Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Sir_Charles> vedr. administrativt arbejde i at holde styr på de 98 profiler...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu kører i fuldstændig i ring igen med jeres spekulationer ! :retard: - nu når vi nok op på 60 sider.

Jeg vil sige, jeg kommer sgu til at savne MS - jeg har nu gennemlæst hans indlæg - og det er virkeligt ærgeligt at vi mister hans utrolig store viden om netop træning og kost.

jeg vil citere et af de indlæg, hvor jeg personligt - Fittsmoker himself - vil sige at her taler vi sgu da om en mand der evnede at flytte teori over til praksis - og forklare det så vi ALLE forstod:

Fra GetBig:

MS 10/11-2002, 13:40

Enzymet trypsin spalter peptidbindinger i proteinets indre – Carbozypeptidase som også er et protein nedbrydende enzym, spalter peptidbindinger fra carboxylsyreenden.

Lipase spalter triglycerider til fedtsyrer og glycerol, amylase enzymet spalter stivelse – amylose og amylopectin – til glucose og maltose. Enzymet maltase spalter maltose til to glucose molekyler og sakkarase enzymet spalter sakkarose – rørsukker – til glucose og fructose. Enzymet Laktase spalter laktose – mælkesukker – til glucose og galactose og til sidst spalter enzymet Ribonuclease, DNA/RNA til nucleotider.

Jeg behøver vel næppe at kommentere yderligere.......SÅ kort kan det sgu forklares :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Quote Vandpyt: "Du har som PH.D "studende" ikke mulighed for at tjene ekstra ud over din forskergage og den ligger ret lavt lidt under 200 K om året"

Som Ph.d. studerende er en normal løn omkring 19.000 kr/md.

Jeg havde dog forstået det sådan at han udgav sig for at være Ph.d. dvs. færdig uddannet og så er lønnen helt anerledes - læs meget højere.

Jeps, men den ene af de to mistækte som jeg tidligere har nævnt i denne tråd, er PH.D studerende ved Skejby, det eneste jeg ikke kan få til at passe med ham er alder(hvis den er korrekt) og at han har dyrket atletik, men det er jo ikke sikkert det sidste kan findes online.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

MS er Lawman det er sikkert og vist.

Bemærk hvordan Lawman lefler for MS i denns logbog, og påpeger at de er navnbrødre. Jeg har imidlertid tjekket denne "Lawman" via mine kilder i Petagon og Scotland Yard og de siger enstemmigt at "Lawman" ikke bare har fornavnet tilfælles med MS, men også efternavnet: "Lawman" hedder i virkeligheden (M)ikkel (S)atan..... :devil:

Desuden har de flere ting tilfælles:

De har begge en forkærlighed for sort-hvide avatarer

De bor begge i Århus

De har begge deres eget træningsgym, ( bemærk hvorledes Lwaman i den senere tid har anskaffet sig ministepper og totalgym 1000)

Dette er altså en stor konspiration, udtænkt af Lawman, hvor denne ønsker at føre sag for mol og getbig, imod den eneste han ved han ikke kan tabe til ....... sig selv !

Dette er selvfølgeligt en joke, hvis nogen skulle være i tvivl. :D

Link to comment
Share on other sites

Det var da den sygeste menneske jagt!!!

Nu er det så min paranoia støjer....

men jeg syntes der er mange "nye" profiler med en 12-13 posts bag sig, der lige med et kender en masse til hvad der er foregået på MOL gennem tiden???

Nå, gider ikke det her mere for i dag!

Link to comment
Share on other sites

MS er Lawman det er sikkert og vist.

Bemærk hvordan Lawman lefler for MS i denns logbog, og påpeger at de er navnbrødre. Jeg har imidlertid tjekket denne "Lawman" via mine kilder i Petagon og Scotland Yard og de siger enstemmigt at "Lawman" ikke bare har fornavnet tilfælles med MS, men også efternavnet: "Lawman" hedder i virkeligheden (M)ikkel (S)atan.....  

