Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

Søndag 25-09-2011

2 h VL træning med Fru Erik som coach, DBroM og 2 andre hyggelige mennesker :4thumbup:

Power snatch teknik

op til 33 kg

Clean teknik

op til 50 kg

Snatch pulls

30 kg

Jeg kan allerede nu efter kun 3 x 2 timer med Erik mærke, at der er fremgang. Nice!

Wendler Week 1 - Day 4

Squat

5 x 25 kg

5 x 30 kg

5 x 40 kg

5 x 45 kg

5 x 55 kg

Jeg valgte at være konservativ og ikke at lave rep-out på sidste sæt, da der i forvejen indgik mange squats i dagens VL træning.

Link to comment
Share on other sites

Huh?

Det vil være første gang i årevis, at jeg får den ære... pt. ligger jeg på PR i BW på 93 kg. :crazy:

Hahaha ... det må da være tegn på, at det er alt for længe siden, at vi har trænet sammen, nu hvor jeg ikke engang kan huske, at du er såååå stor :tongue:

Det er da også en ret seriøs kampvægt du har. Er du gået amok med honningkrukkerne igen Peter Plys :wink:

Weightlifting prodigy! 4thumbup.gif Det var dejligt med lidt motionstræning sammen i dag.....

P.s. Skal SMG så ha' en str. S i Kirke-shirts? unhappy.gif

:smile: Det føltes virkelig godt i dag. Jeg tror også Fru Erik er tilfreds med sine coaching evner :smile:

Og ja, dejligt var det .. og der blev jo næsten ikke snakket i dag. Vildt, at man kan være så koncentreret i snart 3 timer. Det var totalt ying yang. Jeg fandt i hvert fald min indre ro! :smile:

No worries, jeg husker dig og din daaaa-aaa-aagsform. Jeg har den rigtige størrelse til dig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha ... det må da være tegn på, at det er alt for længe siden, at vi har trænet sammen, nu hvor jeg ikke engang kan huske, at du er såååå stor :tongue:

Det er da også en ret seriøs kampvægt du har. Er du gået amok med honningkrukkerne igen Peter Plys :wink:

:laugh::laugh:

Det er nemlig lige præcis hvad jeg er! Vinteren kommer og det er vigtigt at have noget at stå imod med. Desuden har kreatinen vist sat 1-2 kg. ekstra væske i kroppen :crazy:

Hader at være på kreatin, men nu ser vi lige om det giver 270 kg. i næste Trapbar dødløft! :devil:

- Jep! Det er lææænge siden... du vil nok kommentere mit bløde Peter Plys skind på mavsen, næste gang vi ses :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Det er nemlig lige præcis hvad jeg er! Vinteren kommer og det er vigtigt at have noget at stå imod med. Desuden har kreatinen vist sat 1-2 kg. ekstra væske i kroppen :crazy:

Hader at være på kreatin, men nu ser vi lige om det giver 270 kg. i næste Trapbar dødløft! :devil:

- Jep! Det er lææænge siden... du vil nok kommentere mit bløde Peter Plys skind på mavsen, næste gang vi ses :wink:

Så skal jeg huske at tage mit kamera med til Stronger denne gang. Jeg er sikker på dit 270 kg dødløft bliver epic :devil:

Nårh ... blødt Peter Plys skind på mavsen :wub: Jeg skal nok give dig de rette komplimenter når vi ses bamse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 27-09-2011

Copycat træning

Assistance øvelsen og finisher 2 er stjålet fra DBroMs log fra i går :dry:

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Så hoppede jeg lige på badevægten .. mine friskvaskede jeans, som burde sidde stramt, sad irriterende løst i dag. Og rigtigt nok sagde vægten kun 66,9 kg ... Daisygirl er virkelig ved at visne bort :unhappy: Mere chokolade må være løsningen :4thumbup:

Wendler Week 2 - Day 1

Press

5 x 20 kg

5 x 20 kg

3 x 25 kg

3 x 30 kg

10 x 35 kg

CG Bench

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

10 x 45 kg

Finisher 1

Det var dagens workout i kirken, og den ville jeg gerne prøve for at se, hvordan formen efterhånden er i forhold til vores medlemmer.

5 runder af:

20 Russian swings, 32/24 kg

10 Goblet squats, 32/24 kg

Tid: 5:30

Da jeg gik fra kontoret, havde jeg dagens bedste tid med et forspring på lidt over 4 minutter til den næstbedste. Hvilket er ret bizart, da jeg ikke syntes WODen var så gal og heller ikke pressede mig max. Første runde tog jeg på 48 sekunder, så jeg har heller ikke talt forkert med runderne .. Det må være mine mange timer med Metabolic swings, der gør sig bemærket her :wink:

Optur 1!

