Insaniac´s logbog


Insaniac
 Share

Recommended Posts

  • Replies 887
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Håber sku du har glemt at logge ud på arbejdet igen!

Man skal sq da have det sjovt en gang imellem! lol... :w00t:

Dagens træning

Træning kl 15.30 efter eksamen. Var sq en lang eksamen :dry: Fik mig et 10-tal.

VLerne var så småt igang og så var Lamotta og Bjarne fra vores studie der.

Squat:

5 @ 107,5kg

5 @ 107,5kg

Leg Curls:

8 @ 20kg

8 @ 20kg

Calf Raises

8 @ 30kg

8 @ 30kg

Bænkpres:

8 @ 82,5kg

8 @ 82,5kg

10 @ 50kg

Pec Deck

8 @ 112,5

5 @ 112,5

Dødløft:

5 @ 137,5kg

5 @ 137,5kg

Chin Up:

5 @ BW + 15kg

Seated DB Skulderpres:

5 @ 27,5kg

3 @ 27,5kg

Laterals:

5 @ 15kg

5 @ 15kg

DB Curls:

8 @ 20kg

7 @ 20kg

Dips:

10 @ BW - Alt for nemt

10 @ BW

Så er der fandme ferie! Skal dog lige ud på skolen i lab i næste uge, så jeg kan fryse mine små kære børn ned, så de ikke dør mens jeg er ude at rejse!

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Sidste træning

Afrejse i morgen kl 14 fra Kastrup.

Ville gerne ha haft trænet i går med røvhullerne, men skulle til fødselsdag hos min mor.

Jeg kom ned i IK99 kl 11.30 - et mareridt, et freakshow! Alle de gamle nisser og moses og hans ven.

Squat:

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

5 @ 90kg

Bænk:

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

Nem nok!

Yates:

8 @ 70kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

For nem!

Pull Ups:

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

Military:

8 @ 40kg

8 @ 40kg

8 @ 40kg

Dips:

10 @ BW

10 @ BW

10 @ BW

Ses igen i april, friske og veloplagte og tyndere end en ål!! :laugh:

Følg med på www.dondolowy.blogspot.com !!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Første træning efter hjemkomst

Squat:

8 @ 50kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

Bænk:

8 @ 50kg

8 @ 70kg

8 @ 70kg

6 @ 70kg

Military:

6 @ 30kg

8 @ 30kg

8 @ 30kg

BB Curls:

8 @ 30kg

8 @ 30kg

6 @ 30kg

Dips:

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

Hårdt at træne og kan godt mærke det på styrken, at jeg har været væk. Har tabt mig 5kg mens jeg har været afsted.

Link to comment
Share on other sites

Det har med al sansynlighed hovedsagligt været muskler.

Synes kun det er på skuldre og arme jeg har mistet masse. Mine patter er ligeså ynkelige som de plejer at være, men tror nu ikke det er hovedsageligt muskler. Nok en blanding af half-half. Der er røget en del af på hofterne og i fjæset, ligesom sidste år da jeg cuttede.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Takker :bigsmile:

Lad nu være med at skifte til Fitnessdk ligesom tøsedrengene.

Hehe, det har jeg heller ingen intentioner om. Jeg bor dog nu i Måløv, så der er rimelig langt til IK99, hvis jeg ikke i forvejen er på uni. Planen er umiddelbart, at jeg primært vil træne i IK99 og så have et backup sted her i Måløv til de dage, hvor jeg ikke skal ind på skolen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gårdagens træning:

Squat:

8 @ 20kg

8 @ 50kg

5 @ 70kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

Bænkpres:

8 @ 20kg

5 @ 50kg

5 @ 70kg

5 @ 72,5kg

5 @ 72,5kg

5 @ 75kg

Military:

8 @ 20kg

6 @ 40kg

5 @ 40kg

5 @ 40kg

5 @ 40kg

Rows i maskine

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

Laterals

10 @ 9kg

10 @ 9kg

10 @ 9kg

Dips:

10 @ BW

10 @ BW

10 @ BW

og lidt curls.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Boede sort til fremleje i Vanløse og risikerede at blive smidt ud af lejligheden mens jeg var ude at rejse. Gad ikke risikere at stå i Thailand og få et opkald at nu havde jeg en uge til at være ude. Min lejer valgte nemlig at skifte sin adresse væk fra sin lejebolig. Den risiko turde jeg ikke løbe når jeg var ude at rejse. De boligselskaber som jeg er skrevet op i, de gav ikke de store muligheder da jeg kun fx har været skrevet op i AAB i 16år. Det kræver mindst 20-30års anciennitet at få en bolig i KBH igennem dem. Så fik jeg tilbudt en stor, lækker lejlighed i Måløv, som er naboby til Smørum hvor jeg er vokset op. Hvor min mor bor og hvor størstedelen af mine venner også bor. Min søster bor 100m fra mig nu og kæresten også meget tættere end før. Alt sammen en win-win situation og væk fra bystøjen, men klart skod situation iforhold til universitetet, men nu når jeg alligevel laver speciale, så betyder det ikke så meget at sidde 30min i tog hver vej, hvis man alligevel skal tilbringe mange timer derinde.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Træning kl 11. Alle de gamle nisser var tilstede og Jabba The Hut fortalte historier fra da han var til banko og så fik banko, så han knaldede hånden i bordet og alle folks brikker røg af pladerne, så han blev smidt ud af alle de gamle damer. Lol.