Desuden har de flere ting tilfælles:

De har begge en forkærlighed for sort-hvide avatarer

De bor begge i Århus

De har begge deres eget træningsgym, ( bemærk hvorledes Lwaman i den senere tid har anskaffet sig ministepper og totalgym 1000)

Dette er altså en stor konspiration, udtænkt af Lawman, hvor denne ønsker at føre sag for mol og getbig, imod den eneste han ved han ikke kan tabe til ....... sig selv !

Dette er selvfølgeligt en joke, hvis nogen skulle være i tvivl.  

Joke...hvad mener du.....DET ER HAM....!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kære MZ,

Hvis du er 100% sikker på mandens identitet, så er tiden moden til at oplyse herom. Begrundelsen herfor er, at alt for mange uskyldige kommer under mistanke - og det er langt værre end at én skyldig bliver offentliggjort.

Og til Jer andre... Jeg synes også at det er sjovt og spændende - men det er uacceptabelt at sende links, navne mv. på personer, som for flertallets vedkomne er uskyldige (hvis der var så mange MS´er ville der jo slet ikke være noget problem :lol: ).

Nej - fortsæt dedektivarbejdet, men drop navne, links til diverse fridykkere osv. Det er sgu ikke rimeligt!!!

Link to comment
Share on other sites

JAN:

"NEJ JS, den holder ikke.

GETBIG havde en mulighed for at checke MS, men gjorde det øjensynligt ikke, men stolede blindt på ham.

Der var INTET klynkeri fra GETBIGS side, da han roste deres produkter "ind i himlen", der har man sikkert siddet og gnedet sig i hænderne over at en PH. D. gav dem en masse reklame.

Så derfor ER Getbig indblandet i hele denne affære. "

Jo den holder ganske glimrende!

Alle disse paranoide konspirationsteorier roterer omkring et enkelt punkt, - FORTSÆT!

Det er selvfølgeligt selvindlysende, at alt hvad MS har foretaget sig er gjort med fortsæt, - men det burde være lige så indlysende, at alt hvad Get Big har foretaget sig, er gjort helt og aldeles uforsætligt!

Og deri ligger selvfølgelig den helt afgørende forskel!

Man kan jo trods alt heller IKKE bebrejde banken for bankrøverens gerninger, - selvom det altid kan hævdes, at de kunne have sikret sig bedre bla. bla. bla.

Bottom line, - som MS yndede at sige -, så kan man altså IKKE forhindre folk, - der som MS udviser betydelig fantasi, vilje og evne, - i at bedrage andre, hvis det er det de gerne vil!

Jeg forstår da godt den psykologiske trang til at vende vreden mod noget håndgribeligt, når man er blevet taget så læsterligt i røven, men blot fordi vi endnu IKKE har fået 100% klarhed over hvem MS egentligt er, så behøver det altså IKKE partout gå ud over Get Big!

Hvis nogen hitter ud af hvem tossen er og påtænker en lille straffeekspedition, så husk lige, at han har lært JDK af en kinesisk bibliotikar!

(Iøvrigt en interessandt oplysning, da Bruce Lee først udviklede JDK på amerikansk jord, og næsten alle traditionelle kinesiske udøvere betragter ham som en, der har forrådt de klassiske stilarter, - og hader ham, fordi han videregav nogle af de "hemmeligheder", man mente for evigt var forbeholdt asiater!)

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

BaskeT << Selvfølgelig er de personer, du nævner, meget vigtige på MOL. Jeg er ikke ude i at skyde skyld på nogen bestemt. Jeg taler bare for, at naivitet kan gå for vidt. Når naivitet resulterer i, at man bortdømmer den/de kritiske røster, så er grænsen nået. Så er det forblændelse.

Hvis naivitet er, at vi gensidigt tror på, vi er dem, vi udgiver os for, så er det helt naturligt og godt. Uden tillid, ingen åben dialog. Men der skal være plads til kritik. Bemærk, at næsten alle nu griner ad MS - hvor man før så op til ham. Før købte man det hele ubeset eller brændte inde med sin tvivl.

Link to comment
Share on other sites

JS:

Hvis nogen hitter ud af hvem tossen er og påtænker en lille straffeekspedition, så husk lige, at han har lært JDK af en kinesisk bibliotikar!

