Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Træning d. 29/5 - IK99

Krommes, Lottelade, Tunen, Conscience, samt DocH dukkede også op til en omgang træning med fed musik og lidt hjemmebragt kage, som Krommes havde med. Nam nam :4mewantfood:

Det var sgu' ikke hjemmebag. Så du ikke den plastic-beholder den ankom i? Din bænk kørte rigtig godt, men squatten skal du altså tage dig sammen i - haser, unge mand, haser.

Husk nu grammar-police, Niels Olsen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Husk nu grammar-police, Niels Olsen.

Præcis. Han skal bare pudse sine briller :laugh:

Jeg prøvede at holde lidt bredere i bænken i dag, men det var sq også noget hårdere så. Hehe. Ang squatten, så kan jeg sagtens have fødderne helt lige og samtidig gå ned hvis jeg bare står lidt bredere, fandt jeg ud af i de sidste to sæt.

Men jeg kan bare ikke helt se hvorfor man skal stå helt lige med fødderne. Det giver da en mere urealistisk bevægelsesmønster end hvis man har dem pegende lidt ud af?! Det virker meget unaturligt at have fødderne helt lige, synes jeg. Man går jo heller ikke med fødderne pegende direkte frem, når man går, jo?! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Præcis. Han skal bare pudse sine briller :laugh:

Jeg prøvede at holde lidt bredere i bænken i dag, men det var sq også noget hårdere så. Hehe. Ang squatten, så kan jeg sagtens have fødderne helt lige og samtidig gå ned hvis jeg bare står lidt bredere, fandt jeg ud af i de sidste to sæt.

Men jeg kan bare ikke helt se hvorfor man skal stå helt lige med fødderne. Det giver da en mere urealistisk bevægelsesmønster end hvis man har dem pegende lidt ud af?! Det virker meget unaturligt at have fødderne helt lige, synes jeg. Man går jo heller ikke med fødderne pegende direkte frem, når man går, jo?! :smile:

De skal ikke være helt lige. De skal pege samme vej som dine lårbasser har, pegende ud fra hoften, ellers vrider du knæet og tendens til at vandrer indad når du bliver presset.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 31/5 - IK99

Træning sammen med Lamotta, hvor DocH kom senere.

Chinups:

5 x 5 @BW

Incline DB Press - GT

1 x 10 @ 30kg

1 x 9 @ 27,5kg - Fail på 10.

1 x 9 @27,5kg - Igen fail på 10. Kan godt mærke jeg ikke indtager så mange kalorier mere. Min styrke er faldet godt i incline db press. :mad:

1 x 10 @ 25kg

1 x 10 @ 25kg

1 x 10 @ 25kg

1 x 10 @ 22,5kg

1 x 10 @ 22,5kg

1 x 10 @ 22,5kg

1 x 10 @ 22,5kg

Det var sådan noget lignende jeg kørte. Kan sq ikke helt huske det :innocent:

Behind Neck Press:

Ville have lidt til bagsiden af skuldrene, så kastede mig ud i denne øvelse. Den var rigtig fed, men har mega naller i min ene skulder nu her efter træning. Ikke skide optimalt, så kan være jeg dropper fremover at lave den igen. :unhappy:

4 x 6 @ 30kg

OL/Power-Rows

3 x 7-8 @ 50kg - Kan godt mærke det også giver godt i underarmen. Har de syge doms i venstre underarm efter i mandags :w00t::tongue:

Dødløft

1 x 8 @ 80kg

1 x 5 @ 110kg

5 x 2 @ 130kg

CG Bænk:

1 x 5 @ 70kg

1 x 5 @ 70kg - Fail! DocH måtte redde den :blush:

3 x 5 @ 60kg

Leg-Extensions:

Kørte bare lidt light.

3 x 8 @ 35kg

3 x 8 @ 40kg

Barbell Curls

3 x 7 @ 35kg

Tror det var alt for i dag.

