Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

Enig - godt at se dig tilbage på MOL.

Jeg har selv kyllinget ud en periode, træningen kørte ad lort og jo mere man undlod den sædvanlige logning, jo mere føltes det at det gik ad helvede til.

Så hellere vræle lidt og få et par klap på skulderen og komme videre :wink:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Mandag 02-01-2012

Det var en lille satan af en workout. Men lur mig om ikke Q-base kunne tænke sig at prøve lidt mere CrossFit i fremtiden :cool:

Ja jeg skal da lige love for at den trak tænder ud! Meget diplomatisk af dig ikke at nævne du rent faktisk vandt over mig. Men ja du har helt ret, det er nok ikke sidste gang jeg er at finde i et CF center!

Tak for fed workout! Du er sgu lige så sej i virkeligheden, som man får indtryk af i loggen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

SMG og undertegnede vil også nøgen i sauna med Daisybro. Måske kan vi tage HesteBro og PowerPrinBro med?

Lasse! PPBro er ON på nøgen-sauna hi hi.

Du skal bare sørge for at få din white ass her hjem til DK i god behold, så er vi der :4winkkiss:

Årets første workout bliver også loggens sidste - loggen går i hi på ubestemt tid fra i dag af.

Jeg afslutter den med en vildt spændende video fra dagens træning :tongue: ..

Stay strong allesammen!

*****************************************************

Du kunne godt lige have afsluttet med en double front biceps - det havde været på sin plads!!

Jeg forstår fint dine tanker omkring logning, og har også selv haft lignende perioder. Men det er nok også fordi man selv er med til at skrue forventningerne op. Os der er faste brugere herinde, er jo glade for at læse hinandens logbøger, både i medvind og modvind :smile:

Stay Strong Daisy Girl!

Link to comment
Share on other sites

' date=' 6. januar 2012 - 15:00 ' timestamp='1325858412' post='1563415']

Lasse! PPBro er ON på nøgen-sauna hi hi.

Du skal bare sørge for at få din white ass her hjem til DK i god behold, så er vi der :4winkkiss:

Der er efterhånden lagt op til en ordentlig omgang nøgen saunahygge :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ellers sådan en, der kan tage sig sammen uanset hvad. Og nu har jeg prøvet at tage mig sammen i flere uger, men det lykkes ikke. Og det er jeg lidt flov over. Derfor ville jeg egentlig gerne undgå at logge min tur ned ad bakken og gøre jer til vidner til mit forfald.

Men nu ved I det. Og who knows, måske hjælper det endda, at det er ude nu. Hvis det ikke hjælper og jeg kommer til at logge en masse uinspireret og uinspirerende træning, skal I bare ikke komme og sige, at den er kedelig, min log!

Hej Y, jeg læser også din log engang imellem :)

Måske læser jeg ikke grundigt nok, man jeg havde ikke lige set nogen som helst tegn på nedgang. Du fyrer jo PR's af på stribe og er mega stærk og i vanvittig god form og vinder over DBM og Q-base og alt muligt... Så endnu er der vel ingen grund til at have nedtur?

At man kan miste lysten til at træne, kender jeg udmærket. Og nu siger jeg lige noget, som måske er helt fejlslagent, forkert og demotiverende, men altså - man kan jo bare lade være i en periode. Man kan træne 1-2 gange om ugen i stedet for 5-6 gange. Gå nogle ture i stedet for. Spise sund mad, som man har tid til at lave, når man ikke træner så meget. Mødes med en god ven og sludre i stedet for at stå og hamre en mukkert ned i et dæk. Læse bøger og se film og kramme potteplanterne. Man kan også tage sig tid til at afprøve nogle andre slags træning. Gå i svømmehal, tag i klatreklub, prøv en boksetime, kom til åben cirkustræning.

Et par uger (eller et par måneder) på den måde, med et minimum af vedligeholdelsestræning, behøver ikke at betyde gigantisk nedgang i formen, og hvis det er det, der skal til for at genfinde motivationen til den træning, du gerne vil være motiveret for, så er det måske værd at overveje. Nogle gange kan angsten for tilbagegang gøre, at man presser sig selv unødigt op i et hjørne af sure pligter. Nogle gange er det meget godt at tage et par skridt tilbage og finde ud af, hvorfor man overhovedet gør det, man gør.

