Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Med andre ord, - er det for mig fuldstændig ligegyldigt om jeg deltager i MOL fora, ALL NATURAL fora, BODYHOUSE eller Getbig.dk osv. – den eneste grund til at jeg deltager i MOL nu, - er efter manges opfordring pr. email.

Det undrer mig at han nævner All Natural, de har intet forum af betydning.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faktisk kommer det meget bag på mig, at MS angiveligt ikke skulle have noget at gøre med Getbig. Jeg har hele tiden - lige fra hans logbog blev startet, så dette er ikke en paranoid ny tanke, der kommer frem i lyset - syntes der var alt for meget indirekte reklame for Getbig. Der er ikke grænser for, hvor mange gange han - specielt i starten - nævner den så meget omtalte shake!!! Og lige fra første gang han nævnte denne shake, tænkte jeg incl. nogle af mine kammerater, at sådan en shake ville vi da også have! Og hvad var der så bl.a. blandet i denne berømte "MS-perfectbody shake"? Jo - lad os lige se: Perfect Balance., EAS SimplyWhey Isolate (vanilla og strawberry), Glutamine, 40g AST Whey Isolate – Vanilla, Bio natural whey mv.

Dette er jo en masse dejlige ting, og hvor henne kan det så købes? Mest nærliggende sted er Getbig, da man jo lige så godt, kan støtte dem - MS var jo "Getbig´s guru". Her kan man jo "tilfældigvis" også købe bl.a. Perfect Balance til kr. 199,00 for 500 ml., 908g AST-SS Whey Protein isolate for kr. 399,00, 2,27 EAS SimplyProtein til kr. 499,00. (Så gav jeg også lige lidt reklame til GB.)

Se getbig’s svar andetsteds

Jeg ved godt, at han ikke nævner Getbig´s Viking, så lad nu lige være med at nævne igen og igen, at hvis han havde noget at gøre med Getbig, så ville han jo "selvfølgelig" nævne Viking!!!?!?!?  !!! ( Men ville han/man nu også dette? Det er jeg nu personlig ikke sikker på, at han/man ville gøre, når alt kommer til alt!)

Alt andet lige ville den allerbedste markedsføring, som Getbig overhovedet kunne få jo netop være, at MS ændrede hans strategi. I stedet for altid at koncentrere sig om Getbig´s fora, bevægede han sig pludeslig ind på MOl i en venlig og ikke mindst servicemindet tone. Tilmed opretter han en logbog, så alle tydeligt kunne se, hvilket kosttilskud mv. "supermand" indtog! Med sådan et salgsfremstød og med alle de potentielle kunder som er på Motion Online, kunne Getbig have øget deres omsætning med adskillige tusinde kroner , samtidig med at de overhovedet ikke ville forøge deres markedsførings-omkostingskonto i resultatopgørelsen med en rød øre! Drømmen der gik i vasken! Dette ville være denne ultimative markedsføring for Getbig, og jeg nægter, at tro at MS ikke havde noget med Getbig at gøre! Selvfølgelig springer Getbig ikke ud at skabet og siger: Yep, MS var indirekte markedsføring! Fakta er, at det var han i en vis grad, da både jeg og flere af mine træningskammerater fik øjene op for hans shake mv, som alt andet lige var rettet relativt meget mod Getbig´s Webshop!

Fuldstændig og aldeles pølsesnak er det eneste jeg har at bemærke til dette.

Én ting er ihvertfald sikkert! Om MS havde noget at gøre med Getbig, ved jeg ikke, men han har da ihvertfald haft en KÆMPE unaturlig forkærlighed til Getbig - man skulle næsten tro, at han fik procenter af den mængede kosttilskud, der blev solgt. Faktisk får jeg faktisk næsten ondt at manden, hvis han ikke bare, ville have fået en lille procentdel, af den relativt store mængde ekstra kosttilskud, som Getbig kunne have solgt, når han har brugt, så meget tid på alt dette i samarbejde med vigor, jens, jumper, scooter, anders lund, bigman og MADSEN selvfølgelig! De har kæmpet/forsøgt for at gøre Getbig til et bedre fora - desværre mislykkedes det!

