Hvem er Mikkel Sand?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Okay.. må jeg prøve at runde bare en lille smule af for idag..

1) Så getbig blev snydt.. det er trist og ærgeligt, Men ved i hvad? Det gjorde vi andre også! Det gør ikke nogen til forbrydere, bare naive! det er surt..både for os og for getbig. mendet bliver ikke bedre af at vi kaster med mudder!

2) Der er en masse indicier ude om hvem den/de virkelige MS er. Nogen har en bedre ide end andre, men med mindre Webbie på getbig eller MZ ligger inde med noget, de ikke har fortalt (det er naturlivis muligt) er der ikke nogen der har et 100% "watertight" bevis. Indtil der er det, er det alt sammen ikke andet end spekulationer

3) MS.. hvem end du var/er..så har du snydt os.Ret gennemført! Og du læser helt sikkert det her nu! Okay, the joke is off. Var det ikke en ide og sige "Okay nu skal i høre..." og så fortælle hvorfor du gjorde det?? Der er masser af teorier. Selv tror jeg Morten Z er meget tæt på sandheden.. men hvorfor ikke sige det selv?? Der er ikke noget at miste... Joken er slut, hvorfor kommer du ikke med pointen?? jeg syntes virkelig du skylder os den! Du/I har fået jer et godt grin på vores bekostning, så hvorfor ikke komme med punchlinen?

4) Vi har stadig et rigtigt godt forum på MOL.. og en OK kosttilskuds butik hos Getbig.(ja, jeg hander der selv, og får ikke procenter :) :) :D ). Det er altså ikke ændret af at vi blev "luret", så lad være med at ødelægge noget for jer selv eller hinanden!

5) Det har været spændende og sjovt at leget "Oliver Stone" .Men med mindre MS selv skriver eller getbig's webbie /MZ får kontakt med ham, får vi ikke meget mere ud af det her end spekulationer. Så var det ikke en ide at holde hovedet lidt koldt...

6) Vær nu rare ved hinanden.. vi skal også snakke om dynamisk bænkpress og tunburgere om 2 måneder :bigsmile:

7) Og alle nye medlemmer, der logger på idag med en masse meninger :) I gør mig paranoide :retard: :retard: :) Det ER ufint at bruge mere end et alias!

venlig hilsen:

Peter Andersen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 686
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så kan jo stadig ikke se, hvorfor det skulle være sjovt for MS, at sidde at diskutere, hvor gode og billige Viking-produkterne er med sig selv.

En del af gamet var at fordreje hovedet på hele Getbig herunder også at få ejeren til at rulle sig i græsset over sit nye trumfkort. Indlæggene, artiklerne, inddragelsen som rådgiver etc. - alt sammen for at trække den så langt som muligt. Selvom MS sagtens kunne betale for det, så gav det ham alligevel en lille fryd at få tilsendt produkter. En menneskelig svaghed - selv de rigeste elsker at få noget gratis.

Som en tillægsoplysning kan det afsløres at han ikke brugte sin egen adresse til at modtage disse produkter på. Tilsvarende mobiltelefonen som han kontaktede Getbig på var heller ikke registreret i hans navn.

Man må da give ham at det er virkeligt gennemført... Jeg gad ikke læse hans log mv. når han ikke kunne komme med velargumenterede svar på kritiske spørgsmål... Men det er sgu fint arbejde at afsløre ham alligevel MZ.

Og det har været sjovt at følge de forskellige teorier - og selv tænke som en gal på sammenhængen :lol: Jeg glæder mig således til at læse om baggrunden for dette påhit, hvis der ikke er økonomisk interesse bag...

Er det én du kender personligt MZ???

Godnat -_-

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det lige folk er så hooked på at få fat i mandens navn? sidder der en masse børn iblandt os der skal ud og tæske ham med køller? og hvorfor, manden har taget røven på os alle, respekt der, jeg kan kun se det komiske i det, det er én stor spøg.

Hans råd har jo ikke været dårlige, han har læst hele lortet op fra bøger af, og jeg kunne da godt tænke mig nogen af dem der virkelig ved meget om træning og kost, TJ og JS f.eks, kunne læse nogle af hans artikler igennem, og rent faktisk sige om de er sande, eller om de er fyldte med lort.