Fuldstændig enig, vi må mane til besindighed - denne mand er potientielt dødsensfarlig :lol:

Det eneste jeg gerne ville vide, var ikke hvem han er (hvad skal jeg bruge det til ?) - men evt. hvilke andre profiler der måtte være MS ? hans motiv kunne da også være rart at vide, men medmindre han selv udtaler sig - så hitter vi nok aldrig udaf det.

Og det skulle sgu ikke undre mig at manden er dybt trænet i forhørsteknikker af SAS, så hvis man endelig mødte ham face to face ville der nok ikke komme meget udaf ham.

Men selvom vi finder udaf hvem han er - hvad kan man gøre ved det ? vi kan jo ikke undgå at det sker igen, det er stadigvæk internettet vi kommunikerer via. Og han vil jo til enhver tid, kunne komme igen under et andet navn.

Sådan er internettet.

Link to comment
Share on other sites

Og selvom han ikke har nået de resultater han omtaler, kan han jo godt have den uddanelse han påstår

Der er ikke nogen med det navn der har en Phd grad fra København inden for det emne han påstår. Jeg har chekket :(

Nej, det er ikke nogen der er tilknyttet CMRC, AKI eller noget i denne stil.

Hvis det er tilfældet, er det største mysterium hvordan man kan få et Phd stipendiat inden for human fysiologi og samtidig henvise til at man tidligere har lavet studier, hvor en muskelbiopsi afslørede at man ikke havde tabt muskelmasse under cutting :lol: :lol: :lol:

Forresten endnu et glimrende eksempel på at MS ikke svarede når man spurgte kritisk til hans indlæg :) Ikke at det slår det med den kinesiske bibliotekar :superman: :bookread: :smilejap:

Link to comment
Share on other sites

JS:

Efter min mening er Get Big et ligeså stort offer i denne sag, som alle de andre MS har snydt og bedraget!

Det tog 14-dage for MOL at finde ud af at MS var fake! Han var på Getbig i flere måneder uden at de lugtede lunten, trods det at han lavede mere markedsføring for dem, end de selv nogen sinde har gjort! Hvorfor mon? ;) Det forstår jeg simpelt hen ikke noget af. Spørgsmålet er jo hvor stort et offer Getbig i virkeligheden er! Hvor meget vidste de i forvejen - hvor meget havde MS med dem at gøre? Hvorfor havde MS så stor interesse i at fremhæve Getbig og deres produkter? Hvor meget kender folk overhovedet til Getbig, når det kommer til stykket? :o Ved godt at JS, TJ og XAX har noget at gøre med Getbig, men hvor meget kender de "forhandlende parter/samarbejdspartnerne/skribenterne" til hinanden, når alt kommer til alt? Åbenbart ikke ret meget jvf. Webbi/Getbig. Og da Getbig ikke kender meget til dem, de samarbejder med - ja, så kender dem de samarbejder med altså heller ikke meget/nok til Getbig! Med andre ord XAX, JS mv er ærlige mennersker, tror jeg - men en ting er sikkert: Derfor behøver Getbig ikke at være det, da de ikke kender ret meget til hinanden, hvilket selveste Webbi/Getbig selv hat udtalt i forbindelse med sit kendskab til XAX, TJ og MS, hvor han han skrev, at han da heller ikke havde undersøgt baggrunden bag disse personer! Ergo, XAX kan som talsmand for Getbig ikke føle sig 100 % i denne sag! :unsure: Ved godt at XAX gør det i en god mening! Men fakta er, at de kender ikke hinanden, og jeg mener derfor XAX, skal passe på med ikke at komme ud i for dybt vand, ved at agere talsmand, for et firma han ikke kender til jvf. firmaets egne udtalelser! Lovkravene kan var strikse i danske erhvervsliv, og de som har købt kosttilskud i god tro, efter at være blevet påvirket af Ph.D MS & Co. udtalelser, kunne sagtens gøre en sag ud af dette her! Godt nok kan en hver starte sit eget internetfirma med salg af diverse ting over nettet, men lovgivningen skal man ikke undervurdere! Dette er ikke kun en sag om MS - men ligeså meget en sag om et momsregistreret firma! Det er dette ,som gør det her mere alvorlig end som så, da her er tale om at Getbig fejler BIGTIME! De har - som ethvert andet selskab visse forpligtelser, når man driver en momsregistreret enkeltmandsvirksomhed! Denne sag har mindst lige så meget med Getbig at gøre som med MS, da de havde indgået samarbejde i et større eller mindre omfang Der har været sager i dansk erhversliv, som har været mindre end dette, men hvor der alligevel har været meget i det! Getbig må komme med en forklaring - ikke mindst for deres egen skyld- men også for alle os, der har handlet med dem/støttet dem, og haft tilliden til, at deres samarbejdespartnere har haft ren mel i posen! Dette er ikke kun et spørgsmål om, at poste indlæg på en hjemmeside, men et spørgsmål, om at der er et firma bag, som ikke har gjort deres hjemmearbejde godt nok! Når man som forbruger i god tro handler med et firma, så er det ikke forbrugerne, der skal undersøge baggrunden/indentiten bag samtlige firmaets samarbejdspartnere -men firmaet selv! Det bør i hvertfald ikke være forbrugerne der opdager, at et firma ikke har styr på sine samarbejdspartnere. Vi taler altså her om en såkaldt Ph.D, som har analyseret nogle af deres kosttilskud Dette er sku ikke noget man leger med! De gange det er forbrugerne, der opdager noget sådant, er det nu som regl også fordi, at firmaet selv havde en finger med i spillet! MS/Getbig har pligt til at bringe sandheden i denne sag frem i lyset! Jvf. mit tidligere lange indlæg, så er der altså meget mere i dette end som så - tror jeg!