Endnu en gang grundløse spekulationer. Han har ikke fået nogen som helst procenter af salget. Det skal dog ikke udelukkes at manden selv ville stå i et bedre lys overfor getbig ved at lave en masse indirekte reklame, således at han havde grundlag for at kunne udvide sammenarbejdet i fremtiden. Dette kunne være en mulighed, men er også en SPEKULATION!

Hvis han ikke havde noget at gøre med Getbig, hvorfor havde han incl. alle hans andre navne så så travlt med at fremhæve Getbig både direkte og indirekte? F.eks. når Jumper alias Mikkel Sand i indlægget om "PLYOMETRI ARTIKEL fra MS"

skriver :

Fed artikel mand, det er jo på højde med Motion online nu!

Det er ingen statshemmelig at MOL altid har haft en højere status end getbig, pga. niveauet af diskussionerne, men efterhånden begynder man at tvivle lidt når man læser denne tråd. <_<

Eller når BIGMAN=MS skriver:

Kan endnu engang kun sige,, at være imponeret over din viden! Bliv ved med det gode arbejde, getbig (og vi andre) er heldige at have dig som debatør!

Hvorfor vil f.eks. Jumper=MS overhovedet skrive"....der er jo på højde med Motion online nu!"??? Hvis manden ikke, har noget med Getbig at gøre ud over, at han skiver/skrev artikler og indlæg for GB, så fatter jeg simpelthen bare ikke, hvorfor han lige skal fremhæve, at Getbig jo faktisk er på højde med MOL! Det ville en tilfældelig artikel-skribent næbbe gøre. Måske hvis han havde været på Getbig i meget længere tid, og dermed havde fået en masse kendskab til folkene bag Getbig. Men at man lige frem opretter flere navne, som alle har en forkærlighed til Getbig, og indirekte prøver at reklamere for deres produkter, det gør et normalt menneske sku ikke, med mindre man får noget ud af det!

Se mit sidste svar

Det mest skræmmende er dog, det som én tidligere var inde på i denne tråd, nemlig at han havde givet "én af hans andre navne" nogle anbefalinger om et produkt, som GB solgte! Det gør man altså ikke uden, at have noget bestemt motiv bag det!

Og?! Jeg har tidligere udtalt mig positivt om VIKING Protein, fordi jeg vitterlig mener det er et godt produkt. Jeg får absolut ingen procenter af noget som helst salg på nogen som helst måde.

Dette er min holding til dette, og jeg ved at nogle føler, at jeg går for tæt på - men sådan er det!

Personlig synes jeg det er en god ide, at støtte Getbig hvilket jeg også selv gør, da de har en masse gode artikeler af bl.a TJ, JS og da også MS mv. Men en ting er sikkert: MS&Co. har overfor mange givet en indireke markedsførings som i sidste ende, kunne har været til kæmpe fordel for Getbig!

Du går ikke for tæt på overhovedet. Der er nærmere tale om en masse underlige spekulationer.

Det tog 14-dage for MOL at finde ud af at MS var fake! Han var på Getbig i flere måneder uden at de lugtede lunten, trods det at han lavede mere markedsføring for dem, end de selv nogen sinde har gjort! Hvorfor mon?  Det forstår jeg simpelt hen ikke noget af. Spørgsmålet er jo hvor stort et offer Getbig i virkeligheden er! Hvor meget vidste de i forvejen - hvor meget havde MS med dem at gøre? Hvorfor havde MS så stor interesse i at fremhæve Getbig og deres produkter? Hvor meget kender folk overhovedet til Getbig, når det kommer til stykket?  

Getbig har da hel klart begået en fejl, at stole for meget på MS, eller hvem han nu er. Iøvrigt var sådan set Morten Z, som afslørede ham. Hvis ikke Morten Z havde gjort det, så havde manden kunne fortsætte uanfægtet.

