Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der sker ikke noget ved du falder til 8 reps. Du kan også tage 6 og så tage et ekstra sæt. Selvom du går efter at blive markeret, så sker der ikke noget ved, at have lidt vægt på stangen og det er også nemt at følge sin fremgang ved bare at se man stiger i vægt :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er dagens træning også overstået.

Det var lige før at jeg ikke fik trænet i dag, fordi jeg ikke kunne overskue det, men tænkte fandeme nej. Trænes skulle der sq.

Jeg har bare så fucked up mange afleveringer for tiden i gymnasiet. Er totalt stresset og det er snart Påskeferie så alt skal afleveres inden da, samt der er historieopgave, hvor jeg har et forholdsvis svært emne.

Jeg har de sidste to dage haft enormt ondt i ryggen og har ikke rigtig fattet hvorfor, men så i dag under træningen fandt jeg ud af hvad det højst sandsynligt skyldes.

Når jeg laver barbell curl kan jeg mærke at det spænder og ligesom gør lidt ondt i ryggen. Jeg bad så min far se på mens jeg trænede den øvelse og jeg holdt ryggen fuldstændig ret, men han kunne godt se at jeg spændte meget omkring det område lige midt på ryggen.

Men altså jeg fik trænet følgende:

Dumbell curl: 3 x 10 - 11,5kg

Barbell curl: 3 x 10 - 23,5kg

Cable Pushdown behind neck: 3 x 10 - 42,5kg

Floor Crunches: 3 x 25 - 5kg bag nakken

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg trænet meget lidt i dag. Igen pga. skolen. Er stadig overdrevet stresset men nu er tre af afleveringerne overstået, men det blev også sent før de var færdige så jeg nåede kun at træne bryst.

Bænkpres: 3 x 10 - 50kg

Flyers: 3 x 10 - 14,5kg

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med at løbe? kommer du til at slå ham? du skal eddermanme være i god form for at løbe så hurtigt!

Det har jeg desværre opgivet :rolleyes:

Jeg kunne ikke tage mig sammen til at gøre noget som jeg bare hader som pesten.

Desværre...ville ellers have været dejligt med et gratis kørekort ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Det er fint nok ud Insaniac.. :)

Synes dog det ligner du skulle køre noget mere træning af vingerne.. Synes ik de ser særlig store ud, sammenlignet med resten af kroppen!.. Bare begyndt at lave nogle chinups med bredt greb, så er den hjemme :D

Link to comment
Share on other sites

Det er fint nok ud Insaniac..

:)Synes dog det ligner du skulle køre noget mere træning af vingerne.. Synes ik de ser særlig store ud, sammenlignet med resten af kroppen!.. Bare begyndt at lave nogle chinups med bredt greb, så er den hjemme :D

Takker ;)

Er dog blevet noget mere markeret end på billederne der, hvis jeg selv skulle sige det. Trods mine (alt) mange pauser.

Jeg laver den øvelse jeg kalder cable back pulldown. Giver den ikke det samme som chinups? Det er jo også et bredt greb og så i stedet for man selv hiver sig op, hiver du bare stangen ned til dig?

Så fik jeg også dagens træning overstået. Fik desværre ikke trænet i går da jeg var alt for busted efter arbejde og havde kun fået nogle få timers søvn om natten.

Dagens træning:

Dumbell Curl: 3 x 10 - 11,5kg

Barbell Curl: 3 x 15 - 22,5kg - Kan godt tage flere kg men som jeg beskrev tidligere, får jeg lidt ondt i ryggen med flere på.

Cable Back Pulldowns: 3 x 10 - 42,5kg

Cable Pulldowns med V: 3 x 10 - 40kg

Floor Crunches: 3 x 35 - 5kg bag nakken - Skal have mere kg på næste gang og færre reps.

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg trænet kort i går, hvilket var skuffende og jeg havde dårlig samvittighed senere over at jeg ikke fik trænet alt hvad jeg skulle.

Dumbell Curl: 3 x 10 - 12,5kg *Regnede med jeg kunne tage mere og ville presse mig. Kunne godt tage det kg mere.

Barbell Curl: 3 x 10 - 25kg *Jeg tog kun ét sæt da jeg fik ondt i ryggen. Jeg holder ryggen ret men alligevel får jeg ondt ved de kg. Sætter jeg 22,5kg på er der ingen problemer. Hvad kan være galt? For svag i lænden?

Så kastede jeg mig også ud i deadlift, da min onkel kom forbi og lige lærte mig teknikken.

Jeg startede dog stille og roligt med 50kg, hvilket jeg synes bare rigeligt her første gang. :) Tog 3 x 8.

Ja, så fik jeg faktisk ikke trænet meget mere.

Som sagt, skuffende.

I dag tænkte jeg så at jeg fandeme ikke skulle slippe så let, så jeg besluttede mig for at træne alt hvad jeg reelt havde planlagt, da jeg jo har tendens til at hoppe over nogle af øvelserne. Fyfy...

MP: 3 x 10 - 26kg *Fint. Har jo øget med et kg.

Laterals: 3 x 10 - 5,5kg

Pushdown: 3 x 10 - 17,5kg

Lying Triceps Extension: 3 x 10 - 17,5kg

BP: 3 x 10 - 52,5kg *Følte mig som Heman. Kunne faktisk godt tage mere.

Flyers: 3 x 10 - 15,5kg *Øgede lige med et enkelt kg.

Link to comment
Share on other sites

BP: 3 x 10 - 52,5kg *Følte mig som Heman. Kunne faktisk godt tage mere.

Se hvis du bare holder din træning, så skal det nok gå fremad ;)

:)

Jeg tror jeg udføre BP så den går mere over i skuldrene end i brystet, for jeg kan mærke at hvis jeg ligesom trækker mine arme lidt ind til mig, så bliver det noget hårdere.