Nå. Sikke en gang hippiesnak. Og det er jo heller ikke fordi, jeg har nogen erfaring med den slags. For mig er min træning også mit arbejde og mit levebrød, så jeg bliver nødt til at finde motivation for at blive ved uanset hvad. Hvis du også vil det, så foreslår jeg, at du 1) læser din log igennem, det vil gøre dig i godt humør, 2) ser nogle Rocky-træningsvideoer på youtube med lyden skruet helt op og 3) hardener the fuck up! :)

Ses søndag!

Link to comment
Share on other sites

Hej Y, jeg læser også din log engang imellem :)

Måske læser jeg ikke grundigt nok, man jeg havde ikke lige set nogen som helst tegn på nedgang. Du fyrer jo PR's af på stribe og er mega stærk og i vanvittig god form og vinder over DBM og Q-base og alt muligt... Så endnu er der vel ingen grund til at have nedtur?

At man kan miste lysten til at træne, kender jeg udmærket. Og nu siger jeg lige noget, som måske er helt fejlslagent, forkert og demotiverende, men altså - man kan jo bare lade være i en periode. Man kan træne 1-2 gange om ugen i stedet for 5-6 gange. Gå nogle ture i stedet for. Spise sund mad, som man har tid til at lave, når man ikke træner så meget. Mødes med en god ven og sludre i stedet for at stå og hamre en mukkert ned i et dæk. Læse bøger og se film og kramme potteplanterne. Man kan også tage sig tid til at afprøve nogle andre slags træning. Gå i svømmehal, tag i klatreklub, prøv en boksetime, kom til åben cirkustræning.

Et par uger (eller et par måneder) på den måde, med et minimum af vedligeholdelsestræning, behøver ikke at betyde gigantisk nedgang i formen, og hvis det er det, der skal til for at genfinde motivationen til den træning, du gerne vil være motiveret for, så er det måske værd at overveje. Nogle gange kan angsten for tilbagegang gøre, at man presser sig selv unødigt op i et hjørne af sure pligter. Nogle gange er det meget godt at tage et par skridt tilbage og finde ud af, hvorfor man overhovedet gør det, man gør.

Nå. Sikke en gang hippiesnak. Og det er jo heller ikke fordi, jeg har nogen erfaring med den slags. For mig er min træning også mit arbejde og mit levebrød, så jeg bliver nødt til at finde motivation for at blive ved uanset hvad. Hvis du også vil det, så foreslår jeg, at du 1) læser din log igennem, det vil gøre dig i godt humør, 2) ser nogle Rocky-træningsvideoer på youtube med lyden skruet helt op og 3) hardener the fuck up! :)

Ses søndag!

Sina rocks! :4thumbup:

Men det der med at slå DBM, må være noget sludder? Rygterne siger, at han skulle være ret vild? :superman:

Edited by TheDagsform
Link to comment
Share on other sites

WOW! Friends!! Tusind tak for den massive opbakning. You rock! :superman:

Hej DaisyGirl. Jeg har med stor interesse fulgt med i din online logbog. Du er meget stærk. Jeg er glad for, du har valgt at fortsætte med opdateringerne.

Uha da da .. en hemmelig beundrer med en god dagsform :wub: Og jeg aner simpelthen ikke, hvem det kunne være overhovedet?! :nonono:

Men jeg har en idé – vi har engang haft en Dan Dagsform her på MOL (med en ret acceptabel dagsform for det meste, vil jeg sige). Nu ligner han mest en kænguru på campingudflugt og er derfor holdt op med at logge. Hvad nu hvis du kaprede hans gamle log og bare fortsatte med den, som om det var din? Det kunne være frækt! :w00t:

Fedt at du holder den kørende :smile:

Desuden skal du have credit for at indvie os alle i dine tanker. Jeg tror ikke at der er nogen, der kan komme uden om, at have haft en periode med nedtur med sin træning på et eller andet tidspunkt. Motivationen og lysten kommer jo som regel igen, og jeg er sikker på at du ville føle at du manglede noget efter en uge uden træning. Du får et klap på skulderen herfra, du er jo den sejeste tøs i DK. :superman:

Årh, du smigrer din seje pigepony! :devil:

Og ja, jeg ville jo både mangle træningen og alle jer her på MOL …

Enig - godt at se dig tilbage på MOL.