10 minutter pause

Finisher 2

AMRAP på 12 min

3 HSPU

3 Pullups

3 HSPU

6 Pullups

3 HSPU

9 Pullups

Score: 6 runder (+3 + 3 + 3)

Det er længe siden jeg har lavet en workout med 100+ pullups. Og havde jeg - inden jeg gik i gang - regnet ud, hvor mange pullups jeg egentlig ville kunne nå op på, havde jeg slet ikke lavet den :crazy: Så det blev lige til 60 HSPUs og 111 pullups :gal:

Og btw slog jeg DBroM med 2 HSPUs (så kan du lære at kippe bro :wink: )

Optur 2!

Måske har jeg rhabdo i armene i morgen.

Hvis ikke er der planlagt et wendler-approved dødløft rep-out med 80 kg :devil: Bum!

Link to comment
Share on other sites

SkinnyGirlDaisy ..... on a roll 4thumbup.gif

Yay :firebounce:

Wendler klæder dig.

Brolice og jeg snakkede forleden om hvor åndssvagt det er at du er så stærk som du er uden nogensinde at have fulgt noget program...

Tak :bigsmile:

Til gengæld har jeg dog trænet tungt i rigtigt mange år uden de store pauser efterhånden. Det må da også være en form for program? Og jeg har næsten altid trænet sammen med mænd og på den måde sprunget den der uproduktive "jeg-tager-de-lyserøde-håndvægte-fordi-jeg-er-bange-for-at-få-store-lår/arme/skuldre"-fase over ...

Hvis Kauf er blevet Peter Plysset når han vejer sølle 93, hvad vil du så kalde Fame Boy? :bigsmile:

HUGGY BEAR :w00t:

post-20710-092859700 1317145524_thumb.gi

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 28-09-2011

Kirken feat DBroM!

Opvarmning

1.000 m roning

&

Z-health & mobilitet

Armene og skuldrene havde det fint. Til gengæld var mine hamstrings og lænden ristet, og knæet er lidt påvirket af de sidste tre dages træning :unhappy: MEN: Rest later DaisyBro!!

Wendler Week 2 - Day 2

Dødløft

5 x 45 kg

5 x 55 kg

3 x 65 kg

3 x 75 kg

23 x 80 kg

Kedelig rep-out. Havde regnet med 30, men det må blive en anden dag.

Finisher

10 MIN TIME CAP:

50 dødløft, 60 kg

+

AMRAP

5 Dips

10 Get Up Situps, 20 kg

Score: 5 runder (+ 5)

Den opmærksomme læser vil opdage, at det er "boring but big" flettet ind i en gok-wod. Jeg er sikker på det er Wendler approved! :4thumbup:

Alt i alt en dejlig omgang motion med SkinnyManGuru.

Rest day i morgen!

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

INGEN Rest day i morgen!

/ FIXED

Torsdag 29-09-2011

Fru Erik var en tur forbi i Kirken i dag. Jeg er væk i weekenden og kan derfor ikke træne VL på hans søndagshold. Og det er jo synd for mig! Derfor fik jeg i dag 1,5 times privat VL-undervisning deluxe.

Fed, produktiv træning :4thumbup:

I dag fik jeg så også besked fra min advokat, at sagen om min ulykke nu endelig er afsluttet. Om præcis to uger er der gået 1 år siden jeg er kommet til skade. Det har kostet meget energi, masser af skrivelser frem og tilbage, et utal af attester og dokumentationer :gal: Min méngrad er vurderet til 8%, og alt i alt har jeg fået lidt over 100.000 kr. i erstatning af forsikringsselskabet. Jeg ville meget hellere have et 100% fungerende knæ end penge. Men jeg er glad for, at det nu er slut og jeg kan komme videre med mit liv ... og min træning.

Rest day i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 29-09-2011

I dag fik jeg så også besked fra min advokat, at sagen om min ulykke nu endelig er afsluttet. Om præcis to uger er der gået 1 år siden jeg er kommet til skade. Det har kostet meget energi, masser af skrivelser frem og tilbage, et utal af attester og dokumentationer :gal: Min méngrad er vurderet til 8%, og alt i alt har jeg fået lidt over 100.000 kr. i erstatning af forsikringsselskabet. Jeg ville meget hellere have et 100% fungerende knæ end penge. Men jeg er glad for, at det nu er slut og jeg kan komme videre med mit liv ... og min træning.

Lyder godt at sagen nu endelig er afsluttet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Weekend i Nordens Paris

Lørdag 01-10-2011

VL stævne i AK Jyden

Kirkens head coach Thor og coach Strøyer stillede op, og det skulle der bakkes op om. Der var også MOL prominens både blandt deltagerne og tilskuerne ... der var Galaly, JHO, Lundiq, Sølling, Mads Buuge og en hel del andre kendte ansigter. Fed stævne, der lige gav lidt mere blod på VL tanden.