Så skal jeg ud og træne i morgen tidlig også. :4thumbup:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 1/6 i grotten - alene

Var dernede kl 8.30 så havde lige lidt over en time at træne i, før jeg sku videre i skole. Kom fuldstændig gennemblødt ned i grotten efter en cykeltur i øsende regnvejr. Mega nedtur!! :mad:

Ikke nok med det, så havde jeg de syge smerter i min skulder efter gårdagens behind neck press. Jeg kunne ikke engang ligge på højre side, da jeg sku sove om aften. Gjorde sq alt for ondt! :crazy: Heldigvis er der dog ikke noget i dag indtil videre.

Squat:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

2 x 5 @ 90kg

5 x 3 @ 95kg

Gillingham Bænkpres Light:

1 x 8 @ 50kg

8 x 3 @ 57,5kg - Såvidt mulig eksplosiv som altid på gillingham light.

Chins vgreb:

3 x 6 @ BW

Military Press:

3 x 6 @ 40kg - Er begyndt at holde noget bredere end hvad jeg hidtil har gjort. Kan godt mærke det så knalder mere i skulderen. Dejligt :superman:

DB Curls:

3 x 8 @ 17.5kg

Russian Twist:

2 x 7 @ BW + 2,5kg - Gad egentlig ikke denne øvelse, så sprang videre :laugh:

Crunches:

3 x 10 @ BW + 5kg

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Ikke nok med det, så havde jeg de syge smerter i min skulder efter gårdagens behind neck press. Jeg kunne ikke engang ligge på højre side, da jeg sku sove om aften. Gjorde sq alt for ondt! :crazy: Heldigvis er der dog ikke noget i dag indtil videre.

Fatter heller ikke i tør køre den kamikaze-øvelse...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det er fandme også sidste gang :laugh:

En anden god øvelse i kan anbefale til bagsiden af skulderen?

Behind neck press træner ikke bagsiden af skuldren, men anterior deltoid. Skal du træne bagsiden skal du igang med noget rear laterals eller bent over rows til hals.

Link to comment
Share on other sites

Behind neck press træner ikke bagsiden af skuldren, men anterior deltoid. Skal du træne bagsiden skal du igang med noget rear laterals eller bent over rows til hals.

Eller fjæse-træk :smile:

Jeg træner sgu aldrig det posteriore hoved direkte... Synes ikke det er direkte nødvendigt når man ror og dødsensløfter.

En god erstatning for for øvelsen er siddende stem med dummeklokker :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 6/6 - 06 IK99 med LaMotta

En træning efter lab-øvelser. Vi var der ca kl lidt i 16 og der var ingen VLer, så det var helt perfekt. :bigsmile:

Squat:

1 x 8 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

1 x 3 @ 90kg

7 x 5 @ 95kg - Fuuuck, de var lede!! :devil: Gal, den sidste reps i hvert sæt gjorde naller :devil:

Gillingham Bænk Heavy:

Uge 7 af Gillingham, så det er snart overstået.

1 x 8 @ 40kg

5 x 5 @ 70kg - Peanuts. Fokuserede meget på stilen.

Chinups:

1 x 5 @ BW - Min skulder gjorde åbenbart stadig ondt efter den der skod Behind Neck Press, så droppede at tage mere chins.

MP:

3 x 8 @ 40kg

Prøvede så at holde endnu mere bredt, hvilket gjorde den meget tungere og resulterede i fail. :mad:

1 x 3 @ 40kg - Fail.

Power/OL Bentover-Rows

Synes stadig det er en underlig øvelse, der er lidt led for lænden, fordi den sådan "trækker" der.

5 x 8 @ 60kg

Så kom vi lidt i tidsres da vi sku til orienteringsmøde på molbio, så det blev til en omgang superset.

Db. Curls:

3 x 6 @ 15kg

Supersettet med:

Dips:

3 x 8 @ BW

Supersettet med:

Face-Pulls:

3 x 8 @ 35kg

Det var så alt for den 25 øre.

På vejen ud mødte vi Conscience, der sku ind og træne.

Forventer at træne igen i morgen.