Ved godt at JS, TJ og XAX har noget at gøre med Getbig, men hvor meget kender de "forhandlende parter/samarbejdspartnerne/skribenterne" til hinanden, når alt kommer til alt? Åbenbart ikke ret meget jvf. Webbi/Getbig. Og da Getbig ikke kender meget til dem, de samarbejder med - ja, så kender dem de samarbejder med altså heller ikke meget/nok til Getbig! Med andre ord XAX, JS mv er ærlige mennersker, tror jeg - men en ting er sikkert: Derfor behøver Getbig ikke at være det, da de ikke kender ret meget til hinanden, hvilket selveste Webbi/Getbig selv hat udtalt i forbindelse med sit kendskab til XAX, TJ og MS, hvor han han skrev, at han da heller ikke havde undersøgt baggrunden bag disse personer! Ergo, XAX kan som talsmand for Getbig ikke føle sig 100 % i denne sag!  Ved godt at XAX gør det i en god mening! Men fakta er, at de kender ikke hinanden, og jeg mener derfor XAX, skal passe på med ikke at komme ud i for dybt vand, ved at agere talsmand, for et firma han ikke kender til jvf. firmaets egne udtalelser!

Som JS vil udtrykke sig så er jeg helt og aldeles fuldstændig ligeglad med hvad du så måtte mene at jeg skal udtale mig om. Jeg udtaler mig om lige netop det jeg har lyst til.

Lovkravene kan var strikse i danske erhvervsliv, og de som har købt kosttilskud i god tro, efter at være blevet påvirket af Ph.D MS & Co. udtalelser, kunne sagtens gøre en sag ud af dette her! Godt nok kan en hver starte sit eget internetfirma med salg af diverse ting over nettet, men lovgivningen skal man ikke undervurdere! Dette er ikke kun en sag om MS - men ligeså meget en sag om et momsregistreret firma! Det er dette ,som gør det her mere alvorlig end som så, da her er tale om at Getbig fejler BIGTIME! De har - som ethvert andet selskab visse forpligtelser, når man driver en momsregistreret enkeltmandsvirksomhed! Denne sag har mindst lige så meget med Getbig at gøre som med MS, da de havde indgået samarbejde i et større eller mindre omfang Der har været sager i dansk erhversliv, som har været mindre end dette, men hvor der alligevel har været meget i det! Getbig må komme med en forklaring - ikke mindst for deres egen skyld- men også for alle os, der har handlet med dem/støttet dem, og haft tilliden til, at deres samarbejdespartnere har haft ren mel i posen! Dette er ikke kun et spørgsmål om, at poste indlæg på en hjemmeside, men et spørgsmål, om at der er et firma bag, som ikke har gjort deres hjemmearbejde godt nok! Når man som forbruger i god tro handler med et firma, så er det ikke forbrugerne, der skal undersøge baggrunden/indentiten bag samtlige firmaets samarbejdspartnere -men firmaet selv!

Ja, dette er en naturligvis en fejl fra getbig’s side af, hvilket de også selv har indrømmet. At de har stolet for meget på en mand, uden at kontrollere hans baggrund.

Det bør i hvertfald ikke være forbrugerne der opdager, at et firma ikke har styr på sine samarbejdspartnere. Vi taler altså her om en såkaldt Ph.D, som har analyseret nogle af deres kosttilskud Dette er sku ikke noget man leger med! De gange det er forbrugerne, der opdager noget sådant, er det nu som regl også fordi, at firmaet selv havde en finger med i spillet! MS/Getbig har pligt til at bringe sandheden i denne sag frem i lyset! Jvf. mit tidligere lange indlæg, så er der altså meget mere i dette end som så - tror jeg!

Han har ikke foretaget andre analyser for getbig end til eget brug. Der er med andre ord tale om helt unødvendige dobbeltanalyser.

