Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Faktisk kommer det meget bag på mig, at MS angiveligt ikke skulle have noget at gøre med Getbig. Jeg har hele tiden - lige fra hans logbog blev startet, så dette er ikke en paranoid ny tanke, der kommer frem i lyset - syntes der var alt for meget indirekte reklame for Getbig. Der er ikke grænser for, hvor mange gange han - specielt i starten - nævner den så meget omtalte shake!!! Og lige fra første gang han nævnte denne shake, tænkte jeg incl. nogle af mine kammerater, at sådan en shake ville vi da også have! Og hvad var der så bl.a. blandet i denne berømte "MS-perfectbody shake"? Jo - lad os lige se: Perfect Balance., EAS SimplyWhey Isolate (vanilla og strawberry), Glutamine, 40g AST Whey Isolate – Vanilla, Bio natural whey mv.

Dette er jo en masse dejlige ting, og hvor henne kan det så købes? Mest nærliggende sted er Getbig, da man jo lige så godt, kan støtte dem - MS var jo "Getbig´s guru". Her kan man jo "tilfældigvis" også købe bl.a. Perfect Balance til kr. 199,00 for 500 ml., 908g AST-SS Whey Protein isolate for kr. 399,00, 2,27 EAS SimplyProtein til kr. 499,00. (Så gav jeg også lige lidt reklame til GB.)

Jeg ved godt, at han ikke nævner Getbig´s Viking, så lad nu lige være med at nævne igen og igen, at hvis han havde noget at gøre med Getbig, så ville han jo "selvfølgelig" nævne Viking!!!?!?!? :confused2: !!! ( Men ville han/man nu også dette? Det er jeg nu personlig ikke sikker på, at han/man ville gøre, når alt kommer til alt!)

Alt andet lige ville den allerbedste markedsføring, som Getbig overhovedet kunne få jo netop være, at MS ændrede hans strategi. I stedet for altid at koncentrere sig om Getbig´s fora, bevægede han sig pludeslig ind på MOl i en venlig og ikke mindst servicemindet tone. Tilmed opretter han en logbog, så alle tydeligt kunne se, hvilket kosttilskud mv. "supermand" indtog! Med sådan et salgsfremstød og med alle de potentielle kunder som er på Motion Online, kunne Getbig have øget deres omsætning med adskillige tusinde kroner , samtidig med at de overhovedet ikke ville forøge deres markedsførings-omkostingskonto i resultatopgørelsen med en rød øre! Drømmen der gik i vasken! Dette ville være denne ultimative markedsføring for Getbig, og jeg nægter, at tro at MS ikke havde noget med Getbig at gøre! Selvfølgelig springer Getbig ikke ud at skabet og siger: Yep, MS var indirekte markedsføring! Fakta er, at det var han i en vis grad, da både jeg og flere af mine træningskammerater fik øjene op for hans shake mv, som alt andet lige var rettet relativt meget mod Getbig´s Webshop!

Én ting er ihvertfald sikkert! Om MS havde noget at gøre med Getbig, ved jeg ikke, men han har da ihvertfald haft en KÆMPE unaturlig forkærlighed til Getbig - man skulle næsten tro, at han fik procenter af den mængede kosttilskud, der blev solgt. Faktisk får jeg faktisk næsten ondt at manden, hvis han ikke bare, ville have fået en lille procentdel, af den relativt store mængde ekstra kosttilskud, som Getbig kunne have solgt, når han har brugt, så meget tid på alt dette i samarbejde med vigor, jens, jumper, scooter, anders lund, bigman og MADSEN selvfølgelig! De har kæmpet/forsøgt for at gøre Getbig til et bedre fora - desværre mislykkedes det!

Hvis han ikke havde noget at gøre med Getbig, hvorfor havde han incl. alle hans andre navne så så travlt med at fremhæve Getbig både direkte og indirekte? F.eks. når Jumper alias Mikkel Sand i indlægget om "PLYOMETRI ARTIKEL fra MS"

skriver :

Fed artikel mand, det er jo på højde med Motion online nu!
Eller når BIGMAN=MS skriver:
Kan endnu engang kun sige,, at være imponeret over din viden! Bliv ved med det gode arbejde, getbig (og vi andre) er heldige at have dig som debatør!

