Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaja :)

Som Krumborg ved så har jeg haft nogle dameproblemer, så jeg følte ikke lige jeg kunne overskue det og oveni det var der eksamenslæsning og derudover afsluttede jeg HST, så det blev alt i alt til 2 ugers pause.

Jeg trænede så i går uden at træne sådan et specifikt program, men overvejer at gå igang med "Større arme på 12 uger", men da jeg rejser til Egypten i 2 uger d. 21/4 sammen med kæresten, så tror jeg at jeg venter med det program til efter der.

Derudover har jeg besluttet mig for at spinne når bf´en skal ned engang til sommer.

Men som sagt trænede jeg i går og det blev til:

Dumbell Press - 5 x 5 - 24kg

BP - 5 x 5 - 55kg

Squat - 5 x 5 - 75kg *Jeg lavede et eller andet gøgl, så det endte med at jeg fik krampe i benet. Det var umuligt for mig at gå ned i benene for at træne dødløft. Fik krampe med det samme.

MP - 5 x 5 - 30kg

Swissball - 3 x 15 - egen kropsvægt

Dips - 2 x 10 mener jeg det blev til med egen kropsvægt

Dumbell Curls - 3 x 10 - 14kg

Hammer Curls - 2 x 10 - 12kg

Chinups - 3 x 5 - egen kropsvægt

Så tror jeg ikke der blev trænet mere, men det var sq dejligt at komme igang igen.

Har de syge doms i arme, patter og lår i dag :) Mærker heldigvis ikke noget til det med kramperne i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Hey Kevin!

Sygt nok vi lige fandt ud af vi egentligt har samme interesse og forståelse for styrke/bb-træning idag på Uni i en ellers kedelig glykolyse-forelæsning :sleeping::sleeping:, tror ikke vi var helt populære efter at ha' snakket rimelig meget, :innocent:

Sad lige og kiggede din log igennem og damm du er sløv til at opdatere den. :poking: , Kan du så komme igang :tongue:

Men vi snakkes ved

-LaMotta (Nicholas) :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kevin!

Sygt nok vi lige fandt ud af vi egentligt har samme interesse og forståelse for styrke/bb-træning idag på Uni i en ellers kedelig glykolyse-forelæsning :sleeping:  :sleeping:, tror ikke vi var helt populære efter at ha' snakket rimelig meget, :innocent:

Sad lige og kiggede din log igennem og damm du er sløv til at opdatere den. :poking: , Kan du så komme igang  :tongue:

Men vi snakkes ved

-LaMotta (Nicholas) :4boxing:

<{POST_SNAPBACK}>

Kevin træner ikke, han bruger det bare som en undskyldning for at spise sig fed. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Han træner skam 3-4 gange om ugen.. Og han er vist kommer over sit cutting-trip. :smile:

Manglen på loggin' skyldes vist kun Julie-dedikation/diciplin :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja, jeg er sq stadig i live. Glemmer bare at opdatere loggen, men vil da forsøge nu :) Eller... det har jeg jo sagt før :laugh:

Mine stats lyder nu på:

Alder: 20

Højde: 185

Vægt: ~76kg

Bf%: Omkring de 13-14% vil jeg skyde på. Skal sq have den ned snart igen, men skal sq lige først have lidt bøffer :4thumbup:

Jeg træner et program, som Krumborg har udviklet, som egentlig er et 2-split men pga skolen har jeg ikke tid til at træne 4 gange om ugen, så det bliver ikke træning på ugebasis, men hvor de sådan overlapper hinanden.

Programmet ser således ud:

tis.gif

Cyklerne der er snakke om er:

Bænkpres-cyklus: TJ's advancerede ATH

Squat-cyklus: Gene Bell's Squat routine

Milli-cyklus: Hatfields cyklus

Dødløft-cyklus: TJ's singles-cyklus

Udover cyklerne er der lidt SS og light, som foregår på følgende måde:

Light-dage:

Squat: Alle uger 3 sæt af 5 gentagelse med 50 % af 1RM

Bænkpres: Alle uger 5 sæt af 2 gentagelser med 70% af 1RM

Dødløft: Alle uger 5 singles med 65 % af 1RM (med 30-60 seks. mellem singles)

Millitary press: Ingen. Kører closegrip Milli istedet, med vanlige 3 x 6.