Jeg bliver nervøs, når jeg læser sådan noget!  Jeg finder det ekstremt langt ude, at MS skriver spørgsmål om Getbig´s produkter, som han selv senere svarer på ved at rose det, og skriver blandt andet at kvaliteten er helt i top, og at det har gjort ham blød i knæene.

Har jeg tidligere kommenteret...

Plexus, lad nu være med at bebrejde mig noget - , da jeg ikke er mere i tvivl end alle de andre, som har givet udtryk for Getbig´s medvirken i dette. Men jo - en ting er sikkert. Det gør mig urolig, da jeg ikke før ham mødt denne form for indirekte markedsføring. Sagt lige ud: Jeg fatter simpelthen ikke, at en mand gider bruge tid på at stille spørgsmål til sig selv, for derefter selv at besvarre dem på denne lovende måde. Jeg begriber det ganske enkelt ikke. Man bruger altså ikke tid på at stille sig selv spørgsmål under et andet/fremmed navn, for så selv at svare på det igen med mindre, at der er et specielt formål! Det giver i mine øjne kun mening, hvis han har et økonomisk motiv bag dette, eller hvis manden virkelig er skingrende sindsyg og lider af personlighedsspaltning.

Vi er mange som ikke forstår hvordan en person har kunne gennemføre det her, både at vi alle sammen blev holdt for nar så længe, samt motiverne bag det.

Sidst nævnte tror jeg bare desværre ikke er tilfældet, da han i tilfælde af at være fuldstænding sindsyg, ikke ville kunne sætte sig så meget ind i træning på så højt et fagligt niveau, at de færeste kunne følge med, når han virkelig foldede sig ud. Ældrig har jeg oplevet noget lignende!

De fleste med blot en smule bogligt talent kan sætte sig ned og skrive fra en bog, således at det passer til spørgsmålet, eller også er man heldig at finde et helt afsnit som præcist passer. Det har vi før fanget MS i at gøre.

Til sidst må jeg ærlig indrømme at jeg er dybt skuffet over dette her, at man kan koge så meget suppe på absolut ingenting, og komme med så mange vildfarne spekulationer. Måske skulle man overveje om det er værd at bruge sin tid på MOL fremover, hvis det er sådan at niveauet fremover skal være. :jehon:

Link to comment
Share on other sites

Preben har skrevet et efter min mening rigtig godt indlæg som jeg vil paste her for dem som ikke læser GetBig.dk

Nu er det jo sådan at jeg selv har talt med dig i telefonen nogle gange webmaster og du lyder jo som en både troværdig og behagelig type.

Til mig, fortalte du første gang ( for ca. 12 dage siden ), at jeg kunne spørge MS, hvis jeg var i tvivl om jeres produkters renhed/kvalitet, da MS ifølge dig selv havde modtaget alle jeres "egne" produkter til undersøgelse.

Senest igår Mandag fortalte du mig at MS var kommet frem til de samme analyseresultater som de obligatoriske/lovpligtige hvad de så end dækker over. Derfor må der jo nødvendigvis også forekomme analyseresultater fra MS, i hvert fald pr. E-mail eller telefon.

GUD AKA KONGEN og Boost er fremme med nogle ret alvorlige påstande i denne tråd, ------- hvilken interesse skulle de have i det, hvis det er det rene løgn ???????

Min fornemmelse siger mig at i ( GETBIG ) selvfølgelig har nydt godt af MS, uden han nødvendigvis har fået noget for det eller i egenlig viste præcis hvem manden er.

Derfor har i tilsyneladende selv brugt MS som reference for at fremme troværdigheden og kvaliteten af jeres forretning/produkter.

Derfor er det selvfølgelig noget FUCKING SHIT at MS bliver afsløret som svindler, for derfor vil nogle kritiske personer selvfølgelig kræve lidt mere dokumentation fra jeres side og den slags er jo ikke gratis. Ligeledes giver sagen ikke ligefrem positiv omtale.

MS der først viste sig som en gratis guldhøne er nu blevet et "dyrt" rådent æg

Egenlig tror jeg ikke i direkte har noget med opfindelsen af MS at gøre, men i har sikkert været lidt mere godtroende og glade for den gode reklameværdi end i nu vil indrømme.

