Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Arne & XAX vi hænger på i denne tråd fordi vi stadig ikke ved hvem MS er :confused2:

Om Arne ved hvem han er aner jeg ikke, men GBs webmaster har jo fortalt at XAX ved det, så selvfølgelig er denne tråd uinteressant for ham.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoa> kan det være ham her:

BaskeT--> jep det er præcis ham jeg mener... men kommer i tanke om at MS skrev et sted i sin log at han "kun" kunne holde vejret omkring 3-4 min hvorimod ham du linker til holder vejret i omkring 7-8 min tror jeg det er

Link to comment
Share on other sites

Hessel -> forstå hvad xax fortæller dig. Jeg er administrator, moderator på dette board. Du er - uden at vide det - hamrende glad for at jeg bekymrer mig om - og gør en indsats for at folk holder øjet på bolden. Du skal ikke kalde mig smagsdommer - der pissede du mig totalt af. Nu er jeg faeme sur. Hvis du kalder mig smagsdommer igen, så skal jeg eddermame vise dig smagsdommer og så kan du lave dit eget lille smagsløse board hvor du kan diskutere med dig selv. Nu udviser du lidt konduite eller også pisser du af. Dette er ikke en offentlig institution hvor jeg har pligt til at please alle. Jeg tjener ikke en krone på det lort her, men jeg kræver krafteddemig et minimum af respekt. Fat det Hessel NU! Et fornærmende ord mere fra din side og det er farvel.

Link to comment
Share on other sites

Arne & XAX vi hænger på i denne tråd fordi vi stadig ikke ved hvem MS er  

Om Arne ved hvem han er aner jeg ikke, men GBs webmaster har jo fortalt at XAX ved det, så selvfølgelig er denne tråd uinteressant for ham.

Det forstår jeg godt - men det er vist ikke det der er blevet diskuteret på det sidste :)

Og nej - jeg besidder ingen information som I andre ikke også har kunnet læse jer til - og sådan skal det være, eftersom jeg ikke har noget fornuftigt at bruge den til.

Link to comment
Share on other sites

"Hessel -> forstå hvad xax fortæller dig. Jeg er administrator, moderator på dette board. Du er - uden at vide det - hamrende glad for at jeg bekymrer mig om - og gør en indsats for at folk holder øjet på bolden. Du skal ikke kalde mig smagsdommer - der pissede du mig totalt af. Nu er jeg faeme sur. Hvis du kalder mig smagsdommer igen, så skal jeg eddermame vise dig smagsdommer og så kan du lave dit eget lille smagsløse board hvor du kan diskutere med dig selv. Nu udviser du lidt konduite eller også pisser du af. Dette er ikke en offentlig institution hvor jeg har pligt til at please alle. Jeg tjener ikke en krone på det lort her, men jeg kræver krafteddemig et minimum af respekt. Fat det Hessel NU! Et fornærmende ord mere fra din side og det er farvel."

Are you kidding???? :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Hessel -> forstå hvad xax fortæller dig. Jeg er administrator, moderator på dette board. Du er - uden at vide det - hamrende glad for at jeg bekymrer mig om - og gør en indsats for at folk holder øjet på bolden. Du skal ikke kalde mig smagsdommer - der pissede du mig totalt af. Nu er jeg faeme sur. Hvis du kalder mig smagsdommer igen, så skal jeg eddermame vise dig smagsdommer og så kan du lave dit eget lille smagsløse board hvor du kan diskutere med dig selv. Nu udviser du lidt konduite eller også pisser du af. Dette er ikke en offentlig institution hvor jeg har pligt til at please alle. Jeg tjener ikke en krone på det lort her, men jeg kræver krafteddemig et minimum af respekt. Fat det Hessel NU! Et fornærmende ord mere fra din side og det er farvel.

Morten Z det har ikke noget at gøre med det stykke arbejde du laver her på MOL. Du har virklig gjort et koloenormt og fortrinligt stykke arbejde her på MOL. Men når du går ind og irettesætter en person velvidende at der er flere som er "skyldige" så mener jeg det er på sin plads at ytre min oprigtige mening.

Morten Z jeg bryder mig ikke om din tone og dine trusler og jeg frygter da lidt at du nu vil smide mig ud af MOL fordi jeg har ytret min mening.