SS1:

De to supersettede øvelser køres 3 sæt af 6 gentagelser, et godt stykke fra failure.

Lidt C/P fra Krumborgs log :4smartass:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Træningen i går forløb følgende:

DL cyklus: 5 x 1 @ 100kg

Squat Light: 3 x 5 @ 50kg

ChinUps: 5 x 5 @ Egen kropsvægt

SS1 Leg Extensions: 3 x 6 @ 60kg

SS1 Lunges: 3 x 6 @ 2 x 14kg Dumbells

One Arm DB Rows: 5 x 5 @ 20kg

Hammer Curls: 5 x 5 @ 16kg

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Så blev det også til lidt træning i går med Lamotta.

Bænkpres Cyklus: 10 x 1 @ 72,5kg efterfulgt af 5 x 5 @ 62,5kg.

Low Incline DB Press: 5 x 5 @ 22,5kg

Her valgte jeg så at lave en variation istedet for det sædvanlige.

SS1 Lateral Raises: 3 x 6 @10kg

SS1 Front Raises: 3 x 6 @ 8kg

Fransk Pres: 5 x 5 @ 20kg

Glosegrip Military: Det blev sådan lidt en blanding af glosegrip og normalt grip, da jeg prøvede at følge op på LaMottas kg, men lykkedes ikke helt :blush:

Mener det blev noget a la 1 x 6 @ 40kg, 1 x 4 @ 40kg, 1 x 6 @ 35kg.

Wtf! Nu da jeg sidder og skriver log, opdager jeg at jeg glemte at træne Decline Flyers trods jeg render rundt med programmet i hånden i centret. Det var sq satans.

Nåh, jeg overvejer at starte i HardWork på Frederiksbberg, da jeg gennem Føtex umiddelbart kan få årskort til 2499kr. Næsten det samme som jeg gav i Trimshop. Jeg har dog endnu ikke været ude og se HardWork endnu, så kender ikke til mulighederne med squat og dødløft, samt deres udbud af håndvægte og andre ting.

Var ude og se FitnessDK på Nygårdsvej med LaMotta. Rimelig poppet sted. Ikke ligeså hyggeligt som Trimshop, men tilgengæld masser af tøser :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det også til lidt træning i går med Lamotta.

Bænkpres Cyklus: 10 x 1 @ 72,5kg efterfulgt af 5 x 5 @ 62,5kg.

Low Incline DB Press: 5 x 5 @ 22,5kg

Her valgte jeg så at lave en variation istedet for det sædvanlige.

SS1 Lateral Raises: 3 x 6 @10kg

SS1 Front Raises: 3 x 6 @ 8kg

Fransk Pres: 5 x 5 @ 20kg

Glosegrip Military: Det blev sådan lidt en blanding af glosegrip og normalt grip, da jeg prøvede at følge op på LaMottas kg, men lykkedes ikke helt  :blush:

Mener det blev noget a la 1 x 6 @ 40kg, 1 x 4 @ 40kg, 1 x 6 @ 35kg.

Wtf! Nu da jeg sidder og skriver log, opdager jeg at jeg glemte at træne Decline Flyers trods jeg render rundt med programmet i hånden i centret. Det var sq satans.

Nåh, jeg overvejer at starte i HardWork på Frederiksbberg, da jeg gennem Føtex umiddelbart kan få årskort til 2499kr. Næsten det samme som jeg gav i Trimshop. Jeg har dog endnu ikke været ude og se HardWork endnu, så kender ikke til mulighederne med squat og dødløft, samt deres udbud af håndvægte og andre ting.

Var ude og se FitnessDK på Nygårdsvej med LaMotta. Rimelig poppet sted. Ikke ligeså hyggeligt som Trimshop, men tilgengæld masser af tøser  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tøser.. :poking: Din Morfar! - jeg sladrer til Julie! Kom nu med ud i en SL/Vl klub, de har det fornødne + mega cheap ! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Krumborg og jeg var ude i Sporting Health Club i går for at tjekke det ud. Det var fint nok, men alt for proppet med unyttige maskiner og ellers alt for dyrt medlemsskab i forhold til hvad de kan tilbyde.