JS " END OF FUCKING STORY!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Hvorfor nu det, du har jo selv været meget ivrig både her og på MOL for at få afsløret hvem MS er og hele historien om ham. Hvordan kan du "være sikker på" at GETBIG ikke skylder os lidt mere forklaring og på at påstandene i denne tråd er "100 % no-brainer" ??????

her er tråden

Link to comment
Share on other sites

Til sidst må jeg ærlig indrømme at jeg er dybt skuffet over dette her, at man kan koge så meget suppe på absolut ingenting, og komme med så mange vildfarne spekulationer. Måske skulle man overveje om det er værd at bruge sin tid på MOL fremover, hvis det er sådan at niveauet fremover skal være

vi forsøger jo bare at gå lidt i dybden, at du er skuffet er vi sådan set ligeglad med.

Link to comment
Share on other sites

Xax>> Der er spekulationer fordi sagen ikke er blevet besvaret ordentligt - ellers ville der jo ikke være nogen spørgsmål!

Det første i kan gøre er at scanne den report på Viking kreatin og Protein som i har fået lavet og lægge den op så folk kan se den.

Og at true med at forlade MOL pga. den her diskussion hjælper ingen, slet ikke dig selv og GetBig! Det virker som om i bare vil have det hele tysset ned nu, tag dog for fanden og vis lidt respect for jeres kunder som med rette tvivler på hvad fanden der sker! Det er GetBig som har stolet på alt det her og det er dem der tjæner penge så se det som jeres fejl og gør alt hvad i kan forat behandle de spørgsmål / usikkerheder som jeres kunder har!

Det kan godt være i ikke har løjet om noget, men i har stolet på nogen som har været en stor del af jeres image og henvist kunder til dem som bevis for jeres produkter så må i sku også tage ansvar og ikke bliver pissed off bare fordi folk tror der sker noget funky!

Men i kan jo også bare forstætte med at sige at i begynder at slette indlæg og forlade diverse diskussioner fordi i er pissed off at folk beskylder jer for ting, det er nok en rigtig god måde at beholde jeres kunder og forsikre nye kunder om at GetBig.dk er et godt sted at handle hvor man skal stole på den viden og produkter der er.

Bare min mening.

Link to comment
Share on other sites

Til sidst må jeg ærlig indrømme at jeg er dybt skuffet over dette her, at man kan koge så meget suppe på absolut ingenting, og komme med så mange vildfarne spekulationer. Måske skulle man overveje om det er værd at bruge sin tid på MOL fremover, hvis det er sådan at niveauet fremover skal være.  

vi forsøger at gå lidt i dybden, at du er skuffet er vi sådan set ret ligeglad med :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen grund til at skrive "jeres kunder" rette mod xax! Xax har ingen økonomiske interesser i Getbig. Jeg kan godt forstå at Xax bliver træt af at blive mistænkeliggjort - især når det glere gange bliver tydeligt at folk enten ikke læser hans svar - eller fuldstændigt ubegrudet lader til at antage at han er uærlig. Det er ikke leg og detektivarbejde - det er useriøst - for at sige det pænt.

Leg endelig videre med spørgsmålet om hvem MS er osv. Men jeg synes at man skal holde op med at skyde på Xax - og for den sags skyld også Getbig - med mindre man har andet end spekulationer at komme med - det er ikke rimeligt at en virksomhed skal udsættes for dette.

Xax er fandme en af dem der gør MOL til noget særligt - så vis lidt respekt tak.

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Synes også Tiger har fat i noget og Get Bigs forsvar virker ikke specielt troværdigt.

Det begynder at minde om en lynchmob i det vilde vesten- hvad vil stille jer tilfreds - vel intet mindre end at getbig tilstår alt hvad de bliver beskyldt for. Jeg synes de, via xax, er kommet med gode svar - inkl. en tilståelse af at havet været for naive - hvad mere vil I ha?