Jeg har selv kyllinget ud en periode, træningen kørte ad lort og jo mere man undlod den sædvanlige logning, jo mere føltes det at det gik ad helvede til.

Så hellere vræle lidt og få et par klap på skulderen og komme videre :wink:

Tak du!

Jeg tænkte faktisk det samme .. loggen forpligter jo på en måde. Tit og ofte er MOL grunden til, at jeg tager mig sammen og lige laver lidt ekstra, en lille finisher eller noget mavetræning, bare så min log ikke kommer til at se alt for fesen ud når der nu er andre, der læser med. Selvom det måske er en lidt unaturlig form for motivation, så giver det altså alligevel noget ekstra i sidste ende. Abs of steel for eksempel :tongue:

Ja jeg skal da lige love for at den trak tænder ud! Meget diplomatisk af dig ikke at nævne du rent faktisk vandt over mig. Men ja du har helt ret, det er nok ikke sidste gang jeg er at finde i et CF center!

Tak for fed workout! Du er sgu lige så sej i virkeligheden, som man får indtryk af i loggen. :superman:

Nu var jeg jo også lidt mere på hjemmebanen med den workout. Udover det havde jeg ikke brugt alle mine kræfter på at lave handstands fra L-sit på paralletter, planche pushups, front levers, muscle ups og alle de andre vilde ting du lavede og som jeg ikke engang aner, hvad hedder :superman:

Men careful – når du først kommer i gang med CrossFit, kender alle øvelserne og så stadigvæk taber til mig, så udleverer jeg dig her i loggen uden at blinke med øjet :wink:

Og mange tak! Jeg ser virkelig frem til kurset i morgen og til at du lærer mig bar muscle ups. Det var vist det, der var aftalen :laugh:

128695570365727918.jpg

Hugs time :wub: Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cheer:

' date=' 6. January 2012 - 15:00 PM' timestamp='1325858412' post='1563415']

Du kunne godt lige have afsluttet med en double front biceps - det havde været på sin plads!!

Jeg forstår fint dine tanker omkring logning, og har også selv haft lignende perioder. Men det er nok også fordi man selv er med til at skrue forventningerne op. Os der er faste brugere herinde, er jo glade for at læse hinandens logbøger, både i medvind og modvind :smile:

Stay Strong Daisy Girl!

Den der double front biceps skal jeg nok huske til næste gang :4flex:

Du har fuldkommen ret – det er vigtigt at have et mål at gå efter, men jeg skyder gerne over det og vil helst kunne det hele, her og nu . Og især i perioder, hvor der er lavvande på andre områder af mit liv, så fylder træningen og mit behov for gode resultater bare uforholdsmæssigt meget. Meget menneskeligt, men også meget dumt. Det kan jeg gøre bedre! :smile:

Og apropos at gøre noget bedre .. jeg læste i din log, at du var ude på Amager til Power Challenge. Jeg var der også. Men vi hilste aldrig på hinanden. Godt nok anede jeg ikke, hvem du var på det tidspunkt .. men det tror jeg også vi kan gøre bedre! :wink: Snart?!

Der er efterhånden lagt op til en ordentlig omgang nøgen saunahygge :tongue:

Niceness! :tongue:

Hej Y, jeg læser også din log engang imellem :)

Måske læser jeg ikke grundigt nok, man jeg havde ikke lige set nogen som helst tegn på nedgang. Du fyrer jo PR's af på stribe og er mega stærk og i vanvittig god form og vinder over DBM og Q-base og alt muligt... Så endnu er der vel ingen grund til at have nedtur?

At man kan miste lysten til at træne, kender jeg udmærket. Og nu siger jeg lige noget, som måske er helt fejlslagent, forkert og demotiverende, men altså - man kan jo bare lade være i en periode. Man kan træne 1-2 gange om ugen i stedet for 5-6 gange. Gå nogle ture i stedet for. Spise sund mad, som man har tid til at lave, når man ikke træner så meget. Mødes med en god ven og sludre i stedet for at stå og hamre en mukkert ned i et dæk. Læse bøger og se film og kramme potteplanterne. Man kan også tage sig tid til at afprøve nogle andre slags træning. Gå i svømmehal, tag i klatreklub, prøv en boksetime, kom til åben cirkustræning.

