Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

"Var der nogen, der blev klogere af det?

Jeg mener udover dem, der indtil nu IKKE var fuldt overbeviste om at MS er en skingrende gal psykopat?"

JS, you crack me up! :bigsmile:

Nej, det var en lidt tynd kop te. Z har du ikke nogle mere konkrete oplysninger. Bor han i Århus? Er han en oldtusse gammel mand på over 40? Ved DU helt præcist, hvem, det er? Og i givet fald, hvorfor siger du det ikke bare?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BaskeT

På den måde som MS har profileret sig på MOL og været stærkt involveret i Getbigs nethandel, ligger der nu et stort troværdighedsproblem for begge de bemeldte sider, en situation som kun kan løses ved at MS sande identitet afsløres.

:a-okhand:

Kunne ikke være mere ening! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor dæmonisere den person, der har fundet på MS-profilen? Hvorfor tale om en enkelt, skingrende sindssyg, skizofren, personlighedsspaltet person?

Det er snarere en net-stakkel, som der findes så mange af, hvis såfremt i fald økonomiske motiver kan udelukkes.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Du har IKKE forstået min pointe, - at din tillid er blevet svigtet kan du kun bebrejde MS for, - det er da komplet urimeligt at tørre MS´s bedrageri af på Get Big!

undefined

NEJ JS, den holder ikke.

GETBIG havde en mulighed for at checke MS, men gjorde det øjensynligt ikke, men stolede blindt på ham.

Der var INTET klynkeri fra GETBIGS side, da han roste deres produkter "ind i himlen", der har man sikkert siddet og gnedet sig i hænderne over at en PH. D. gav dem en masse reklame.

Så derfor ER Getbig indblandet i hele denne affære.

Link to comment
Share on other sites

Var der nogen, der blev klogere af det?

Jeg mener udover dem, der indtil nu IKKE var fuldt overbeviste om at MS er en skingrende gal psykopat?

Onkel Jørgen, din konklusion er vi vel alle enige om, men der er et par ting der skinner igennem.

MS har givet udtryk for at han er gift og bor i hus (eget træningsrum, garage).

Der forefindes så vidt jeg ved ikke villakvarterer med 400 husstande, men jeg kan tage fejl.

Han nævner, under pres, at der forefindes fire fællesrum, de forekommer oftest enten på kollegier, uddannelsesinstitutioner, kaserner og i enkelte tilfælde kollektiver. Nu kunne jeg godt give B(ull) S(hit) Christiansen skylden, men det vil jeg undlade, undskyld hvis det træder nogen over tæerne. ;)

Du har som PH.D "studende" ikke mulighed for at tjene ekstra ud over din forskergage og den ligger ret lavt lidt under 200 K om året (Morten Z ret mig hvis det er forkert).

Det er tydeligt, at han ikke sidder på DTU, med mindre han er miljøingeniør. ;)

'Pyt

P.s. Jeg glemte fængsler

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor dæmonisere den person, der har fundet på MS-profilen? Hvorfor tale om en enkelt, skingrende sindssyg, skizofren, personlighedsspaltet person?

Det er snarere en net-stakkel, som der findes så mange af, hvis såfremt i fald økonomiske motiver kan udelukkes.

mdk--> Hvis du tænker på min udtalelse så var den nu ment sarkastisk... men en stakkel det kan vi godt blive enige om han er

Link to comment
Share on other sites

Zoa <<< Jeg er klar over, det nok ikke er ment så slemt fra flertallets side her :)

Men det er meget nemt at slå ned på én landsbytosse, en prügelknabe, fordi man selv er frustreret og føler sig ført bag lyset. Frustrationerne og den vrede, man ikke kan rette mod nogen bestemt person, rettes mod den dæmoniserede, skingrende sindssyge, psykopat.

Jeg må nok opgive at starte en diskussion om det ansvar, de øvrige MOLbrugere har for den her misére. Jeg ser én svindler og en masse ufrivillige hjælpere, der gjorde alt det her muligt. Jeg tror, jeg har nævnt det 10 gange nu, så nu må det nok være slut med forsøget på at få den vinkel af showet sat til debat. Det er også ubehageligt at skulle indrømme et lille medansvar og overveje, hvordan man gebærder sig her.

Jeg har også min lille flig af ansvaret, jeg troede også så meget på ham at jeg ikke ville stikke snuden for langt frem, mens prominente MOLboer dyrkede deres gud.