Link to comment
Share on other sites

Arne: Der er altså ingen herinde der har tvunget XAX til at være talsmand for Getbig, jeg foreslog i går at Nikolaj fra Getbig selv deltog i debatten herinde, men fik at vide af XAX at de var udemærket tilfredse med ham som talsmand.

Så hvis jeg er utilfreds med Getbigs måde at "tackle" sagen på, hvem andre end deres officielle repræsentant her på sitet "XAX" skal jeg så skyde på?

Link to comment
Share on other sites

vi forsøger jo bare at gå lidt i dybden, at du er skuffet er vi sådan set ligeglad med.
Gå i dybden med hvad? Størstedelen af denne tråd er fyld uden substans.
Det første i kan gøre er at scanne den report på Viking kreatin og Protein som i har fået lavet og lægge den op så folk kan se den.

Hvem er i? Jeg er ikke involveret i getbig's forretningsproces. Hvis der er nogen der skal gøre noget som helst, så er det ejeren af getbig.

Og at true med at forlade MOL pga. den her diskussion hjælper ingen, slet ikke dig selv og GetBig!
Jeg truer aldeles ikke nogen som helst. Jeg udtrykker mine ærlige mening om hvad der sker på MOL. At nogen så tolker det som en trussel, må være deres eget problem.
Det virker som om i bare vil have det hele tysset ned nu, tag dog for fanden og vis lidt respect for jeres kunder som med rette tvivler på hvad fanden der sker!

Hvem er I endnu en gang?? Det her er kørt så helt absurt op, hvilket er grunden til at det bør tysses ned.

Det er GetBig som har stolet på alt det her og det er dem der tjæner penge så se det som jeres fejl og gør alt hvad i kan forat behandle de spørgsmål / usikkerheder som jeres kunder har!
Det er ikke mine kunder og mine penge.
Det kan godt være i ikke har løjet om noget, men i har stolet på nogen som har været en stor del af jeres image og henvist kunder til dem som bevis for jeres produkter så må i sku også tage ansvar og ikke bliver pissed off bare fordi folk tror der sker noget funky!

Bingo! Endelig, nej, "Vi" har ikke løjet om noget som helst, men det er en stor del af MOL's så ikke enig i. Der er blevet svaret en del gange på de spørgsmål, men det lader til at folk ikke er tilfredse før de får det svar, som de absolut vil høre.

Men i kan jo også bare forstætte med at sige at i begynder at slette indlæg og forlade diverse diskussioner fordi i er pissed off at folk beskylder jer for ting, det er nok en rigtig god måde at beholde jeres kunder og forsikre nye kunder om at GetBig.dk er et godt sted at handle hvor man skal stole på den viden og produkter der er.

Når det eneste som reelt frembringes er spekulationer og pølsesnak, hvorfor i alverden skulle "vi" så ikke have lyst til at slette indlæg og for den sags skyld blive pissed?!?!

Link to comment
Share on other sites

Måske er Xax som udnævnt talsmand for Getbig træt af, at du, Tiger mfl påstår at det hele er et svindelnummer, som Getbig har sat i værk, og som de skal sagsøges for.

Jeg synes også selv, at det er nogle ret tynde indicier der kommer. Personligt har jeg aldrig bemærket at MS reklamerer for GETBIG (ok jeg kommer heller ikke så meget på getbig).

Bemærkede i øvrigt den tråd som Pyt (tror jeg det var) linkede til på side ??, hvor tre af MS' skizofrene personligheder, prøvede at få webbie til at bruge MS' artikel, den var yderst underholdende (når man ved, at det er den samme, som skriver alle indlæggene), men den taler ret meget imod jeres påstande, for hvorfor skulle MS trygle offentligt om at få sin artikel offentliggjort, hvis han er på lønningslisten :retard: .

Jeg synes i øvrigt, at det er rent paranoia den her tråd. Hvis MS ikke havde skrevet om sine uddannelser, var var han så blevet opdaget. Og ville det så være mindre snyd (ja selvfælgelig, men ville det gøre nogen forskel).

