Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

Torsdag 27-10-2011

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 3 (2. cycle)

Bænkpres

5 x 30 kg

5 x 35 kg

3 x 45 kg

3 x 50 kg

3 x 60 kg

12 x 65 kg

Klart bedre end sidste uge, men nu vil jeg snart gerne have ny rep PR ...

Bænkpres

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

supersettet med

Pendlay rows

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

Finisher

AMRAP på 8 minutter af:

10 true pushups

10 supine ring rows

10 T2B

Score: 5 (+10)

Puha, det var en grebsdræber. Jeg brugte mest tid på T2Bs, fordi jeg efter ring rows havde problemer med at holde fast i stativet :unhappy:

Jeg havde planlagt en finisher nr. 2 med nogle jerry cans, som vi har fået - men mine underarme kunne ikke klare mere. Det må blive en anden dag!

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Du er så vild kvinde! For fedt at du ligger og repper løs med andre tøsers max :superman:

Og andre fyres :) stærkt DaisyBRO.

Tak I to :bigsmile: :bigsmile:

(selvom jeg er overbevist om, at Dan Dagsform ikke kender fyre, der bænker så lidt!!)

Bænkpres er ugens highlight hver gang .. Og næste uge skal der 70 kg på. Det ser jeg frem til!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 28-10-2011

I dag blev der snakket mere end der blev trænet .. det var super hyggeligt med en hel del trænere til trænertræning :smile:

Opvarmning

500 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 4 (2. cycle)

Squat

5 x 25 kg

5 x 35 kg

3 x 40 kg

3 x 50 kg

3 x 55 kg

20 x 60 kg

Weighted lunges

10/10 x 30 kg

10/10 x 40 kg

10/10 x 40 kg

10/10 x 40 kg

10/10 x 40 kg

Finisher med Pernille og Lerche

Double Tabata

Floorwipers, 40 kg

Dækslag

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Hmmmmm.

Jeg ved godt at du efterhånden har opbygget en seriøs work capacity, men nye rep-PRs kommer jo ikke bare gratis. Du laver jo trods alt en rimelig seriøs mængde gok... :)

Og jeg vil bestemt ikke have gratis PRs! Jeg kan nu godt lide at skulle kæmpe for dem, så er sejren endnu sødere når jeg får dem. Jeg er i virkeligheden meget tilfreds med min fremgang, bare lidt utålmodig en gang imellem.

Tak fordi du mindede mig om, at alt er i den skønneste orden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 30-10-2011

Træning i Trykkeriets Open Gym

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 3 - Day 1 (2. cycle)

Pres

5 x 15 kg

5 x 20 kg

3 x 25 kg

5 x 30 kg

3 x 35 kg

4 x 40 kg (Rep PR)*

* Første gang jeg repper med 40 kg, så det må per definition være en rep PR, selvom den er lidt sløj :tongue:

Pres

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

Weighted chinups

5 x BW

1 x BW + 5 kg

1 x BW + 10 kg

1 x BW + 12 kg

1 x BW + 16 kg

1 x BW + 18 kg PR

1 x BW + 20 kg PR :w00t:

5 x BW + 5 kg

5 x BW + 5 kg

5 x BW + 5 kg

5 x BW + 5 kg

5 x BW + 5 kg

Weeee! De 18 kg var nemme, så jeg skulle lige prøve 20 kg også, selvom jeg ikke helt troede på det. Men det lykkedes!! :superman:

Så var Søren, som var coach i Trykkeriet i dag, færdig med at undervise, og vi blev enige om, at vi hver især måtte vælge en finisher, som vi skulle dyste mod hinanden i.

Ladies first:

Finisher 1

20 m Farmer walk med jerry cans, 2 x 40 kg

1 burpee

20 m Farmer walk med jerry cans, 2 x 40 kg

2 burpees

osv. op til 5 burpees og bagefter ned til 1 igen

Tid: 3:52

Søren's choice:

Finisher 2

10 runder af:

12 box stepups

12 KB swings, 16 kg

Tid: 9:37

Søren vandt min WOD, jeg vandt hans. Alle er glade. God søndagstræning! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er misundelig! Jeg kunne også godt trænge til at få sat noget skik på mig. Hvordan går det med VL'en? Det ser da godt ud med styrken :smile:

Din C&J på 65 kg ser da meget fornuftig ud!! Du har vel også en træner på, når du er i Kono? Og jeg elsker bare, hvor eksplosivt du kommer ud af din frontsquat :4thumbup:

Det går fint med VL .. min største sejr er egentlig, at jeg er gået over fra at synes, at det er en frygtelig sport til rent faktisk at glæde mig til mine VL sessions nu. Fru Erik er virkelig dygtig!!

Jeg øver for det meste teknik for tiden .. for det ene for at komme af med mine gamle uvaner og for det andet for ikke at overbelaste knæet. Men det går stille og roligt fremad. Og Erik er tilfreds, så det kunne ikke være bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 01-11-2011

Der bliver ikke trænet så meget med the bros for tiden, så jeg er gået over til at træne med nogle seje chicas nu :w00t:

Træning i Garagen feat. Wiebke, Joy og Susanne :4thumbup:

Jeg havde en aftale med Joy om, at hun skulle vise mig, hvordan man skubber en tung prowler. Det er hun rigtig god til, hun kan skubbe 3 x sin kropsvægt :blink:

Prowler

20 m (eller hvor lang sådan en bane i Garagen nu er)

low handles på vejen frem

high handles på vejen tilbage

Op til 145 kg :superman:

Det gik forbavsende godt!! Desværre var vi nødt til at flytte os, fordi holdet gik i gang og skulle bruge banen. Næste gang kommer der mere vægt på!