Hvorfor vil f.eks. Jumper=MS overhovedet skrive"....der er jo på højde med Motion online nu!"??? Hvis manden ikke, har noget med Getbig at gøre ud over, at han skiver/skrev artikler og indlæg for GB, så fatter jeg simpelthen bare ikke, hvorfor han lige skal fremhæve, at Getbig jo faktisk er på højde med MOL! Det ville en tilfældelig artikel-skribent næbbe gøre. Måske hvis han havde været på Getbig i meget længere tid, og dermed havde fået en masse kendskab til folkene bag Getbig. Men at man lige frem opretter flere navne, som alle har en forkærlighed til Getbig, og indirekte prøver at reklamere for deres produkter, det gør et normalt menneske sku ikke, med mindre man får noget ud af det!

Det mest skræmmende er dog, det som én tidligere var inde på i denne tråd, nemlig at han havde givet "én af hans andre navne" nogle anbefalinger om et produkt, som GB solgte! Det gør man altså ikke uden, at have noget bestemt motiv bag det!

Dette er min holding til dette, og jeg ved at nogle føler, at jeg går for tæt på - men sådan er det!

Personlig synes jeg det er en god ide, at støtte Getbig hvilket jeg også selv gør, da de har en masse gode artikeler af bl.a TJ, JS og da også MS mv. Men en ting er sikkert: MS&Co. har overfor mange givet en indireke markedsførings som i sidste ende, kunne har været til kæmpe fordel for Getbig!

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Voravong

Nu har jeg tæsket den ene tråd igennem efter den anden på GetBig.dk. Jeg har selvfølgelig ikke læst dem alle, men jeg kan ikke se at MS nogensinde skriver med anden tegnsætning end; ",-".

Er der nogen der har fanget den. For jeg har IKKE. :confused2:

Edited by Voravong
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg tæsket den ene tråd igennem efter den anden på GetBig.dk. Jeg har selvfølgelig ikke læst dem alle, men jeg kan ikke se at MS nogensinde skriver med anden tegnsætning end; ",-".

Jeg kan sgu' heller ikke finde den omtalte tråd ... :confused3:

Er der nogen der har fanget den. For jeg har IKKE. :confused2:

Heller ikke jeg ... mysteriet må gerne snart få en afklaring så jeg kan vende min opmærksomhed tilbage til mit arbejde :cries:

Link to comment
Share on other sites

Faktisk kommer det meget bag på mig, at MS angiveligt ikke skulle have noget at gøre med Getbig. Jeg har hele tiden - lige fra hans logbog blev startet, så dette er ikke en paranoid ny tanke, der kommer frem i lyset - syntes der var alt for meget indirekte reklame for Getbig. Der er ikke grænser for, hvor mange gange han - specielt i starten - nævner den så meget omtalte shake!!! Og lige fra første gang han nævnte denne shake, tænkte jeg incl. nogle af mine kammerater, at sådan en shake ville vi da også have! Og hvad var der så bl.a. blandet i denne berømte "MS-perfectbody shake"? Jo - lad os lige se: Perfect Balance., EAS SimplyWhey Isolate (vanilla og strawberry), Glutamine, 40g AST Whey Isolate – Vanilla, Bio natural whey mv.

Jeg kan huske at jeg læste en tråd på Getbig.dk hvor MS blev opfordret til at prøve MOL-boardet..

Så grunden til at han pludselig var her, var brugernes fortjeneste. Også nogle MOL-brugere...

Medmindre det selvfølgelig har været en af de mange profiler han selv har haft, som har opfordret ham... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

The Tiger:

Jeg synes fortsat IKKE, at der er nogen rimelig grund til at mistænkeliggøre Get Big!

Det er jo trods alt stadigvæk IKKE nogen forbrydelse at drive privat virksomhed i DK, - og jeg nævner f.eks. også tit selv produkter, hvoraf nogle fås hos Get Big, - både hvis jeg finder dem virkningsløse såvel som når jeg anser dem for at være gode!

Det opstår der IKKE nogen verdensomspændende sammensværgelse af, - og jeg har ALDRIG fået så meget som en krone af Get Big.

Som de allerfleste gør vi disse ting udfra interesse og engagement, - og det er da ligesom bare lidt iorden, - eller hur?