Squat:

10 @ 20kg

5 @ 50kg

5 @ 70kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

5 @ 80kg

Bænkpres:

5 @ 20kg

5 @ 50kg

5 @ 70kg

5 @ 70kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

Rows i maskine

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

Pec deck:

10 @ 87,5

10 @ 87,5

DB press:

8 @ 20kg

8 @ 20kg

5 @ 20kg

BB Curls:

8 @ 30kg

8 @ 30kg

8 @ 30kg

Fransk pres:

8 @ 30kg

8 @ 30kg

8 @ 30kg

Over på skolen og æde en masse kartofler og svinekød!

Link to comment
Share on other sites

Træning kl 11. Alle de gamle nisser var tilstede og Jabba The Hut fortalte historier fra da han var til banko og så fik banko, så han knaldede hånden i bordet og alle folks brikker røg af pladerne, så han blev smidt ud af alle de gamle damer. Lol.

LOL

Lyder fornuftigt ifht. boligsituationen. Nu skal du bare op at squatte over 100 igen :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Og så skal du til at træne om aftenen igen. Du kan jo træne når du er færdig på Uni. Må jeg foreslå tirsdag og torsdag ved 17 tiden.

Link to comment
Share on other sites

Og så skal du til at træne om aftenen igen. Du kan jo træne når du er færdig på Uni. Må jeg foreslå tirsdag og torsdag ved 17 tiden.

Da dage sutter bare. Arbejder som regel torsdag.

Dagens træning

Smed en gel over og smuttede til træning. Alt for mange VLer og nisser i grotten,trods klokken kun var 11.

Squat:

10 @ 20kg

8 @ 50kg

5 @ 70kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

8 @ 80kg

Bænkpres:

5 @ 20kg

5 @ 50kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

5 @ 75kg

Chins:

8 @ BW

8 @ BW

6 @ BW

Rows i maskine:

8 @ 50

8 @ 50

8 @ 50

DB Skulderpres:

8 @ 20kg

8 @ 20kg

8 @ 20kg

BB Curls:

8 @ 30kg

8 @ 30kg

8 @ 30kg

Dips:

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

Kan godt mærke at jeg har mistet meget styrke især i skuldrene. Bliver også udmattet i skuldrene ved bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Må desværre bøje mig i støvet og indrømme at jeg nok ender med at være en pussy ligesom de andre røvhuller fra IK og melde mig ind et andet sted, for at bruge det som primære træningscenter. Det fungerer bare slet ikke at jeg har så langt til træning. Motivationen er i forvejen ikke på toppen og så kan jeg slet ikke tage mig sammen til at komme i IK. :unhappy:

Sådan som det ser ud nu, så melder jeg mig ind i Trimshop (mit gamle træningscenter), hvor jeg har tænkt mig at træne kl 06.45 så mange morgener som muligt. En ven træner der på det tidspunkt hver dag og han vil hente mig på min bopæl og køre mig hjem igen. Det skal man satme være lad for at kunne sige nej til og har kørt sådan et par gange i sidste uge og det fungerer perfekt. Kl 8-nul-dut er træningen færdig og en hel dag foran en, hvor jeg ikke behøver tænke over at jeg også skal ned og træne.

Men nu tager jeg lige en måneds medlemsskab det nye sted og ser hvordan det kommer til at fungere. :smile:

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Må desværre bøje mig i støvet og indrømme at jeg nok ender med at være en pussy ligesom de andre røvhuller fra IK og melde mig ind et andet sted, for at bruge det som primære træningscenter. Det fungerer bare slet ikke at jeg har så langt til træning. Motivationen er i forvejen ikke på toppen og så kan jeg slet ikke tage mig sammen til at komme i IK. :unhappy:

Sådan som det ser ud nu, så melder jeg mig ind i Trimshop (mit gamle træningscenter), hvor jeg har tænkt mig at træne kl 06.45 så mange morgener som muligt. En ven træner der på det tidspunkt hver dag og han vil hente mig på min bopæl og køre mig hjem igen. Det skal man satme være lad for at kunne sige nej til og har kørt sådan et par gange i sidste uge og det fungerer perfekt. Kl 8-nul-dut er træningen færdig og en hel dag foran en, hvor jeg ikke behøver tænke over at jeg også skal ned og træne.

Men nu tager jeg lige en måneds medlemsskab det nye sted og ser hvordan det kommer til at fungere. :smile:

Hvis kudi ikke bruger det så meget, kan du bare nakke et personalemedlemskab for lidt "bytteri".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share