Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Jeg plejer nemlig også altid at have et par ekstra profiler på lager, som er oprettede via andre PC-ere og via andre net-udbydere, så talefriheden til alle tider kan tilsikres, hvis en overivrig administrator med detektiv-ambitioner og censurtilbøjligheder, skulle søge lidt rundt i IP-logs osv.

Jørgen.. hvad pokker tænker du på??

MOL har altså ikke brug for at man selvpromoverer sig selv sådan her lige nu!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sir Charles:

"JS du kan jo altid supplere med noget om din evne til at opretholde en enorm erektion, hvis det letter skrivningen og/eller argumentationen"

Det eneste jeg løbende trænger til at få lettet er "trykket", men det er en sag mellem min DVD, Surround-anlægget og mig selv!

(One good thing about masturbation: you don´t have to brush your teeth first)

Jeg har nu heller ALDRIG omtalt min sædvanligvis pålidelige morgenrejsning som "enorm", - men jeg genkender da godt både en kompliment,- såvel som en let kamufleret tilnærmelse, når jeg får den serveret!

Komplimenten, - altså!

mdk:

"By the way: Hvem har bemærket fotoet på JS profil?"

Det håbe jeg da ALLE har, - det tog mig ret så lang tid at finde et badejern på nettet med nogenlunde samme frisure og ansigtsfacon som undertegnede, - for slet IKKE at tale om den efterfølgende og tidskrævende bearbejdning i photoshop, -so ENJOY yourself boys!

"JS <<< Din undskyldning for en af dine profiler, DKman, må bestemt optages i ordbogen under opslagene "min syge moster " og "søforklaring". "

Ha ha, undskyldninger er jeg IKKE leveringsdygtig i, men da det nu gentagne gange blev nævnt, synes jeg som det belevne og ultrahøflige mennesker jeg er, at jeg ville lade tilflyde lidt ro og harmoni til de små urolige sind!

Jeg vil også gerne ændre min tidligere sammenligning af din åndelige formåen med en hundeprut, - selv det mest forpjuskede lille gadekryds efterlader et større, længerevarende og mere mærkbart indtryk end dine vedvarende, men aldeles futile og ubehjælpsomme forsøg på provokation.

Hvorfor IKKE blot være en rigtig uartig dreng og maile mig nogle af alle de frække ord, jeg ved du kender så godt?

:D :D :D :D :D :D :D

PS:

Jeg ved godt, at det virkeligt irriterer dig, at du kom så håbløst til kort i den hyggelige lille ting, du selv startede i går, - men dine lidt ubehjælpsomme forsøg på at fremprovokere en ny dyst her til morgen er dybt gennemskuelige for alle, - og falder selvfølgelig til jorden med et brag.

Blot fordi man ser maddingen behøver man jo IKKE nødvendigvis nappe krogen...................

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

MZ << Sorry! Jeg for min del har kun villet diskutere JS ud fra en MS-vinkel. Beklageligt, hvis det i for stort omfang er kommet til at være en diskussion om det betimelige at have flere profiler eksemplificeret ved JS.

JS << Du nappede krogen, oooork hvor du nappede krogen. Du nyder jo at nappe lidt til krogen. Den er sikker hver gang.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

JS> underlig paranoid forklaring. Jeg kan ikke se andet end, at det må give dig et troværdighedsproblem, når du åbenbart ikke vil lægge navn til alt, hvad du skriver (siger ham, som kalder sig selv for "BaskeT" :blink: )

Mens man skriver et indlæg, er der i mellemtiden kommet adskillige nye, man ikke kan nå at forholde sig til.

Jeg synes nu nok, at det er det principielle i dobbeltalibier, vi her diskuterer og ikke JS interessante og meget sammensatte person.

Edited by BaskeT
Link to comment
Share on other sites

RTA <<< Jeg er glad for, at du holder dine indlæg mod mig i et mere sobert sprog her i forumet end i de mails, du finder det passende at skrive til mig.

Med baggrund i diskussionen igår angående off topic-indlæg fandt jeg det mere passende at sende dig en PM så andre ikke nødvendigvis skulle ligge øjne til! Så undgår VI (også dig) jo at diskussionen fortsætter i denne hårdt prøvede tråd....

En PM har jo også den fordel, at den kan slettes ulæst....dvs. har du ingen interesse i min mening behøver du aldrig kende den ;) og du bestemmer således suverænt hvem du vil diskutere OT med og hvor længe!!