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

The Tiger det er nogle totalt fremragende indlæg du kommer med og jeg kan give dig ret i hvad du siger....tror også getbig har en lille/stor finger med i spillet?

Er det ikke vildledning det der er sket, og hvis det er det! er det ulovligt og strafbart?

Link to comment
Share on other sites

Nu må folk altså stoppe med de her endeløse spekulationer... - man må da kunne se at det ingen veje bringer os. Så længe der ikke er noget konkret at forholde sig til, så mener jeg det virker helt uacceptabelt og unfair at slynge beskyldninger ud - både mod privatpersoner såvel som diverse firmaer.

Link to comment
Share on other sites

The Tiger, utroligt som du kan blive ved.

Det tog 14-dage for MOL at finde ud af at MS var fake! Han var på Getbig i flere måneder uden at de lugtede lunten ...
Dette skyldes vel at Getbigs forum ikke har IP logging implementeret?
... trods det at han lavede mere markedsføring for dem, end de selv nogen sinde har gjort!
Hvor? Kom med nogle links.
De har - som ethvert andet selskab visse forpligtelser, når man driver en momsregistreret enkeltmandsvirksomhed!
Hvilke forpligtelser er dette du snakker om, som har relation til denne sag?
de havde indgået samarbejde i et større eller mindre omfang
Manden(?) havde skrevet nogle artikler til dem, som så mange andre har gjort. Dette er ikke et samarbejde, men en gratis service fra MS(?) .
Vi taler altså her om en såkaldt Ph.D, som har analyseret nogle af deres kosttilskud
Ja han påstår selv han har analyseret deres kosttilskud, og hvad så? Getbig har jo ikke brugt HANS "resultater" til noget. Det må stå for MS' regning, og ikke getbigs.

Derudover så kan de produkter og mærker som MS omtaler i sin log, købes i de fleste webshops som handler med kosttilskud.

Edited by plexus
Link to comment
Share on other sites

For at være alvorlige et kort øjeblik, ganske kort. ;)

De eneste der potentielt kan stoppe denne skønne heksejagt er, Morten Z, MS himself og webbie fra GetBig. Jeg tror Morten Z prøver at presse MS til at give sig til kende(med mindre det er Morten selv), ved at lække oplysninger til os lidt af gangen, ellers kan jeg ikke se logikken i hans fremgangsmåde.

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

De eneste der potentielt kan stoppe denne skønne heksejagt er, Morten Z, MS himself og webbie fra GetBig. Jeg tror Morten Z prøver at presse MS til at give sig til kende(med mindre det er Morten selv), ved at lægge oplysninger til os lidt af gangen, ellers kan jeg ikke se logikken i hans fremgangsmåde.

