Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

Mandag 28-11-2011

Hyggeligt gensyn med Dan Dagsform i Garagen :w00t:

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 3 - Day 1 (3. cycle)

Shoulder press

5 x 20 kg

5 x 20 kg

3 x 25 kg

5 x 30 kg

3 x 35 kg

5 x 40 kg (Rep PR)

Finisher

Complete 3 rounds:

Handstand Hold - 30 seconds

Max Handstand Push Ups

Static Chinup Hold - 30 seconds

Max Strict chinups

Hold Top of Ring Dip - 30 seconds

Max Ring Dips

*Perform isometric hold for 30 seconds, kick down, shake out your hands and perform max reps of given exercise.

Jeg lavede:

HSPUs: 21 - 12 - 12

Chinups: 6 - 4 - 4

Ring dips: 4 - 3 - 2

Sweet'n short! Og hårdt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 29-11-2011

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Wendler Week 3 - Day 2 (3. cycle)

Dødløft

5 x 40 kg

5 x 50 kg

3 x 60 kg

5 x 75 kg

3 x 85 kg

11 x 95 kg (Rep PR)

Wendler Week 3 - Day 3 (3. cycle)

Bench press

5 x 30 kg

5 x 40 kg

3 x 45 kg

5 x 55 kg

3 x 65 kg

10 x 70 kg

Finisher

fra CrossFit Football

Tabata Sledgehammer Strikes

Rest 1 minute

Tabata Burpees

Rest 1 minute

Tabata Sledgehammer Strikes

*The round with the smallest amount completed is your score.

Score: 13 - 7 - 13

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 30-11-2011

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Snatch balance

Muscle snatch

op til 35 kg

Power snatch bold

2 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

Power clean bold

op til 57 kg

Nu snatcher jeg snart mere end jeg cleaner :blink:

Wendler Week 3 - Day 4 (3. cycle)

Squat

5 x 30 kg

5 x 40 kg

3 x 45 kg

5 x 55 kg

3 x 60 kg

10 x 70 kg

Nu squatter jeg så meget som jeg bænker :blink:

Power clean

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 30-11-2011

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Snatch balance

Muscle snatch

op til 35 kg

Power snatch bold

2 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

3 x 40 kg

Power clean bold

op til 57 kg

Nu snatcher jeg snart mere end jeg cleaner :blink:

Wendler Week 3 - Day 4 (3. cycle)

Squat

5 x 30 kg

5 x 40 kg

3 x 45 kg

5 x 55 kg

3 x 60 kg

10 x 70 kg

Nu squatter jeg så meget som jeg bænker :blink:

Power clean

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

Awesome træning. Masser af VL og squat. I like :tongue: Hvad synes du om Wendler? Kan du mærke at du bliver en stærkere kvinde? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Power snatch på bold! Pas nu på dit dårlige knæ DaisyBro :wink:

Du er stærk og bliver stærkere af wendler! :wub:

Ja, det er total cirkus når jeg træner VL :tongue:

Weeee!! Stærk og flot som mine bros :wub:

Awesome træning. Masser af VL og squat. I like :tongue: Hvad synes du om Wendler? Kan du mærke at du bliver en stærkere kvinde? :cool:

Tak Pigehest! :bigsmile:

Jeg er virkelig glad for Wendler!

Jeg skriver mine Wendler resultater ned i en excel-fil og markerer alle rep PRs med rødt. Der er mere rødt end sort - så det må være tegn på, at Wendler virker :4thumbup:

Og det er sikkert lige lovligt nørdet nok, men jeg har allerede skrevet vægtene ned for de kommende 3 cyklusser. Og jeg glæder mig som et lille barn til at løfte så tungt lige om lidt!! :laugh:

For nogle uger siden var der faktisk en gut i Garagen, der spurgte mig, hvor meget jeg egentlig har gainet. Og selvom jeg synes det er noget mærkeligt noget at spørge en pige om :wacko: og jeg gik og surmulede over den kommentar hele aften :unhappy: så er mine skuldre og arme rigtigt nok blevet lidt mere buff at se på.

Så Wendler kan både føles og ses!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er total cirkus når jeg træner VL :tongue:

Weeee!! Stærk og flot som mine bros :wub:

Tak Pigehest! :bigsmile:

Jeg er virkelig glad for Wendler!