Et par uger (eller et par måneder) på den måde, med et minimum af vedligeholdelsestræning, behøver ikke at betyde gigantisk nedgang i formen, og hvis det er det, der skal til for at genfinde motivationen til den træning, du gerne vil være motiveret for, så er det måske værd at overveje. Nogle gange kan angsten for tilbagegang gøre, at man presser sig selv unødigt op i et hjørne af sure pligter. Nogle gange er det meget godt at tage et par skridt tilbage og finde ud af, hvorfor man overhovedet gør det, man gør.

Nå. Sikke en gang hippiesnak. Og det er jo heller ikke fordi, jeg har nogen erfaring med den slags. For mig er min træning også mit arbejde og mit levebrød, så jeg bliver nødt til at finde motivation for at blive ved uanset hvad. Hvis du også vil det, så foreslår jeg, at du 1) læser din log igennem, det vil gøre dig i godt humør, 2) ser nogle Rocky-træningsvideoer på youtube med lyden skruet helt op og 3) hardener the fuck up! :)

Ses søndag!

Hej Sina,

Hyggeligt at du læser med engang imellem!

Grunden til at du ikke har lagt mærke til nedturen er, at jeg er ret god til at presse citronen og overbevise mig selv om, at alt er i den bedste orden selvom jeg allerede kører på nødstrøm (må have noget at gøre med min opvækst i Østtyskland). Jeg kan godt præstere uden at have lyst til det, det kræver bare mere viljestyrke. Min manglende træningsmotivation er egentlig også bare lige klimaksen på en længere periode med aftagende energi. For at det ikke skal være løgn har min chef for et par måneder siden købt en ”Ja-hat” til mig, fordi jeg pludselig var negativ og afvisende overfor alt nyt. Jeg skyr normalt ikke hårdt arbejde – men jeg kunne simpelthen ikke overskue mere ansvar, flere projekter, flere forandringer, flere møder, flere rapporter, flere mennesker, flere ønsker og sjove idéer .. Og det ligner bare ikke mig.

Det er nogle rigtig gode alternativer du foreslår. Faktisk har jeg brugt min juleferie på noget af det – læse nogle gode og inspirerende bøger, se film, spise sundt, gå lange ture og finde på strategier, der gør, at jeg kommer på den rigtige bane igen. Andre slags træning er en del af planen. Og jeg er sjovt nok allerede gået i gang med nogle hippie-ting, som så småt er begyndt at virke. I hvert fald har jeg de sidste to dage været hammereffektiv og overskudsagtig på jobbet igen. Så er det bare et spørgsmål om tid inden det også afspejles i min træning. Indtil da står der vedligeholdelse og leg på dagsordenen.

Og til fremtiden husker jeg at tage foden fra speederen inden jeg rammer muren.

Tak fordi du tog dig tid til så langt og gennemtænkt et svar.

Vi ses søndag! :smile:

Sina rocks! :4thumbup:

Men det der med at slå DBM, må være noget sludder? Rygterne siger, at han skulle være ret vild? :superman:

Ja, hun gør!

Haha, rygterne siger DBM ligner en kænguru. Han må være ret vild til broad jumps og englehop :laugh:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Fredag 06-01-2012

1,5 times Osho behandling hos Coach Kold

Som altid pænt smertefuldt men effektiv :smile:

Senere

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 4 - Day 4 (4. cycle) - Deload

Squat

5 x 30 kg

5 x 40 kg

3 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 50 kg

5 x 55 kg

Så prøvede jeg at overtale 3 af vores trænere til at være med til den lækre chipper, som jeg fandt i Buuges log. Men forgæves. Og så gik jeg og troede JEG havde motivationsproblemer :laugh:

Buuges Nytårs WOD 20-12

20 x Box stepups

12 x Burpees

20 x HSPU

12 x Burpees

20 x Power Clean,40 kg

12 x Burpees

20 x Pull-Ups

12 x Burpees

20 x Wall Balls

12 x Burpees

20 x Pistols (10/10 kun til bænk med venstre ben)