Evt kl 18, hvis der er nogen, der er friske?? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 8/6 IK99

Droppede træningen i går og tog den istedet i dag pga jeg så undgik VLerne. Var helt alene, så fik kørt tingene fortrinsvis hurtigt igennem.

Squat Light:

Jeg har de vildeste DOMS i mine wheels. Jeg kan knapt sidde ned eller gå. Mine baller og lår gør så ondt! :w00t:

1 x 8 @ 50kg

4 x 8 @ 70kg

Incline DB Press:

1 x 8 @ 22,5kg

5 x 6 @ 30kg - Jeg var yderst tæt på at faile de to sidste reps, men jeg gav alt hvad jeg havde, og opsedasse!! :4thumbup:

Bent Over Laterals:

1 x 5 @ 12,5kg - Lige i overkanten for hård.

4 x 8 @ 5kg

Calf-Raises hack-squat stativ:

Har faktisk aldrig kørt calf-raises før, så ville bare lige lege lidt med øvelsen. :smile:

1 x 20 @ uden vægt

1 x 20 @ 20kg

2 x 15 @ 30kg - Ikke hård, men kan da mærkes.

Seated DB Press:

3 x 8 @ 17,5kg

Board-presses:

Jeg brugte mini IK-køllen til det. Den er suveræn når man ikke har nogen til at placere den store IK-kølle.

1 x 8 @ 60kg

1 x 3 @ 90kg - Fuck, den var sq for hård :crazy: Var seriøst tæt på at faile og var helt alene, så turde sq ikke forsøge igen.

3 x 5 @ 80kg

Bent Over Rows:

3 x 6 @ 25kg

DB Curls:

2 x 8 @ 15kg - Av av av, sidste reps gjorde SÅ ondt.

1 x 6 @ 15kg - Fail :cry:

Pushdowns:

1 x 5 @ Øhh... nu kan jeg sq ikke huske hvor meget det var. Måske 20-25kg?!

1 x 8 @ Måske 15-20kg?!

3 x 8 @ Måske 20-25kg?!

Så ned i sækken med en PWO-shake bestående af proteinpulver og maltodextrin, op på cyklen og cykle de 6km hjem.

Træning igen i morgen efter lab-øvelse!

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 9/6 IK99

Efter en halvlang dag i lab, så sku der uddeles tæsk til nano´erne, som os, biokemikere, skulle spille mod i fodbold.

Det gik dog ikke heeeelt som forventet, da vi tabte 5-0. :w00t::crazy::laugh:

Hold kæft, det var hård cardio under den omgang fodbold. Mindes slet ikke at det var så hårdt, dengang man var yngre og spillede i skolen. :tongue:

Derefter tog jeg til lidt træning, som blev en lille hurtig omgang træning på en times tid.

Gillingham Bænk Light:

Eksplosiv udførelse.

1 x 8 @ 40kg

5 x 3 @ 57,5kg

Dødløft:

1 x 8 @ 70kg

1 x 5 @ 100kg

5 x 3 @ 120kg - De var satme hårde i dag. :nonono: Første rep i tredje sæt var helt ude af propertioner. Der røg teknikken fuldstændig. Hmpf!

MP:

1 x 8 @ 40kg

4 x 5 @ 45kg

Pull Ups:

1 x 8 @ BW

3 x 5 @ BW - Igen, tsk tsk, hvor var det hårdt.

Supersettet med

Fjæse-træk:

3 x 8 @ 35kg

Halvt supersettet med

CG Bænk:

3 x 8 @ 60kg

Dernæst ned med en shake og så hjemad på cykel. Så står den bare på afslapning med damen i aften :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov makker... Der skulle vist have været 8 sæt á 3 reps...?

Argh tis, det er sq da også rigtigt :crazy: Synes også det var rimelig hurtigt overstået i forhold til hvad jeg plejede, men skænkede det ikke yderligere en tanke :unhappy:

Men tak for påmindelsen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Morgen-træning mandag d. 12/6 i IK99

Var derude kl 8 og skulle møde kl 10, så jeg havde fin tid til at nå at træne i.