"Men en ting er sikkert: MS&Co. har overfor mange givet en indireke markedsførings som i sidste ende, kunne har været til kæmpe fordel for Getbig!"

Det har du måske ret i, - men hvad så?

Det er vel IKKE ligefrem lovpligtigt, at rakke ned på produkter, som Get Big sælger, - eller er det mig der IKKE er opdateret vedr. lovgivningen?

Det betyder da selvfølgelig heller IKKE, at der nødvendigvis i ly af mørkets er indgået fordækte aftaler,- eller at MS i virkeligheden ejer Get Big via et sindrigt netværk af off-shore selskaber, som manipuleres i uskøn symbiose mellem den sicilianske mafia og det scandinaviske rockernetværk!

"Sagen" er en "no-brainer" - MS er en psykopatisk svindler, - og så er den IKKE længere!

Udover det faktum, at vi selvfølgeligt er mange, der gerne vil vide HVEM psykopaten er! :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Vandpyt skrev: "Jeg har lagt mærke til at en af de eneste andre MS gik i flæsket på var Antaeus, omkring brugen af olietilskud til den daglige kost. Lidt mystisk faktisk, han kammede helt over".

Så jeg var ikke den eneste der syntes MS var underlig. Tak Vandpyt altid rart at jeg ikke var den eneste. Jeg valgte tilsidst at stoppe diskussionen pga. 1) han kammede fuldstændig over 2) han læste/svarede ikke på det jeg skrev, men kørte ud af hans eget spor med skyklapper på (MS beskyldte iøvrigt undertegnede for at have de omtalte skyklapper på). Diskussionen omhandlede iøvrigt Udo´s Choice - hvor jeg skrev på MOL og MS svarede på Getbig.

Ps. Har brugt en hel del tid på at læse alle indlæggene i denne debat. Nu kunne MZ godt snart afsløre lidt mere - det ender jo med at vi alle bliver fyrede.

Link to comment
Share on other sites

Antaeus, når du nu nævner Udo, underbygger det jo teorien om at MS har noget med GetBig at gøre.

Morten Z, jeg har tidligere kommet med to bud, det ene var nævnt i forvejen af et par skarpe herrer herinde. Det er jo ikke nemt, når du ikke har løftet sløret for den geografiske placering. Desværre har jeg ikke kunne finde samtlige fællesnævnere af dem du nævnte for nogen af dem, men indicierne taler mest mod personen lokaliseret i Århus. Den anden mulighed er så vidt jeg kan se en tidligere/nuværrende kollega til dig, hvorved du ville have alle muligheder for at gennemskue ham, ud over kende hans baggrund.

Så langt så godt, jeg har kigget lidt på den madding du lagde ud, kig i denne tråd:

Get Bid

Jeg ved ikke hvornår MS startede på GetBig, men mit bud er omkring starten af november, hvilket passer meget godt med slutningen af fridykker sæsonen. Læg mærke til at han ikke bruger ", -" én eneste gang, hvilket vil sige at han højst sandsynligt har lært det af Onkel Jørgen, copycat så det basker, ikke BaskeT. ;)

Vi kan endvidere sætte Atlet (har samme email som Anders Lund) på listen over MS ID'er sammen med TheHenrik.

I denne tråd:

GetBig

Kommer MS til kort, og det er faktsik temmeligt tydeligt at han skal slå tingene op. Dines spørger om et spørgsmål som MS mener er for bredt, men inden Dines når at svarre kommer Thomas J ind fra siden og kan via sin store viden nærmest citere det MS senere har slået op.

Her igen en tråd hvor MS endnu ikke har overtaget Onkel Jørgens tegnsætning:

GetBig

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Som et lille ekstra nummer så kig på denne tråd:

GetBig

Der kan I se alle MS profiler lægger på knæ for at få hans artikel på, det er virkelig en mand med mindreværdskomplekser.