Jeg skriver mine Wendler resultater ned i en excel-fil og markerer alle rep PRs med rødt. Der er mere rødt end sort - så det må være tegn på, at Wendler virker :4thumbup:

Og det er sikkert lige lovligt nørdet nok, men jeg har allerede skrevet vægtene ned for de kommende 3 cyklusser. Og jeg glæder mig som et lille barn til at løfte så tungt lige om lidt!! :laugh:

For nogle uger siden var der faktisk en gut i Garagen, der spurgte mig, hvor meget jeg egentlig har gainet. Og selvom jeg synes det er noget mærkeligt noget at spørge en pige om :wacko: og jeg gik og surmulede over den kommentar hele aften :unhappy: så er mine skuldre og arme rigtigt nok blevet lidt mere buff at se på.

Så Wendler kan både føles og ses!

Ih hvor er det godt! Det er da også bare super motiverende med en masse rep PRs. Så får man jo endnu mere lyst til at klø på :4thumbup: Jeg følger spændt med, du repper jo snart med 100 kg i squat! :devil:

Når fyre spørger, hvor meget man har gainet skal du ikke blive ked af det! Det er jo fordi du ser stærk ud :cool: Det er værre når de siger at de synes man er blevet mere blød at se på, kan jeg hilse og sige :dry:

Hvor mange timer træner du egentlig dagligt? Og hvordan er din kost? Du har jo en awesome krop :smile:

Held og lykke imorgen, du skal nok sparke røv :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 03-12-2011

Julechallenge i Køge :w00t:

Efter næsten 14 måneder out of the game skulle jeg i går prøve kræfter med en CrossFit konkurrence igen. Jeg havde udset mig Julechallenge i Køge, fordi det plejer at være en hyggekonkurrence, og jeg ville gerne have en nogenlunde blød start for at teste, hvad kroppen holder til. Virkelig hyggelig er den ikke længere - konkurrencen er blevet rimelig hård med vilde workouts og ret giftige deltagere. Men fedt var det nu alligvel.

Jeg synes jo generelt, at jeg er i nogenlunde god form igen lige bortset fra, at stængerne ikke er på det gamle niveau endnu og højst sandsynligt heller aldrig helt kommer til det igen. Derfor fik jeg også virkelig nedtur, da jeg for to uger siden fik nogle hints om WODsene, hvor der var alt for meget ben med efter min smag. Men quitting is not an option. Og på et eller andet tidspunkt var jeg vist nødt til at teste, om knæet holder nu. Og endnu vigtigere: i år skulle jeg endelig stille op sammen med Strøyer, og det ville jeg ikke gå glip af engang til!

WOD 1

In 22 min. complete as a team the following

Jackie

1000 meter row

50 Thrusters 20kg

30 Pullups

Karabell

10 Rounds

3 Snatch 60/40kg

15 Wall Balls

Cindy

AMRAP

5 Pullups

10 Pushups

15 Air Squats

Score total runds/reps of Cindy!

Score: 10 runder + 2 reps

Vi var de første, der blev færdige med Jackie og havde et pænt forspring til næste hold. Desværre gik vores Karabell strategi ikke op - så vi endte med at tabe meget tid her. Vi var lige gået i gang med 9. runde Karabell, da Sarah og Dan Dagsform startede med Cindy. Da vi selv nåede dertil som 3. eller 4. hold, kørte det gnidningsløst igen. Vi var meget gode til at overholde vores strategi her, holdt et flot tempo og skiftede hurtigt. Vi kunne ikke have lavet Jackie og Cindy meget hurtigere. Derfor blev vi også overraskede over, at vi kun kom på en 7. plads ud af 16 hold i første WOD. Det var kun 8 hold, der skulle gå videre i finalen. Og fordi jeg vidste, at min clean præstation i WOD nr. 2 ville være elendig, var vores finaleplads allerede truet lige fra starten. Og finaleworkouten var ellers den, jeg havde set mest frem til :unhappy:

WOD 2A:

1 RM Clean in 8 min (both athletes)

1 x 50 kg

1 x 55 kg

0 x 60 kg

Jeg havde aftalt med Fru Erik, at jeg kun skulle lave Power clean bold for at skåne knæet. Det er ikke, fordi jeg er kendt for at kaste mig under stangen i vildskab :wink: , men better safe than sorry. I bedste JHO stil kunne man også kun øge vægten med 5 kg. Så de 60 kg var urealistiske for mig i går.