Kører på 8. og sidste uge af Gillingham. Så er planen nok at gå i gang med noget Smolov Jr, men ved ikke helt, for jeg rammer ind i en uges ferie til Kreta, hvor jeg ikke kan træne. Synes I jeg sku begynde på en omgang Smolov Jr. eller vente?

Og en anden sag er om jeg bør deloade i næste uge, nu når Gillingham er færdig?

Gillingham Bænk Heavy:

1 x 8 @ 40kg

2 x 5 @ 70kg

5 x 3 @ 82,5kg - De var hårde, men de sad lige i øjet :devil:

Dødløft:

2 x 5 @ 100kg

Besluttede mig for at køre nogle singles, med 30 sekunders pause imellem hver.

1 x 130kg

1 x 130kg

1 x 130kg

1 x 130kg

1 x 130kg

2 minutters pause

1 x 130kg

1 x 130kg

1 x 130kg

1 x 130kg

Kunne sq ikke rive den sidste, eller jov, kunne jeg godt, men var udmattet og følte ikke teknikken var helt på sin plads på 9. reps pga træthed, så droppede den sidste.

Chins:

3 x 5 @ BW

1 x 4 @ BW

1 x 5 @ BW

DB Skulder pres:

1 x 8 @ 25kg

1 x 7 @ 25kg

1 x 5 @ 25kg - Den var sq lige leee nok :laugh:

Power/OL-rows:

4 x 6 @ 60kg

Crunches:

2 x 10 @ BW + 5kg

DB. Curls:

1 x 8 @ 15kg

1 x 7 @ 15kg

1 x 6 @ 15kg

Hammer Curls:

1 x 5 @ 17,5kg

Fransk Pres:

3 x 6 @ 35kg

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 15/6 i grotten med rødderne

Jeg dukkede op i grotten kl lidt over 18, hvor DocH, Lamotta, Tunen og Conscience trænede til fuld udblæsning på ghettoblasteren :cool:

Jeg var tæt på ikke at komme ud af døren, fordi jeg var fucked up stresset over eksamensopgave, min lejlighed rodede m.m. Men tænkte fuuck, jeg skal sq træne, hvilket senere viste sig var perfekt, da jeg langt om længe indhentede mig en PR i bænk. :4thumbup:

Squat:

1 x 10 @ 50kg

1 x 5 @ 80kg

1 x 5 @ 90kg

1 x 5 @ 95kg

5 x 5 @ 90kg - Noget hårdere end sidste uge, men har heller ikke squattet i en uges tid.

Chinups:

5 x 5 @ BW

Bænkpres:

Egentlig ville jeg ikke køre bænk, da det jeg jo kører Gillingham og det var ikke det jeg ville køre i dag, men på den anden side følte jeg mine patter trængte til lidt ild.

1 x 10 @ 50kg

1 x 5 @ 70kg

Besluttede mig for at køre lidt dupler med 80kg for at køre lidt tungt. Bad Lotte om at spotte hvis jeg nu skulle faile.

1 x 5 @ 80kg

Masser af overskud efter endda de tre første reps, så gik efter de fem reps, som sad lige i ærmet. :superman: Troede ikke mine egne øjne at jeg pludselig kunne tage 5 reps uden de store problemer, da jeg i mandags virkelig kæmpede med triplerne med 80kg. Besluttede mig for at det måske var i dag jeg skulle endelig færdiggøre mit mål, som jeg har haft siden august. Nemlig at tage 5 x 5 @ 80kg.

Og opsedasse!!

4 x 5 @ 80kg - PR - Den sad lige i patterne!!

Det var bare helt fantastisk, at på noget som jeg ville tro ville være en skod træning, så fik jeg det mål i hus som jeg har haft i næsten et år!! :w00t::superman: Nu er der forhåbentligt håb forude at mine patter så vil vokse lidt og samtidig også styrken. Har stortset kørt med de samme vægte i bænk i ~1års tid. :unhappy:

MP:

1 x 8 @ 40kg

3 x 5 @ 45kg

1 x 5 @ 40kg

Calfraises i hacksquat:

3 x 6 @ 30kg - Easy, men kan mærkes.