12 x Burpees

20 x Double Unders

12 x Burpees

20 x Push-Ups Hand Release

12 x Burpees

20 x Front Squat, 40 kg

12 x Burpees

Tid: 18:34

Det er en virkelig fed WOD, hvis ikke det var for de 108 burpees :crazy:

Der er ikke noget, der er nemt at lave efter 12 burpees. Og det er længe siden jeg har haft det så ubehageligt under en workout. Det var en god start på weekenden! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 08-01-2012

4 h Gymnastikkursus med Q-base i Trykkeriet :4thumbup:

Superfedt kursus med lidt teori og en masse praktisk træning af alle mulige variationer af handstands, planches, back og front levers, ring dips, strict MU's

Udfordrende og lærerigt kursus, som ikke mindst de kvindelige trænere syntes var meget inspirerende :wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 08-01-2012

VL med Fru Erik hos Bryggens CrossFit :smile:

Så er jeg vendt tilbage til VL-træning .. heldigvis havde jeg ikke glemt så meget som jeg havde frygtet. Grebet er dog blevet svagere, hvilket er lidt irriterende når Erik nu altid er så glad for mange gentagelser :tongue:

Opvarmning

Overhead squat op til 30 kg

Snatch pull

Muscle snatch

Hang snatch bold

op til 35 kg

Clean pull

Hang clean bold

op til 50 kg

Dejligt at være tilbage!

Og så mødte jeg også Sina og Marianne B, som gjorde sig klar til Eriks næste hold :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 09-01-2012

Træning i Garagen, hvor jeg mødte det berygtede nye MOL medlem TheDagsform. Både dagsformen og styrken må siges at være Daisygirl approved :4thumbup:

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 1 - Day 1 (5. cycle)

Pres

5 x 20 kg

5 x 25 kg

3 x 25 kg

5 x 30 kg

5 x 35 kg

5 x 40 kg

Pres

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

10 x 30 kg

Weighted chins til failure

5 x BW

6 x BW + 5 kg

5 x BW + 5 kg

5 x BW + 5 kg

Finisher

10 runder af:

10 supine ring pullups

10 pushups

Tid: 11:31

Supine ring pullups blev meget hurtigt meget hårde. Pushups kørte jeg unbroken til 7. runde. Det vil jeg tro er rekord for mig ...

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse på. God dagsform du holder dig :4thumbup: Min gode opdragelse forbyder mig dog, at rate dig på dagsformsskalaen......

I lige måde!

Oh la la monsieur - en mand med en veltrænet krop OG en god opdragelse er jo slet ikke til at stå for :blush:

Det ser da ud til du stadig får fyret nogle hårde træninger af :4thumbup: Og dagsformen er vist kun blevet bedre siden jeg så dig sidst!

Mange tak Marianne :bigsmile:

Jeg giver Wendler æren for de forandringer, der er sket siden du så mig sidst.

Og det var godt at se dig i søndags!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 10-01-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 1 - Day 2 (5. cycle)

Dødløft

5 x 45 kg

5 x 55 kg

3 x 70 kg

5 x 75 kg

5 x 85 kg

16 x 95 kg (Rep PR)

Ugens challenge i Kirken:

Max. L-pull ups

Score: 6

Dødløft

10 x 60 kg

10 x 60 kg

10 x 60 kg

10 x 60 kg

10 x 60 kg

supersettet med

Lidt sjov for maven

8 Hanging leg raises (fødderne kommer hele vejen op og rører stangen)

15 Anchored situps med 5 kg vægtskive bag nakken

Link to comment
Share on other sites

Du er stærk Daisy! og jeg er glad for at du holder din Log i live :wink:

Er du glad og tilfreds med dit Wendler program? Jeg overvejer selv en omgang BoringButBig, så der også er lidt plads til CrossFit og løb, uden at sætte masse og styrke over styr.

Link to comment
Share on other sites

Du er stærk Daisy! og jeg er glad for at du holder din Log i live :wink:

Er du glad og tilfreds med dit Wendler program? Jeg overvejer selv en omgang BoringButBig, så der også er lidt plads til CrossFit og løb, uden at sætte masse og styrke over styr.