Finisher 1

5 runder af:

10 KB swings, 16 kg

10 pushups

10 situps

Tid: 4:31

Finisher 2

Planke tabata

Hyggelig træning med tøserne :boobs:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 02-11-2011

Træning i Kirken med Dan Dagsform

Opvarmning

500 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 3 - Day 3 (2. cycle)

Bænkpres

5 x 30 kg

5 x 35 kg

3 x 45 kg

5 x 55 kg

3 x 65 kg

10 x 70 kg (Rep PR!!) Der var den! Og det var hele 3 reps mere end sidste gang :devil:

Jeg takker BBBF (best bench bro forever) Dan Dagsform for god spotting på mit rep-out sæt! :bigsmile:

Wendler Week 3 - Day 2 (2. cycle)

Dødløft

5 x 40 kg

5 x 50 kg

3 x 55 kg

5 x 70 kg

3 x 80 kg

10 x 90 kg (Rep PR) *

Første gang med 90 kg i mit Wendler cyklus. Jeg stoppede ved 10, da knæet har opført sig underligt siden søndag.

supersettet med

Bænkpres

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Pendlay Rows

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

10 x 50 kg

Hammer curls

12/12 x 10 kg

12/12 x 15 kg

12/12 x 15 kg

Link to comment
Share on other sites

Som tidligere skrevet havde mit knæ opført sig underligt siden sidste søndag .. jeg var derfor nødt til at droppe træning torsdag og fredag, da det kun blev værre selvom jeg prøvede at hvile det så meget jeg nu kunne. Fredag kunne jeg dog ikke tage et skridt uden at det gjorde ondt, og jeg havde kvalme pga. smerterne.

Så jeg overvejede et kort øjeblik ikke at tage ud til Even Stronger i Garagen ... Meeen jeg havde glædet mig til det så længe, og så havde jeg lovet the bros at heppe på dem og ikke mindst lave en kage, så de fik lidt energi for at kunne præstere i de virkelig benhårde WODs. Og en aftale er en aftale!

Og det var faktisk min redning. Kenneth Jay var på besøg i Garagen for at armwrestle med de CrossFittere, som nu turde at lægge arm med ham (ikke så mange så vidt jeg kunne bedømme det!). Udover det er Kenneth jo en stor kapacitet indenfor Z-Health. Det tog ham 10 sekunder at spotte, hvad jeg fejlede og under 1 minut at rette op på problemet. Det fede ved Z-Health er, at det virker med det samme. Så jeg gik fra at have slemme smerter til ikke at have smerter overhovedet. Og for at det ikke skal være løgn, havde knæet det bedre end før det startede med at gøre ondt ... Jeg kan virkelig varmt anbefale Kenneth både mht. smerterehabilitering og toptuning af en ellers velfungerende krop. Kenneth bliver mit hemmelige våben inden Julechallenge og Power Challenge!! :cool:

Og lidt fik jeg så trænet alligevel i lørdags .. TRS var så sød at give mig nogle fif til at blive en bad armwrestler :wink:

post-20710-000219700 1320696613_thumb.jp

Tak for det!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 06-11-2011

VL træning i Paideia hos Fru Erik feat. special guest LasseBroBro :4thumbup:

Og jeg lavede ...

Snatch balance

Power snatch fra hang og gulv

5'ere og 3'ere op til 35 kg

Hang clean bold

Power clean fra hang og gulv

3 + 3

Op til 50 kg

Endnu en super omgang VL træning hos Erik! Og så var det nice at se Lasse, som snart laver et træk på 100 kg, få sved på panden ved tekniktræning med lette kilo :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 07-11-2011

Hyggetræning i Garagen med Dan Dagsform og LasseBro :w00t:

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 4 - Day 1 (2. cycle) DELOAD

Pres

5 x 20 kg

5 x 20 kg

3 x 25 kg

5 x 25 kg

5 x 25 kg

5 x 30 kg

Chinups

10 x BW

10 x BW

10 x BW

10 x BW

10 x BW

Incline DB bench press

10 x 16 kg

10 x 16 kg

12 x 16 kg

Reverse curls

10 x 20 kg

10 x 25 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

10 x 20 kg

Vi brugte vist i alt 3 timer på vores træning .. så der blev snakket meget mere end der blev trænet. Bagefter stod den på endnu mere snak og lækker mad på Phoenix.

Brosome times with the bros :wub:

Link to comment
Share on other sites

Beskidt træning Y og endnu mere beskidt AW form du mønstrede i lørdags :)..

Jeg takker, dit grip bæst!! Og fordi der ikke andre, der har kommenteret det endnu, så siger jeg det .. det er skam nogle voldsomt imponerende underarme du har på det billede :devil: :devil: :devil: Og IRL selvfølgelig også :4thumbup:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 08-11-2011

VL træning hos Fru Erik feat. Thor og Strøyer i Kirken

Wohoooo! :w00t:

Opvarmning

Overhead squats

Trækhiv fra hofte

Muscle snatch

Muscle snatch + hang power snatch

3 + 3

op til 32 kg

Hang power snatch

5'ere op til 38 kg

3'er på 40 kg

Som den opmærksomme læser af min log sikkert ved, så har jeg været en klovn til vægtløftning længe. Jeg har engang sidste år power snatched 40 kg, og det var ikke kønt og ville nok hellere ikke være blevet godkendt af en dommer. Min 3'er i hang power snatch på 40 kg i dag var til gengæld ikke kun let, men også flot at se på. Og jeg fik meget ros for den :w00t:

Selvom jeg er godt klar over, at jeg har et pænt stykke arbejde foran mig endnu for at komme på et mere acceptabelt niveau, så er jeg nu alligevel lidt stolt og bare SÅ meget på den rigtige vej ... :4thumbup:

Endnu en fed og produktiv omgang VL træning! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share