Db. Curls:

3 x 5 @ 15kg - Failede 4. reps i sidste sæt med venstre arm. :mad:

CG Bænk:

1 x 6 @ 60kg

3 x 5 @ 70kg

Træning igen i morgen, samt nok lidt fodbold med Forza biokemi!! :cool:

Nåh, tilbage til eksamensopgaven! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

skulle faile.

1 x 5 @ 80kg

4 x 5 @ 80kg - PR - Den sad lige i patterne!!

Tillykke med PR'en i patpressen, det er sku' altid lækkert at bryde en grænse i øvelse nr 1 :w00t:

Det lugter jo også lidt af et raw max på 100 kg, du er jo kommet efter krummedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR'en i patpressen, det er sku' altid lækkert at bryde en grænse i øvelse nr 1 :w00t:

Det lugter jo også lidt af et raw max på 100 kg, du er jo kommet efter krummedrengen :bigsmile:

Takker! Ja, jeg vil bare gerne op over de 100. Gerne på den pæne side :laugh:

Det gælder bare om at komme ud af den dør!

Godt bænket idag Lee Hotti, hva sker der for avataret?! :laugh::tongue: :4thumbup:

blir fee imorgen med F.Biokemi! :superman:

Hehe thanks, ja nice avatar, ik? :superman: :4thumbup:

Som nævnt tidligere, så er jeg i sidste uge af Gillingham programmet. Overvejer at starte op med noget Smolov Jr. i squat og bænk i næste uge. Det passer med jeg lige akkurat kan nå at køre det igennem før jeg skal til kreta d. 13 juli. Så kan jeg bruge den uge som deload. Perfekt!!! :tongue: Så kan jeg tage afsted med god samvittighed for ikke at få trænet.

Lyder det ikke meget fornuftigt med sådan en omgang?

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 16/6 i IK99

Kom ned til en næsten tom grotte. Kun Tunen og hans ven Pede var dernede.

Har de onde doms i patterne efter PR i går :4thumbup:

Gillingham Light:

Sidste dag af Gillingham.

1 x 10 @ 50kg

8 x 3 @ 57,5kg

Squat Light:

1 x 10 @ 50kg

5 x 8 @ 70kg

Chins:

2 x 3 @ BW + 12,5kg

1 x 2 @ BW + 12,5kg

DB Skulderpres seated:

5 x 8 @ 20kg

Dips:

3 x 8 @ BW - Gal det gjorde ondt at lave dem når man har doms i patterne! :w00t:

Bentover-Rows:

4 x 6 @ 60kg

Hammer Curls:

4 x 5 @ 17,5-20kg - Kan sq ikke helt huske det. :innocent:

Dernæst direkte over og spille fodbold med Forza Biokemi. God cardio, trods vi fik mega nederlag. Vi tabte vist 11-2 eller noget :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så står den på en omgang Smolov Jr. i bænk fra i morgen af og tre uger frem. Jeg kan lige akkurat præcis nå at køre det inden jeg rejser til kreta d. 13 juli. Så kan jeg også bruge den uge dernede til deload! :4thumbup:

Programmet bliver noget a la:

Dag 1:

Smolov Jr

Tung Squat 5 x 5

Chins 3 x 8

Dips 3 x 8

Dag 2:

Smolov Jr.

RotaterCuff 2 x 12

Facepulls 3 x 8

MP 3 x 5

Dag 3:

Smolov Jr

Let Squat 3 x 5

Dødløft 3 x 3

Twists 3 x 12

Db. Curls 3 x 6

Fransk Pres 3 x 8

Dag 4:

Smolov Jr.

Leg Curls 3 x 10

Skulderpres 3 x 6

Rows 3 x 8

Tak til krumborg for lige at hjælpe lidt med at smide lidt program sammen.

Mit max i bænk bliver sat til 95.

Har ferie efter på fredag, så der burde være rigelig tid til at træne og slappe af :cool:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share