Hvad ville i gøre, hvis han havde nået at lovprise den kommende MOL s-shirt: kræve jeres penge tilbage og MZ retsforfulgt, det her er jo helt på månen :smashtard:

Link to comment
Share on other sites

tror også at en af grundene til, at mange at ikke blander sig i dette mere, er fordi de kender XAX, og ved at XAX&Getbig er ved at blive "opdaget". derfor vil de ikke være med til at vælte getbig, da XAX ryger med i faldet! efter indlæget med Entropy hvor han citere Preben tyder alt på at getbig ikke har rent mel i posen. og jeg kan kun give ALLE ret i deres usikkerhed omkring getbig!

det var dagens sure opstød :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dette er mest henvendt til de på Motiononline som stadig tror at dette er et stort reklame nummer iscenesat af getbig.

_________

Hvad vil i have vi skal gøre for at bevise vi ikke har noget med det at gøre?

____________

Problemet som jeg ser det er at i ikke vil høre på det som jeg skriver uanset hvad. I har dannet jer en mening som ikke er til at rokke ved, og derfor må det snart blive de sidste kræfter jeg bruger i dette som har udviklet sig til en menneske(og firma)jagt helt ude af proportioner.

Det er skræmmende at folk kaster om sig med beskyldninger af diverse dykkere, biologer og andre uden at have nogle sikre beviser.

Enhver konkurrent kan gå ind på MOL og skrive positivt om getbig, og straks bliver vi svinet til og beskyldt for at være i ledtog, det er sgu da for nemt!!!! Prøv nu lige at få nogle facts på bordet inden i kommer med det der svarer til injurier.

M.h.t. reklame: Vi har solgt max 2 eas bøtter siden han startede i forumet, hvilket var hans foretrukne mærke og det han anbefalede folk. Vi har desuden maks 6 bøtter på lager da det ikke er et mærke vi satser på så derfor ville vi aldrig bede ham promovere dette!!!

Vi har heller ikke solgt flere perfect balance end ellers.

Han skrev også han brugte Natural hvilket vi slet ikke forhandler.

Han skrev (hvilket Jan undlod at nævne inde på MOL da han skrev at jordbær havde gjort ham blød i knæene) at vanillien smaget meget dårligt og derfor gik til papegøje foder.

Det "reklame" han har lavet er ikke mere end hvad mange andre tilfredse kunder gør. Hvis vi havde skullet hyre en til at bruge så meget tid, og være så dum som at gå over på MOL hvor alle ved at IP bliver logged ville vi nok skulle have haft en del mere reklame i hans indlæg og have betalt en pæn sum penge som vist er givet bedre ud i annoncer andre steder!

Forøvrigt kunne jeg godt tænke mig at vide hvad alle folk dog ville bruge hans navn til? Det ændrer jo ikke på noget som helst, og beviser ingenting.

Hvis webmaster på GetBig havde taget sig den ulejlighed og læse hele denne tråd, på trods af dens længde, ville han opdage, at det er Morten Z, der har sået sæden til de fleste spekulationer omkring samtlige forskere der svømmer, holder vejret under vandet og tidligere har dyrket atletik. Derfor må webmaster på GetBig tage fat i Morten Z for at få fjernet eventuelle spekulationer omkring "mistænkte" i denne tråd, hvis han er så sikker i sin sag. Husk på det er ikke os brugere af MOL der har startet lavinen og sparket den længere ned af bjerget, det er Morten Z og kun han, MS og du(webmaster GetBig) har evnen til at standse den igen.

Nogen tager dette mere alvorligt end andre og udfaldet mod GetBig er måske ikke sagligt underbygget, men du(webmaster GetBig) var selv tøvende med at fjerne artikler af MS fra jeres side, det hjælper ikke på troværdigheden, det er mit eneste kritikpunkt i forhold til GetBig. Resten er "history", lad det ligge giv GetBig en chance til, giv dem en uge til at få orden i sagerne, I kan ikke forvente at de kan godtgøre for alle jeres krav på 15 min, slå koldt vand i blodet, giv dem "benefit of the doubt" og en uge til at forsvare sig på en sober måde.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Sikken debat.