Men det blev til lidt træning:

Squat Cyklus:

1 x 8 @ 20,00

1 x 8 @ 40,00

1 x 6 @ 50,00

1 x 4 @ 60,00

2 x 4 @ 70,00

Dødløft Light: 15 x 1 @ 80kg

Pullups: 5 x 5 @ Egen kropsvægt

SS1 Goodmornings: 3 x 6 @ 50kg

SS1 Rumænsk Dødløft: 3 x 6 @ 50kg

Bentover Rows: 5 x 5 @ 50kg

Preacher Curls: 5 x 5 @ 30kg

Crunches på Swissball: 3 x 15 @ 5kg bag nakken

Link to comment
Share on other sites

Atter lidt træning i dag:

DB press: 5 x 5 @ 26kg

MP Cyklus: 5 x 4 @ 40kg

Bænkpres Light: 5 x 2 @ 60kg

SS1 Dips: 1 x 6 @ 15kg. 2 x 6 @ 10kg. Var ved at gå failure pga for høj vægt til at starte med i Dips og det andet superset.

SS1 Glosegrip BP: 1 x 6 @ 55kg, 2 x 6 @ 45kg.

High Incline DB Press: 1 x 5 @ 26kg, 3 x 5 @ 22kg, 1 x 5 @ 20kg

Front Raises: 3 x 6 @ 8kg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
har du ikke trænet i 5 dage :poking::poking::tongue:

Jo, men det er lal lal træning for tiden, da jeg jo stod uden center, så det blev lidt træning oppe på loftet med de vægte, der er der. Og så har jeg bare glemt at opdatere. Det er jo vist set et par gange før :tongue:

Men well, i går var Krumborg, LaMotta og jeg ude for at se IK99, som DocHoliday viste frem.

Lader til at være et ganske fornuftigt sted med gode muligheder for at gå amok med vægtskiverne, så der meldte LaMotta og jeg mig ind. Tror også krumborg gør det.

Men ja, det blev langt om længe til lidt seriøs træning. Det var sq hårdt :w00t:

Bænkpres:

5 x 5 @ 70kg

Squat:

5 x 5 @ 70kg

Dødløft:

5 x 3 @ 90kg

Dumbell Press:

5 x 1 @ ~23kg

5 x 1 @ 30kg

3 x 5 @ ~26kg

Military Press:

5 x 1 @ 35kg

5 x 3 @ 40kg

Curls:

5 x 5 @ ~16kg

Dips:

5 x 5 @Egen kropsvægt

Jeg har sq rimelig DOMS i dag efter squat. Min røv er helt buttfucked. Hehe

:laugh:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Så blev det til lidt træning i dag i IK99 med Krumborg og LaMotta.

Bænkpres:

8 x 1 @ 40kg

8 x 1 @ 60kg

8 x 2 @ 70kg Den sidste i sæt to blev lidt forced. De virkede satme tungere her til morgen :laugh:

4 x 1 @ 75kg

5 x 1 @ 70kg

Squat:

5 x 1 @ 40kg

5 x 1 @ 60kg

5 x 2 @ 70kg

5 x 2 @ 80kg Der kunne godt have været lidt bedre dybde på i det ene sæt. :mad:

Dødløft:

5 x 1 @ 50kg

5 x 2 @ 80kg

5 x 2 @ 100kg Den var satme hård :devil: Synes ellers ikke jeg plejer at have så svært ved det.

Dumbell Press:

5 x 1 @ ~30kg

5 x 1 @ ~30kg Min venstre arm bukkede under, så Krumborg måtte tage imod.

5 x 1 @ ~27kg Igen bukkede min venstre arm under til sidst, så måtte gå længere ned i vægt.

5 x 2 @ ~24kg

Military Press:

5 x 5 @ 40kg

Curls:

5 x 5 @ ~15kg

Dips:

8 x 2 @ Egen kropsvægt

Pullups:

5 x 5 @ Egen kropsvægt

Crunches:

10 x 2 @ 5kg på brystet

Jeg skal have fundet nogle gode maveøvelser, for i al den tid jeg har trænet, så har jeg virkelig været dårlig til at træne mave, hvilket også ses ud fra min log. Jeg er simpelthen en motorik-mongol så de lidt mere krævende øvelser som crunches på gulvet med benene oppe og vægt på, formår jeg sq ikke at lave. Ender altid med jeg bare ligger og humper frem og tilbage uden at kunne mærke noget eller lignende.

Jeg elskede swissball da jeg trænede i Trimshop, men har de ikke i IK99.

Nogen ideer til gode og lette maveøvelser?

