fik jeg ikke skrevet ind hvad jeg fik trænet i fredags, men var i IK99 sammen med Krumb0rg, LaMotta og en af hans venner.

Jeg stod og squattede 3 x 5 @ 85kg da Krommes kom ned i IK og spurgte om jeg ikke skulle maxe lidt. Efter at havde kørt de sæt der, tænkte jeg fuck det og tænkte at nu sku jeg sku have PR eller i hvert fald komme op på de 105kg som jeg før havde taget i efteråret.

Jeg lavede en single med 90kg - Ingen problemer overhovedet.

En single med 100kg - Kunne mærkes men peanuts.

Gik direkte efter PR med 110kg og jeg havde allerede i hovedet set mig tage 110kg og gå videre og lave PR med 115kg :4thumbup:

Men men men, sådan sku det ikke gå :w00t::mad:

Jeg fik åbenbart undervurderet de 10kg ekstra i forhold til 100kg, som føltes så nem, så jeg rev lortet ud af stativet, hurtigt ned i bunden, god dybde og så manglede jeg jo bare at komme op... :tongue: Men op kom jeg kun 30-40cm og så sank jeg sq den anden vej. Måtte pænt råbe på Krommes der stod bag mig og var klar til at spotte, så vi fik den bakset op og på plads sammen. Pisse irriterende!! :sneaky2:

Nåh, men jeg fik trænet lidt i dag sammen med LaMotta hvor vi senere fik selskab af Incognito. Ganske hyggeligt :cool:

Tung BP:

1 x 10 @ 50kg

1 x 10 @ 70kg

5 x 5 @ 75kg

Tror snart jeg er på vej mod de 5x5 @ 80kg som jeg længe har drømt om. At få et bedre opspænd har klart hjulpet på min skulder og kan mærke et meget bedre pump i patterne når jeg bænker nu. :4thumbup:

CG Bænk:

4 x 6 @ 60kg

DB Press:

1 x 5 @ 32,5kg - Det var sq en lige lovlig hård omgang efter den tunge bænk og CG Bænk så måtte gå lidt ned i kg.

4 x 5 @ 30kg

Weighted Dips:

4 x 5 @ BW + 15kg

Skulderpres:

3 x 8 @ 15kg

Rotatercuffs:

3 x 12 @ 1,25kg

Wannabee-Russian-Twist:

3 x 10 @ BW + 2,5kg

Wannabee-Dragon-Flags:

3 x 4 @ BW

Tror det var alt for i dag. Havde det lidt dårligt til træning efter 3-4 kopper kaffe, som jeg havde fået tidliger (drikker ikke kaffe så ofte). Her til aften har jeg dog fået det værre. Ved ikke helt hvorfor. Tvivler på det er kaffen. Frygter desværre jeg er ved at blive syg. Ikke skide fedt når vi skal til eksamen om 2½ uge.

Jeg føler mig bare helt afkræftet, fryser lidt osv. De typiske kendetegn når man bliver syg. Jeg plejer bare normalt kun at blive syg hver 3. år eller noget.

Nåh, bortset fra det så forsøger jeg stadig at ligge på omkring de 2800kcal.

Synes min vægt svinger rimelig meget, men det er kun de sidste 5-6 dage jeg har forsøgt mig med kun 2800kcal. I starten af målingerne indtog jeg ca 3500kcal om dagen. Det så umiddelbart ud til at være lidt for meget da jeg steg lidt i vægt.

20-mar 81,8

18-mar 82,2

17-mar 81,8

15-mar 82,1

14-mar 82,8

13-mar 82,1

11-mar 82,5

10-mar 82,5

9-mar 82,5*

8-mar 81,7

7-mar 81,6

6-mar 81

- Insaniac :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Regner med at være 110% rask til på mandag så jeg kan træne igen. Fandme ikke i orden at være syg. Man får jo ikke spist halvt så meget som normalt, selvom man forsøger. :unhappy:

Glæder os til at se dig i hulen!!!

Eksamenslæsning = Smolov i Squat (EDIT) og bænken! Det er vejen til gode karakterer!!! :smile::tongue:

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Glæder os til at se dig i hulen!!!

Eksamenslæsning = Smolov i patten og bænken! Det er vejen til gode karakterer!!! :smile::tongue:

Ja, hvis man både kører smolov i patten OG i bænken, så skulle man vist også få bænkpresset nok til det næste lange stykke tid!

Og god bedring.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share