Hvis GetBig.dk var indblandet i dette "reklame scam" som folk vælger at kalde det, hvorfor tror i så MS begyndte at poste på MOL også ? jeg har ikke set ham nævne GetBig.dk én gang i hans online logbog, hvis han var "hyret" af GetBig.dk til at fikse dem kunder, tror i så ikke et godt sted at starte, ville være at nævne GetBig.dk ? :)

Grunden til MOL (MZ) fangede MS, og ikke GetBig.dk, kunne også tænkes at være MZ har mere tid end GetBig.dk's webmaster? han har trods alt også en kæmpe butik i Århus at køre.

At han angiveligt har løjet om hans Uddannelser, ja, hvad så ? igen, hvis det han har skrevet i forskellige artikler og posts er rigtigt, ja hva så om han har forfalsket hans udd, det er da totalt ligegyldigt.

Drop nu den her heksejagt, det er virkeligt barnligt, og direkte ødelæggende for MOL's ellers gode tone.

//dementia

Link to comment
Share on other sites

dementia: At han angiveligt har løjet om hans Uddannelser, ja, hvad så ? igen, hvis det han har skrevet i forskellige artikler og posts er rigtigt, ja hva så om han har forfalsket hans udd, det er da totalt ligegyldigt.

Mit første og højst sandsynligt sidste indlæg til denne alt for lange debat.....

NEJ, det er absolut ikke ligegyldigt om folk lyver om deres uddannelse. Hvad er det for en holdning af have :confused2:

Hvis folk bruger 5 år på en universitetsuddannelse og 3 år på en PHD og derefter arbejder i mange år inden for et felt, kan man naturligvis forvente en vis faglig viden og kunnen. Dette fortjener en respekt og den respekt fik MS. Mange turde nok ikke betvivle ham netop pga. hans baggrund.

At man har købt nogle bøger om træning og ernæring som man kan skrive af fra, hvis man vel og mærket selv stiller spørgsmålet, fortjener ikke nogle hyldest.

En udlevering af navn og adresse er måske at gå over stregen.

Men de fleste følger nok denne tråd for at få en forklaring på det simple spgs. hvorfor ?

Jeg selv er også meget interesseret i hvad uddannelse MS egentligt har, da det siger en del om hans tilgang til dette svindelnummer.

Mvh. MS

Ps. MS = Michael Sørensen = Mike ;)

Link to comment
Share on other sites

Hallo, gutten har skrevet noget bogus online, du skal ik bilde mig ind alle andre ik lyver om ting, at han så har hygget sig lidt med at tage røven på os, er da kun sjovt, har folk ingen humor ? jeg synes da det er meget morsomt at tage pis på hinanden.

Jeg kan se det forkerte i at lyve om ens Udd. hvis man også giver forkerte råd, og ligefrem kan "skade" andre, men det har han jo ligesom ikke gjort, han har skrevet en stor løgnhistorie, og hva så, alle har løjet før, hvis man siger andet, så lyver man :o

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Blot en kommentar til dem, der synes at mene, at MS blot var en hyggelig fætter med en speciel sans for humor.

Dette finder jeg helt usandsynligt, idet MS´s opførsel og meget hadske og aggressive facon, når han fik besværlige spørgsmål, tydeligt viser ,at den neurotiske gevinst han fik ud af at forsvare, fastholde og opbygge sin falske identitet for næsten enhver pris, betød alt for ham og hans konstruerede univers!

Havde MS blot været en happy joker, ville han da også blot have sagt æv, bæv, der blev I taget i røven, - efter at han blev afsløret!

Jeg mener derfor personen MS er stærkt behandlingskrævende, - og efter al sandsynlighed en klassisk psykopat, - som man egentligt kun kan have ondt af!

Et sølle væsen, som kun kan overleve, - og holde sig selv ud-, ved en fortsat kontinuerlig opbygning af et helt parallelunivers af fabrikerede løgne og fantasipræstationer!

Hvis jeg er helt galt på den - MS - er du da velkommen til at sende mig en kort mail fra en af dine mange dækadresser!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

DEMENTIA:

Overfor et så overdådigt, velartikuleret, stramt disponeret samt videnskabeligt og evidensbaseret ganske overvældende indlæg, føler jeg míg virkeligt sat fuldstændigt og aldeles til vægs!