Pumba <<< Det er bestemt ikke kun dig :) Jeg tror ikke på noget fra MS' side.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

btw, der er 98 online lige nu, det er vist tæt på en ny rekord

Ja og reelt har vi 5 personer der er online pisse travl med at styre vores 20 identiteter :lol: :lol: :lol:

Håber ikke det er en generel tendens (hvad det selvfølgelig ikke er), for det vil da kunne have betydning for muligheden for at få banner reklamer hjem - eller tager jeg fejl???

Link to comment
Share on other sites

Quote Vandpyt: "Du har som PH.D "studende" ikke mulighed for at tjene ekstra ud over din forskergage og den ligger ret lavt lidt under 200 K om året"

Som Ph.d. studerende er en normal løn omkring 19.000 kr/md.

Jeg havde dog forstået det sådan at han udgav sig for at være Ph.d. dvs. færdig uddannet og så er lønnen helt anerledes - læs meget højere.

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der har tjekket de andre forums han nævner. Under alle omstændighed er forum communytien på dansk plan vel forholdsvis lille, så hans pseudonym MS er spoleret, og hans supermands-iscenesættelse er for den sags skyld også - folk vil være ops på sådan en karakter i lang tid efter. Danmark er ikke større end at ordsproget "die welt ist ein dorf", comes to mind.

Derudover synes jeg ikke der er noget rigtig konklusive i sagen - i princippet kunne det være et sammentræf af tilfældigheder.

...............og livet går vidre i Lindelund...........

Edited by Nexus
Link to comment
Share on other sites

MDK> naivitet er en smuk dyd. Intet er værre end stivnakkede skeptikere. At man har dyrket ham lidt mere end, hvad godt er, er på en eller anden måde vel også et udslag af taknemmelighed. Prøv at tage en 5 - 10 centrale MOL'ere væk fra dette board - og det bliver temmelig flad fornemmelse. Derfor skal vi passe godt på en TJ, JS, XAX, Z, Jarvig13, MDK! osv. osv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår godt i er forarvede og føler jeg snydt... men så er det vel heller ikke værre?

Hvorfor skal den nu tørres af på getbig.dk jeg forstår ikke alle de beskyldninger som flyver i luften....

MS har muligvis taget røven på os? men hvad nu hvis han findes og har nået de resultater han omtaler?

Hvad nu hvis han har haft nogle ting han gerne ville ud med, og derfor oprettede forskellige profiler som han kunne stille spørgsmål igennem, for derefter at komme ud med det budskab han havde....?

Og selvom han ikke har nået de resultater han omtaler, kan han jo godt have den uddanelse han påstår... der er røvmange fysioterapeuter i Danmark, og det skulle ikke undre mig om nogle af dem havde en overbygning på deres uddannelse i stil med Mikkels...

Så hvorfor skulle han ikke hedde Mikkel Sand være uddannet fysioterapeut, være 45 år og have trænet i 27år? Det gør ham sku da til en gammel erfaren rotte....

Jeg undre mig kun over at han ikke har ville vise et billede, men alligevel har han i sit avatar et billede, han påstår er ham... Nogen som har set dette billede andre steder?

Kald mig naiv..... men lad være med at ødelægge troværdigheden ved mol og getbig.dk!!!

Link to comment
Share on other sites

Graugart: Vil du STRAKS få fjernet det link, du skal fandme ikke udstille en person der hedder Sand Mikkelsen.

Lær at søg på krak før du spiller smart.

Er det overhovedet ikke faldet dig ind at han måske ikke hedder Mikkel Sand.

NU skal det her simpelthen stoppe, det skal ikke gå ud over uskyldige mennesker :angry:

Edited by Jan
Link to comment
Share on other sites

Uha - væk i 3 timer og så er der seriøst gået Agartha Christie i den!

Normalt synes jeg ikke, jeg hører til i den åndssløve del af befolkningen, men jeg må indrømme, at INTET får ud af de oplysninger, der bliver frembragt. Men spændende er det sq A H T.

Link to comment
Share on other sites

Sorry Jan, det var nu ikke for at spille smart :(

En hurtig søgning på Google viser dog, at der rent faktisk findes en biolog i Århus med navnet Mikkel Sand:

http://www.frhavn-gym.dk/biologi/bio1.html

http://www.mbl.ku.dk/jfsteffensen/fiskefys.htm

http://biology.aau.dk/studies/kandidat2000.pdf

http://www.dmu.dk/lakeandestuarineecology/...p/pdf/Zero6.pdf

http://www.au.dk/en/stafflast.cfm?med=S

Om det virkelig er ham, skal jeg så ikke kunne sige....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share