Men ved du hvad? Jeg tror jeg er den som er smuttet og der er nok ikke nogen som vil savne mig.

Link to comment
Share on other sites

;)

Syret dag..

Skal vi ikke alle tage en "køle ned" bajer... Vente på hvad Morten Z gør.. og så slappe lidt af.

det har været surt, men ikke verdens ende. der er stadig logbøger der skal opdateres i morgen, og vægte, der skal løftes

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

ØØh..

Skal vi nu ikke være lidt forsigtige før vi begynder at hænge personer ud??

Hvis der skal nævnes navne eller den slags bør det være Morten Z der selv gør det, ellers kan det ende i noget værre rod !

Blackmoore --> helt enig... blev vist revet med strømmen... man er uskyldig indtil det modsatte er bevist

Link to comment
Share on other sites

Hessel: Hvad frygter du?? Hvis nogen kunne finde på at smide dig ud af MOL på baggrund af den lille diskussion så er det da ikke dig der har et problem....Og SKULLE MZ finde på at spærre din ip eller hvad nu han kunne finde på er der jo utallige måder uden om det.

Det har været en lang dag og der er vist nogen der skal ind og hvile sig lidt..... :(

Link to comment
Share on other sites

Som den rolige og besindige person jeg er, vil jeg gerne mane til lidt ro, - og til at ALLE følger mit opbyggelige eksempel, -og fører sig frem med værdighed, høflighed, stil og gode manerer.

Man bliver jo ligefrem helt skræmt af al denne meget uvidenskabelige, - og meget lidt evidensbaserede vrede, - for ikke at tale om de afskyelige profane udtryk, som dels er forkert stavet og dels er voldsomt krænkende for mit sarte sind.

Hvis jeg så bare kunne regne ud, hvad der monstro startede hele balladen.............................................

PS:

Har nogen et godt bud på hvem MS egentligt er, - det ville "eddermanemig" være interessant at få at vide.

Det er selvfølgelig kun min lille mening, - og jeg vil nødigt være smagsdommer, - dem er der nok af!

Link to comment
Share on other sites

Jørgen: JA...jeg har....faktisk et meget godt gæt...men jeg siger det ikke....*drille drille* :)

En lille tilføjelse: Jeg mener det vil være meget forkert at komme med gæt om hvem og hvordan det er foregået. På et eller andet tidspunkt skal det jo nok komme frem på en eller anden måde......men først når MZ og de andre efterforskere er helt sikker på hvad der er foregået og hvad konsekvenserne skal være :)

Edited by Luciferase
Link to comment
Share on other sites

Undskyld Hessel? ej, nu troede jeg lige han var væk :<

Men rimeligt nice scam af MS, eller hvem end det nu er :) Tror ikke der var nogen udover MortenZ der lugtede der var noget galt.

Jeg er ved at være bange for nogle herinde ville arrangere fælles bustur derhen for at flå

staklen levende fordi de er blevet taget ved næsen.

Lol, hvis der er nogen der kunne finde på det, så er det vist dem der trænger til hjælp, så er man satme for blød i bolden :)

Manden har taget røven på os alle, respekt for det, jeg synes selv det er meget sjovt, dog var han et godt forbillede, hvem vil ikke ligne ham når man er 45 :)

Men hva, lad os håbe vi hører noget mere om ham, det her er jo rent Se&Hør :)

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Luciferase:

Helt enig, - derfor kan man også ligeså godt love at oplyse, hvem MS er, når tiden er moden.

Noget som angiveligt mindst 3-4 personer allerede ved kan erfaringsmæssigt IKKE holdes hemmeligt i længden alligevel.

Det kunne såmænd også godt tænkes, at en velhavende enkeltperson blev så tilpas irriteret over alt dette hemmelighedskræmmeri, at en sådan personage ligefrem ville ofre nogle euroer på at bestikke rette vedkommende for at få tilfredsstillet sin nysgerrighed................... :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
Nu må sagen da vist stå foran sin afslutning. Ud med sproget!

Enig.... Jeg er FRYGTELIG nysgerrig. Jeg MÅ simpelthen have nogle svar - damned. <_<

Kom så ud med sproget Morten Z, så vi igen kan komme ordentlig tid i seng og passe vores træning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share