Jeg studsede over et par de email adresser der er oprettet Jumper har [email protected] og der er en anden der hedder [email protected], hvilket fik mig til at tænke at det havde været en tidlig aprilsnar fra Morten Z's side.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

JS:

og jeg nævner f.eks. også tit selv produkter, hvoraf nogle fås hos Get Big, - både hvis jeg finder dem virkningsløse såvel som når jeg anser dem for at være gode!
Ja! Det ved jeg godt, at du gør! Forskellen her er dog meget stor meget stor! Det er her vigtigt at skelne mellem en "fiktiv" Ph.D som indirekte gør en masse reklame og så dig! MS er en fiktiv person, og det fremkommer mig derfor yderest ubehageligt, at han har haft en finger med i spillet vedr. deres markedsføring. Mange folk havde nemlig en naturlig autoritetstro til Ph.D MS, hvilket kan have påvirket deres købsadfærd i stor grad!
"Men en ting er sikkert: MS&Co. har overfor mange givet en indireke markedsførings som i sidste ende, kunne har været til kæmpe fordel for Getbig!"

Det har du måske ret i, - men hvad så?

Og hva`så. Dette argument holder ikke i retten. Jeg køber et produkt, fordi bestemte personer kan stå inde for det. Personer som man har en vis tillid og troværdighed for. I dette tilfælde synes jeg det er specielt

grelt, da et kosttilskuds-køb tit er forbundet med en vis usikkerhed.

Link to comment
Share on other sites

Udfra sagens natur vurderer jeg at MS ikke har krav på den samme grad af fortrolighed som andre brugere kan forvente når man bruger PM. For yderligere at give indsigt i historien følger her PM-korrespondencen hvor MS bliver konfronteret sine dobbelte identiteter:

###################################

Hej Mikkel

Først vil jeg sige tak for din store hjælpsomhed mht. viden og træningsinspiration til andre medlemmer.

Mit spørgsmål: udfra tekniske oplysninger lader det til at flere forskellige identiteter poster fra samme opkobling som dig og bl.a. stiller spørgsmål som du efterfølgende svarer på.

Det drejer sig f.eks. om identiteten BIGMAN.

Har du en forklaring på dette?

Venlig hilsen

Morten Zacho

###################################

Hej Morten,

Det er mig en fornøjelse at være med til at højne det faglige niveau.

Mht. spørgsmål til min opkobling, - er det samme opkobling for ca. 400 hustande i samme nabolag, - så det er sandsynligvis meget muligt, - at andre personer er på MOL fra disse hustande.

Forstår dog ikke hentydningen af den sidste del af din sætning:

”og bl.a. stiller spørgsmål som du efterfølgende svarer på.”.

Denne mails overskrift: "Flere identiteter" - hvad menes der helt præcist?

Med venlig hilsen

Mikkel Sand.

###################################

Hej Mikkel

QUOTE:

"Denne mails overskrift: "Flere identiteter" - hvad menes der helt præcist? "

Hvis du ikke ved hvad jeg taler om, så må der jo blot være tale om et helt usædvanligt sammenfald af tilfældigheder.

Der er ingen tvivl om at du besidder en stor viden, men tilsyneladende benytter du dig af nogle selviscenesættende tricks som jeg finder ganske unødvendige. Fred med det, hvis blot jeg får en ordentlig forklaring her over PM'en.

Venlig hilsen

Morten Zacho

###################################

Hej igen,

Jeg tror der er tale om nogle sammenfald her. Mht. iscenesatte tricks, - har jeg virkelig tabt tråden nu.

###################################

Ud fra loggen ser det ud til at identiteterne BIGMAN og Jones2003 kommer fra samme opkobling som dig.

Eksempelvis den 8. januar, hvor Jones2003 poster et indlæg i din log få minutter efter at du selv har postet. Hans indlæg kommer fra nøjagtig samme IP som den du lige havde postet fra.

Internetforbindelsen der hvor du bor virker således, at der bliver tildelt en ny IP-adresse hver gang man etablerer forbindelse til nettet. Det forholder sig derfor ikke således at alle hustande deler den samme IP, men deler den den samme pulje af IP-adresser.

Sandsynligheden for at et sammenfald som ovenstående opstår tilfældigt er mikroskopisk.

Der er mange andre tilfælde, hvor der er IP-pulje sammenfald mellem dig, BIGMAN og Jones2003. Det pudsige er, at deres indlæg handler om dig eller er spørgsmål som du svarer på.

Et par bud:

1. Du har oprettet ekstra identiteter for at kunne sige ting som du ikke vil nedlade din sædvanlige profil til at sige, samt for at stille nogle spørgsmål som du gerne vil svare på.