Træning feat. JHO, Thor og Strøyer i CrossFit Aalborg :4jumpy:

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 3

Bænkpres

5 x 20 kg

5 x 30 kg

5 x 40 kg

3 x 50 kg

3 x 60 kg

12 x 65 kg

Mens Thor og Strøyer brugte deres sidste kræfter på lidt mere VL, roning og muscle ups, gik JHO og jeg i gang med dagens første finisher ...

Finisher 1

2 runder af:

Hver 2,5 min laver man:

10 Russian swings, 32 kg

1 bane prowler push, + 50 kg

5 Weighted pullups, 8 kg

1 bane prowler push, + 50 kg

10 Push press, 40 kg

1 bane prowler push, + 50 kg

3 rope climbs

1 bane prowler push, + 50 kg

Holy smokes! Det var en modbydelig workout, som lidt efter lidt sugede alle kræfter ud af min krop :blink:

Swings og PP var ikke noget problem selvom jeg var presset. Pullups i første runde var nemme, men i anden runde var jeg nødt til at smide vægten efter 1. rep ..

Prowleren føltes fra 3. bane af dobbelt så tung som den var i starten :crazy:

Det var en brutal og surreal workout, som ser meget nemmere ud på skrift end den i virkeligheden er. Aldrig før har jeg prøvet at gå på ben, som ikke gjorde det, jeg gav dem besked på. Og aldrig før har jeg været så tæt på at kaste op :tongue:

Den var godt fundet på Jesper! :4thumbup: Mere af den slags workouts!!

Der var ikke mere power i tanken for at kunne lave endnu en CrossFit workout - så det blev til en lidt mere stille og rolig anden finisher ... som for mit vedkommende dog alligevel trak tænder ud, fordi der ikke var så meget liv tilbage i lårbasserne ...

Finisher 2

5 runder af:

15 GHD situps

15 Hyper reverse, + 10 kg

Vildt fed træning i fantastisk selskab! Multiple finishers FTW!! :superman:

Søndag 02-10-2011

Haraldslund svømmehal feat. Thor og Strøyer

ca. 20 baner brystsvømning

bagefter chillaxing

i dampbad, udendørs boblebad og sauna

Her mødte jeg også Lundiq, som slappede godt og grundigt af i børnebassinet(?) :w00t:

Det var en god afslutning på en gennemført dejlig weekend! Vejret var kanon, og Aalborg fik vist sig fra sin bedste side. :4thumbup:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Her mødte jeg også Lundiq, som slappede godt og grundigt af i børnebassinet(?) :w00t:

Jeg havde svømmet mine 1000m crawl, så jeg mente godt jeg kunne kalde det en dag. :4thumbup:

1000m er endda meget, når det er ren teknik træning, og at man stønner og pruster efter at have svømmet 25m :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skal vi fejre med bobler eller kage til Stronger?

Når Team Lumberjack klarer sig så godt, som jeg forventer at I gør, kan jeg ikke se en grund, hvorfor der ikke skal fejres med bobler OG kage :w00t:

PS: Var det din subtile måde at spørge på, om jeg kunne tænke mig at bidrage med noget hjemmebag :wink:

Jeg havde svømmet mine 1000m crawl, så jeg mente godt jeg kunne kalde det en dag. :4thumbup:

1000m er endda meget, når det er ren teknik træning, og at man stønner og pruster efter at have svømmet 25m :tongue:

Aha - det sagde du jo ikke noget om i går :laugh:

Så er det godkendt Lundiq!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 03-10-2011

Træning i Trykkeriet feat. DBroM :bigsmile:

Opvarmning

Z-health & mobilitet

Wendler Week 2 - Day 4

Squat

5 x 30 kg

5 x 40 kg

3 x 45 kg

3 x 50 kg

5 x 55 kg

Knæet har været dumt den sidste uges tid, så jeg havde udskudt squat til i dag. Det er stadigvæk ikke helt ok, derfor meget konservativ "rep-out".

Wendler Week 3 - Day 1

Press

5 x 20 kg

5 x 25 kg

5 x 30 kg

3 x 30 kg

11 x 35 kg (Rep PR)

Press

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

Finisher 1

AMRAP på 12 min af:

6 pullups

8 ball slams, 30 lbs

10 pushups med hand release

Score: 11 runder

Lækker finisher designet af DBroM, hvor alt blev lavet unbroken og pulsen kom godt op :w00t:

Og det var også lækkert at se, at DBroM, som var en ret træt og mut bro da vi startede, forlod Trykkeriet med et smil på læben. Det er det, god træning kan gøre! Tak for kampen!!

Finisher 2

På cykelturen hjem fra Trykkeriet mødte jeg et af vores medlemmer, som skulle den samme vej. Der var ikke så mange andre cyklister undervejs, så det blev taget som anledning til at træde godt i pedalerne.

Cykel tabata:

6 km med fuld fart og snakkepauser ved lyskrydsene

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share