Link to comment
Share on other sites

RTA <<< Det er mere interessant, hvorfor du finder det passende at maile til mig (der, som alle kan se, konsekvent holder en sober, vittig tone) om emner som mindreværd, "min far er større end din far", at du føler dig truet osv. Var JS for fin til at skrive til mig selv? :)

Jeg ønsker ikke at maile sammen med dig, dit niveau er for lavt. JS-profilen er sjovere, nogle gange kan den da minde lidt om humor, selvom den kører rundt i de samme 5 dumme genitalievitser og på en helt anden, dramatisk måde søger konfrontation, ja nærmest nærkamp med andre mænd. Om grundende til denne trang til opmærksomhed fra det maskuline klientel på MOL kan man kun gisne. Jeg har set den slags før, omend sjældent så forkrampet :)

Men lad nu det ligge, MZ vil forståeligt nok gerne holde den her tråd MS-specifik.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Indtil videre har I ikke gjort jer fortjent til den omtalte korrespondence. Vi venter en times tid og ser hvordan det så ser ud.

Sjovt at I hellere vil pludre fremfor at lege med det hint I fik med ", -"

- der ligger faktisk en historie gemt der.

Link to comment
Share on other sites

FittSmoker:

"JS> Hvor hurtigt jogger du ??????"

Jogger, - du må da være vanvittig menneske! :D

Skal jeg nogen steder længere end 100m fra mit grandiøse penthouse-palæ, bevæger jeg mig da astadigt,- og i et tempo, der er betimeligt for en mand af min betydelige alder,-ned til min privatkapitalistiske øse, - og ruller derefter stille og roligt derudad! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kræver, at MZ kalder os alle sammen sammen i biblioteket og langsomt løfter sløret for gådens samlede omfang, lissom i de klassiske Agatha Christie-film, hvor Hercule Poirot hele tiden mistænkeliggør den ene, så den anden, så den tredje af herresædets beboere, indtil han udstrækker en kort, belgisk finger og peger på .... den skyldige. Jeg tipper på butleren med den malpropre fortid.

;)

Link to comment
Share on other sites

FittSmoker>> You and me both!! Hvad skal vi finde på når vi bliver fyret??? :)

Det kunne være sjovt at undersøge ",-" sagen nærmere... (hvis man havde tid.. skal jo arbejde) Er det noget med han først begyndte på det på MOL??

DBM

P.s I øvrigt kan jeg godt stå inde for BaskeT findes i "real life" jeg har selv set ham få en albue i hovedet... det så grimt ud, men iflg. hans sidste indlæg har det heldigvis IKKE taget skade!

Link to comment
Share on other sites

"...om emner som mindreværd, "min far er større end din far", at du føler dig truet osv. Var JS for fin til at skrive til mig selv? :) "

Hahaha......Du bliver ved!

Nu tager du vist også tingene ud af sammenhæng.

Jeg har vist aldrig nævnt, at jeg følte mig truet af dig :D , men var bare nysgerrig efter at vide hvad det var DU i DIN PM til mig antydede du ville gøre hvis jeg skrev flere PM til dig.

Og så nævnte du, at jeg "...da vist ikke var alt for kvik". Det fik mig blot til at nævne, at en sådan bemærkning havde samme effekt på mig som hvis du nævnte, at "din far er større end min far".

:tongue: :lol:

Men eftersom vi alle er blevet opfordret til ikke at diskutere personspørgsmål (udover den kære MS :retard: )mere i denne tråd vil ovenstående sætte et punktum for min diskussion med dig.

Og nej - selvom min profil er nyligt oprettet gemmer JS sig ikke bag den....... :D

Link to comment
Share on other sites

BaskeT:

"JS> underlig paranoid forklaring. Jeg kan ikke se andet end, at det må give dig et troværdighedsproblem, når du åbenbart ikke vil lægge navn til alt, hvad du skriver"

Jeg vil da IKKE lægge "navn til" ret meget af det, jeg foretager mig, - især IKKE efter mørkets frembrud! :D

Mht. troværdighed er det selvfølgelig en individuel vurdering, men det er min spæde fornemmelse, at selvom nogen måtte indtage den åbentlyst absurde holdning, at jeg skulle være utroværdig, så vil det nok IKKE koste mig betydelige mængder nattesøvn.

Jeg kunne faktisk fristes til at antyde, at det ville rage mig en papand.............. :devil:

Link to comment
Share on other sites

(censur)  Indsendt: 21. Jan 2003, 15:01  

"(censur)> Hvor hurtigt jogger du ??????"

Jogger, - du må da være vanvittig menneske!  

Skal jeg nogen steder længere end 100m fra mit grandiøse penthouse-palæ, bevæger jeg mig da astadigt,- og i et tempo, der er betimeligt for en mand af min betydelige alder,-ned til min privatkapitalistiske øse, - og ruller derefter stille og roligt derudad!  

Meget vigtigt dette her; alarmen er afblæst en vis herre (som jeg IKKE skal nævne ved navn) er løsladt fordi alle sigtelser er frafaldet !

Dette er ihverfald ikke MS - da vi jo alle ved der er pænt meget knald på når den mand jogger :w00t: !

Kom nu MZ....har søgt på GetBig efter ", -" det puster kun til ilden mht. den netop løsladte....

Jo længere tid der går med en konspirationteori, jo mindre troværdig bliver sandheden !!!

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share