Midt i alt det her, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad (personen bag) MS egentlig har gjort forkert her på MOL, udover at oprette sin lidt pralende logbog og spille ekspert?

Jeg kan da godt se at det er barnligt og fjollet, men ligefrem at ville have hans navn og adresse udleveret, er det ikke i overkanten? For hvad skal man overhovedet bruge det til? Kunne det tænkes at spøgefuglen måske var under den kriminelle lavalder?

Det må være en sag mellem MS og Morten Z for MOL´s vedkommende. Hvad man så vil gøre på Getbig.dk, er vel sagen uvedkommende.

Spøgefuglen har da ikke gjort os noget personligt, har han?

Vi er da selv lige så meget til grin, når vi ydmygt spørger eksperten til råds i hans log, eller skamroser hans påståede resultater og samtidig sabler tvivlerne ned med hånlige "jantelovs"-kommentarer. Når det så viser sig at være en der har lavet sjov med os, så er han både psykopat, psykisk ustabil, har mindreværds komplekser og meget andet.

Da jeg selv var en 7-årig knægt der lige var flyttet til København, morede jeg mig meget sammen med min bror ved at gå rundt og ringe på dørtelefoner (øverst oppe så de ikke kunne nå ned så hurtigt), og sige dumme ting til dem i håb om at gøre dem sure. Alene fordi det var muligt.

Jeg tror at det samme gør sig gældende her: drengestreger. Omend lidt tidskrævende.

Vi kan da være glade for at de fleste personer herinde stadigvæk er ægte nok.

Edited by mvp.
Link to comment
Share on other sites

MSJS:

Ren pølsesnak, - det eneste, der er blevet "opdaget", er at folk har en livlig fantasi og ringe dømmekraft, - og det er vel næppe nogen epokegørende nyhed?????????????

Iøvrigt velkommen som MEGET nyt medlem....................

"JS " END OF FUCKING STORY!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Hvorfor nu det, du har jo selv været meget ivrig både her og på MOL for at få afsløret hvem MS er og hele historien om ham. Hvordan kan du "være sikker på" at GETBIG ikke skylder os lidt mere forklaring og på at påstandene i denne tråd er "100 % no-brainer" ??????"

Og det er jeg stadigvæk, fordi MS fortjener en offentlig afklapsning subsidiært et sagsanlæg for bedrageri og forfalskning af akademiske titler m.m.

Der er INTET som helst, der indikerer, at Get Big på nogen måde skulle være indblandet i MS skandalen!

Med de vidtløftigheder MS har fremført, var det oplagt at "spøgen" ville blive opdaget på et tidspunkt, - især da alt man behøvede at gøre, var at foretage et par opringninger og søge lidt på nettet.

Med al respekt for det gode detektivarbejde MZ m.fl. har lagt for dagen, er der trods alt IKKE tale om "rocket-science"!

Get Bigs store forbrydelse i DK er at være en IKKE-offentlig institution, som måske endda tjener lidt på at videresælge kosttilskud til rekordlave priser!

Det tirrer muligvis vores indre socialist, men jeg synes simpelthen, det er for latterligt, at man skal mistænkeliggøres fordi man sælger billige kosttilskud og stiller en række gratis serviceydelser til rådighed for de træningsinteresserede.

Det er kvalmende, det er utroligt småligt og det er desværre også typisk dansk!

Det er også en "NO-BRAINER" - fordi MS er den eneste "synder i denne sag!

I forhold til Get Big burde det derfor forlængst have været END OF FUCKING STORY!

Hvis jeg var Get Big, ville jeg overveje et sagsanlæg for bagvaskelse og injurier overfor alle de tumpede personer, som fortsat i rent medløberi fremturer med deres latterlige, dybt fornærmende og helt udokumenterede påstande! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share