Nu var "problemet" IKKE dit MOL-alias, -selv om det er velvalgt-, men derimod det nonsens du har skrevet i de sidste par indlæg, hvilket så iøvrigt er en anden og langt mere bedrøvelig historie!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Eh, Jeg kan godt lide at tage pis på folk, og når man kan det, skal man også kunne klare at blive taget pis på, det ved jeg ikke om du kan forstå ? Det manden har gjort, er at tage pis på en hel masse folk, det er da morsomt nok? har han gjort skade på nogen ? næææææh, manden har haft det sjovt på andres konto, og hva fuckin så ?

Det er fint nok du har en mening, men drop at svine mig, og andre, det er pisse belastende, du er åbenbart ret populær på GetBig, hvorfor kan du ikke bare blive derovre? så man kan undgå dig i bare ét forum.

//dementia

Link to comment
Share on other sites

DEMENTIA:

Jeg kan også godt lide at tage pis på folk, - jeg har jo f.eks. lige taget pis på dig, -men i tilfældet MS er der helt åbentlyst tale om en psykopatisk person, som IKKE kun har taget pis på folket, men også har prøvet at skabe sig en platform på et helt løgnagtigt grundlag for at holde sig selv og sin patetiske tilværelse og pinlige krop ud!

Den eneste trøst er, at denne ynkelige MS helt sikkert har det ad H til, fordi han nu igen blot er en lille forkølet og overset mandsling, - og IKKE den helt usandsynlige verdensatlet han havde opfundet for at stive sin fraværende selvfølelse af!

Link to comment
Share on other sites

Dementia : Jeg havde nu tænkt mig at holde mig til et indlæg, men nu bliver det indtil videre til et til.

Nu er jeg ikke bekendt med din alder, men de fleste børn har det med at lyve om et eller andet for at skabe en fordel for sig selv.

Men som et voksent individ antager jeg at de fleste mennesker taler sandt. Det er klart for selv en naiv person som jeg, at mange lyver i deres professionelle karriere for at albue sig frem og sælge sig selv (hvem sagde politikere). Men jeg kan ikke se fidusen i at man på nettet forsøger fremstå bedre end man er ved at lyve, medmindrer man er total idiot.

Netop det at nettet er så anonymt, gør at man kan være helt ærlig, da man jo ikke står ansigt til ansigt med nogle, og ikke har noget at tabe. At nogle så vælger at lyve om bedrifter og titler, overfor en hel masse mennesker man ikke kender personligt, virker på mig som psykisk lidelse, der kan være fremprovokeret at mangel på opmærskomhed igennem opvæksten.

Jeg tror heller ikke Anna Castberg blot hyggede sig lidt eller blot ville se hvor langt hun kunne gå. Derimod tror jeg at hun med sine selvværdsproblemer har levet sig ind i sin egen fantasi verden, som jeg desværre tror er tilfældet for mange lystløgnere.

Nu vil jeg så med mulighed for endnu et ramaskrig, nævne din kommentar til JS.

Jeg vil for det første slå fast med det samme at jeg ikke vil forsvare JS, for det er han i høj grad selv i stand til.

MEN nej, JS skal i høj grad ikke holde sig over på Getbig...

Af de spgs. jeg har stillet på getbig og MOL har JS nok svaret på 70 %.

Jeg har flittigt fulgt med på både getbig og MOL det sidste halve års tid, og jeg har som mange andre også bemærket hvem der er med til at holde disse fora'er igang. Det er en stor gevinst for MOL at JS også er begyndt at svare på spgs. her.

At JS har en meget kontant måde at tiltale folk på kan jeg ikke se problemet i, da han for det meste blot svare igen på det niveau samtalen ( eller konflikten ) er blevet startet på.

For at være på forkant med udviklingen, vil jeg allerede nu svare på det næste indlæg.

På getbig har jeg set, at et indlæg som dette, nemlig altid bliver efterfulgt at beskyldninger om røvslikkeri, og med det niveau denne tråd er nede på vil det sandsynligt være det samme her.

Nej det er ikke røvslikkeri, blot en henvisning til, at personer som JS, TJ og XAX mm. fortjener noget respekt for alt den hjælp de har givet folk. Jeg har ikke været flittig til at skrive indlæg da jeg kun har trænet i ½ år, men jeg har suget til mig af viden hver gang JS, TJ og XAX har svaret på diverse spgs. Uden denne viden er jeg sikker på, at jeg ikke var nået så langt på så kort tid, og derfor er jeg naturligvis taknemmelig.

For at komme tilbage på sporet, så drejer denne tråd sig om hvem Mikke Sand er ?