Der er da ganske udenmærket fornuft bagved hvad der sker. MZ kommer med det han mener han kan komme med for at stille sulten hos brugerne uden af fortælle hvad eller hvem han ellers har fat i. Det vil være fuldstændigt tåbeligt at komme med navne på samme måde som flere allerede har gjort. Så er det her altså hellere ikke større...menneskejagt fra et par hundrede brugere vil under ingen omstændighed være acceptabelt......

Lad nu tiden gå lidt og lad GetBig og MZ få en chance for at være helt sikre på de gør det rigtige..... :)

Link to comment
Share on other sites

Der er da ganske udenmærket fornuft bagved hvad der sker. MZ kommer med det han mener han kan komme med for at stille sulten hos brugerne uden af fortælle hvad eller hvem han ellers har fat i. Det vil være fuldstændigt tåbeligt at komme med navne på samme måde som flere allerede har gjort. Så er det her altså hellere ikke større...menneskejagt fra et par hundrede brugere vil under ingen omstændighed være acceptabelt......

Lad nu tiden gå lidt og lad GetBig og MZ få en chance for at være helt sikre på de gør det rigtige..... :)

Den iagtagelse er jeg nu ikke enig i. Morten Z kunne med rette have holdt igen efter sin indledning i denne tråd, i stedet er han gentagende gange kommet med teasere og hints.

Vi argumenterer, som vi altid har gjort herinde, nogen kommer med nye ideer andre afviser dem med gode argumenter. Husk på der er ingen der er blevet hængt ud som svindleren, der er nævnt kandidater, mere eller mindre seriøse, det kan mene om hvad man vil, men der er hverken oprettet polske tæskehold, hadesider eller helsidesannoncer i BT og EB. Som sagt vi reagerer som vi plejer, drager nogle logiske sammenhænge det meste er vås uden vi har beviser, ligesom med alt andet, men en lille smule er nok meget tæt på sandheden.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke, hvor vigtigt det er at få navn på MS. Hvis afsløringen har dybere implikationer end at man får et navn og måske et ansigt, så kan der være en vigtighed i det. Eksempelvis, hvis det var en admin fra getbig.

MS har haft sin chance for at komme frem med noget selv. Der bør træffes en afgørelse hurtigt, om man vil gå planken ud og blotstille MS, eller om man vil holde den viden væk fra publikum. At komme med info drypvis virker datte.

Link to comment
Share on other sites

.......Gabriel holdte den sorte kat op i venstre hånd og hanen op i den højre, "Så du benægter du altså, at du har haft rituel omgang med en sort kat - hvad så med den sorte hane. Instrumenter af djævelen er disse, siger jeg jer", skreg inquisitor Gabriel. Hvor mange gange havde han ikke set disse sorte rekvisiter, og hvor mange gange havde han ikke set det menneskelige fordærv der fuglte i kølevandet på disse.

Han bøjede hovedet og sagde sagte, "der er kun en frelse for dig, min misledte sjæl.........og den ligger på bålet!!"

Den fordrejede, torterede kvindekrop sank sammen på gluvet i et suk. Hendes skæbne var forseglet...........frelsen var inde for rækkevide...........

Link to comment
Share on other sites

Nu har ALLE vist efterhånden fået mulighed for at give deres besyv med, hvilket har resulteret i en - til tider - underholdende tråd, hvis længde vil gå over i historien.

Jeg er sikker på, at det på nuværende tidspunkt ER gået op for Morten Zacho, at samtlige meget nysgerige sjæle på MOL ikke kan besinde sig, men til stadighed skal fodres med nyheder vedrørende MS' sande identitet. Processen fremskyndes dog efter al sandsynlighed ikke ved det endeløse elektroniske fnidder fnadder.

Jeg tror vi alle ville være bedst tjent med at læse Sil's seneste indlæg én gang til:

"Nu må folk altså stoppe med de her endeløse spekulationer... - man må da kunne se at det ingen veje bringer os. Så længe der ikke er noget konkret at forholde sig til, så mener jeg det virker helt uacceptabelt og unfair at slynge beskyldninger ud - både mod privatpersoner såvel som diverse firmaer."

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share