2. BIGMAN og Jones2003 er medlemmer af din husstand (eller naboer) og og laver på kammeratlig vis indlæg der lægger op til dig.

Det er ikke nødvendigvis et problem, hvis blot jeg får forklaret sammenhængen.

Venlig hilsen

Morten Zacho

###################################

Hej Morten,

Det lyder til at du ved en del mere om internetforbindelsen på undertegnendes hule, - end jeg selv gør, - hvilket må siges at være ret bemærkelsesværdigt? Men eftersom du kender min hule så godt, - ved du også at internettet kører 24 timer i døgnet fra vore 4 fællesrum som der lystes. Du ved ligeledes at alle disse medlems huler har bidraget til køb af computere og andet nødvendig teknik til disse fællesrum. Nuvel – nok om det.

Om sandsynligheden er mikroskopisk eller om den overhovedet er tilstede skal jeg ikke kunne udtale mig om. Mht svar på spørgsmål fra de nævnte personer, - finder jeg det slet ikke så underligt, - jeg svare på mange ting, - og der er mange der skriver om/til mig, - du kan selv checke min indbox.

QUOTE:

”Du har oprettet ekstra identiteter for at kunne sige ting som du ikke vil nedlade din sædvanlige profil til at sige, samt for at stille nogle spørgsmål som du gerne vil svare på.”

Jeg tror du har ramt rigtigt. Det er hvad en 45 årig økonomisk uafhængig mand får tiden til at gå med, - stille spørgsmål som han selv vil svare på, - til hvilken nøtte?

Du har ret, - det er ingen problem. Undertegnende modtager ingen betaling for at deltage i MOL’s debatforum, - og mht. indsugning af viden er mængden ligeledes minimal generelt for mit vedkommende. Jeg deltager i sådanne fora for at hjælpe og højne det faglige niveau, IKKE for anerkendelse eller for at lære mere om træning (det er nok at kigge i spejlet). Med andre ord, - er det for mig fuldstændig ligegyldigt om jeg deltager i MOL fora, ALL NATURAL fora, BODYHOUSE eller Getbig.dk osv. – den eneste grund til at jeg deltager i MOL nu, - er efter manges opfordring pr. email. Netop derfor kan jeg slet ikke se meningen med sådanne beskyldninger, - og overvejer at skifte til et andet fora hvor man bliver værdsat for det stykke gratis arbejde der leveres. De må forstå min reaktion, - ved at sætte dem i min situation.

Med Venlig Hilsen

Mikkel Sand.

###################################

Link to comment
Share on other sites

Var der nogen, der blev klogere af det?

Jeg mener udover dem, der indtil nu IKKE var fuldt overbeviste om at MS er en skingrende gal psykopat?

Næhh ikke andet end jeg er blevet bekræftiget i at han er i besiddelse af en skingrende personlighed-spaltning for at afvise så kraftige bevisbyrder som MZ ligger for dagen

Link to comment
Share on other sites

The tiger:

"Dette argument holder ikke i retten. Jeg køber et produkt, fordi bestemte personer kan stå inde for det. Personer som man har en vis tillid og troværdighed for. I dette tilfælde synes jeg det er specielt

grelt, da et kosttilskuds-køb tit er forbundet med en vis usikkerhed."

Du har IKKE forstået min pointe, - at din tillid er blevet svigtet kan du kun bebrejde MS for, - det er da komplet urimeligt at tørre MS´s bedrageri af på Get Big!

Mig bekendt er begreber som "arvesynd" eller "guilty by association" heller IKKE gældende i dansk ret?

Nuvel, det er jo IKKE nødvendigvis sådan, at vi skal være enige om alt, - blot synes jeg du bør overveje, at rette din vrede UDELUKKENDE mod MS!

Efter min mening er Get Big et ligeså stort offer i denne sag, som alle de andre MS har snydt og bedraget!

Link to comment
Share on other sites

Uhm

1) Har forskellige universiteter lov til at oplyse om forskellige folk har taget udd. der ?

2) MortenZ> har du undersøgt hvadfor noget internet der er der hvor MS bor ?

3) Hvis der er noget af det her der IKKE er sandt, er det vel ikke så underligt MS ikke gider bruge tid på at forsvare sig selv, når han har hele MOL imod sig.

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share