Den er oprettet af Morten Z og han sidder tilsydenladende inde med en ret god viden om hvem Mikkel Sand er, så må vi nogle flere oplysninger ? Eller er denne tråd bare dømt til at fortsætte i en evighed ?

Link to comment
Share on other sites

Er lige kommet hjem efter en kort joggingtur på 104km med 19 km/t efter morgenaviserne!

(Henter dem i Helsingør efter at have klatret lidt op og ned ad Officerskolens flagstang, - kun i armene og med vandret krop forstås!

Har en ganske let hovedpine, - kunne måske være en slags reaktion på de sidste par dages drama?

Man kunne måske endda tale om en slags Pms - PostMikkelSand-syndrome?

Nå, men det er nok IKKE noget, som 80 reps en-bens squat med 234kg læsset på stangen og udført plyometrisk på oval, lyserød badebold IKKE kan kurere!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :devil: :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

anabol & topper:

Det er sgu IKKE noget at grine af, - er I mon helt klar over, hvor vanskeligt det er at skaffe en oval, lyserød badebold af rette størrelse efter at Henning Christoffersen, - mellem venner kaldet oversylten -, har trukket sig fra dansk politik?

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Bah den her tråd kommer ingen vegne!

Hvad er fakta? MS har brugt flere PC'ere, derunder en i Jylland, muligvis Århus.

En skrev Noget om Harald Jensens plads (Århus).

Vi får brudstykker af brudstykker, og med hvilket formål? Skal vi have af vide hvem MS er, eller skal det være en gæt-MS tråd?

"Hvis det er den person vi mener det er. Opholder han sig to steder. Den ene sted er ved kæresten. Aarhus er et af stederne han opholder sig meget, det andet sted vil jeg ikke kommentere da det vil gøre det for nemt, og egentlig mener jeg ikke det belyser noget."

Enten gør det det for nemt, eller også belyser det ikke noget. Det kan vel ikke gøre begge dele?

Med mindre MS er en offentlig person, eller en person indefor træningsverdenen, så er jeg ret ligeglad med hvem han er, og hvor han bor osv. Hvis han derimod er en offentlig/træningsrelateret person, mener jeg vi har ret til at få at vide hvem han/hun er!

Ikke flere spor og julelege tak!

Link to comment
Share on other sites

JS: Hmmm.......selvom jeg generelt finder dine indlæg særdeles spændende samt yderst underholdende kan jeg alligevel ikke lade være med at undre mig over visse ting.

I det ene øjeblik skriver du, at du har ondt af MS pga. hans "betydeligt mindreværd", hans mangel på opmærksomhed i opvæksten, hans psykiske lidelser osv.. Og den medmenneskelighed kan jeg da godt følge - hvis det altså ikke er ironisk ment.

Men det slår mig når du så 5 minutter senere bruger 10 linier i et nyt indlæg på at håne og nedgøre manden. :confused2: Nu har jeg ikke lige brugt de nøjagtige citater her, men kan da godt finde dem hvis du mangler eksempler.

Nu spørger jeg dig direkte - og ikke fordi jeg nødvendigvis tror det 100% hænger sådan sammen: Gav manden dig mindreværdskomplekser og "truede" han dig på din position :blink: som kongen af getbig.dk før han blev afsløret? Og er du i dag således fuld af fryd og glæde over, at denne 'supermand' blev afsløret så du igen suverænt kan indtage pladsen som forumets nr. 1? Hvis det passer synes jeg jo nok det kan forklare din hoverende og hånefulde attitude :devil: overfor en mand (MS) som "man egentlig kun kan have ondt af". :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Bah den her tråd kommer ingen vegne!

Hvad er fakta? MS har brugt flere PC'ere, derunder en i Jylland, muligvis Århus.

En skrev Noget om Harald Jensens plads (Århus).

Vi får brudstykker af brudstykker, og med hvilket formål? Skal vi have af vide hvem MS er, eller skal det være en gæt-MS tråd?

Morten Z det er vist kun dig der kan svare på det?

Link to comment
Share on other sites

Med mindre MS er en offentlig person, eller en person indefor træningsverdenen, så er jeg ret ligeglad med hvem han er, og hvor han bor osv. Hvis han derimod er en offentlig/træningsrelateret person, mener jeg vi har ret til at få at vide hvem han/hun er!

Ikke flere spor og julelege tak!

Helt præcis!!!

Derudover synes jeg de eneste spændende indlæg i denne tråd har været MZ'… <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share