Hvordan skal man egentlig helt præcis udføre BP så det går i brystet?

Ja, jeg får mig jo måske en træningsmakker som vil komme hjem til mig og være med til at træne. Skal nok hjælpe på min motivation.

Gejsten blev også holdt lidt oppe da en af mine venner sagde at man godt kunne se jeg trænede. Især på mine skuldre, hvilket jeg også synes det er mest tydeligt på.

Vil dog godt have et ordentligt pattetøj :D

Link to comment
Share on other sites

BP udføres bare sådan her. Bare kør den tung og som det falder dig naturligt, så skal du nok få pattøj ;)

Det er bare det med armene. Man kan presse stangen op på to måder med samme håndgreb, har jeg erfaret. Den ene hårdere end den anden.

Yes yes, tror snart jeg forsøger mig med 55kg. Vil gerne snart op på de over 60 :)

Link to comment
Share on other sites

Det er bare det med armene. Man kan presse stangen op på to måder med samme håndgreb, har jeg erfaret. Den ene hårdere end den anden.

Tag du bare den metode som er nemmest og smid nogle flere kg på. Man skal, så vidt jeg ved, kun have armene ind til kroppen, hvis man kører closegrip bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik desværre ikke trænet i går pga. jeg havde en veninde på besøg hele dagen.

Men i dag fik jeg selvfølgelig trænet, selvom jeg måske ikke var i top form i den psykiske forstand, hvilket nogen fra irc ved pga kærlighedsproblemer.

Selvom man måske ikke yder ligeså godt, så er det altid dejlig at træne når man har sådan nogle problemer, synes jeg. Får ligesom en op på toppen, fordi man glemmer alt andet omkring sig og samtidig stiger ens selvtillid lidt, når man ligesom står i spejlet og ser kroppen pumpe :)

MP: 3 x 10 - 27,5kg *Øgede lige med lidt kg siden sidst.

Laterals: 3 x 10 - 5,5kg

Pushdown: 3 x 10 - 17,5kg

BP: 3 x 8 - 55kg *Yeah. Øgede igen. Glæder mig til at overtræde 60kg.

Flyers: 3 x 10 - 15,5kg

Sluttede lige af med en omgang shake bestående af 30g protein, ½ liter kakao, 0,2l skummet mælk, 65g havregryn og en banan. Udover det spiste jeg en tortillas til aftensmad.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Har været 9 timer på work så jeg er ret busted.

Deadlift: 3 x 8 - 55kg *Kan max tage 10kg mere men tager det stille og roligt her i starten.

Barbell Curl: 3 x 10 - 12kg

Floor Crunches: 1 x 25 - 10kg bag nakken.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Deadlift: 3 x 8 - 55kg *Kan max tage 10kg men tager det stille og roligt her i starten.

Respekt for at du kører sæt med 550% af dit max!

- der hvor jeg træner kalder vi ikke det 'stille og roligt' :o :o :o

:D

Hehe ;) Der skal self stå 'tage 10kg mere udover de 55kg. Altså 65kg. Retter det lige :)

Link to comment
Share on other sites

I går fik jeg kun lige taget lidt bænkpres hvor jeg først forsøgte med 57,5kg i første sæt. Følte at jeg sagtens kunne tage mere, så jeg smed 60kg på.

Første sæt med de 60kg gik fint, men andet sæt, der kunne jeg kun klare 6 ud af 8 reps og så gik jeg kold.

Næste gang smider jeg nok en 57,5kg eller 58,5kg på.

I dag fik jeg så trænet følgende:

Barbell Curl: 3 x 10 - 12kg

Dumbell Curl: 3 x 15 - 25kg

Floor Crunches: 3 x 40 - 5kg bag nakken

Behind Neck Pushdown: 3 x 10 - 42,5kg

Så havde jeg nogen jordbær liggende som jeg ville smide i min shake istedet for en banan. Vel omkring 300-400gr. jordbær.

Regnede med at få den bedste shake ever, men endte med en overdrevet ulækker shake som smagte af gær opløst i vand.

Jeg hældte heller ikke kakao i, men kun skummet mælk. Må være havregrynene jeg kunne smage. Forsøgte så at redde den ved at hælde kakao i, men jordbær og kakao smager ikke videre godt, synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Så blev der også trænet lidt i dag.

BP: 3 x 10 - 58,5kg *Tror det er en anelse for meget. Havde lidt meget svært ved at tage den.

MP: 3 x 10 - 27,5kg

Laterals: 3 x 10 - 7kg

Floor Crunches: 3 x 25 - 10kg

Triceps Pushdown: 3 x 10 - 17,5kg

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan se det er lang tid siden jeg har opdateret min log. Jeg har fået trænet 3-4 gange siden jeg sidst skrev, men pga. min historieopgave har jeg ikke vold meget tid. Er lidt stresset over den, men den skal afleveres på mandag. Ligeså snart den er overstået er det tilbage til den gamle rytme igen. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja, så fik jeg trænet lidt i dag.

Har også trænet sådan lidt her de sidste 3-4 dage, men ikke noget som er værd at skrive om. Men nu skal jeg sq igang 4real igen. Min dame støtter mig også nu. ;)

MP: 3 x 10 - 30kg

Laterals: 3 x 8 - 7kg

BP: 3 x 8 - 55kg

Flyers: 3 x 10 - 14,5kg

Pushdown: 3 x 10 - 17,5kg

Og i morgen har jeg så føs´dag, så der regner jeg desværre ikke med at træne, da jeg først skal i skole, så på arbejde. Dernæst hjem til familien og kæresten kommer. Næste dag op til sølvbryllup kl 05, så der bliver desværre nok ikke trænet i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share