WOD 2B:

AMRAP 2 min:

Hand Stand Pushups (both athletes)

Score: 51 reps

Jeg ved ikke helt, hvordan vi placerede os i 2A, men vi fik en 3. plads i 2B, hvilket katapulterede os op på en samlet 5. plads, og dermed var finaledeltagelsen sikret :w00t:

Vi havde desværre 8 point afstand til den delte 3. plads, så ikke engang en 1. plads i finalen ville have gjort en forskel. Men nu var det jo den workout, vi havde set frem til, så den skulle blive vores bedste. Og det blev den også!

WOD 3 - Finale:

For time:

Ring Dips 30/5 reps

Pistols 25/10 reps

Burpees 20/15 reps

KB Swings 15/20 reps, 24 kg

KB Thrusters 10/25 reps, 16 kg

Deadlift 5/30 reps, 120/80 kg

Workouten blev kørt som stafet, hvor den ene startede den ene vej og makkeren efterfølgende kørte den anden vej. Simon startede, og jeg tog hjemturen.

Tid: 8:50

Vi endte med at få andenbedste tid! Mega optur!! :bigsmile:

Det skal lige siges, at det hold, der vandt finalen - Sara og Rasmus fra Odense - lavede workouten omvendt dvs. Sara startede med 30 ring dips, hvilket jeg synes er vildt sejt for en pige. Og det er så samme pige, der cleaner 70 kg med en kropsvægt på 55 kg. Jeg har kæmpe respekt for den præstation, og Sara er imo den bedste og mest allround kvindelige CrossFitter vi har i Danmark. Og så er hun kun 18 år .. hun bliver et bæst!

Anyways - vi endte på en samlet 5. plads efter en hård dag. Og det er jeg pænt tilfreds med omstændighederne og udfordringerne taget i betragtning.

Facit:

+ Efter 61 thrusters, ca. 140 wallballs (inkl. mine no-counts) og ca. 90 airsquats kan jeg godt konstatere, at knæet holder :4thumbup:

+ Wendler har allerede betalt sig! :heartpump: Jeg var den eneste pige, der lavede de 30 x 80 kg DL unbroken

+ Kampgejsten er der stadig, når jeg skal bruge den.

I den nærmeste fremtid:

- skal jeg endelig lære at cleane nogle kg, jeg kan være bekendt.

- må konditionen gerne være på et højere niveau. Selvom den var bedre end forventet, kan den altid skrues mere op.

- skal der laves flere wallballs.

Super fed dag med en fantastisk makker, der gav den hele armen! :wub:

Og en bro, der vandt. Tillykke Dan Dagsform :superman:

Link to comment
Share on other sites

Flot teknik!

Generelt spændende log. Du laver nogle imponerende løft af en kvinde.

Tak Excess! :bigsmile:

Ih hvor er det godt! Det er da også bare super motiverende med en masse rep PRs. Så får man jo endnu mere lyst til at klø på :4thumbup: Jeg følger spændt med, du repper jo snart med 100 kg i squat! :devil:

Når fyre spørger, hvor meget man har gainet skal du ikke blive ked af det! Det er jo fordi du ser stærk ud :cool: Det er værre når de siger at de synes man er blevet mere blød at se på, kan jeg hilse og sige :dry:

Hvor mange timer træner du egentlig dagligt? Og hvordan er din kost? Du har jo en awesome krop :smile:

Held og lykke imorgen, du skal nok sparke røv :superman:

Hahaha - ja, de 100 kg må da være lige omkring hjørnet :tongue:

Jeg regnede mig bagefter også frem til, at det i hans verden nok var ment som kompliment :laugh: Men ja, jeg kan da også godt se, at kommentaren om en blødere krop heller ikke er det helt store hit :blink:

Normalt træner jeg ca. 2 timer - men det er inkl. opvarmning og mobilitet. Og afhængig af, hvem jeg træner sammen med, inkluderer det også mere eller mindre lange snakkepauser :wink: Udover den træning jeg logger har jeg faktisk også en 15 km cykeltur i hverdagene. Jeg tæller den ikke med, fordi det er transportcykling. Men turen er altid svedig, så mon ikke, den også giver lidt på træningskontoen :tongue:

Kosten er desværre ikke helt optimal. Jeg ville sige, at den er ca. 70% paleo dog med mælkeprodukter. Og ellers skal den bare passe til min livstil, hvor jeg tit har travlt, køleskabet er tomt, jeg ikke har tid eller lyst til at lave mad eller spise. Så der ryger gerne nogle proteinbarer som maderstatning, en smoothie til min kylling i stedet for grøntsager eller bare en kæmpekop varm kakao så jeg kan blive mæt uden at skulle lave mad. Jeg spiser dog næsten aldrig brød, pasta, ris eller kartofler. Og jeg er de sidste måneder begyndt at blive mæt ret hurtigt - så jeg spiser heller ikke de helt store portioner og er håbløs at have med på restaurant, fordi jeg aldrig kan spise op :tongue:

Og tak for komplimenten :blush: Det giver altså lige lidt mere at høre den slags fra en anden pige :smile:

Y <3

Held og lykke i morgen!!!

Taaaak LasseBro!!! Det var lækkert at være på banen igen. Og det bliver kun bedre fra nu af :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak Excess! :bigsmile:

Hahaha - ja, de 100 kg må da være lige omkring hjørnet :tongue:

Jeg regnede mig bagefter også frem til, at det i hans verden nok var ment som kompliment :laugh: Men ja, jeg kan da også godt se, at kommentaren om en blødere krop heller ikke er det helt store hit :blink:

Normalt træner jeg ca. 2 timer - men det er inkl. opvarmning og mobilitet. Og afhængig af, hvem jeg træner sammen med, inkluderer det også mere eller mindre lange snakkepauser :wink: Udover den træning jeg logger har jeg faktisk også en 15 km cykeltur i hverdagene. Jeg tæller den ikke med, fordi det er transportcykling. Men turen er altid svedig, så mon ikke, den også giver lidt på træningskontoen :tongue:

Kosten er desværre ikke helt optimal. Jeg ville sige, at den er ca. 70% paleo dog med mælkeprodukter. Og ellers skal den bare passe til min livstil, hvor jeg tit har travlt, køleskabet er tomt, jeg ikke har tid eller lyst til at lave mad eller spise. Så der ryger gerne nogle proteinbarer som maderstatning, en smoothie til min kylling i stedet for grøntsager eller bare en kæmpekop varm kakao så jeg kan blive mæt uden at skulle lave mad. Jeg spiser dog næsten aldrig brød, pasta, ris eller kartofler. Og jeg er de sidste måneder begyndt at blive mæt ret hurtigt - så jeg spiser heller ikke de helt store portioner og er håbløs at have med på restaurant, fordi jeg aldrig kan spise op :tongue:

Og tak for komplimenten :blush: Det giver altså lige lidt mere at høre den slags fra en anden pige :smile:

Selv tak. Spændende lige at høre hvordan en sej tøs spiser og træner. Man må jo sige at du er stærk og i god form! Hvordan gik det i lørdags?

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 06-12-2011

Thank God It's Deload Week!

Jeg har 3. dags døds-DOMS i benene og er øm nogle steder, som jeg ikke vidste, man kunne blive øm henne ... håndleddene for eksempel :blink:

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & en masse udstræk

Wendler Week 4 - Day 1 (3. cycle) DELOAD

Press

5 x 15 kg

5 x 20 kg

3 x 25 kg

5 x 25 kg

5 x 25 kg

5 x 30 kg

5 runder af:

10 GHD situps

15 GHD back extensions + 10 kg

Og her lige et dagsformbillede for LasseBro, hvor man tydeligt kan se, at jeg har 'gainet' :tongue:

post-20710-087377800 1323191749_thumb.jp

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 07-12-2011

Opvarmning

500 m roning

&

mobilitet & foamrolling

Wendler Week 4 - Day 2 (3. cycle) DELOAD

Dødløft

5 x 40 kg

5 x 50 kg

3 x 60 kg

5 x 60 kg

5 x 65 kg

5 x 70 kg

Good mornings

12 x 25 kg

12 x 25 kg

12 x 25 kg

12 x 25 kg

12 x 25 kg

supersettet med

Hanging Leg Raises

10x

10x

10x

10x

10x

Finisher

3 runder af:

2 baner siddende jerry can pull, 40 kg

2 baner jerry can farmers walk, 2 x 40 kg

Link to comment
Share on other sites

Det står der lidt højere oppe :wink:

Hihi, undskyld for min ignorance :blush:

MEN det lyder da som om det har været en kanon fed konkurrence! Fedt at knæet holdt og at du tog 30 DL med 80 kg unbroken. Når du er helt på toppen igen er du jo et bæst :devil: Wendler klæder dig godt, hvis man kan se at du har gainet på billedet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, undskyld for min ignorance :blush:

MEN det lyder da som om det har været en kanon fed konkurrence! Fedt at knæet holdt og at du tog 30 DL med 80 kg unbroken. Når du er helt på toppen igen er du jo et bæst :devil: Wendler klæder dig godt, hvis man kan se at du har gainet på billedet :4thumbup:

Haha - det er bare helt i orden :tongue: Jeg skriver jo også irriterende meget for tiden. Sludrechartol tsk tsk tsk :nonono:

Og bæst er helt klart det kælenavn jeg arbejder på at få snart :wink:

Lækker form Y ;)..

Tak Lennart! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 08-12-2011

Formiddagstræning

1h lidt forskelligt gøgl, der skulle optages for en ny reklamevideo for CrossFit Copenhagen

blandt andet

KB snatch, rope pullups, jerry can træk og 5'ere i DL op til 100 kg (hvilket ikke er Wendler-approved, da jeg jf. Wendler først må reppe med 100 kg om 3 uger. Men godt at vide, at jeg kan :wink: )

Senere

Wendler Week 4 - Day 3 (3. cycle) DELOAD

Bench press

5 x 30 kg

5 x 40 kg

3 x 45 kg

5 x 45 kg

5 x 50 kg

5 x 55 kg

Speed bench press

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

supersettet med

Pendlay rows

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Bar muscle ups

20 min. undervisning af vores Chefstud(entermedhjælper) Dyg, som jeg fik i fødselsdagsgave af ham :wub:

Almost there! :4thumbup:

Russian swings

10 x 24 kg

10 x 32 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

10 x 40 kg

Link to comment
Share on other sites

Fredag 09-12-2011

Fredagshyggetræning med en masse af vores dejlige trænere

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Så 2 workouts som Vesti har fundet på :4thumbup:

Workout 1 feat. Eva

2 runder af:

1 min band sprint

1 min KB swings, 20 kg

1 min små rope waves

1 min pause

45 sek band sprint

45 sek KB swings, 20 kg

45 sek små rope waves

1 min pause

30 sek band sprint

30 sek KB swings, 20 kg

30 sek små rope waves

1 min pause

Modbydelig workout!!

Workout 2 feat. Eva og Sanne

12 Wall slams med medbold, 15 lbs

12 Russian twists med medbold, 15 lbs

4 baner Farmer's walk, 2 x 40 kg jerry cans

12 Wall slams med medbold, 15 lbs

12 Russian twists med medbold, 15 lbs

2 baner Farmer's walk, 2 x 40 kg jerry cans

12 Wall slams med medbold, 15 lbs

12 Russian twists med medbold, 15 lbs

2 baner Farmer's walk, 2 x 40 kg jerry cans

Tid: 4:41

Link to comment
Share on other sites

Fredag 09-12-2011

Fredagshyggetræning med en masse af vores dejlige trænere

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Så 2 workouts som Vesti har fundet på :4thumbup:

Workout 1 feat. Eva

2 runder af:

1 min band sprint

1 min KB swings, 20 kg

1 min små rope waves

1 min pause

45 sek band sprint

45 sek KB swings, 20 kg

45 sek små rope waves

1 min pause

30 sek band sprint

30 sek KB swings, 20 kg

30 sek små rope waves

1 min pause

Modbydelig workout!!

Workout 2 feat. Eva og Sanne

12 Wall slams med medbold, 15 lbs

12 Russian twists med medbold, 15 lbs

4 baner Farmer's walk, 2 x 40 kg jerry cans

12 Wall slams med medbold, 15 lbs

12 Russian twists med medbold, 15 lbs

2 baner Farmer's walk, 2 x 40 kg jerry cans

12 Wall slams med medbold, 15 lbs

12 Russian twists med medbold, 15 lbs

2 baner Farmer's walk, 2 x 40 kg jerry cans

Tid: 4:41

BUM! Du er stærk mrs Daisy!

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share