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det til lidt træning i dag i IK99 med Krumborg og LaMotta.

Squat:

5 x 1 @ 40kg

5 x 1 @ 60kg

5 x 2 @ 70kg

5 x 2 @ 80kg Der kunne godt have været lidt bedre dybde på i det ene sæt. :mad:

Synes du? :4whistling:

Crunches:

10 x 2 @ 5kg på brystet

Jeg skal have fundet nogle gode maveøvelser, for i al den tid jeg har trænet, så har jeg virkelig været dårlig til at træne mave, hvilket også ses ud fra min log. Jeg er simpelthen en motorik-mongol så de lidt mere krævende øvelser som crunches på gulvet med benene oppe og vægt på, formår jeg sq ikke at lave. Ender altid med jeg bare ligger og humper frem og tilbage uden at kunne mærke noget eller lignende.

Jeg elskede swissball da jeg trænede i Trimshop, men har de ikke i IK99.

Nogen ideer til gode og lette maveøvelser?

:smile:

Vi finder på noget næste gang. Partial DF's indtil du kan komme under parrallel evt.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu må det nøglekort fra IK99 godt tage og komme, da jeg får trænet minus for tiden.

Men jeg er istedet begyndt fra i dag og en uges tid frem at skrive ned hvad jeg spiser i løbet af en dag, for synes jeg gainer lidt for meget fedt for tiden. Har lagt alle slik-godterne op på loftet så jeg ikke æder alt det :bigsmile:

42gr cornflakes

65gr havregryn

20gr rosiner

1ltr minimælk

48gr proteinpulver 80%

50gr rugbrød

100gr hjemmelavet tunsalat

450gr kartofler

250gr hakkebøf

150gr oksekød

2 tomater

1/3 agurk

50gr hjemmelavet proteinkage/bar, som er blevet så hård at man kan slå pløkker i med den :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood:

40gr cornflakes

80gr havregryn

40gr proteinshake 80%

1ltr mælk

50gr rugbrød med 2 stks røget filet og peberrodsalat

100gr hjemmelavet proteinkage :bigsmile:

160gr pasta med salat, agurk og tomater, samt lidt dressing

Burger fra Den Sorte Gryde :blush:

Tror det var det, der røg indenbords idag. Kunne godt have snuppet lidt mere, men tog afsted i skole kl 11.30 og var i lab til kl 18, hvorefter LaMotta, en anden ven og jeg tog hjem til LaMotta, hvor de fik æren af at tabe mine penge i poker :w00t::tongue:

Vil meget gerne have noget feedback på min kost eller lign.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Du skal spise mere fæces.

Nej jeg synes det ser fint ud. Måske lidt mere mamse. Hvis du lige tæller op hvor mange kalorier du får pr. da så ville det gøre det en smule nemmere. For mit eget vedkomne synes jeg at mellem 3500 og 4000 kcal. Er et godt sted at ramme når man vejer under 80 kg. Desuden ser det ud som om du spiser sundt nok og får nok protein.

Link to comment
Share on other sites

Du skal spise mere fæces.

Nej jeg synes det ser fint ud. Måske lidt mere mamse. Hvis du lige tæller op hvor mange kalorier du får pr. da så ville det gøre det en smule nemmere. For mit eget vedkomne synes jeg at mellem 3500 og 4000 kcal. Er et godt sted at ramme når man vejer under 80 kg. Desuden ser det ud som om du spiser sundt nok og får nok protein.

Det lyder godt nok :4thumbup: Så skal jeg sq bare også begynde på det der hedder at træne :bigsmile: Ellers kommer jeg nok ikke så langt.

Men nej, som skrevet venter jeg bare på det skide nøglekort til IK99 så jeg kan komme igang.

Salt, kommer du forresten til gammel-elev fest i morgen?

Jeg er stadig modtagelig over for inputs ang kost fra andre :)

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt nok :4thumbup: Så skal jeg sq bare også begynde på det der hedder at træne :bigsmile: Ellers kommer jeg nok ikke så langt.

Men nej, som skrevet venter jeg bare på det skide nøglekort til IK99 så jeg kan komme igang.

Salt, kommer du forresten til gammel-elev fest i morgen?

Jeg er stadig modtagelig over for inputs ang kost fra andre :)

Gammel elev-fest? Dvs frk. Sortsø også kommer? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share