Hey du - mange tak :smile:

Jeg er stadigvæk virkelig glad for Wendler. Jeg tror hvis ikke jeg kørte Wendler, ville jeg slet ikke træne for tiden. Men det er så simpelt og overskueligt, jeg bliver ved med at sætte PR, og der er netop plads til alt det andet man måtte have lyst til. Jeg kan kun anbefale Wendler!! :4thumbup:

Fan-fuckin-tastisk deads!! Går lige i glutes-dagsformen!!

Thank you sir!

Og ja, jeg kunne godt mærke mine dødløft hele dagen i går - på den fede måde :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 12-01-2012

Opvarmning

1.000 m roning

Wendler Week 1 - Day 3 (5. cycle)

Bænkpres

5 x 33 kg

5 x 40 kg

3 x 48 kg

5 x 53 kg

5 x 60 kg

9 x 70 kg

Bænkpres

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

supersettet med

KB rows

10/10 x 20 kg

10/10 x 24 kg

10/10 x 24 kg

10/10 x 24 kg

10/10 x 24 kg

Mini Barbara

5 runder af:

8 pullups

12 pushups

16 atomics

20 airsquats

30 sek pause

Løbende tider:

1) 1:02

2) 2:40

3) 4:22

4) 6:30

5) 8:40

Link to comment
Share on other sites

Fredag 13-01-2012

Opvarmning

500 m roning

&

Z-health & mobility

Wendler Week 1 - Day 4 (5. cycle)

Squat

5 x 33 kg

5 x 40 kg

3 x 48 kg

5 x 53 kg

5 x 60 kg

16 x 70 kg (Rep PR)

Squat

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Weighted GHD situps (5 kg skive bag nakken)

10 x

10 x

10 x

10 x

TheDagsform var også til stede til dagens træning. Jeg kunne læse mig frem på Facebook i dag, at han er en gammel CrossFit legende. Der kan man bare se :gal:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 14-01-2012

Træner-mod-træner konkurrence i vores nyeste CrossFit center i Hellerup

Vi var 4 hold à 4 og skulle igennem 3 workouts:

1) Rowing Helen

10 runder af:

400 m roning

21 KB swings 24/16 kg

12 Pullups

Tid: 17:41 og mit hold vandt!!

2) Triple hop

Hver mand på holdet skulle hoppe så langt man kunne med 3 hop.

Mit knæ er normalt ikke så vildt med hop - men jeg satsede. Og jeg kunne godt. Og selvom jeg ikke var den, der hoppede længst, så var jeg heller ikke den, der hoppede kortest, hvilket er fortrøstningsfuldt.

Ingen placering her, da et af holdene ikke kunne eller ville huske deres resultater.

3) Chipper med slæde

10 burpees

15 slam balls, 20/10 lbs

20 box jumps

25 grasshoppers

50 DUs

bagefter:

4 ture (frem og tilbage) med slæde plus 25 kg

3 ture (frem og tilbage) med slæde plus 50 kg

2 ture (frem og tilbage) med slæde plus 70 kg

1 tur (frem og tilbage) med slæde plus 90 kg

Tid: 7:58 og 3. plads

I chipper delen startede første mand med burpees og næste mand måtte rykke efter så snart foregående var færdig, så der altid kun var en, der arbejdede ved en station.

Den dag fandt jeg også ud af, at jeg er en CrossFit snob og virkelig dårlig til at være på hold med nogle, der skalerer øvelser :unhappy:

Plus: 35 km transportcykling i det kolde vintervejr i løbet af dagen

Knæet havde det desværre ikke så godt i går og hele dagen i dag, men da jeg har ligget syg de sidste to dage, fik det heldigvis også lov til at hvile sig. Nu har jeg lige været i bad, vasket hår, lagt en lækker kakaoansigtsmaske og er næsten så god som ny. Så i morgen får den en skalle igen!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 17-01-2012

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 1 (5. cycle)

Pres

5 x 18 kg

5 x 23 kg

3 x 28 kg

3 x 33 kg

3 x 35 kg

5 x 40 kg

Pres

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

10 x 32 kg

For quality

5 runder af:

Max ring pushups

Max strict chinups

1. runde: 17 - 7

2. runde: 10 - 5

3. runde: 6 - 4

4. runde: 5 - 4

5. runde: 5 - 4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share